Dat weet ik zo niet, maar zal vast in de buurt van normaal liggen. De beleving is sowieso vrij herfstachtig want maart was veel te somber (kleine 100 uur pas, tegen 140/150 normaal) en vrij nat met over de 100 mm aan regen. Ook komende vrijdag en zaterdag weer veel regen. Zaterdag is dan wel aprilquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:39 schreef Dven het volgende:
[..]
En volgens mij is maart officieel nog altijd te warm
Aprilse grillenquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, maar zal vast in de buurt van normaal liggen. De beleving is sowieso vrij herfstachtig want maart was veel te somber (kleine 100 uur pas, tegen 140/150 normaal) en vrij nat met over de 100 mm aan regen. Ook komende vrijdag en zaterdag weer veel regen. Zaterdag is dan wel april
'Normaal' zou een bandbreedte moeten zijn in plaats van een enkel getal waarbij 0,1°C al een 'te warm' of 'te koud' oplevert.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:39 schreef Dven het volgende:
[..]
En volgens mij is maart officieel nog altijd te warm
Een beetje te koud of te warm valt beide prima binnen de norm ja. Maar je hebt nog steeds een absolute norm nodig om de juiste bandbreedte te kunnen bepalenquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:18 schreef Resistor het volgende:
[..]
'Normaal' zou een bandbreedte moeten zijn in plaats van een enkel getal waarbij 0,1°C al een 'te warm' of 'te koud' oplevert.
Hopen dat het dan zaterdag een heel eind voorbij is..quote:
Niets mis met een beetje wind langs de kloten. Scheelt weer een plakzak.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Droog
Zonnetje er bij
Lekker temperatuurtje
Jammer van die klotewind.
Waarvan?quote:
Dit wordt het kutste jaar sinds 1998. Een extreem nat en koud jaar met een verregende lente en dito zomer. Tot zo ver de vermeende opwarming van de aardequote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag mening.
@:Kettlebell
@:Djeez
Opwarming van de aarde heeft extremer weer als gevolg. Extreem warme zomers, extreem natte zomers, extreem droge zomers. Donderflikkerstraal op met dat gewappie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit wordt het kutste jaar sinds 1998. Een extreem nat en koud jaar met een verregende lente en dito zomer. Tot zo ver de vermeende opwarming van de aarde
Nu onder Ierland en morgen al bij u thuis!!quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:15 schreef Drass het volgende:
Haha zie die krul regen wat onder Ierland hangt op dit moment.
Ja shitquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:15 schreef Drass het volgende:
Haha zie die krul regen wat onder Ierland hangt op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |