Dat weet ik zo niet, maar zal vast in de buurt van normaal liggen. De beleving is sowieso vrij herfstachtig want maart was veel te somber (kleine 100 uur pas, tegen 140/150 normaal) en vrij nat met over de 100 mm aan regen. Ook komende vrijdag en zaterdag weer veel regen. Zaterdag is dan wel aprilquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:39 schreef Dven het volgende:
[..]
En volgens mij is maart officieel nog altijd te warm
Aprilse grillenquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, maar zal vast in de buurt van normaal liggen. De beleving is sowieso vrij herfstachtig want maart was veel te somber (kleine 100 uur pas, tegen 140/150 normaal) en vrij nat met over de 100 mm aan regen. Ook komende vrijdag en zaterdag weer veel regen. Zaterdag is dan wel april
'Normaal' zou een bandbreedte moeten zijn in plaats van een enkel getal waarbij 0,1°C al een 'te warm' of 'te koud' oplevert.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:39 schreef Dven het volgende:
[..]
En volgens mij is maart officieel nog altijd te warm
Een beetje te koud of te warm valt beide prima binnen de norm ja. Maar je hebt nog steeds een absolute norm nodig om de juiste bandbreedte te kunnen bepalenquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:18 schreef Resistor het volgende:
[..]
'Normaal' zou een bandbreedte moeten zijn in plaats van een enkel getal waarbij 0,1°C al een 'te warm' of 'te koud' oplevert.
Hopen dat het dan zaterdag een heel eind voorbij is..quote:
Niets mis met een beetje wind langs de kloten. Scheelt weer een plakzak.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Droog
Zonnetje er bij
Lekker temperatuurtje
Jammer van die klotewind.
Waarvan?quote:
Dit wordt het kutste jaar sinds 1998. Een extreem nat en koud jaar met een verregende lente en dito zomer. Tot zo ver de vermeende opwarming van de aardequote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag mening.
@:Kettlebell
@:Djeez
Opwarming van de aarde heeft extremer weer als gevolg. Extreem warme zomers, extreem natte zomers, extreem droge zomers. Donderflikkerstraal op met dat gewappie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit wordt het kutste jaar sinds 1998. Een extreem nat en koud jaar met een verregende lente en dito zomer. Tot zo ver de vermeende opwarming van de aarde
Nu onder Ierland en morgen al bij u thuis!!quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:15 schreef Drass het volgende:
Haha zie die krul regen wat onder Ierland hangt op dit moment.
Ja shitquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:15 schreef Drass het volgende:
Haha zie die krul regen wat onder Ierland hangt op dit moment.
Even een poll maken hoe lang het duurt wanneer de 1e droogte berichten komen? Ik schat binnen 2 weken...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:45 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week paar dagen droog. Zal de droogte wel ernstige vormen aannemen
Die herfst duurt wel erg lang deze keer. Paar aangename dagen gehad, dag of 10 winter en verder was het herfstig vanaf half oktober. Nu wel echt klaar mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:32 schreef RamboDirk het volgende:
Lekker grauw en grijs weertje. Heerlijk rauw Hollandsch weer.
Ik zit iets noordelijker, maar ik vind het behoorlijk meevallen tot nu toe.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Eindhoven op het moment aan kop met de hoogste neerslagsom. Afgelopen uur gewoon 6 mm erbij.
Mijn app is toch niet zo enthousiast.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf zondag droog tot mid April met temperaturen oplopend richting 14 graden en steeds meer zon?
Je obsessie met droogte en nieuws daarover is nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Ach, we kunnen nu de rest van het jaar gezeik over droogte niet meer serieus nemen.
Je obsessie met mij is ook wel duidelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je obsessie met droogte en nieuws daarover is nu wel duidelijk.
Kunt er ook bijna niet omheenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je obsessie met mij is ook wel duidelijk.
Ahh oké. Ik keek nog niet zo ver. Laten we hopen dat die voorspellingen uitkomenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Paasweekend
https://www.buienradar.nl/weer/debilt/nl/2757783/14daagse
Hopelijk weer mooie beelden. (en hopelijk komt Pecos Hank daar binnenkort ook mee)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
Vanavond dit eens even volgen. High risk komt niet vaak voor. En een enorm gebied.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |