Geen favoriet maar vind haar een van de weinige die slecht sprak achter mensen hun rug maar gewoon op ze af stapte.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef Cupfighter het volgende:
Jammer Charlotte was mijn favoriet, laat nu Jason maar winnen
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte hoopt dat Bart wint want die altijd zich zelf geweest en heeft goed met hem kunnen praten. Ze gaat nog schrikken van wat hij af en toe heeft gezegd over haar.
Nog meer dingen te suggereren over charlotte. Zij kan op haar vader lijken he. Heb je daar aan gedacht.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef czvt het volgende:
Ik heb geen probleem met andere nationaliteiten/origines maar mij lijkt het dat de mama en broer van Charlotte een andere origine hebben of vergis ik mij? Enkel geschreven uit nieuwsgierigheid.
Eenzaam maar we winnenquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:30 schreef marky het volgende:
Zo ik was er gewoon wat gespannen over. Blij dat Jason door is. Echt een BB deelnemer die een proces doormaakt in het programma. Gebutst maar niet gebroken.
Jason kan pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
nu kan er echt niemand meer koken in het huis, Lot kon nog wel iets haha
1 stem Bart, 1 stem Jasonquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind deze moeilijk, ik ben eigenlijk voor bart. geen idee waarom. minst irritant. maar ja jason is de nederlander
Geen woorden in mijn mond leggen die niet zijn uitgesproken! Ik suggereer niets juist benieuwd want de neef leek mij ook veel gelijkenissen te hebben.Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog meer dingen te suggereren over charlotte. Zij kan op haar vader lijken he. Heb je daar aan gedacht.
https://pirk.nl/abc/quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
2x Jason hier.
Eenzaam maar we WINNEN!
![]()
![]()
![]()
(Ben de site met de letter emojis weer kwijt)
Jason voor mij.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind deze moeilijk, ik ben eigenlijk voor bart. geen idee waarom. minst irritant. maar ja jason is de nederlander
Daar kijk ik niet naar. Ik ga voor Bartquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
En Jason is echt zo als hij is. Bart dacht ik het van maar geloof dat niet meer.en laten we wel zijn Bart praat weinig en hangt of op de bank of in de hottubquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
Jason.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ga met je meequote:Op donderdag 30 maart 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar. Ik ga voor Bart![]()
Ben niet zo onder de indruk van Jason
Beverwijk de gekstuhhh (ik geboren wijker)quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:42 schreef marky het volgende:
Uiteindelijk gaan hier altijd 6 stemmen naar Jason. Nuchtere Noord Hollanders daar hou ik van!
Showtime!quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason praat tegen ons: "We did it, we hebben het geflikt vrienden, jullie hebben het geflikt en nu is het nog een laatste push, alleen kan ik daar zelf niets meer aan doen, het is aan jullie, showtime."
ja vind dit ook tegen vallen van hem nuquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Bart weer kwaadspreken over anderen hij bedoelt charlotte enzo. Zo misselijk van hem mensen zijn weg en dan kwaad spreken. Bah klootzak. Had het tegen haar gezegd ipv van nu. Die vent verdiend het niet om te winnen. En charlotte sprak zo goed over hem in de gameroom.
Hoe doe je deze?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eng clubje Bart aanhangersquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:47 schreef rinardo het volgende:
En de poll is weer open
[ link | afbeelding ]
Moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:47 schreef rinardo het volgende:
En de poll is weer open
[ link | afbeelding ]
Op twitter zijn aardige pro-lotjes idd. Nu janken dat ze niet meer hoeven te kijken, sommige gaan zelfs via insta lot plat spammen met beelden hoe chiara over haar lulde...quote:
Komt hem hopelijk duur te staanquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Bart heeft dus duidelijk al die weken een type gespeeld van goed en principieel persoon en blijkt het dus niet te zijn. Masker valt af
Maar wat bereik je daarmee?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op twitter zijn aardige pro-lotjes idd. Nu janken dat ze niet meer hoeven te kijken, sommige gaan zelfs via insta lot plat spammen met beelden hoe chiara over haar lulde...
Dat het spel dat Jason de PON won, Lindsey met een timer in de badkamer ging timen of er nog iemand sneller was dan zij.quote:
quote:
Ja vraag ik me ook afquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
waar heeft bart het over met een timer?
Met die lichttegels?quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat het spel dat Jason de PON won, Lindsey met een timer in de badkamer ging timen of er nog iemand sneller was dan zij.
welk spel danquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat het spel dat Jason de PON won, Lindsey met een timer in de badkamer ging timen of er nog iemand sneller was dan zij.
Nog niet dat ik weetquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:53 schreef TheLuckyman het volgende:
Hebben ze eigenlijk al eten gehad voor vandaag? Dat even gemist
Sporen niet. Eruit is eruit. En haar familie zou best dingen vertellen. Maar van chiara verwacht ze het wel maar denk dat ze teleurgesteld gaat zijn in jolien en bart.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op twitter zijn aardige pro-lotjes idd. Nu janken dat ze niet meer hoeven te kijken, sommige gaan zelfs via insta lot plat spammen met beelden hoe chiara over haar lulde...
Hij was Lot haar gekwebbel echt beu!quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
maar valt echt op dat Bart in ene stukke vrolijker is
Ik kan even niet kijken kleindochter wil Pieter konijn kijken haha. Maar snap Bart niet die zichzelf oprecht en eerlijk noemt waarom hij nooit dingen tegen mensen heeft gezegd. Dan ben je toch niet oprecht als je er nu wel over begint. Die personen zitten thuis hij is er nog wat heeft dit voor nut om allemaal te zeggen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Netjes van jolien naar van bart.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bart: Ja met Chiara, toen ging ze zitten met een timer in de badkamer, ze is er speciaal gaan zitten met een timer.
Jolien: Heb ik nooit geweten, pardon. Ach het is haar vergeven.
Als je daar aan ergerde dan zeg je er toch iets van. Dat deed jason bv wel. En inderdaad charlotte kon eindeloos kletsen. Maar niets iedereen kan zo saai zijn dan is er ook weinig te streamenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:00 schreef happyme28 het volgende:
Jolien over Charlotte (niet gemeen of zo) mbt tot dat er iemand die veel praat vertrokken is: Als je over Amerika begon was je weer een paar uur verder he
tsja hoe werkt het uberhaupt met stemmen als NL zoveel groter isquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:10 schreef Ireth het volgende:
12,5 duizend volgers voor Bart
27,3 duizend volgers voor Jason
16 duizend volgers voor Jolien
Zoals met Jill 2 jaar geleden. Servers plat.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:11 schreef Paul het volgende:
[..]
tsja hoe werkt het uberhaupt met stemmen als NL zoveel groter is
Belgische stem x2? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:11 schreef Paul het volgende:
[..]
tsja hoe werkt het uberhaupt met stemmen als NL zoveel groter is
quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:19 schreef ledn81 het volgende:
Ga ook maar eens een poll plaatsen om te zien hoe de Youtube kijkers erover denken.![]()
https://www.youtube.com/post/UgkxqQ5KQOj1hv66_mYX5W6prDBPwIKVBx4e
Nee kan even niet kijken, fijn om te lezen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef TheLuckyman het volgende:
Zit @:Koos1958 nog te kijken? Bart praat positief over Charlotte
Jolien sliep op rood maar pastte zich aan haar gesprekspartner van dat moment aan hahaquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:17 schreef -river- het volgende:
Bye bye heel rood die perse blauw keer op keer eruit wilde
En koos meerdere malen voor Bart en Jason.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien sliep op rood maar pastte zich aan haar gesprekspartner van dat moment aan haha
grappig dat jolien erover valt en eergisteren de afspraak met Lot maakt om mee te gaan naar LA omdat ze het ook allemaal wilt mee maken wat Lot verteldequote:Op donderdag 30 maart 2023 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je daar aan ergerde dan zeg je er toch iets van. Dat deed jason bv wel. En inderdaad charlotte kon eindeloos kletsen. Maar niets iedereen kan zo saai zijn dan is er ook weinig te streamen
Bart heeft wel vaker gezegd tegen Charlotte dat ze wel érg druk is. Het is maar net of je dingen wilt zien of dat je kiest om je hekel uit te spreken door een ander er in te betrekken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Bart weer kwaadspreken over anderen hij bedoelt charlotte enzo. Zo misselijk van hem mensen zijn weg en dan kwaad spreken. Bah klootzak. Had het tegen haar gezegd ipv van nu. Die vent verdiend het niet om te winnen. En charlotte sprak zo goed over hem in de gameroom.
Dat lees ik wel vaker hier, maar Jolien kan er anders ook van van zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij was Lot haar gekwebbel echt beu!
Zal wel van moeten zijn, want geen enkele van de finalisten kan koken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef Jockari het volgende:
Nu de volgende dagen nog een feestmaal voor de finalisten. Gewoon rot verwennen !
Dat maakt Koos niet uit, die heeft nu eenmaal een hekel aan Bart.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef TheLuckyman het volgende:
Zit @:Koos1958 nog te kijken? Bart praat positief over Charlotte
Klopt maar Jolien is bescheiden en Charlotte was dat niet. Ik denk dat het ook daar mee te maken heeft, wat Bart betreft.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat lees ik wel vaker hier, maar Jolien kan er anders ook van van zeg!
Jolien zij het ook niet verwijtend of gemeen, maar meer grappig 'als je over Amerika begint ben je een paar uur verder' in de context, we zijn iemand kwijt die veel praatte (in de positieve zin).quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
grappig dat jolien erover valt en eergisteren de afspraak met Lot maakt om mee te gaan naar LA omdat ze het ook allemaal wilt mee maken wat Lot vertelde
Jolien vertelt echte verhaal, bij Lot voelde het meer als opscheppen van wat ze allemaal heeft meegemaakt en beleefd. Die bleef maar over zichzelf bezig.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat lees ik wel vaker hier, maar Jolien kan er anders ook van van zeg!
Wat had je dan gewild? Dat ze allemaal handstand gingen doen?quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:42 schreef tasebi het volgende:
zullen mooie streams worden de volgende dagen , liggend op de bank of hangend in de stoel buiten![]()
![]()
![]()
yep, dat weet ik nogquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Kregen de finalisten vorig jaar niet iets als een luxe diner van De Librije? Allemaal van die losse compartimenten wat ze zelf nog in elkaar moesten flansen??
Lotje toeteren, Jason roepen, bb gelijk zendercheck
Van het Rijks. Was toen nog zo'n Corona pakket dat je zelf moest thuis maken. Zal er nu minder zijn. Maar een pizza over de schutting gooien is ook al een stuk beter dan wat ze daar te eten krijgenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Kregen de finalisten vorig jaar niet iets als een luxe diner van De Librije? Allemaal van die losse compartimenten wat ze zelf nog in elkaar moesten flansen??
Lotje toeteren, Jason roepen, bb gelijk zendercheck
De jongeren in Nederland kijken tegenwoordig heel anders naar een auto. Ze maken veel meer gebruik van het openbaarvervoer en de fiets.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Jason koopt niet eens een auto voor zichzelf als hij wint, die gaat net als met zijn coins potten
Natuurlijk niet , winnen zat er niet meer in , voor haar is wat nu komt belangrijk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Lot toeterde en schreeuwde even naar huis,volgens mijn vond ze het niet erg om te gaan nu
Hoe kom je daar bij. Bart mocht van mij winnen. Alleen laatste dagen valt hij tegen. Vul geen dingen voor me in. Heb heel vaak gezegd dat Bart of Jason mogen winnen van me. En nu kies ik voor Jason. Denk dat je weinig in de cos bent.geweest op die kometen dat ik dat schreefquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat maakt Koos niet uit, die heeft nu eenmaal een hekel aan Bart.
Dit filmpje...quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:46 schreef rinardo het volgende:
@:ledn81 heb deze video net bekeken, wat een mooie video, wat heb je dat mooi gemaakt, mn complimenten
Ja,ook een leuke gast.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit filmpje...![]()
![]()
![]()
Zo leuk ook om Ias te zien, ik mocht die jongen wel, en had hem gegund verder te komen.![]()
Ja dit had ik ook verwacht. Ben wel blij. Dit is de finale zoals ik m wou.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:17 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte die een exit krijgt via de achterdeur zonder grote show is toch wel de grootste verrassing van BB dit jaar. Dacht echt dat ze door febo naar de finale zou worden geloodst maar misschien was het verschil in stemmen toch te groot ?
Gepikt van Instagramquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:39 schreef Hoylei het volgende:
Chiara is ook blij met de finalisten:
https://www.instagram.com/stories/csiddu/3069800753204961000/
Ik herkende ze eigenlijk niet direct.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:39 schreef Hoylei het volgende:
Chiara is ook blij met de finalisten:
https://www.instagram.com/stories/csiddu/3069800753204961000/
oke die ene coin ging zeker naar Jolien?quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je moet zeggen "coins" ipv munten. Klinkt engels.
Geen idee, niet gezien of gehoord.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
oke die ene coin ging zeker naar Jolien?
Ook wel leuk van Charlotte naar Jolien toe. Douche doen, haren mooi maken en make up voor Jolien. Natuurlijk, ze ziet er anders niet uit.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sjongejongejonguhhh
Sjongejongejonguhhh
Sjongejongejonguhhh
Sjongejongejonguhhh
Sjongejongejonguhhh
Sjongejongejonguhhh
Sjongejongejonguhhh
Sjongejongejonguhhh
Ja snapte hem, had hem ook in beeld, maar überhaupt waarom nu een streamlock?? Dat vroeg ik me dus afquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Net was Rob vollop in beeld.
Wellicht interviewtjes krant pers. Maar was andere jaren geloof ik altijd wel in beeld ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:39 schreef marky het volgende:
Waarom zo'n lange SL. Gebeurd er wat mogen we het weer niet zien.
Ja was andere jaren in beeld.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wellicht interviewtjes krant pers. Maar was andere jaren geloof ik altijd wel in beeld ook
Ja zat daar net aan te denken. Gaan ze dat nog doen, maar voorheen was dat altijd op streams. Mocht het zo zijn dat ze dit nu aan het draaien zijn, zou het wel weer een anti-climax zijn, er gebeurd al zo weinig wat we mogen mee kijken en bovendien gebeurd er geen zak meer tot zaterdag.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wellicht interviewtjes krant pers. Maar was andere jaren geloof ik altijd wel in beeld ook
Volgens mij mogen ze heel snel weg, ze was een half uur later al bij de mac donalds heb net filmpje op insta chelsea gezien dat ze elkaar op de parkeerplaats daar in de armen vlogen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja zat daar net aan te denken. Gaan ze dat nog doen, maar voorheen was dat altijd op streams. Mocht het zo zijn dat ze dit nu aan het draaien zijn, zou het wel weer een anti-climax zijn, er gebeurd al zo weinig wat we mogen mee kijken en bovendien gebeurd er geen zak meer tot zaterdag.
Nep is er sinds vandaag uit.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:52 schreef marky het volgende:
Toch wel bijzonder dat alle "gezellige" mensen eruit gevlogen zijn. Mensen prikken toch snel door die nep heen.
Ik denk dat we dat ieder jaar zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dit jaar is het jaar van de Screenlocks.
Denk dat er nog nooit zoveel SLs in een seizoen zijn geweest.
Hoe bedoel je en wat heeft dat met mijn posting te maken?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze heel snel weg, ze was een half uur later al bij de mac donalds heb net filmpje op insta chelsea gezien dat ze elkaar op de parkeerplaats daar in de armen vlogen.
Als ze dat al was was ze de laatste. Het hele clubje op rood was zo nep gezellig dat het pijnlijk was om naar te kijkenquote:
Sorry, heb je verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je en wat heeft dat met mijn posting te maken?
Ja volgens mij ook. Zou niet weten wat er nu te SL-en valtquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:04 schreef Ireth het volgende:
Maar interviews met de pers kregen ze toch altijd van te voren te horen zodat ze nog konden optutten? Of vergis ik me nu?
Het is echt geen wereldreis hoor. Als ze effe doorrijden is ze thuis.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Blijft Charlotte nou tot zaterdag in Amsterdam bivakkeren zoals ze zei of gaat ze voor dat even terug naar België?
Misschien het draaiboek doornemen van zaterdag enzo.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Zou niet weten wat er nu te SL-en valt
Wie weet kleding passen voor de finalequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:39 schreef marky het volgende:
Waarom zo'n lange SL. Gebeurd er wat mogen we het weer niet zien.
Jason zag ik als enige nog met kleding lopen.quote:
gooit het ook lekker op zijn bed neer hahaquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason zag ik als enige nog met kleding lopen.
Hij kon niet kiezen en had het meegenomen. In de secret room mochten ze het uitkiezen, maar Jason kon niet kiezen onder druk. Daarom heeft ie wat meegenomen en gaat zo op z'n gemak nog ff kijken begrijp ik iets later.
[ afbeelding ]
Hij gooit het lekker op het bedquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij kon niet kiezen en had het meegenomen. In de secret room mochten ze het uitkiezen, maar Jason kon niet kiezen onder druk. Daarom heeft ie wat meegenomen en gaat zo op z'n gemak nog ff kijken begrijp ik iets later.
[ afbeelding ]
Ik vind het donkere mooierquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Was denk ik iemand bij, zo te horen, bij het passen. Ben het overigens met Jolien eens, de lichte versie qua kleding stond stuk mooier vond ik,
Lengte goed; te breedquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:44 schreef marky het volgende:
Ik ben zelf ook wat langer het blijft lastig.
Mouwen van jasjes altijd te kort en te smal op de schouders. Zeker als je lang en slank bent.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lengte goed; te breed
Breedte goed; te kort ;p irritant idd soms.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Rob eigenlijk ooit mogen nomineren?
Nee hij loopt terug. Stond aan het begin van de middag nog op 63%. Ik denk niet dat het zomaar een gelope race is.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:04 schreef rinardo het volgende:
Bart loopt enorm uit
[ link | afbeelding ]
Danny vast thuis weer over de zeik dat ie toch niet de laatste was in de Game Roomquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat dus in de dagboekkamer, nu Jason. Over eten..? Of maakt Bart een grapske ;pquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:20 schreef happyme28 het volgende:
Te grappig, is Charlotte weg, gaat Jason met Jolien zingen.Ze zingen samen Shape of you. Ze missen nog 2 zinnen.
Leeft Bart nog?
Nee niet bepaaldquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:49 schreef TheLuckyman het volgende:
Het is (nog) niet dat ze worden verwend he
ze hebben sowieso nog geen eten gehad om zelf te koken. Dus komt zometeen vast iets.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:06 schreef engine het volgende:
Maar ze liggen dus op eten te wachten of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ook vreemd als ze al niks te doen hebben.
Ahhquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze hebben sowieso nog geen eten gehad om zelf te koken. Dus komt zometeen vast iets.
En friet?quote:
friet noemen jullie patatquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef engine het volgende:
Jason hoeft geen thai. Jolien weet niet eens wat het is.
quote:
Wel als ik mayonaise, curri en uitjes er over heen doe. Dan met een vorkje prikken. Indien saus er naast, dan met je vingers.quote:
je pakt er niet echt 1 per 1 hoor en mayo blijft echt wel zittenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:14 schreef angele650 het volgende:
Potje stoofvleessaus, enkele frieten/patat op je vork en dan hiermee in het potje scheppen ... als je met je handen 1 per 1 eet, dan blijft er niet genoeg saus aan je frieten plakken
Gewoon in de mayo, dan eet ik wel zonder vork ... tenzij het dunne frieten zijn ... het moet vooruit gaan, die dingen blijven niet warm he.
Er zijn natuurlijk verschillende soorten gerechten maar persoonlijk vind ik de Thaise curry het lekkerst. Dus een bak currysaus met groenten en vlees/vis er in een hoop witte rijst er langs. Ik kan niet goed omschrijven wat er anders aan is als een Indiaanse curry helaas.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen
oh oke, ik hou niet van witte rijst ik lust wel nasi, maar dat is dan weer chinees denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk verschillende soorten gerechten maar persoonlijk vind ik de Thaise curry het lekkerst. Dus een bak currysaus met groenten en vlees/vis er in een hoop witte rijst er langs. Ik kan niet goed omschrijven wat er anders aan is als een Indiaanse curry helaas.
Maar ook Thaise salades zijn heerlijk.
Met zijn ogen dicht zittend op een stoelquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:23 schreef engine het volgende:
Bart heeft overwogen om stripper te worden vroeger.
Vroegerquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn ogen dicht zittend op een stoel
Ik ben benieuwd welke baas de friet in zijn kapsalon zonder vork eetquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:31 schreef tassie127 het volgende:
#teamfriet! Met of zonder vork hangt af van de hoeveelheid sauzen 😂
Een vork heeft meestal 4 “vingers” en mijn hand ook(- duim) maar idd kapsalon is met vork!🤣quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke baas de friet in zijn kapsalon zonder vork eet
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:35 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Een vork heeft meestal 4 “vingers” en mijn hand ook(- duim) maar idd kapsalon is met vork!🤣
haha toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed dat ze de bloemen niet meenemen hahaha
"ja het is wel luxe....maar ik weet niet of ik dit wel lust"quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Rijsttafel, volgens mij heeft Jadson dit nog nooit gegeten…lekker hoor![]()
Jawelquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed dat ze de bloemen niet meenemen hahaha
Je voelt het ??? Charlotte, ben jij dat ?quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:11 schreef lonneberga het volgende:
Jason gaat winnen,ik voel dat gewoon,en terecht
ik niet geef mijn maar babi pangang met bamiquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
"ja het is wel luxe....maar ik weet niet of ik dit wel lust"
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik niet geef mijn maar babi pangang met bami
Het is toch Urbanus van Anus?quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:29 schreef engine het volgende:
Jason kent Urbanus niet.
"wat een rare naam"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |