Geen favoriet maar vind haar een van de weinige die slecht sprak achter mensen hun rug maar gewoon op ze af stapte.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef Cupfighter het volgende:
Jammer Charlotte was mijn favoriet, laat nu Jason maar winnen
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte hoopt dat Bart wint want die altijd zich zelf geweest en heeft goed met hem kunnen praten. Ze gaat nog schrikken van wat hij af en toe heeft gezegd over haar.
Nog meer dingen te suggereren over charlotte. Zij kan op haar vader lijken he. Heb je daar aan gedacht.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef czvt het volgende:
Ik heb geen probleem met andere nationaliteiten/origines maar mij lijkt het dat de mama en broer van Charlotte een andere origine hebben of vergis ik mij? Enkel geschreven uit nieuwsgierigheid.
Eenzaam maar we winnenquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:30 schreef marky het volgende:
Zo ik was er gewoon wat gespannen over. Blij dat Jason door is. Echt een BB deelnemer die een proces doormaakt in het programma. Gebutst maar niet gebroken.
Jason kan pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
nu kan er echt niemand meer koken in het huis, Lot kon nog wel iets haha
1 stem Bart, 1 stem Jasonquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind deze moeilijk, ik ben eigenlijk voor bart. geen idee waarom. minst irritant. maar ja jason is de nederlander
Geen woorden in mijn mond leggen die niet zijn uitgesproken! Ik suggereer niets juist benieuwd want de neef leek mij ook veel gelijkenissen te hebben.Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog meer dingen te suggereren over charlotte. Zij kan op haar vader lijken he. Heb je daar aan gedacht.
https://pirk.nl/abc/quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
2x Jason hier.
Eenzaam maar we WINNEN!
![]()
![]()
![]()
(Ben de site met de letter emojis weer kwijt)
Jason voor mij.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind deze moeilijk, ik ben eigenlijk voor bart. geen idee waarom. minst irritant. maar ja jason is de nederlander
Daar kijk ik niet naar. Ik ga voor Bartquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
En Jason is echt zo als hij is. Bart dacht ik het van maar geloof dat niet meer.en laten we wel zijn Bart praat weinig en hangt of op de bank of in de hottubquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
Jason.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ga met je meequote:Op donderdag 30 maart 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar. Ik ga voor Bart![]()
Ben niet zo onder de indruk van Jason
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |