abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 maart 2023 @ 20:11:02 #1
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208548136
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 19:38 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Vooruit, 50 extra drones voor de Bluetooth speakertjes !
*O* *O* *O*

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208548152
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 19:24 schreef Spablauw214 het volgende: [..] Ik moet het nog zien. Dit soort politiestaten hebben altijd een gigantisch repressieapparaat opgetuigd om de heersende elite in het zadel te houden. Je zou denken dat je die ook ergens van moet betalen, en dat sancties het middel zijn om dat te voorkomen. Noord-Korea, Iran en Cuba zijn helaas echter prima voorbeelden die het tegendeel bewijzen.
Jongere generatie wil wel, maar ben bang dat de groep te klein is of inmiddels vertrokken naar andere landen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208548155
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208548732
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 20:14 schreef Aether het volgende:

[..]
Jongere generatie wil wel, maar ben bang dat de groep te klein is of inmiddels vertrokken naar andere landen.

Je ziet het ook aan die figuren zoals die Niki Proshin. De lui met voldoende financiële armslag zijn allang weg. De rest is fucked en mag braaf volgen want anders rest de gulag.
pi_208548894
quote:
EU dreigt met nieuwe sancties tegen Belarus om Russische kernwapens
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68328107

De Europese Unie is bereid nieuwe sancties in te stellen tegen Belarus wanneer het land Russische kernwapens stationeert. Dat heeft EU-buitenlandcoördinator Josep Borrell op Twitter gezegd. "Wanneer Belarus Russische kernwapens laat plaatsen, zou dat een onverantwoordelijke escalatie en bedreiging voor de Europese veiligheid betekenen", tweette Borrell.

Volgens hem kan het land ervoor kiezen niet mee te gaan met de plannen van de Russische president Poetin. Gisteren werd duidelijk dat het Kremlin tactische nucleaire wapens gaat stationeren in het buurland, nadat Poetin en zijn Belarussische ambtgenoot Loekasjenko dit waren overeengekomen. Op wat voor sancties Borrell vandaag doelt, is niet duidelijk.

Al eerder legde de EU sancties op aan Belarus, een belangrijke bondgenoot van Rusland. Dat kwam mede doordat Russische troepen vorig jaar bij het begin van de invasie via Belarus Oekraïne binnentrokken. Het land kreeg onder meer een exportverbod opgelegd voor tabak, hout, ijzer, staal en cement.

Poetin houdt overigens vol dat Loekasjenko al langer om kernwapens vraagt, als afschrikmiddel tegen de NAVO.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 26 maart 2023 @ 21:16:11 #7
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208548918
twitter


Tatatata tatatata tatatata ta ta taaa.


quote:
pi_208549027
twitter
pi_208549030
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het kan juist onderdeel van de onderhandelingen zijn om het bevel weer in te trekken. Gewoon meer leverage voor Oekraine mocht het ooit zover komen.
Een Openbaar aanklager van de VN laat zich hier echt niet voor lenen, het gaat niet om leverage maar om oorlogsmisdaden.
pi_208549189
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

Tatatata tatatata tatatata ta ta taaa.
[..]

Goede test voor wanneer China komt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 26 maart 2023 @ 21:43:21 #11
64288 Bensel
Ladderzat
pi_208549191
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 26 maart 2023 @ 22:09:26 #12
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
  zondag 26 maart 2023 @ 22:15:24 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208549522
Deze was een paar dagen geleden al gepost maar nu wat meer achtergrond info:
30 Russen vs 8 Ukrainers vechten een week lang om deze positie. Het eindigt met de komst van Ukrainse tanks en de Russen trekken zich terug.

==========================
K-2:

Battle of the "T-pattern". PART TWO. Check-in

Six meters wide. 30 meters along. Seven days of constant struggle for this piece of Ukrainian land.
Today we are publishing the continuation of the fight for one of the positions of our battalion.

Recall that more than 30 Russian attack aircraft attacked the "T" position. Our eight brothers in the trenches fought an unequal fight. Most of the enemy group has been destroyed. The invaders, however, approached the trenches.

Our battalion reserve, already rushing to support, has the power to turn the tide of battle.

Filmpje op hun officiele YT channel maar er is veel geblurred, twitter versie hieronder geen blur:

Zelfde filmpje zonder blur:
twitter



[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 26-03-2023 22:57:23 ]
pi_208549546
twitter
  zondag 26 maart 2023 @ 22:21:35 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208549596
Dat wordt moeilijk/onmogelijk deze kinderen terug te krijgen. Ze zijn zo jong dat ze niet weten dat ze Ukrains zijn.
twitter
pi_208549619
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 22:17 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Tranzformer.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208549832
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 22:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat wordt moeilijk/onmogelijk deze kinderen terug te krijgen. Ze zijn zo jong dat ze niet weten dat ze Ukrains zijn.
[ twitter ]
Fucking lijers :(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 26 maart 2023 @ 22:51:40 #19
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 26 maart 2023 @ 22:53:27 #20
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_208549883
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 21:12 schreef Aether het volgende:

[..]

Zijn er nog - welke dan - sancties te bedenken ?

Ik mag toch ondertussen aannemen dat alles aan sancties met Bel-a-(Rus) inmiddels wel is geëffectueerd.
Niet dat dit ook maar eiog effect heeft maar wel mooi aangetekend op het papiertje.

Putin laat zich ook in de kaart kijken met zijn: wat jullie - NATO - "in mijn ogen al deden, ga ik nu ook doen".
Hier blijven onthouden als oog op de bal dat NATO nog steeds geen partij is in de illegale veroveringsdrift van Rusland om onder valse voorwendselen een soevereine staat binnen te vallen en vervolgens daar oorlogsmisdaden te begaan.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 26 maart 2023 @ 22:58:00 #21
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208549923
twitter


Geen idee wat hiervan waar is, maar ik snap geen flikker van die hele China-Rusland relatie..
pi_208549954
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208550007
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 22:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

Geen idee wat hiervan waar is, maar ik snap geen flikker van die hele China-Rusland relatie..
In een notendop:

Voor de integriteit van Rusland is er geen grotere vijand dan China en andersom.

Voor China en Rusland is er geen grotere en voordeligere vriendschap mogelijk dan met het westen.

En plein publiek lijkt net het omgekeerde het geval te zijn maar beide partijen voelen intuïtief wel aan hoe het zit.


Het westen heeft na de dekolonisatie wel geleerd dat andere gebieden met geweld bezetten geen winstgevende handel is. Die gaan dus nooit Rusland of China binnenvallen. Maar zullen wel hun belangen verdedigen en die decadente homo's hebben nog steeds veruit superieure legers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 26 maart 2023 @ 23:12:33 #24
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208550047
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
In een notendop:

Voor de integriteit van Rusland is er geen grotere vijand dan China en andersom.

Voor China en Rusland is er geen grotere en voordeligere vriendschap mogelijk dan met het westen.

En plein publiek lijkt net het omgekeerde het geval te zijn maar beide partijen voelen intuïtief wel aan hoe het zit.


Het westen heeft na de dekolonisatie wel geleerd dat andere gebieden met geweld bezetten geen winstgevende handel is. Die gaan dus nooit Rusland of China binnenvallen. Maar zullen wel hun belangen verdedigen en die decadente homo's hebben nog steeds veruit superieure legers.
Ik geloof vooral voor China de belangen wel ja.

Maar waarom dan die hele 3daagse poppenkast? Om vervolgens vrij publiekelijk Rusland te laten vallen.
  zondag 26 maart 2023 @ 23:13:05 #25
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208550057
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 22:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

Geen idee wat hiervan waar is, maar ik snap geen flikker van die hele China-Rusland relatie..
Die is achter gesloten deuren een heel stuk gecompliceerder dan dat ze naar buiten toe doen lijken.
Rusland speelt graag de kaart van twee gelijken op het wereldtoneel. China doet eens in de zoveel tijd vrolijk mee aan dat toneelstukje, maar zaagt ondertussen al jaren aan de poten van Rusland in centraal Azie. Getuige ook die meeting met voormalige sovjet republieken die Xi Jinping ettelijke dagen na de ontmoeting met Putin belegde.
  zondag 26 maart 2023 @ 23:18:50 #26
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208550103
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Die is achter gesloten deuren een heel stuk gecompliceerder dan dat ze naar buiten toe doen lijken.
Rusland speelt graag de kaart van twee gelijken op het wereldtoneel. China doet eens in de zoveel tijd vrolijk mee aan dat toneelstukje, maar zaagt ondertussen al jaren aan de poten van Rusland in centraal Azie. Getuige ook die meeting met voormalige sovjet republieken die Xi Jinping ettelijke dagen na de ontmoeting met Putin belegde.
Tja mijn China kennis is niet zo groot verder.
Ik weet de belangen die ze bij het westen hebben. Maar verder.. apart vind ik het wel.
  zondag 26 maart 2023 @ 23:41:24 #27
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208550269
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Maar waarom dan die hele 3daagse poppenkast? Om vervolgens vrij publiekelijk Rusland te laten vallen.
Dat is iets confuciaans wat wij niet snappen.

Blijkbaar (?) had putin tegen xi moeten zeggen: ja, ok, my bad, ik kap er wel mee.

Da's niet gebeurt, en daarom lijkt china rus nu uit te faseren, ofzo.

Die hele grote chinese transporteur die ermee kapt, en aankomende woensdag een meeting met de 'stans', om ze vriendelijk te vragen om maar in de chinese invloedssfeer te komen, ipv de rus.

En die landen vinden dat prima, alles beter dan rus, en als daarna het westen lonkt? Zien we dan wel weer.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 26 maart 2023 @ 23:51:09 #28
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208550311
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:41 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat is iets confuciaans wat wij niet snappen.

Blijkbaar (?) had putin tegen xi moeten zeggen: ja, ok, my bad, ik kap er wel mee.


Ik moest inwendig wel even grinniken.

Van die onderliggende zaken die die chinezen onderling vast wel begrijpen zou ik dan wel weer snappen ja.
  maandag 27 maart 2023 @ 00:30:55 #29
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208550495
Nu beginnen de aankondigingen binnen te stromen. Allemaal klaar voor het offensief dat april van start gaat.

https://www.reddit.com/r/(...)_combat_helicopters/
North Macedonia to transfer 12 combat helicopters to Ukraine
  maandag 27 maart 2023 @ 01:12:21 #30
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208550947
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
De hele Russische politieke en militaire top moet hangen aan de hoogste boom, zeker nu dit soort berichten naar buiten komen. Het is gewoon Adolf en de NSDAP all over again. Ander land, andere uniformen, dezelfde rotschoften.
De Russische staat dient als criminele organisatie bestempeld te worden en de top dient bij verstek ter dood veroordeeld te worden.
pi_208550953
quote:
Denktank: Poetin gelooft nog heilig in volledige overwinning

De Russische president Poetin gelooft nog altijd heilig in een volledige overwinning in Oekraïne. Dat schrijven experts van de Amerikaanse oorlogsdenktank Institute for the Study of War (ISW) in een laatste update over de oorlog.

Volgens hen is zowel het Westen als Oekraïne er nog niet in geslaagd Poetin ervan te overtuigen dat er een compromis nodig is voor een einde van de oorlog. Poetin is bereid tot een lange, slepende oorlog om zo uiteindelijk Oekraïne te dwingen tot overgave of om het Westen oorlogsmoe te maken, zodat Kyiv alleen komt te staan, schrijft de ISW.

De experts denken op basis van de recente retoriek en acties van de Russische president dat enkel meerdere succesvolle tegenoffensieven van Oekraïne Poetin naar de onderhandelingstafel kunnen dwingen. Maar dan is het alsnog de vraag of Poetin de realiteit op het slagveld zal accepteren.
NOS

FWIW. Niet dat het veel zegt. Hitler dacht de zaak ook nog wel te kunnen keren toen de Russen aan de poort van Berlijn stonden :')
pi_208551245
twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208551486
40% van Oekraïne is onveilig vanwege mijnen. Het kan meer dan 30 jaar kosten voor er weer overal geploegd, gezaaid en geoogst kan worden. Bron:

https://www.bnr.nl/podcas(...)ze-kent-geen-winnaar
Over de aflevering
Wat is winnen? Het is éen van de lastigste vragen om tijdens een oorlog te beantwoorden. De voormalige topgeneraal James Cowan waagt zich in een gesprek met Geert Jan er lichtjes aan. "Mijn zorg is dat, als het Westen niet op een serieuze manier steun biedt, de oorlog doormoddert. Ook in 2024. Het beste wat er nu kan gebeuren, is dat het Westen Oekraïne helpt om deze oorlog zo snel mogelijk te winnen."
Even later stelt Cowan: "Dit zeg ik als oud-militair. Nu ben ik de baas van een internationale humanitaire organisatie, dus ik moet neutraal blijven."
Floris en Geert Jan analyseren het gesprek met de Brit, die na een topcarrière in het Britse leger besloot om de wereld te gaan ontmijnen. Oekraïne is helaas een nieuw dieptepunt: "Dit land is het grootste mijnenveld ter wereld geworden."
In deze Perestrojkast hoor je het hele interview met James Cowan in Kiev, waar Geert Jan hem opzocht in het kantoor van Halo Trust.
pi_208553549
Waarom Oekraïne een existentiële dreiging vormt voor Rusland
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208553577
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 06:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
NOS

FWIW. Niet dat het veel zegt. Hitler dacht de zaak ook nog wel te kunnen keren toen de Russen aan de poort van Berlijn stonden :')
Omdat het alternatief geestelijk niet te handelen is is er maar 1 mogelijkheid , victory
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 13:09:37 #38
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208554194
twitter


Uit de categorie “best de nooddeuren te barricaderen voor het geval er brand uitbreekt bij de buren”.
  maandag 27 maart 2023 @ 13:25:50 #39
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208554374
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:11 schreef Slayage het volgende:

[..]
Omdat het alternatief geestelijk niet te handelen is is er maar 1 mogelijkheid , victory
Denk dat we er ook bij op mogen tellen dat putin alleen maar naar de mond wordt gepraat.

Iedereen en alles om hem heen liegt, "Ja, het volgende offensief gaat hem worden!" "Nee, gaat prima bij bahkmut, we hebben de boel op een haar na veroverd!"
&lt;signature here&gt;.
pi_208554434
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Denk dat we er ook bij op mogen tellen dat putin alleen maar naar de mond wordt gepraat.

Iedereen en alles om hem heen liegt, "Ja, het volgende offensief gaat hem worden!" "Nee, gaat prima bij bahkmut, we hebben de boel op een haar na veroverd!"
Eigenlijk zo'n beetje hetzelfde zoals bij Hitler destijds.

Een van de véle overeenkomsten met nazi-Duitsland.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208554444
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 06:43 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De Russische staat dient als criminele organisatie bestempeld te worden en de top dient bij verstek ter dood veroordeeld te worden.
Als het zover komt kun je beter doordrukken en het Russische volk een collectieve afstraffing geven. Als afschrikkende werking richting andere gestoorde volkeren.
  maandag 27 maart 2023 @ 13:43:30 #42
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208554583
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:31 schreef Confetti het volgende:

[..]
Als het zover komt kun je beter doordrukken en het Russische volk een collectieve afstraffing geven. Als afschrikkende werking richting andere gestoorde volkeren.
Dat gaat gebeuren, maar dan niet bewust. In rus is bv de prijs van gas al omhoog gegooid(!) De kwaliteit van de gaswinningsinstallaties giert achteruit, wordt geen onderhoud meer gepleegd. Dus de kosten van het winnen van gas gaan gestaag omhoog. Dus straks vriezen er in de barre rus winters gewoon russen dood, niet europeanen.

Ook een sluimerende is dat rus treinen en wagons westerse lagers gebruiken, de scandinavische en amerikaanse bedrijven dat die dingen maakten zijn allang weg. Maar rus draait op spoor verbindingen. En als dat tot stilstand komt, gaan we hongersnoden zien.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 13:43:51 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208554589
Een weekje geleden zeiden Xi en Putin samen dat nukes niet verder verspreid moesten worden. Gisteren gaf Poetin de vinger aan Xi door ze naar Wit-Rusland te sturen. Vandaag reageert China zo:

twitter


Poetin houdt weinig vrienden over op deze manier.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 27 maart 2023 @ 13:46:15 #44
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208554617
Ipv de echte 80kg, wilde hij de indruk wekken dat het 160kg was ofzo :?

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 27-03-2023 13:56:57 ]
  FOK!fotograaf maandag 27 maart 2023 @ 14:01:14 #45
364681 over_hedge
pi_208554746
zo slecht is 80 kilo ook weer niet. Er over opscheppen is een ander verhaal :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208554754
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat gaat gebeuren, maar dan niet bewust. In rus is bv de prijs van gas al omhoog gegooid(!) De kwaliteit van de gaswinningsinstallaties giert achteruit, wordt geen onderhoud meer gepleegd. Dus de kosten van het winnen van gas gaan gestaag omhoog. Dus straks vriezen er in de barre rus winters gewoon russen dood, niet europeanen.

Ook een sluimerende is dat rus treinen en wagons westerse lagers gebruiken, de scandinavische en amerikaanse bedrijven dat die dingen maakten zijn allang weg. Maar rus draait op spoor verbindingen. En als dat tot stilstand komt, gaan we hongersnoden zien.
Zouden ze op dat laatste niet voorsorteren door ze zelf te gaan produceren? Treinen zijn immers essentieel voor ze.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:03:31 #47
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208554767
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:43 schreef Ulx het volgende:
Een weekje geleden zeiden Xi en Putin samen dat nukes niet verder verspreid moesten worden. Gisteren gaf Poetin de vinger aan Xi door ze naar Wit-Rusland te sturen. Vandaag reageert China zo:

[ twitter ]

Poetin houdt weinig vrienden over op deze manier.
Wel lekker. Precies wat de Russen niet kunnen gebruiken.

Mochten de Oekraïners succes hebben van de lente moet het westen maar eens doordrukken.
Voldoende steun en training om echt een verschil te maken, nu is de tijd, geen hond die echt in verweer zal komen.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:04:55 #48
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208554784
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zouden ze op dat laatste niet voorsorteren door ze zelf te gaan produceren? Treinen zijn immers essentieel voor ze.
Probleem is dat zelf dat spul maken, van matige kwaliteit, iets is waar rus dus 20/30 jaar geleden mee opgehouden is.

Is het de vraag: hoe snel kan je dat weer reanimeren, heb je de machine tooling die je ervoor nodig hebt, en westen en zelfs china levert die machines niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_208554804
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Probleem is dat zelf dat spul maken, van matige kwaliteit, iets is waar rus dus 20/30 jaar geleden mee opgehouden is.

Is het de vraag: hoe snel kan je dat weer reanimeren, heb je de machine tooling die je ervoor nodig hebt, en westen en zelfs china levert die machines niet.
Als ze daar al zo lang geleden mee gestopt zijn kun je er donder op zeggen dat de benodigde kennis en machinerie dood en begraven is nu. Smart move :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208554838
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208554919
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 06:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Volgens hen is zowel het Westen als Oekraïne er nog niet in geslaagd Poetin ervan te overtuigen dat er een compromis nodig is voor een einde van de oorlog. Poetin is bereid tot een lange, slepende oorlog om zo uiteindelijk Oekraïne te dwingen tot overgave of om het Westen oorlogsmoe te maken, zodat Kyiv alleen komt te staan, schrijft de ISW.

Tot algehele overgave? :D Of wat bedoelen ze dat overgave inhoudt? Lijkt me dat zelfs Putin nu wel inziet en inzet op Donbas + Krim in Russische handen en niet Oekraine als geheel.
pi_208554943
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 22:17 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Blyatmobile. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Overall beste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 14:30:35 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208555094
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:17 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Tot algehele overgave? :D Of wat bedoelen ze dat overgave inhoudt? Lijkt me dat zelfs Putin nu wel inziet en inzet op Donbas + Krim in Russische handen en niet Oekraine als geheel.
Dat gaat hem ook niet meer lukken. Dat kan alleen als men Oekraïne zou overtuigen geen tegenoffensief te doen. Vandaar Poetin's gesmeek en gejammer dat hij een wapenstilstand wil. Maar ja, als je begint met slaan, moet je niet ineens gaan miepen dat een paar rake klappen terugkrijgen oneerlijk is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208555110
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Ipv de echte 80kg, wilde hij de indruk wekken dat het 160kg was ofzo :?

[ twitter ]
:D Maar als je schijven gebruikt die voor powerliften zijn, dan zijn alle gewichten gelijke diameter (dat heeft een nut daarbij). Alleen is dat meer gericht op til en stoot onderdelen en niet benchpressing. Hij zal idd wel de indruk hebben willen wekken dat hij heel veel tilt, of hij had niks anders beschikbaar maar lijkt me stug dat je alleen 5 kg schijven hebt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:33:56 #55
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208555134
Geen stroom beschikbaar voor toekomstige artillery fabriek in Noorwegen omdat het TikTok data center al alles gebruikt.

https://www.msn.com/en-us(...)t-videos/ar-AA197y3H
Ukraine Ammunition Supply Threatened by 'TikTok Cat Videos'
  maandag 27 maart 2023 @ 14:34:24 #56
54618 3rr0r
pi_208555141
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat gaat hem ook niet meer lukken. Dat kan alleen als men Oekraïne zou overtuigen geen tegenoffensief te doen. Vandaar Poetin's gesmeek en gejammer dat hij een wapenstilstand wil. Maar ja, als je begint met slaan, moet je niet ineens gaan miepen dat een paar rake klappen terugkrijgen oneerlijk is.
Ja alle roep om onderhandelingen de laatste tijd eer het Oekrainse offensief er komt, daarvan was wel opvallend waarom.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:35:49 #57
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208555164
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zouden ze op dat laatste niet voorsorteren door ze zelf te gaan produceren? Treinen zijn immers essentieel voor ze.
Ze kunnen nog niet eens een land veroveren, laat staan een eigen treinen industrie opzetten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 27 maart 2023 @ 14:36:14 #58
128271 Slayage
INFP
pi_208555169
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Denk dat we er ook bij op mogen tellen dat putin alleen maar naar de mond wordt gepraat.

Iedereen en alles om hem heen liegt, "Ja, het volgende offensief gaat hem worden!" "Nee, gaat prima bij bahkmut, we hebben de boel op een haar na veroverd!"
Inderdaad. Autocraten hebben vroeg of laat allemaal ja knikkers om hen heen, die alleen zeggen wat de autocraat wil horen omdat ze de waarheid niet durven te spreken omdat ze anders aan de kant worden geschoven.

Erdogan is daar ondertussen een klassieke voorbeeld van ook. Door de jaren heen heeft hij een voor een al zijn maatjes de laan uit gestuurd of de mond gesnoerd. Hij heeft overal marionetten geplaatst die alleen doen wat hen gedicteerd wordt. En wanneer er geen opdracht wordt gegeven om iets te doen wordt er niks gedaan.

Een Turkse oud collega van mij, die komt van 1 van de zwaarst getroffen gebieden door de aardbeving vertelde laatst dat er drie dagen lang enorme plunderingen waren in de stad Antakya, terwijl er even verderop in dörtyol waar de aardbeving geen schade had veroorzaakt 1000en soldaten waren die de straat op konden gaan om de veiligheid te bewaren. Maar omdat er dus geen opdracht kwam vanuit Ankara kon de lokale basis commandant vanuit eigen initiatief niet de opdracht geven om te surveilleren.

Zo creëren autocraten hun eigen ondergang.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 14:37:34 #59
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208555181
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Geen stroom beschikbaar voor toekomstige artillery fabriek in Noorwegen omdat het TikTok data center al alles gebruikt.

https://www.msn.com/en-us(...)t-videos/ar-AA197y3H
Ukraine Ammunition Supply Threatened by 'TikTok Cat Videos'
Ach TicTok word momenteel toch gecancelled.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 27 maart 2023 @ 14:39:05 #60
54618 3rr0r
pi_208555201
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ach TicTok word momenteel toch gecancelled.
twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 14:40:21 #61
128271 Slayage
INFP
pi_208555213
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:43 schreef Ulx het volgende:
Een weekje geleden zeiden Xi en Putin samen dat nukes niet verder verspreid moesten worden. Gisteren gaf Poetin de vinger aan Xi door ze naar Wit-Rusland te sturen. Vandaag reageert China zo:

[ twitter ]

Poetin houdt weinig vrienden over op deze manier.
Hij blijft liegen tegen Xi, daags voor de oorlog, "nee hoor, ik ga echt geen oorlog starten in Oekraïne". En een paar dagen terug nog een memorandum tekenen dat ze geen nukes gaan verplaatsten over de grens en dan alsnog doen.

Ook India pissed dat ze hun bestelde wapens maar niet geleverd krijgen, omdat Putin ze nodig heeft in Oekraïne :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 14:40:49 #62
54618 3rr0r
pi_208555219
Sigaartje?

twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 14:43:02 #63
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_208555244
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ze kunnen nog niet eens een land veroveren, laat staan een eigen treinen industrie opzetten.
Dat hele land heeft behalve exportbruidjes, ballet en deprimerende klassieke romans ook totaal geen bestaansrecht meer he? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:43:15 #64
54618 3rr0r
pi_208555248
twitter


  maandag 27 maart 2023 @ 14:45:50 #65
128271 Slayage
INFP
pi_208555274
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Geen stroom beschikbaar voor toekomstige artillery fabriek in Noorwegen omdat het TikTok data center al alles gebruikt.

https://www.msn.com/en-us(...)t-videos/ar-AA197y3H
Ukraine Ammunition Supply Threatened by 'TikTok Cat Videos'
WTF :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 14:46:13 #66
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_208555277
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:40 schreef 3rr0r het volgende:
Sigaartje?

[ twitter ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:48:18 #67
503043 Kukelecucktsju10
00001010010001110011011
pi_208555311
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 22:09 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Jajajaja.

Ohoooff

KAAS OVER BEEF, KAPSALON
  maandag 27 maart 2023 @ 14:50:19 #68
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_208555332
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Wunderwaffe *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:51:45 #69
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208555349
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:40 schreef Slayage het volgende:
Ook India pissed dat ze hun bestelde wapens maar niet geleverd krijgen, omdat Putin ze nodig heeft in Oekraïne :')
En Rusland had ook nog eens India tanks ingepikt die gestuurd waren voor een upgrade.
  maandag 27 maart 2023 @ 14:54:06 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208555378
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:43 schreef ExTec het volgende:
Ook een sluimerende is dat rus treinen en wagons westerse lagers gebruiken, de scandinavische en amerikaanse bedrijven dat die dingen maakten zijn allang weg.
Vraag me wel af hoe NoordKorea dat doet. Waar draaien hun treinen op en waarom kan Rusland dat niet overnemen? En kan NK geen kogellagers voor ze maken?
  maandag 27 maart 2023 @ 14:57:27 #71
475083 Lospedrosa
$
pi_208555419
twitter
Beetje vreemde tweet van Rob
https://twitter.com/robde(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
Vakman pur sang
  maandag 27 maart 2023 @ 14:59:28 #72
108676 Aether
pi_208555452
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Geen stroom beschikbaar voor toekomstige artillery fabriek in Noorwegen omdat het TikTok data center al alles gebruikt.

https://www.msn.com/en-us(...)t-videos/ar-AA197y3H
Ukraine Ammunition Supply Threatened by 'TikTok Cat Videos'
Vooruitziende blik van China.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 15:00:25 #73
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208555465
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Vraag me wel af hoe NoordKorea dat doet. Waar draaien hun treinen op en waarom kan Rusland dat niet overnemen? En kan NK geen kogellagers voor ze maken?
Een van mijn beste maten ging net na de val van de muur naar moskou, heeft daar familie. De treinrit was best leuk, tot het punt dat de wagons op breedspoor bogeys moesten. Toen was stuiteren en schokken tot aan moskou.

Dus: je kan die dingen wel maken, maar subpar kwaliteit is geen prettige ervaring voor de inzittenden en ongetwijfeld hogere slijtage.

En qua N-Korea hebben we geen idee. Mss hebben die ook gewoon inheemse bagger, misschien smokkelen ze westers spul.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 27 maart 2023 @ 15:02:16 #74
108676 Aether
pi_208555489
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:43 schreef Ulx het volgende:
Een weekje geleden zeiden Xi en Putin samen dat nukes niet verder verspreid moesten worden. Gisteren gaf Poetin de vinger aan Xi door ze naar Wit-Rusland te sturen. Vandaag reageert China zo:

[ twitter ]

Poetin houdt weinig vrienden over op deze manier.
Krijg steeds meer het idee dat dat laatste bezoek een farce was.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 15:08:41 #75
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_208555572
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:02 schreef Aether het volgende:

[..]
Krijg steeds meer het idee dat dat laatste bezoek een farce was.
Heb het idee dat de reden was om persoonlijk even te peilen wat Putin's kijk op het conflict en de huidige situatie was, en dat Xi concludeerde "Nah, this dude is batshit delusional, fuck this I'm out".
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 maart 2023 @ 15:10:20 #76
437635 Aloulu
pi_208555600
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:02 schreef Aether het volgende:
Krijg steeds meer het idee dat dat laatste bezoek een farce was.
Kan je nu zeker wel concluderen ja.

Het is nu wachten tot en of Oekraine Rusland echt klappen kan geven ergens dit jaar en dan zitten we in de end game en blijft het alsnog afwachten hoe dat af gaat lopen. Maar Poetin is na zijn falende offensief in Rusland en niet krijgen van militaire steun van de Chinezen rijp voor de slacht. En dat zetje daartoe moet Oekraine geven door noemenswaardige gebieden te heroveren waardoor intern de druk op Poetin te veel wordt en men in Rusland weet dat het over is.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 27 maart 2023 @ 15:18:30 #77
412081 Anton91
pi_208555691
twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 15:23:11 #78
19953 DrMarten
hhhmmmm
pi_208555731
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:02 schreef Aether het volgende:

[..]
Krijg steeds meer het idee dat dat laatste bezoek een farce was.
Zou me niet verbazen als Xi hem duidelijk heeft gemaakt geen zin te hebben om de handel met het westen op te geven door Rusland te steunen en dat ie dus lekker in kan stikken met zijn special military operation.
A mind with a heart of it's own
  maandag 27 maart 2023 @ 15:24:56 #79
54618 3rr0r
pi_208555747


quote:
A number of high-rise buildings and offices were damaged or destroyed by the missile strikes at around 10:30 a.m. local time, Kyrylenko said, adding that two S300 missiles were used.

“In addition, at the same time [the town of] Druzhkivka was hit by a missile attack — two S300 missiles hit the Druzhkivka orphanage and almost completely destroyed it,” Kyrylenko said.

There are “currently no casualties in Druzhkivka,” he said.

It’s not known whether the orphanage was occupied.
quote:
“As of 13:00, there are 2 dead, 29 wounded in Sloviansk


CNN
  maandag 27 maart 2023 @ 15:28:39 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208555789
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]

CNN
Wederom burgerdoelen.

...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 27 maart 2023 @ 15:29:44 #81
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_208555803
Waarom blijven ze raketten verspillen op non-militaire doelen? Het is al lang duidelijk dat Oekraïne alleen maar gesterkt wordt hierdoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 maart 2023 @ 15:53:15 #82
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208556023
Eentje voor de wappies, die de BS van kremlin nog geloven, dat het oekraine is die de donbas aan het bestoken is met wapentuig.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  maandag 27 maart 2023 @ 16:03:21 #83
108676 Aether
pi_208556133
quote:
Rusland overweegt compensatieclaim om sabotage Nord Stream
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68341838

Het Kremlin overweegt schadevergoeding te eisen voor de sabotage van gaspijpleidingen Nord Stream 1 en 2. Rusland zegt dat het land erachter zal komen wie voor de explosies verantwoordelijk is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 16:09:44 #84
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_208556248
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:03 schreef Aether het volgende:

[..]

Verrekenen we wel met de herstelbetalingen _O- :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 27 maart 2023 @ 16:09:51 #85
57482 Simmertje
pi_208556250
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:03 schreef Aether het volgende:

[..]

Mocht het westen er zelf echt achter zitten, kunnen we dat dan gewoon niet toegeven? En daarnaast ook de rest van die pijplijn opblazen.
  maandag 27 maart 2023 @ 16:12:22 #86
54618 3rr0r
pi_208556290
Ideaal om de Russen mee te trollen, een transgender.

twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 16:21:15 #87
54618 3rr0r
pi_208556405
Bewegend beeld van de aanslagen

twitter


twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 16:21:21 #88
128271 Slayage
INFP
pi_208556406
The guy van die video

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 16:23:53 #89
54618 3rr0r
pi_208556438
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:21 schreef Slayage het volgende:
The guy van die video

[ twitter ]
Wat een baas
  maandag 27 maart 2023 @ 16:31:46 #90
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_208556511
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:21 schreef Slayage het volgende:
The guy van die video

[ twitter ]
Badass. Maar wat een jochie eigenlijk nog :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 maart 2023 @ 16:33:11 #91
108676 Aether
pi_208556527
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 16:33:22 #92
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208556529
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Waarom blijven ze raketten verspillen op non-militaire doelen? Het is al lang duidelijk dat Oekraïne alleen maar gesterkt wordt hierdoor.
Ik las de theorie omdat die non-militaire doelen niet bewegen dus dan raken en bereiken ze tenminste nog wat. Militaire gebouwen zijn er niet (staan uiteraard leeg), militaire voertuigen bewegen, soldaten zitten verstopt of in trenches. Maar een stad vol gebouwen daar schiet natuurlijk altijd raak.
  maandag 27 maart 2023 @ 16:37:55 #93
108676 Aether
pi_208556566
quote:
Duitse media: Leopard-tanks aangekomen in Oekraïne
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68346749

De beloofde Duitse Leopard 2-tanks zijn aangekomen in Oekraïne, schrijft het Duitse weekblad Der Spiegel.

Om de levering van de achttien tanks was lange tijd veel te doen; de Duitse regering was eerder terughoudend uit vrees voor escalatie van de oorlog. Eind januari ging de Duitse regering toch overstag om de tanks te leveren. De moderne Leopard 2 wordt gezien als een van de beste tanks ter wereld.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 16:50:48 #94
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208556707
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:37 schreef Aether het volgende:
Duitse media: Leopard-tanks aangekomen in Oekraïne
Mooi op tijd voor het half april offensief 👍
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 27 maart 2023 @ 16:52:39 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208556736
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ideaal om de Russen mee te trollen, een transgender.

[ twitter ]
Ik volg haar al een tijdje. Wat een heldin _O_ Ooh en op de Russische TV hebben ze het al meerdere keren over haar gehad. Ze worden helemaal leip want transgender :') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 27 maart 2023 @ 17:07:37 #96
335449 BEFEM
pi_208556908
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:21 schreef Slayage het volgende:
The guy van die video

[ twitter ]
Dynamo Kiev :r
  maandag 27 maart 2023 @ 17:08:10 #97
412081 Anton91
pi_208556917
  maandag 27 maart 2023 @ 17:10:57 #98
33189 RM-rf
1/998001
pi_208556958
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb het idee dat de reden was om persoonlijk even te peilen wat Putin's kijk op het conflict en de huidige situatie was, en dat Xi concludeerde "Nah, this dude is batshit delusional, fuck this I'm out".
Voor de chinezen is een beinvloedbaar Rusland natuurlijk een ongekende kans... maar dan zal het ook een enigszins stabiele en betrouwbare situatie kennen en niet eventuele chinese investeringen heel snel ook verloren kunnen gaan.

Ik verwacht dat het daarop stukloopt... china keiharde voorwaarden bij bv olie- en gasdeals wil hebben die geen speelruimte voor rusland laat.
en ook China uiteindelijk enkel kijkt naar zijn eigen internationale positie (en militair strategische belangen in de zuid-chinese zee) alswel zich positioneert ten opzichte van westerse landen en daar ook stiekem naar 'erkenning' hengelt.

Xi's bewering een vredesvoorstel te hebben voor Ukraine en hierover te willen onderhandelen met beide partijen is uiteindelijk ook een eigen chinese weg en de russen zullen dit deels ook wantrouwen.
Het maakt ook duidelijk dat de chinezen heel bewust zich niet aan de russische zijde willen positioneren en zal vermoedelijk ook een blokkade vormt voor china om zeer harde en grootschalige wapenleveranties te garanderen aan Rusland...
Dat kunnen ze hooguit doen als ze een eventuele positie als vredes-maker opgegeven hebben, maar dat willen de chinezen nog niet doen.

de enige harde garantie die uit de top kwam is in het voordeel van china, garanties voor energieleveringen en het begin van de bouw van een pijpleiding die voor china een alternatief vormt voor energietoevoerd die nu veelal door de zuid-chinese zee gaat waar steeds vaker ook de spanning oploopt en dat kan voor hun energievoorziening een gevaar vormen... energie uit rusland geeft china meer speelruimte verder te escaleren daar...
Maar Rusland heeft daar verder weinig tot niks aan en bepaalde steun die rusland gewild zal hebben, zowel een open uitgesproken steun van china voor hun handelen in oekraine alswel daadwerkelijke wapenleveranties heeft china opzichtig geweigerd te geven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 27 maart 2023 @ 17:29:03 #99
54618 3rr0r
pi_208557176
Chillen op het dak

twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 17:33:43 #100
458283 ipa84
pi_208557228
twitter

Moeilijke jeugd gehad zit gewoon in een fase...
  maandag 27 maart 2023 @ 17:38:44 #101
54618 3rr0r
pi_208557286
twitter


Heinrich heeft een oogje op die kuil

  maandag 27 maart 2023 @ 17:42:41 #102
54618 3rr0r
pi_208557333
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 17:33 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Moeilijke jeugd gehad zit gewoon in een fase...
Mooie Z op de kin jonguh. Het is dus een Amerikaan uit Californie die in Moskou woont.

twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 17:43:54 #103
458283 ipa84
pi_208557350
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mooie Z op de kin jonguh. Het is dus een Amerikaan uit Californie die in Moskou woont.

[ twitter ]
Ik zag het in de comments staan. Maar dan heb je wel een paar aparte afslagen genomen in het leven als je er zo bij gaat lopen.
  maandag 27 maart 2023 @ 17:51:38 #104
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_208557476
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 27 maart 2023 @ 17:51:52 #105
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_208557479
:D
Magic toilets _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 27 maart 2023 @ 18:00:34 #106
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208557607
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mooie Z op de kin jonguh. Het is dus een Amerikaan uit Californie die in Moskou woont.

[ twitter ]
Die 2e lijkt op een user zijn ui
  maandag 27 maart 2023 @ 18:22:46 #107
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_208557861
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Waarom blijven ze raketten verspillen op non-militaire doelen? Het is al lang duidelijk dat Oekraïne alleen maar gesterkt wordt hierdoor.
Ik denk na dit
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Genocide plan uitgelekt

Vladimir Putin wanted a genocide-style “total cleansing” of Ukraine to subdue its people, leaked spy documents have revealed.

the FSB, with the help of some Russian Military Intelligence, would carry out a “total cleansing” of society and politics in Ukraine.

“And after all this, we could install any government in Kyiv,” says the source.

The FSB anticipated resistance among the Ukrainian population but was ordered to deal with it ruthlessly in instructions that came “from the very top”.

In the emails, Wind of Change goes into detail about how the measures would be meted out to ordinary Ukrainians who dared to resist the Russian occupiers.

This includes a “big terror” that “is being planned for Kherson, which will go through several stages”.

The first would be reducing “massive protests down to local skirmishes, and to cause severe injuries to individual protesters”.

“As soon as the mass of protests is reduced, the final stage of ‘door-to-door terror’ will begin.

“Here the FSB will play first fiddle and people will be detained in their homes at night during curfew and transferred to Russian territories — concentration camps and worse.

"It is assumed that protests will cease completely after such cleansing."

Lees verder: https://www.news.com.au/t(...)18209f5d9b843cbe9275
Oekraïners al maximaal gesterkt is in hun voornemen de Russen er uit te schoppen. Écht weten wat je te wachten staat als de Russen het land overnemen is wel even wat anders dan het op basis van gebeurtenissen vermoeden. Dachten sommigen misschien nog dat de gebeurtenissen in Bucha, Kherson etc. excessen waren van individuele soldaten, nu is 100% duidelijk dat dit allemaal onderdeel is van het totaalplan.
  maandag 27 maart 2023 @ 18:43:32 #108
502347 spicymchaggis
pi_208558145
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat gaat gebeuren, maar dan niet bewust. In rus is bv de prijs van gas al omhoog gegooid(!) De kwaliteit van de gaswinningsinstallaties giert achteruit, wordt geen onderhoud meer gepleegd. Dus de kosten van het winnen van gas gaan gestaag omhoog. Dus straks vriezen er in de barre rus winters gewoon russen dood, niet europeanen.

Ook een sluimerende is dat rus treinen en wagons westerse lagers gebruiken, de scandinavische en amerikaanse bedrijven dat die dingen maakten zijn allang weg. Maar rus draait op spoor verbindingen. En als dat tot stilstand komt, gaan we hongersnoden zien.
Het is van cruciaal belang dat er vanuit het westen geen humanitaire hulp komt indien de grote Russische steden bijv. door een hongersnood getroffen worden als gevolg van de sancties. Humanitaire hulp zal door de Russen als een westers teken van zwakte en daarmee een Russische overwinning gezien worden. Bovendien zijn de grote steden de paradepaardjes van het regime, die mogen de oorlog dus echt wel als een boemerang terug in hun gezicht krijgen.
  maandag 27 maart 2023 @ 18:49:15 #109
128271 Slayage
INFP
pi_208558217
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:31 schreef Barbusse het volgende:

Maar wat een jochie eigenlijk nog :{
Was ook mijn eerste reactie toen ik die kop zag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 18:49:45 #110
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208558224
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:43 schreef spicymchaggis het volgende:
Het is van cruciaal belang dat er vanuit het westen geen humanitaire hulp komt indien de grote Russische steden bijv. door een hongersnood getroffen worden als gevolg van de sancties. Humanitaire hulp zal door de Russen als een westers teken van zwakte en daarmee een Russische overwinning gezien worden. Bovendien zijn de grote steden de paradepaardjes van het regime, die mogen de oorlog dus echt wel als een boemerang terug in hun gezicht krijgen.
Zie ook NoordKorea die ondanks alle Westerse voedselhulp blijft dreigen met oorlog en nukes.
  maandag 27 maart 2023 @ 18:51:27 #111
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208558239
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Badass. Maar wat een jochie eigenlijk nog :{
In een gemiddelde oorlog sterven die het meeste
  maandag 27 maart 2023 @ 18:53:17 #112
128271 Slayage
INFP
pi_208558262
Deze guy moet ons beangstigen :Y)

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 27 maart 2023 @ 18:57:02 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208558341
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mooie Z op de kin jonguh. Het is dus een Amerikaan uit Californie die in Moskou woont.

[ twitter ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 27 maart 2023 @ 18:59:17 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208558379
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Waarom blijven ze raketten verspillen op non-militaire doelen? Het is al lang duidelijk dat Oekraïne alleen maar gesterkt wordt hierdoor.
Dit zijn S300 rakketten, wat eigenlijk luchtdoelrakketten zijn en simpelweg niet erg accuraat zijn voor gronddoelen. Dit soort aanvallen laten ook zien dat Rusland niet al te veel precisiewapens meer over heeft.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:01:39 #115
108676 Aether
pi_208558411
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:53 schreef Slayage het volgende:
Deze guy moet ons beangstigen :Y)

[ twitter ]
Hebben ze de klok drie maanden vooruit gezet i.p.v. één uur?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:26:38 #116
-1 #ANONIEM
pi_208558745
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit zijn S300 rakketten, wat eigenlijk luchtdoelrakketten zijn en simpelweg niet erg accuraat zijn voor gronddoelen. Dit soort aanvallen laten ook zien dat Rusland niet al te veel precisiewapens meer over heeft.
Ze vallen toch al vrij lang met elke denkbare raket aan?
  maandag 27 maart 2023 @ 19:29:00 #117
128271 Slayage
INFP
pi_208558785
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 19:34:28 #118
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208558878
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:26 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Ze vallen toch al vrij lang met elke denkbare raket aan?
Ja, dit is niet nieuw. Het punt is meer dat dit rakketten uit het Soviet-tijdperk zijn en de foutmarge enorm is.

quote:
There is a high chance of these weapons missing their intended targets and causing civilian casualties because the missiles are not optimized for this role and their crews will have little training for such missions, the Defense Ministry said.
Vandaar dat men deze rakketten dus op steden afvuurt, dan raak je altijd wel wat.

https://defence-blog.com/(...)gage-ground-targets/
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:35:20 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_208558893
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:40:25 #120
458283 ipa84
pi_208558976
twitter

Voordat de bekende weer komen met hun bewijs van hoe slecht Oekraïne is.
twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 19:49:01 #121
128271 Slayage
INFP
pi_208559133
Wat snuiven die Russen? Srsly? :')
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 19:50:22 #122
163441 TheJanitor
pi_208559159
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:40 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Voordat de bekende weer komen met hun bewijs van hoe slecht Oekraïne is.
[ twitter ]
Het is omdat het allemaal zo triest is, anders zou ik hard moeten lachen.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:51:01 #123
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208559176
Volgens mij is er de laatste weken ook weer een toename van mystery fires.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:52:45 #124
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208559202
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef Slayage het volgende:
Wat snuiven die Russen? Srsly? :') [ twitter ]
Ze proberen te communiceren vanuit een positie van macht :?
  maandag 27 maart 2023 @ 19:53:50 #125
108676 Aether
pi_208559222
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:40 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Voordat de bekende weer komen met hun bewijs van hoe slecht Oekraïne is.
Gelukkig behandelen de Russen ze veel beter /s

Dat dat naziverhaal überhaupt nog aanslaat.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 19:57:33 #126
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208559299
twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 19:57:47 #127
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208559305
twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 19:58:51 #128
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208559319
twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 20:01:48 #129
128271 Slayage
INFP
pi_208559386
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:52 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ze proberen te communiceren vanuit een positie van macht :?
De huidige realiteit is dan nog niet tot hen doorgedrongen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 maart 2023 @ 20:01:54 #130
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208559388
In 1 gevecht 10 man uitgeschakeld 👍
twitter
  maandag 27 maart 2023 @ 20:11:08 #131
108676 Aether
pi_208559611
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 20:32:08 #132
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208559969
Je kan het proberen, zoiets.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  maandag 27 maart 2023 @ 20:37:17 #133
108676 Aether
pi_208560029
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2023 20:32 schreef ExTec het volgende:
Je kan het proberen, zoiets.

[ twitter ]
Die Amerikaanse cowboys zijn inderdaad een plaag in Oekraïne ;(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 maart 2023 @ 20:46:18 #134
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_208560213
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 14:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zouden ze op dat laatste niet voorsorteren door ze zelf te gaan produceren? Treinen zijn immers essentieel voor ze.
Weten hoe je bv technologisch een vul-in maakt is iets heel anders dan dat kwalitatief kunnen produceren.
Productie waarvoor doorgaans, een gigantische supply-chain nodig om dat te realiseren.
Idem met treinen dat in onze tijden flink wat meer is dan wat wielen op de rails te zetten.

Rusland op haar beurt zoekt inmiddels (ook daarvoor) aansluiting bij China die maar wat graag de beer zo aan haar ketting legt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 27 maart 2023 @ 20:56:50 #135
502347 spicymchaggis
pi_208560461
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef Slayage het volgende:
Wat snuiven die Russen? Srsly? :') [ twitter ]
De achterlijkheid is zó diep in de Russische volkscultuur verweven dat zelfs hoogopgeleide mensen als Lavrov in de zelfgecreëerde leugen van de grootsheid van het Russische volk zijn gaan geloven.
  maandag 27 maart 2023 @ 21:02:18 #136
502347 spicymchaggis
pi_208560599
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2023 20:32 schreef ExTec het volgende:
Je kan het proberen, zoiets.

[ twitter ]
Alleen een regime dat door "vroeger was alles beter!" roepende, verongelijkte boomers geleid wordt kan zulke archaïsche troep als propaganda bedenken. :')
  maandag 27 maart 2023 @ 21:28:40 #137
458283 ipa84
pi_208561238
twitter
  Overall beste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 21:33:27 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208561346
twitter


En de 18 Leopards 2A6 en 40 Marders zijn gearriveerd in Oekraïne.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 27 maart 2023 @ 21:46:18 #139
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208561603
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

En de 18 Leopards 2A6 en 40 Marders zijn gearriveerd in Oekraïne.
goede zaak , want de russen krijgen een natte droom om weer Berlijn te veroveren en de nazis wederom te vermoorden, alsook Praag en Hongarije terug
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 27 maart 2023 @ 21:47:15 #140
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208561617
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

En de 18 Leopards 2A6 en 40 Marders zijn gearriveerd in Oekraïne.
Wel goed dat we nog geen modern spul in actie hebben gezien. Hebben ze wat dat betreft nog genoeg vet aan de botten.
  Overall beste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 21:50:28 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208561668
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
goede zaak , want de russen krijgen een natte droom om weer Berlijn te veroveren en de nazis wederom te vermoorden, alsook Praag en Hongarije terug
Terecht, als je de muurschilderingen buiten Rusland ziet.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 27 maart 2023 @ 21:54:05 #142
108676 Aether
pi_208561728
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Terecht, als je de muurschilderingen buiten Rusland ziet.

[ twitter ]
Die film heeft blijkbaar de meeste indruk gemaakt in Rusland.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Overall beste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 21:56:14 #143
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208561768
quote:
9s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:54 schreef Aether het volgende:

[..]
Die film heeft blijkbaar de meeste indruk gemaakt in Rusland.
Binnenkort raken ze wel van iets anders onder de indruk.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 27 maart 2023 @ 22:01:25 #144
458283 ipa84
pi_208561931
twitter

Nachtoperatie van Kraken divisie.
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 22:18:52 #145
236264 crew  capricia
pi_208562263
Lees maar eens even wat de Nederlandse militairen allemaal doen:
twitter

_O_
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 22:23:10 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208562357
twitter


Nice.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 27 maart 2023 @ 22:29:01 #147
163441 TheJanitor
pi_208562477
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Nice.
  Overall beste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 23:01:44 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208563075
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Okay....

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 27 maart 2023 @ 23:05:47 #149
501040 eudaemonia
pi_208563117
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Terecht, als je de muurschilderingen buiten Rusland ziet.

[ twitter ]
Dat is Charlie Chaplin!
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  maandag 27 maart 2023 @ 23:08:55 #150
108676 Aether
pi_208563140
quote:
17s.gif Op maandag 27 maart 2023 23:05 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Dat is Charlie Chaplin!
Welnee.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Overall beste user 2022 maandag 27 maart 2023 @ 23:17:53 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208563205
quote:
17s.gif Op maandag 27 maart 2023 23:05 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Dat is Charlie Chaplin!
Nee hoor!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 27 maart 2023 @ 23:20:27 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208563231
Tyfus Russen
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 27 maart 2023 @ 23:22:57 #153
108676 Aether
pi_208563251
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 27 maart 2023 @ 23:24:05 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208563261
twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FOK!fotograaf maandag 27 maart 2023 @ 23:32:53 #155
364681 over_hedge
pi_208563298
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:18 schreef capricia het volgende:
Lees maar eens even wat de Nederlandse militairen allemaal doen:
[ twitter ]
_O_
Dat is toch geen antwoord op de vraag :P De vraag is of we kunnen uitsluiten dat Nederlandse soldaten gaan mee vechten in oekraine. Niet of we ze helpen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 27 maart 2023 @ 23:36:39 #156
78680 Nielsch
ï
pi_208563313
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 23:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag :P De vraag is of we kunnen uitsluiten dat Nederlandse soldaten gaan mee vechten in oekraine. Niet of we ze helpen
Die vraag lees ik er echt niet in.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 23:41:43 #157
236264 crew  capricia
pi_208563332
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 23:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag :P De vraag is of we kunnen uitsluiten dat Nederlandse soldaten gaan mee vechten in oekraine. Niet of we ze helpen
Nee. Dat is de vraag niet.
En ik vind het een geweldig antwoord. Zo open..dat kan alleen in een democratie.
Definitely not CIA
  maandag 27 maart 2023 @ 23:55:15 #158
19953 DrMarten
hhhmmmm
pi_208563370
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 23:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag :P De vraag is of we kunnen uitsluiten dat Nederlandse soldaten gaan mee vechten in oekraine. Niet of we ze helpen
Dat is niet wat er staat. Ongetwijfeld wel wat ze bedoelen, maar als je te dom bent om een vraag goed te formuleren, dan krijg je zulke antwoorden.
Ambtenaren hebben een keurig antwoord op papier gezet op de vraag die gesteld is.
A mind with a heart of it's own
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 00:15:48 #159
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208563431
De drie Leopard 2A6 MBT's van Portugal schijnen nu ook in Oekraïne aangekomen te zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 maart 2023 @ 00:18:55 #160
408813 crew  trein2000
pi_208563438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 00:15 schreef Ulx het volgende:
De drie Leopard 2A6 MBT's van Portugal schijnen nu ook in Oekraïne aangekomen te zijn.
Gaat wel rap ineens. Zal wel wat gaan gebeuren de komende dagen/weken dan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 00:21:23 #161
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208563443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 00:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Gaat wel rap ineens. Zal wel wat gaan gebeuren de komende dagen/weken dan.
Dat ze eind Maart - begin April zouden komen werd steeds gezegd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 00:26:43 #162
128271 Slayage
INFP
pi_208563462
Zelfs de Armeniërs droppen de Russen _O-

quote:
Rusland waarschuwt Armenië voor 'ernstige gevolgen' om arrestatiebevel Poetin

Als Armenië het arrestatiebevel van het Internationaal Strafhof (ICC) tegen de Russische president Poetin opvolgt zal dat "ernstige gevolgen" hebben. Dat zegt een bron binnen het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken tegen het staatspersbureau Ria Novosti.

Het Armeense constitutionele hof oordeelde vrijdag dat het arrestatiebevel in lijn is met de Armeense grondwet. Dat betekent dat Poetin gearresteerd moet worden zodra hij het voormalige Sovjet-land betreedt.

De uitspraak van het hof is opmerkelijk, omdat Armenië sterke economische en politieke banden heeft met Rusland. Zo gaan sanctieproducten via Armenië nog steeds naar Rusland en treedt Rusland regelmatig op als bemiddelaar in het Nagorno-Karabachconflict met Azerbeidzjan.

Armenië is nog niet aangesloten bij het ICC, maar is dat wel van plan. De bron binnen het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken noemt dat "onaanvaardbaar". Armenië heeft nog niet op de berichten gereageerd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 28 maart 2023 @ 00:30:40 #163
458283 ipa84
pi_208563474
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 00:42:55 #164
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208563510
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 00:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat ze eind Maart - begin April zouden komen werd steeds gezegd.
Afhankelijk van het weer zal het in mei/juni gaan gebeuren zo lijkt het.
  FOK!fotograaf dinsdag 28 maart 2023 @ 00:49:12 #165
364681 over_hedge
pi_208563521
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 23:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat is niet wat er staat. Ongetwijfeld wel wat ze bedoelen, maar als je te dom bent om een vraag goed te formuleren, dan krijg je zulke antwoorden.
Ambtenaren hebben een keurig antwoord op papier gezet op de vraag die gesteld is.
Ja ze hadden het idd wat anders kunnen formuleren. Denk wel dat ze dat bedoelde.
Van de rest vind ik het antwoord prima hoor.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 07:07:28 #166
108676 Aether
pi_208563758
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 08:21:44 #167
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208564050
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 08:52:00 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208564252
twitter


Nice
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 09:03:06 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208564329
Idioot.


twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 10:07:16 #170
353733 Spablauw214
pi_208564829
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 09:03 schreef Ulx het volgende:
Idioot.


[ twitter ]
Laat me raden: De Krim en de Donbass naar Rusland en Oekraïne als bufferstaat met een pro-Russische regering. Geen gezeik iedereen rijk :')
  dinsdag 28 maart 2023 @ 10:13:52 #171
352376 voetbalmanager2
pi_208564872
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 28 maart 2023 @ 10:15:10 #172
412081 Anton91
pi_208564887
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 10:20:43 #173
65902 Zwoerd
pi_208564915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 10:07 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Laat me raden: De Krim en de Donbass naar Rusland en Oekraïne als bufferstaat met een pro-Russische regering. Geen gezeik iedereen rijk :')
Niet eens dat. Trump heeft helemaal niets bedacht, hij heeft geen plan, 0,0. Ik denk dat er weinig mensen op de wereld zijn wiens woorden minder waard zijn dan die van Trump.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 10:23:15 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_208564927
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 10:07 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Laat me raden: De Krim en de Donbass naar Rusland en Oekraïne als bufferstaat met een pro-Russische regering. Geen gezeik iedereen rijk :')
Hij heeft helemaal geen oplossing man. Het is een kleuter met een oom bij Nintendo die precies weet wanneer de volgende game bekend gemaakt wordt, maar het is geheim en hij kan het pas zeggen als het bekend gemaakt is.

Hij heeft vier jaar lang gezegd dat hij over twee weken een geweldig infrastructuurplan op tafel zou leggen. En na de verkiezingen kwam Biden binnen twee maanden met Build Back Better.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 10:26:30 #175
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_208564949
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

En de 18 Leopards 2A6 en 40 Marders zijn gearriveerd in Oekraïne.
Ik hoop dat de Duitsers idd eens wakker worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 28 maart 2023 @ 10:28:07 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_208564958
twitter


15 arty niet slecht
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 10:37:52 #177
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_208565023
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 22:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Nachtoperatie van Kraken divisie.
Spot assist +20 :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 11:27:10 #178
458283 ipa84
pi_208565468
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 11:36:43 #179
502347 spicymchaggis
pi_208565570
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 11:27 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het Nederlandse politieke landschap dient ontdaan te worden van ongedierte als de Graaff.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 11:45:10 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208565708
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 11:27 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Marcel de Graaff :') Zelfs in dat rechtse blok vinden ze hem te extreem _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 28 maart 2023 @ 11:45:37 #181
57482 Simmertje
pi_208565714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 11:27 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Waarom hebben al die (extreem) rechts conservatieve flapdrollen van die enge koppen.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 11:54:41 #182
458283 ipa84
pi_208565865
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 11:45 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Waarom hebben al die (extreem) rechts conservatieve flapdrollen van die enge koppen.
Krijg je er van als je oom ook je vader is.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 11:54:54 #183
64288 Bensel
Ladderzat
pi_208565869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 11:45 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Waarom hebben al die (extreem) rechts conservatieve flapdrollen van die enge koppen.
links heeft weer zijn eigen fenotypische eigenaardigheden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 12:13:37 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208566096
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 11:54 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Krijg je er van als je oom ook je vader is.
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 28 maart 2023 @ 12:14:04 #185
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208566102
  dinsdag 28 maart 2023 @ 12:20:12 #186
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208566170
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 10:15 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
In 14-18 hadden ze hier ook een term voor: The Morning Hate.
Bij zonsopkomst elkaar de loopgraven met atjerie bestoken zodat je zeker was dat de vijand niks ging doen en bezig was met opruimwerkzaamheden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 28 maart 2023 @ 12:22:34 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208566202
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 08:52 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Nice
Dat ze maar samen met de Leopard 2's en de Abrams die russen compleet naar de tyfus mogen knallen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 28 maart 2023 @ 13:34:07 #188
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208566960
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 13:49:58 #189
502347 spicymchaggis
pi_208567117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 11:45 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Waarom hebben al die (extreem) rechts conservatieve flapdrollen van die enge koppen.
Conservatief (rechts) moet van oudsher helemaal niets van communisten/Russen hebben. Er is dan ook niets conservatiefs aan de onderdanigheid die de tsjerries van deze wereld tegenover de als "masculien" geziene, misdadige en achterlijke Russische volkscultuur tentoonspreiden.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:17:19 #190
54618 3rr0r
pi_208567336
'Mooie schuilplek jongens'

twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:24:56 #191
54618 3rr0r
pi_208567400
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:26:31 #192
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208567417
Ik betwijfel of ze de launchcodes erbij hebben gekregen... 🤔

https://www.telegraaf.nl/(...)wapens-te-huisvesten
Wit-Rusland wil zichzelf beschermen met opslag Russische kernwapens

Wit-Rusland zegt tactische kernwapens van Rusland te gaan huisvesten omdat het zichzelf daarmee wil beschermen voor het Westen. Het land voelt zich naar eigen zeggen tot de samenwerking gedwongen vanwege de economische en politieke druk die het de afgelopen 2,5 jaar heeft ervaren van de Verenigde Staten, NAVO-lidstaten en de Europese Unie.

Wit-Rusland kreeg massaal strafmaatregelen opgelegd na de frauduleus verlopen presidentsverkiezingen in augustus 2020. Ook volgden er sancties voor Minsk toen Russische troepen vanuit Wit-Rusland Oekraïne binnenvielen, ruim een jaar geleden aan het begin van de Russische invasie. Rusland is de belangrijkste bondgenoot van de Wit-Russische president Aleksandr Loekasjenko.

De Russische president Vladimir Poetin maakte de nucleaire samenwerking eind vorige week bekend. Hij zei toen ook dat de verplaatsing van de tactische kernwapens, specifiek ontwikkeld om op het slagveld te gebruiken, plaatsvindt zodra de opslagplaats in Wit-Rusland op 1 juli gereed is. De deal leidt tot zorgen en kritiek vanuit het Westen.

Net zoals Poetin zegt de regering in Minsk dat het non-proliferatieverdrag met de samenwerking niet wordt geschonden, omdat Wit-Rusland geen controle over de kernwapens krijgt. Het non-proliferatieverdrag uit 1970 beperkt het bezit van kernwapens tot vijf landen. Naast Rusland gaat het om de VS, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en China. Hun kernwapens liggen niet alleen op eigen grondgebied. Zo liggen in Nederland bijvoorbeeld Amerikaanse kernwapens opgeslagen, hoewel dat niet officieel is bevestigd. Bovendien zijn er een paar landen buiten het verdrag met eigen kernwapens, zoals Noord-Korea, India en Pakistan.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:28:33 #193
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208567431
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 14:24 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Mmm... Iran wordt opeens een stuk gevaarlijker als ze al dat high tech politiestaat spul van Rusland krijgen...
Iran gaat dat spul reverse engineeren en zelf bouwen, die kennis gaat daarna nooit meer weg.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:37:09 #194
54618 3rr0r
pi_208567517
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:45:43 #195
54618 3rr0r
pi_208567610
quote:
Hamish de Bretton Gordon, former commanding officer of the 1st Royal Tank Regiment in the British Army, says the Challengers being sent by the UK are vastly superior to anything the Russians have, such as the T-72 tanks.

A Challenger L2 will probably take four or five direct hits from a T-72 and survive – while one hit [from a Challenger] will destroy a T-72," he said.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:58:22 #196
64488 Bluesdude
pi_208567718
quote:
Former president Donald Trump could end the Russia-Ukraine war in 24 hours, according to his own claim from an interview with Fox News on Monday but refused to elaborate on how.
https://www.jpost.com/international/article-735658

Binnen 24 uur. Hij is waarlijk een Trumpgod !!! _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:58:32 #197
168110 zuchtje
pi_208567724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 14:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Zouden ze het ook kunnen winnen van een Kornet?
  dinsdag 28 maart 2023 @ 15:07:02 #198
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208567810
Tldr: Bulgarian army verkoopt voor 175miljoen dollar/euro aan artillery aan de fabrikant en die verkoopt het weer via tussenpersonen aan Ukraine

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/03/28/7395351/
https://www.reddit.com/r/(...)aine_huge_amount_of/
Bulgaria may "secretly" send Ukraine huge amount of ammunition
  dinsdag 28 maart 2023 @ 15:09:24 #199
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208567837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 14:37 schreef 3rr0r het volgende:

[ twitter ]
Deze knakker lijkt me een prima kandidaat voor een Ukrainse versie van Mossad's Operation Wrath of God na de oorlog.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 15:11:30 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208567858
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
Hamish de Bretton Gordon, former commanding officer of the 1st Royal Tank Regiment in the British Army, says the Challengers being sent by the UK are vastly superior to anything the Russians have, such as the T-72 tanks.

A Challenger L2 will probably take four or five direct hits from a T-72 and survive – while one hit [from a Challenger] will destroy a T-72," he said.
En de grap is natuurlijk dat de T-72 niet eens de kans gaat krijgen om te schieten. Met alle hightech sensors ziet de Challenger alle gevaren ver vantevoren en knalt ze buiten hun bereik kapot.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 15:37:03 #201
54618 3rr0r
pi_208568120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 15:11 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
En de grap is natuurlijk dat de T-72 niet eens de kans gaat krijgen om te schieten. Met alle hightech sensors ziet de Challenger alle gevaren ver vantevoren en knalt ze buiten hun bereik kapot.
Wat is het grootste gevaar voor zo'n Challenger (of Leopard)? Uit de lucht? Welk wapen moet Oekraine in de buurt hebben bij een tank aanvalsmissie om gevaar uit de lucht af te dekken?
  dinsdag 28 maart 2023 @ 16:36:36 #202
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208568665
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 14:58 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Zouden ze het ook kunnen winnen van een Kornet?
Kornet is laserguided. Dus een rookbom is genoeg om dat tegen te gaan.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 16:56:21 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208568806
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 14:58 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Zouden ze het ook kunnen winnen van een Kornet?
De kans dat een kornet-team gespot wordt is aanwezig. Je kunt met Westerse sensors aardig was spotten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 16:57:21 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208568820
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 15:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat is het grootste gevaar voor zo'n Challenger (of Leopard)? Uit de lucht? Welk wapen moet Oekraine in de buurt hebben bij een tank aanvalsmissie om gevaar uit de lucht af te dekken?
Een Gepard.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 17:19:24 #205
128271 Slayage
INFP
pi_208569031
twitter


[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 28-03-2023 17:54:56 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 28 maart 2023 @ 17:47:02 #206
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208569309
Deze blijft toch alltime coolest

  dinsdag 28 maart 2023 @ 17:48:16 #207
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_208569325
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 17:55:30 #208
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208569452
https://www.telegraaf.nl/(...)orlogstekening-maakt
Rusland straft vader van meisje dat antioorlogstekening maakt

MOSKOU - Rusland heeft een man gestraft die bekend is omdat zijn dochter een tekening maakte tegen de Russische oorlog in Oekraïne. Aleksej Moskaljova is tot twee jaar strafkamp veroordeeld voor kritiek op de strijdkrachten, meldt mensenrechtenbeweging OVD-Info. Hij zat in huisarrest maar zou zijn gevlucht.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 17:58:29 #209
128271 Slayage
INFP
pi_208569509
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:08:44 #210
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_208569612
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:11:24 #211
163441 TheJanitor
pi_208569637
quote:
Je moet altijd en overal en iedereen helpen anders ben je hypocriet.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:37:44 #212
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208569916
Burgemeester klaagt dat Wagner doden in zijn stadje worden begraven. En het enige wat die Prigozjin kneus kan is hem intimideren ipv het op een nette manier op te lossen.

https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-dat-voor-helden
In een geluidsopname zei Prigozjin een week geleden dat de burgemeester van Gorjatsji Kljoetsj ’hysterisch deed’ met een verzoek de begrafenissen stop te zetten, omdat die journalisten zouden aantrekken. „Het enige waardoor hij stopte, was mijn belofte dat ik de lijken bij hem thuis in de woonkamer zou neerleggen”, foeterde de Wagner-chef. „Daarna deed hij het in zijn broek en hield hij zijn muil.”

De burgemeester in kwestie, Sergej Belopolski, reageerde op Telegram dat hij de levende en dode Wagner-strijders respecteerde. ,,Maar ik moet ook luisteren naar de publieke opinie: dat onze badplaats geen plek voor massabegrafenissen van strijders moet worden." Prigozjin won deze strijd. De gouverneur van Krasnodar beval de burgemeester de begrafenissen toe te laten.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:44:46 #213
54618 3rr0r
pi_208570009
lol

twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:49:03 #214
54618 3rr0r
pi_208570066
twitter
  FOK!fotograaf dinsdag 28 maart 2023 @ 18:51:00 #215
364681 over_hedge
pi_208570086
quote:
met miljoenen soldaten nog wel :D van de rest heeft ze een punt hoor. Maar het is wel beetje overdreven getallen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:54:55 #216
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208570123
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
lol

[ twitter ]
"exceeded the speed".
Dus ws richting rusland.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:56:32 #217
502347 spicymchaggis
pi_208570140
quote:
Amnesty International is dan ook een organisatie waarin nogal wat anti-westers sentiment heerst, net als bijv. de VN.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:02:08 #218
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_208570216
quote:
Tuurlijk. Altijd wijzen naar Amnesty want dat is de moralistische graadmeter.

Maar als de conclusies niet uitkomen zijn ze 'onwetend'. Rot op Marit :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:05:20 #219
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208570278
Dat 3e bommetje 😲😲😲
https://www.reddit.com/r/(...)_2_russian_soldiers/
drone eliminates 2 russian soldiers
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:12:16 #220
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208570421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tuurlijk. Altijd wijzen naar Amnesty want dat is de moralistische graadmeter.

Maar als de conclusies niet uitkomen zijn ze 'onwetend'. Rot op Marit :')
Nouja, het is wel hypocriet natuurlijk. Eigenlijk zou het westen er vol in moeten gaan. Dan zijn die Russen in een week opgerold. Maar dat wil jij ook weer niet. Nu is het gewoon een langzame pijnlijke tenondergang van een :') "wereldmacht" :')
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:13:05 #221
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208570445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat 3e bommetje 😲😲😲
https://www.reddit.com/r/(...)_2_russian_soldiers/
drone eliminates 2 russian soldiers
op 0.53 schuift ie zn tok nog even opzij
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:17:27 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_208570519
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nouja, het is wel hypocriet natuurlijk. Eigenlijk zou het westen er vol in moeten gaan. Dan zijn die Russen in een week opgerold. Maar dat wil jij ook weer niet. Nu is het gewoon een langzame pijnlijke tenondergang van een :') "wereldmacht" :')
Precies. Het westen zou tanks, vliegtuigen en artillerie moeten sturen. Net als vrijwilligers uit ieder land.

Oh wacht.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:22:38 #223
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208570596
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Precies. Het westen zou tanks, vliegtuigen en artillerie moeten sturen. Net als vrijwilligers uit ieder land.

Oh wacht.
Dat is allemaal wisselgeld wat daar geleverd is. Stuur 1 maand alles wat in Polen staat (incl. manschappen) Oekraïne in. Meer is er niet nodig.

Maar dat weet je wel. Vermoorde onschuld spelen is alleen effectiever. Basis techniek van de Russen.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:24:40 #224
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_208570625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat 3e bommetje 😲😲😲
https://www.reddit.com/r/(...)_2_russian_soldiers/
drone eliminates 2 russian soldiers
Daar lig je dan, voor je Grote Leider :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:26:28 #225
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_208570650
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:22 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dat is allemaal wisselgeld wat daar geleverd is. Stuur 1 maand alles wat in Polen staat (incl. manschappen) Oekraïne in. Meer is er niet nodig.
Precies. Het westen heeft alleen maar'troep' geleverd en de Russen hebben al hun top-tier materiaal in de eerste week al naar de klote geholpen.

Mede mogelijk gemaakt door de kabouters, sneeuwwitje en assepoester.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:27:07 #226
163441 TheJanitor
pi_208570665
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Precies. Het westen zou tanks, vliegtuigen en artillerie moeten sturen. Net als vrijwilligers uit ieder land.

Oh wacht.
En dan te bedenken dat we nog niet eens 1% van de echte kracht van NATO gezien hebben en Rusland is al op zijn knieen.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:32:32 #227
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208570784
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:34:02 #228
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_208570817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Precies. Het westen heeft alleen maar'troep' geleverd en de Russen hebben al hun top-tier materiaal in de eerste week al naar de klote geholpen.

Mede mogelijk gemaakt door de kabouters, sneeuwwitje en assepoester.
Gaat het een beetje?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:35:34 #229
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208570853
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Precies. Het westen heeft alleen maar'troep' geleverd en de Russen hebben al hun top-tier materiaal in de eerste week al naar de klote geholpen.

Mede mogelijk gemaakt door de kabouters, sneeuwwitje en assepoester.
Wat is je punt nu?
Want je roept hier weer dingen die ik niet beweer.

(Whatelse is new. Ik heb je vooralsnog niet anders zien discussiëren :') )
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:38:18 #230
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208570904
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:12 schreef bleiblei het volgende:
Nouja, het is wel hypocriet natuurlijk. Eigenlijk zou het westen er vol in moeten gaan. Dan zijn die Russen in een week opgerold.
Kan me herinneren dat de Amerikaanse defense minister een jaar geleden zoiets zei dat het een lange oorlog moet worden om Rusland uit te putten.

Zit wel wat in want ze halen langzaam al hun onvervangbare (want ge-erfd van de USSR) wapentuig van stal. Eenmaal kapotgemaakt gaan ze het niet meer vervangen.

Als Rusland snel verslagen zou worden dan zou al dat spul nog beschikbaar blijven voor een toekomstige oorlog waar ze hebben geleerd van hun fouten.

En na een snel verlies is de kans groter dat ze nukes inzetten. Nu met dit langzame verlies is dat risico minder.

Het mooiste is als Rusland implodeert doordat de economie kapot is, de logistiek plat ligt (treinen hebben geen Westerse kogellagers meer, vliegtuigen vallen uit de lucht) en de mensen ondanks al hun brainwashing inzien dat de oorlog is verloren en de beste 'oplossing' is dat ze gewonnen geven en de onderhandelingen in gaan als duidelijke verliezer.

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 28-03-2023 21:30:27 ]
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:41:16 #231
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208570961
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:43:19 #232
470221 Jemoederniet
pi_208571001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Burgemeester klaagt dat Wagner doden in zijn stadje worden begraven. En het enige wat die Prigozjin kneus kan is hem intimideren ipv het op een nette manier op te lossen.

https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-dat-voor-helden
In een geluidsopname zei Prigozjin een week geleden dat de burgemeester van Gorjatsji Kljoetsj ’hysterisch deed’ met een verzoek de begrafenissen stop te zetten, omdat die journalisten zouden aantrekken. „Het enige waardoor hij stopte, was mijn belofte dat ik de lijken bij hem thuis in de woonkamer zou neerleggen”, foeterde de Wagner-chef. „Daarna deed hij het in zijn broek en hield hij zijn muil.”

De burgemeester in kwestie, Sergej Belopolski, reageerde op Telegram dat hij de levende en dode Wagner-strijders respecteerde. ,,Maar ik moet ook luisteren naar de publieke opinie: dat onze badplaats geen plek voor massabegrafenissen van strijders moet worden." Prigozjin won deze strijd. De gouverneur van Krasnodar beval de burgemeester de begrafenissen toe te laten.
We hebben beeld:
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:43:26 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_208571002
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat we nog niet eens 1% van de echte kracht van NATO gezien hebben en Rusland is al op zijn knieen.
Militaire kracht is in percentages uit de drukken ja?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:44:43 #234
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208571024
Aww... 🤗🤗🤗
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:45:39 #235
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208571046
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:45:40 #236
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_208571047
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gaat het een beetje?
Goed, met jou?

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:35 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Wat is je punt nu?
Want je roept hier weer dingen die ik niet beweer.

(Whatelse is new. Ik heb je vooralsnog niet anders zien discussiëren :') )
Het is nog even wachten en we zitten met zijn allen balls deep in die oorlog.

Leuk man, met het machtige navo leger.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:55:40 #237
192657 xpompompomx
^(;,;)^
pi_208571206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Goed, met jou?
[..]
Het is nog even wachten en we zitten met zijn allen balls deep in die oorlog.

Leuk man, met het machtige navo leger.
Leuk, maar er is geen enkele aanwijzing daartoe.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:56:48 #238
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_208571226
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 17:47 schreef kibo het volgende:
Deze blijft toch alltime coolest

[ afbeelding ]
Sgt Oddball _O_

@sp3c
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:57:32 #239
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_208571240
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Goed, met jou?
Heerlijk
:)
quote:
[..]
Het is nog even wachten en we zitten met zijn allen balls deep in die oorlog.

Leuk man, met het machtige navo leger.
Nee, dat gaat niet gebeuren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 20:18:20 #240
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208571633
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is nog even wachten en we zitten met zijn allen balls deep in die oorlog.
Dat horen we nu al langer dan een jaar van allerhande soorten trollen.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 20:29:23 #241
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208571780
  dinsdag 28 maart 2023 @ 20:58:44 #242
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208572151
twitter
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:01:41 #243
137596 TLC
pi_208572184
Russisch meisje (12) maakt tekening tegen oorlog, vader naar strafkamp

Russische raketten die neerkomen op een moeder met een kind in Oekraïne: dat tekende de 12-jarige Masja Moskaljova uit Rusland. Het hoofd van de school waarop het meisje zat, belde de politie. Zo kwam haar vader in beeld bij de autoriteiten. Nu wordt hij volgens mensenrechtenbeweging OVD-Info naar een strafkamp gestuurd.

De vader, Aleksej Moskaljov, plaatste zelf online kritiek op de oorlog in Oekraïne. Maar het onderzoek begon met de kindertekening van zijn dochter. Hij werd onder huisarrest geplaatst en Masja moest naar een kindertehuis.

Verontwaardiging

Hij zou zich onttrokken hebben aan het huisarrest en is nu volgens OVD-info veroordeeld tot twee jaar strafkamp. De zaak heeft tot grote verontwaardiging geleid onder Russische mensenrechtenactivisten. Ook is een onlinecampagne gestart om vader en dochter te herenigen.

Moskaljov kreeg aanvankelijk alleen een boete voor zijn afkeurende opmerkingen over het Russische leger. In december openden rechercheurs een nieuwe zaak tegen hem op verdenking van het in diskrediet brengen van de strijdkrachten, dit keer op basis van een bericht op sociale media in juni.

(https://www.msn.com/nl-nl(...)f0cd5e021d31b3&ei=53)

------------

Schoolhoofd is n typisch voorbeeld van n Russische nsb'ert :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:02:57 #244
458283 ipa84
pi_208572196
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:03:53 #245
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_208572211
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat horen we nu al langer dan een jaar van allerhande soorten trollen.
Zou kunnen ja. Gelukkig hoeven we ons niet druk te maken met al die zolderkamer-paladijnen die de Oekraïene een warm hart toedragen.

Misschien nog een bom laten schilderen voor wat geld.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:10:55 #246
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_208572285
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 17:58 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Meester strateeg.

Had trouwens wel kunnen werken maar dan moet je het wel totaal en goed uitvoeren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:16:06 #247
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_208572337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Je moet altijd en overal en iedereen helpen anders ben je hypocriet.
En als je wel ingrijpt ben je neokoloniaal bezig.
Als westen moet je eigenlijk gewoon de rest laten verekken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:19:25 #248
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208572378
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou kunnen ja. Gelukkig hoeven we ons niet druk te maken met al die zolderkamer-paladijnen die de Oekraïene een warm hart toedragen.

Misschien nog een bom laten schilderen voor wat geld.
Eh, wat? :)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:21:15 #249
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208572399
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Goed, met jou?
[..]
Het is nog even wachten en we zitten met zijn allen balls deep in die oorlog.

Leuk man, met het machtige navo leger.
Dit is dus exact wat ik al eerste op je reageerde :D .
Dat dat het alternatief is, maar jij dat ook niet goed vindt :D .
Wel knap dat je hele sloot onzin posts nodig hebt om tot de zelfde conclusie te komen.

Maar goed, na dik een jaar, nog even zo voorspelbaar O+ .
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:22:02 #250
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208572406
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Goed, met jou?
[..]
Het is nog even wachten en we zitten met zijn allen balls deep in die oorlog.

Leuk man, met het machtige navo leger.
ik zat vroeger ook op een Mavo leger
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:22:09 #251
192657 xpompompomx
^(;,;)^
pi_208572408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou kunnen ja. Gelukkig hoeven we ons niet druk te maken met al die zolderkamer-paladijnen die de Oekraïene een warm hart toedragen.

Misschien nog een bom laten schilderen voor wat geld.
Mensen die de inwoners van een land dat bruut wordt binnengevallen en overhoop geschoten een warm hart toedragen moeten we niet willen met z'n allen nee. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:23:14 #252
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208572422
quote:
18s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Mensen die de inwoners van een land dat bruut wordt binnengevallen en overhoop geschoten een warm hart toedragen moeten we niet willen met z'n allen nee. :')
Nee, want dan ben je niet stoer. Dan ben je geen "onafhankelijke denker", die er allemaal zo heel erg "boven staat".
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:24:34 #253
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208572438
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, want dan ben je niet stoer. Dan ben je geen "onafhankelijke denker", die er allemaal zo heel erg "boven staat".
Nee, dan ben je een Warmongo. Als je voorstander bent van het verdrijven van een indringer die dood en verderf zaait in andermans land.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:24:55 #254
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208572443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:02 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dat is al het 2e bericht van hem vandaag met de strekking “ik zei het. Jullie verklaarden mij voor gek. En dus doe ik hetzelfde nu bij jullie!”

Beetje sneu wel, zou hier prima passen. :P
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:28:04 #255
458283 ipa84
pi_208572473
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:24 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dat is al het 2e bericht van hem vandaag met de strekking “ik zei het. Jullie verklaarden mij voor gek. En dus doe ik hetzelfde nu bij jullie!”

Beetje sneu wel, zou hier prima passen. :P
Klopt is een beetje vermoeiende man. Maar dit was de eerste die ik tegen kwam in het Engels daarna andere twitterusers. Het eerste bericht wat ik zag was in het Oekraïens of Russisch.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:29:29 #256
163441 TheJanitor
pi_208572487

Volgens Scott Ritter zijn er al minimaal 320.000 Oekrainers dood en kidnappen ze nu 14-jarige jongetjes van de straat om ze gelijk zonder training in Bakhmut te laten vechten en daar gaan ze gelijk door.

De reacties: THANKS FOR TELLING THE TRUTH.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:35:13 #257
445736 MatthijsDJ
pi_208572549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:02 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Als je als Rus opgeroepen wordt, dan laat je jezelf toch wel uit het raam donderen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:47:16 #258
484669 Korenfok
pi_208572722
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:29 schreef TheJanitor het volgende:
Scott Ritter
Waarom post je deze nutjob en veroordeelde pedofiel? Hij zegt ook dat Bucha een inside job was, dus wat maakt deze man nu relevant?
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:50:57 #259
458283 ipa84
pi_208572784
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:35 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Als je als Rus opgeroepen wordt, dan laat je jezelf toch wel uit het raam donderen..
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:54:33 #260
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208572841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:28 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Klopt is een beetje vermoeiende man. Maar dit was de eerste die ik tegen kwam in het Engels daarna andere twitterusers. Het eerste bericht wat ik zag was in het Oekraïens of Russisch.
Tja, zijn info is zo goed als de info van ieder ander. Jammer dat ie zo boos kan zijn.
Als Nederlander zijnde vind ik zijn logo wel een beetje ongelukkig gekozen. :o
  dinsdag 28 maart 2023 @ 21:58:01 #261
108676 Aether
pi_208572890
quote:
Russische voorjaarsoffensief lijkt vastgelopen, 'mislukkingen rijgen zich aaneen'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68373395

Het Russische voorjaarsoffensief is zo goed als vastgelopen. De aanvallen zijn nog niet gestopt, maar vorderingen maakt het Russische leger nauwelijks meer in Oost-Oekraïne.

In veel militaire analyses wordt gesproken van een culminerend offensief, militair jargon voor een aanval die over zijn hoogtepunt heen is. Maar volgens anderen heeft het Russisch offensief nooit een hoogtepunt bereikt en kan het daarom ook niet culmineren. Volgens deze theorie hebben de aanvallen hun 'momentum verloren'.

Een andere verklaring voor het vastlopen van het offensief is de slechte coördinatie en de slechte aansturing van het Russische leger. Er is te veel hiërarchie waardoor bij wijze van spreken voor ieder probleem eerst met Moskou moet worden gebeld.
quote:
IOC-baas vindt dat Russische en Belarussische sporters kunnen terugkeren
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68368910

Russische en Belarussische sporters kunnen volgens IOC-baas Thomas Bach onder bepaalde voorwaarden weer deelnemen aan internationale competities.

Volgens de voorzitter van het Internationaal Olympisch Comité levert deelname van sporters uit Rusland en Belarus geen problemen op. Dat zei hij bij de start van een driedaagse vergadersessie van het IOC in Lausanne, waar het heikele onderwerp op de agenda staat.

Het IOC worstelde lange tijd met de vraag of het sporters uit Rusland en Belarus zou moeten laten deelnemen aan de kwalificatiewedstrijden voor de Olympische Spelen, die volgend jaar in Parijs plaatsvinden.
quote:
Zelensky: Rusland gijzelt werknemers kerncentrale Zaporizja
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68359040

Russische strijdkrachten houden medewerkers van kerncentrale Zaporizja gegijzeld, zei president Zelensky op bezoek in de gelijknamige stad. De veiligheid van de centrale, de grootste van Europa, is volgens hem niet gewaarborgd zolang de bezetting voortduurt.

Vlak na de start van de invasie werd het nucleaire complex ingenomen door het Russische leger. "Een kerncentrale ruim een jaar lang gijzelen, dit moet de slechtste situatie ooit zijn in de geschiedenis van wereldwijde kernenergie", zei Zelensky tegen aanwezigen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:01:24 #262
108676 Aether
pi_208572928
twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:03:18 #263
163441 TheJanitor
pi_208572956
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:47 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Waarom post je deze nutjob en veroordeelde pedofiel? Hij zegt ook dat Bucha een inside job was, dus wat maakt deze man nu relevant?
Ik luister wel eens naar 'de andere kant' en dit is een van hun profeten.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:04:11 #264
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_208572973
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:02 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Jezus dit kan toch niet waar zijn..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:08:13 #265
502347 spicymchaggis
pi_208573045
Dat er nog maar veel Russische horigen in Oekraïne mogen sneuvelen en de sancties verzwaard worden om de demografische ramp, die de Russen te wachten staat, onafwendbaar en nog groter te maken:

https://www.economist.com(...)ng-to-get-even-worse
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:08:24 #266
54618 3rr0r
pi_208573048
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:01 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:
Video from outside Buenos Aires, Argentina shows a large black ring floating in the sky above the Tigre river. Local meteorologists said the strange shape was formed by smoke from fireworks used during a performance at a nearby amusement park and that the smoke was more visible due to overcast weather.
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

quote:
A similar black ring caused a sensation last year when British schoolgirl Georgina Heap recorded a video of the phenomenon on her smartphone. The "Black Ring of Leamington Spa" was eventually traced to a fireworks test at nearby Warwick Castle. Yet another pyrotechnic test created the same sort of black ring over Florida in 2013. A nearly identical smoke ring, sighted over Chicago in 2012, was attributed to an electrical transformer that blew up.
https://www.nbcnews.com/s(...)s-no-mystery-n336881
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:09:30 #267
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208573061
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:50 schreef ipa84 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dit snap ik niet, waarom zelfmoord? Waarom stap je niet gewoon op de trein naar Kazachstan, De grens tussen die 2 landen is 7500km, onmogelijk lang om een bewaakt hekwerk te plaatsen dat je tegenhoudt dus het is goed te doen. 1 halte voor de grens stap je uit en loop je in een paar dagen en honderden km's de grens over.

Maar beter is het als je een vouwfiets koopt dat je in de trein kan meenemen. Je bent 10x sneller en de stukken dat je lopend moet doen kan je je zware rugzak op de fiets bagagedrager zetten.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:11:51 #268
54618 3rr0r
pi_208573091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dit snap ik niet, waarom zelfmoord? Waarom stap je niet gewoon op de trein naar Kazachstan, De grens tussen die 2 landen is 7500km dus het is goed te doen. 1 halte voor de grens stap je uit en loop je in een paar dagen en honderden km's de grens over.

Maar beter is het als je een vouwfiets koopt dat je in de trein kan meenemen. Je bent 10x sneller en de stukken dat je lopend moet doen kan je je zware rugzak op de fiets bagagedrager zetten.
Heeft hij een brief achtergelaten met duiding dat dat de reden was dan? Genoeg mensen die zelfmoord plegen om hele andere redenen.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:13:49 #269
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208573119
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:58 schreef Aether het volgende:
Russische voorjaarsoffensief lijkt vastgelopen, 'mislukkingen rijgen zich aaneen'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68373395

Het Russische voorjaarsoffensief is zo goed als vastgelopen. De aanvallen zijn nog niet gestopt, maar vorderingen maakt het Russische leger nauwelijks meer in Oost-Oekraïne.

In veel militaire analyses wordt gesproken van een culminerend offensief, militair jargon voor een aanval die over zijn hoogtepunt heen is. Maar volgens anderen heeft het Russisch offensief nooit een hoogtepunt bereikt en kan het daarom ook niet culmineren. Volgens deze theorie hebben de aanvallen hun 'momentum verloren'.

Een andere verklaring voor het vastlopen van het offensief is de slechte coördinatie en de slechte aansturing van het Russische leger. Er is te veel hiërarchie waardoor bij wijze van spreken voor ieder probleem eerst met Moskou moet worden gebeld.
Maar hoe zit het met de resterende 300k die geconscript werd? Waar zijn die lui? Komen ze er nog aan?
En vanaf april worden er nog eens 400k binnengehaald.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:14:43 #270
458283 ipa84
pi_208573128
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dit snap ik niet, waarom zelfmoord? Waarom stap je niet gewoon op de trein naar Kazachstan, De grens tussen die 2 landen is 7500km, onmogelijk lang om een bewaakt hekwerk te plaatsen dat je tegenhoudt dus het is goed te doen. 1 halte voor de grens stap je uit en loop je in een paar dagen en honderden km's de grens over.

Maar beter is het als je een vouwfiets koopt dat je in de trein kan meenemen. Je bent 10x sneller en de stukken dat je lopend moet doen kan je je zware rugzak op de fiets bagagedrager zetten.
Die tweet moet je met een korrel zout nemen was gewoon een reactie op. Voor de oorlog stond Rusland al vrij hoog in de zelfmoordstatistieken.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:16:14 #271
458283 ipa84
pi_208573153
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Jezus dit kan toch niet waar zijn..
Geen idee ik zelf hou ook voorlopig nog een slag om de arm. We zien wel wat er gebeurd we zien vanzelf wel de filmpjes aan het front voorbij komen.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:35:11 #272
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208573423
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:14 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Die tweet moet je met een korrel zout nemen was gewoon een reactie op. Voor de oorlog stond Rusland al vrij hoog in de zelfmoordstatistieken.
Precies, normaal zou het in Rusland gaan om ongeveer 82 zelfmoorden per dag.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:39:46 #273
359329 Discombobulate
pi_208573479
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:13 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Maar hoe zit het met de resterende 300k die geconscript werd? Waar zijn die lui? Komen ze er nog aan?
En vanaf april worden er nog eens 400k binnengehaald.
150k van die 300k zijn naar het front, de andere 150k nog in trainingsplekken buiten de grens of in Belarus. Volgens Rob de Wijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:49:13 #274
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208573596
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
150k van die 300k zijn naar het front, de andere 150k nog in trainingsplekken buiten de grens of in Belarus. Volgens Rob de Wijk.
Zou zomaar eens kunnen.

Ze zullen niet allemaal voor Bakhmut liggen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 22:50:10 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208573606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
150k van die 300k zijn naar het front, de andere 150k nog in trainingsplekken buiten de grens of in Belarus. Volgens Rob de Wijk.
En de andere 150k+ is dood.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 28 maart 2023 @ 22:54:34 #276
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208573646
twitter

  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:02:49 #277
412081 Anton91
pi_208573753
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:11:45 #278
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208573856
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:02 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Dat Putin nog vingers over heeft om zichzelf in te snijden. :D
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:32:42 #279
412081 Anton91
pi_208574104
twitter
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:35:09 #280
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208574117
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:32 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou het in beide gevallen een goeie vinden. Moet het wel een verrassing zijn. :P
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:49:05 #281
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208574181
https://www.theguardian.c(...)aine-invasion-stalls


Leuk zo’n projectje van de baas.
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 23:51:49 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208574202
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:53:56 #283
502306 Lt.Bookman
NYPL
pi_208574217
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:32 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Lol, lokken ze nu weer de Russen naar het zuiden om vervolgens elders toe te slaan? _O-
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 maart 2023 @ 23:55:21 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208574221
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.theguardian.c(...)aine-invasion-stalls

Leuk zo’n projectje van de baas.
Ze hebben gewoon meer tijd nodig om de Armata af te krijgen en te kunnen testen. Daarom willen ze dat de oorlog blijft doorgaan.

(Of mag je zoiets alleen over het Westen zeggen?)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:56:48 #285
501040 eudaemonia
pi_208574228
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  woensdag 29 maart 2023 @ 00:03:48 #286
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208574253
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze hebben gewoon meer tijd nodig om de Armata af te krijgen en te kunnen testen. Daarom willen ze dat de oorlog blijft doorgaan.

(Of mag je zoiets alleen over het Westen zeggen?)
Ja ! Foei !

De armata is gewoon van te grote klasse om in te zetten aan zo’n pauperland als Oekraïne ofzo..
  woensdag 29 maart 2023 @ 00:14:25 #287
128271 Slayage
INFP
pi_208574292
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dit snap ik niet, waarom zelfmoord? Waarom stap je niet gewoon op de trein naar Kazachstan, De grens tussen die 2 landen is 7500km, onmogelijk lang om een bewaakt hekwerk te plaatsen dat je tegenhoudt dus het is goed te doen. 1 halte voor de grens stap je uit en loop je in een paar dagen en honderden km's de grens over.

Maar beter is het als je een vouwfiets koopt dat je in de trein kan meenemen. Je bent 10x sneller en de stukken dat je lopend moet doen kan je je zware rugzak op de fiets bagagedrager zetten.
Ik gok dat deze guy waarschijnlijk al depressief en sudicidaal was en zon oproep geeft dan het laatste zetje.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 29 maart 2023 @ 00:17:04 #288
128271 Slayage
INFP
pi_208574298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:02 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Ruskis be like:

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 29 maart 2023 @ 00:21:24 #289
458283 ipa84
pi_208574326
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 22:35 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Precies, normaal zou het in Rusland gaan om ongeveer 82 zelfmoorden per dag.
Dat geloof ik graag. Het is natuurlijk ook een behoorlijk triest land waar niet snel iets zal veranderen door alle corruptie. Ook ver voor de oorlog al.
  FOK!fotograaf woensdag 29 maart 2023 @ 00:51:13 #290
364681 over_hedge
pi_208574391
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 29 maart 2023 @ 01:07:14 #291
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208574427
quote:
Wel weer een goeie om internationaal te gaan.
  woensdag 29 maart 2023 @ 01:15:01 #292
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208574443
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2023 23:41 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat is iets confuciaans wat wij niet snappen.

Blijkbaar (?) had putin tegen xi moeten zeggen: ja, ok, my bad, ik kap er wel mee.

Da's niet gebeurt, en daarom lijkt china rus nu uit te faseren, ofzo.

Die hele grote chinese transporteur die ermee kapt, en aankomende woensdag een meeting met de 'stans', om ze vriendelijk te vragen om maar in de chinese invloedssfeer te komen, ipv de rus.

En die landen vinden dat prima, alles beter dan rus, en als daarna het westen lonkt? Zien we dan wel weer.
De Wijk was het hier aardig mee eens zojuist bij op1. “De Russen staan niet open voor vredes praat dus de relatie met China wat gekoeld”.

Moeten we hier nu blij mee zijn, omdat de Russen nu minder hulp lijken te krijgen van China, of is, zoals Rob het zegt, dit spijtig omdat China de Russen enigszins onder controle had kunnen houden?
  woensdag 29 maart 2023 @ 01:40:52 #293
458283 ipa84
pi_208574474
twitter
  woensdag 29 maart 2023 @ 02:59:27 #294
128271 Slayage
INFP
pi_208574523
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 29 maart 2023 @ 07:32:40 #295
108676 Aether
pi_208574960
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 29 maart 2023 @ 08:34:07 #296
108676 Aether
pi_208575284
quote:
Zelensky nodigt Xi uit in Oekraïne
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68379056

De Oekraïense president Zelensky heeft de Chinese president Xi uitgenodigd voor een bezoek aan Oekraïne. "We zijn klaar om hem hier te ontvangen", zegt hij tegen persbureau AP.

Xi was vorige week al een paar dagen in Moskou voor een ontmoeting met zijn Russische ambtgenoot Poetin. Daarin zeiden ze allebei open te staan voor vredesbesprekingen, al zijn analisten sceptisch over de Chinese intenties. Xi zegde bij zijn bezoek geen wapens toe aan Rusland. Het feit dat hij niet openlijk partij koos in de oorlog in Oekraïne duidt er volgens Zelensky op dat Poetin "geen bondgenoten" heeft.

Eerder werd al duidelijk dat Xi van plan is om na Poetin ook met Zelensky te praten, maar dan via een videocall. Van een bezoek aan Oekraïne is nog geen sprake.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 29 maart 2023 @ 08:49:55 #297
412081 Anton91
pi_208575395
twitter

twitter


En blijkbaar een of meerdere doelen geraakt in Melitopol. Ze posten allemaal hetzelfde filmpje, maar bij een tweet staat dat er een luchthaven is geraakt, andere tweet een spoorweg depot en weer een andere dat de verlichting in de stad uit ging.
twitter
  woensdag 29 maart 2023 @ 09:13:11 #298
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208575646
  woensdag 29 maart 2023 @ 10:01:45 #299
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208576288
Goed bezig :)

twitter
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 29 maart 2023 @ 10:04:53 #300
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_208576333
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2023 10:01 schreef ExTec het volgende:
Goed bezig :)

[ twitter ]
Goed bezig die nieuwe Duitse minister ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 maart 2023 @ 10:05:04 #301
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_208576336
:Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')