Nee, dan is dat van dit seizoen. Maar ik denk maandag na de eliminatie. Of morgen en dan mogen ze er wellicht bij zijn maandag.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:12 schreef rinardo het volgende:
Kitty heeft elke zaterdag na de live een gesprekje op insta, vandaag heeft ze die geanuleerd ivm ziekte, het zou maar zo kunnen dat er vanavond oud bewoners zijn
Kitty op bezoek. Twee weken zeuren voor oud-bewoners, en dan krijg je Kitty. Ik zou het niet kunnen verzinnenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:12 schreef rinardo het volgende:
Kitty heeft elke zaterdag na de live een gesprekje op insta, vandaag heeft ze die geanuleerd ivm ziekte, het zou maar zo kunnen dat er vanavond oud bewoners zijn
Moet er niet aan denken dat kitty komt. Vond ik een mindere deelneemsterquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:12 schreef rinardo het volgende:
Wat heeft ze dan gezegd? Ze heeft ook letterlijk tegen Charlotte gezegd dat ze het liefst overblijft met Jason en Bart.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die jolien nu tegen charlotte, wie had dat gedacht wij samen over. Dat die zo kan doen na afgelopen donderdag wat ze allemaal gezegd heeft
Zou echt mooi zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:13 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Kitty op bezoek. Twee weken zeuren voor oud-bewoners, en dan krijg je Kitty. Ik zou het niet kunnen verzinnen
En charlotte. Maar ze heeft niet zo aardig gepraat achter charlotte haar rug om tegen bart. En dat heeft ze vaker gedaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:16 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan gezegd? Ze heeft ook letterlijk tegen Charlotte gezegd dat ze het liefst overblijft met Jason en Bart.
jij was de laatste inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
zeg Paul leuk dat je er bent hahha maar
Hoop niet dat ze het over de knop in de douche heeftquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: Hoe gaat het Lindsey? Het is die knop omzetten.
Lindsey: Je kan niet anders dan je voorbereiden.
Kitty is niet van dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:12 schreef rinardo het volgende:
Verdient ze na hun pestgedrag tegenover Jason.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Lindsey voelt zich nu denk ik heel erg alleen maar ja eigen schuld
Kwamen die vorig jaar niet op de laatste zondag en maandagochtend weer weg?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dan is dat van dit seizoen. Maar ik denk maandag na de eliminatie. Of morgen en dan mogen ze er wellicht bij zijn maandag.
Doe maar Bart, even wat anders na al die jonkies de afgelopen seizoenen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:19 schreef Jockari het volgende:
Ik zit in dubio !
Bart of Jason voor de finale.
Geef me input aub .
Allebei een van de twee wint het tochquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:19 schreef Jockari het volgende:
Ik zit in dubio !
Geef me input aub .
Jason natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:19 schreef Jockari het volgende:
Ik zit in dubio !
Geef me input aub .
Jason pleasequote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:19 schreef Jockari het volgende:
Ik zit in dubio !
Geef me input aub .
Vakantie rok, handig naar het strandquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Zie nu pas die zigeunerrok van jolien. Is dat mode of zo.
Ja in Albaniëquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Zie nu pas die zigeunerrok van jolien. Is dat mode of zo.
Jason omdat het een jongen is die al de keren dat hij genomineerd was netjes bleef.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:19 schreef Jockari het volgende:
Ik zit in dubio !
Geef me input aub .
Bart ook...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Jason omdat het een jongen is die al de keren dat hij genomineerd was netjes bleef.
Ja haha want Bart is wel een hele gezellige fantastisch deelnemer geweest die veel ondernam. Maarja veel beter is er niet. Dus hij of Jason.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe maar Bart, even wat anders na al die jonkies de afgelopen seizoenen.
oh bah dat had ik willen cappenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lindsey keert die broek binnenste buiten en ik zie dat de broek 'n wit uitgeslagen kruis heeft![]()
Meer dit gezien??
Bart heeft alles al opgebouwd, baan, huis, gezin...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe maar Bart, even wat anders na al die jonkies de afgelopen seizoenen.
Zeker, McGyverquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja haha want Bart is wel een hele gezellige fantastisch deelnemer geweest die veel ondernam. Maarja veel beter is er niet. Dus hij of Jason.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:19 schreef Jockari het volgende:
Ik zit in dubio !
Geef me input aub .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |