Ja was erg grappig om aan te horen allemaal met de kennis die we hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Esther die haar zinnen heeft gezet op een 64 jarige opa die haar niet eens ziet staan
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:26 schreef Aggie46 het volgende:
Nog een keer off topic:
Lieve Cossers:
Ik ben er nog.
In het ziekenhuis miste ik de Cos.![]()
Ik neem de pc mee naar het Hospice.![]()
Ik heb een goed leven gehad.
En deze laatste maanden ga ik proberen er het beste van te maken.
Jammer dat ik de uitslag van de Formule 1 race dan niet weet![]()
Komop, humor moet er in blijven hoor.
Ik cos weer lekker mee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:26 schreef Aggie46 het volgende:
Nog een keer off topic:
Lieve Cossers:
Ik ben er nog.
In het ziekenhuis miste ik de Cos.![]()
Ik neem de pc mee naar het Hospice.![]()
Ik heb een goed leven gehad.
En deze laatste maanden ga ik proberen er het beste van te maken.
Jammer dat ik de uitslag van de Formule 1 race dan niet weet![]()
Komop, humor moet er in blijven hoor.
Ik cos weer lekker mee.
Ja is raar maar zo is Wendy, helpertje is het. Ik hoop dat ze het iig erg naar haar zin gaat hebben straks.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Gelukkig krijgt Wendy straks 5 min om zichzelf nog te fatsoeneren nadat ze 2uur+ met Babette is bezig geweest.
lol Ja want Wendy leeft voor Babsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Gelukkig krijgt Wendy straks 5 min om zichzelf nog te fatsoeneren nadat ze 2uur+ met Babette is bezig geweest.
en Wendy klaagt niet he, die blijft maar doorgaan, altijd voor anderen....quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Wendy heeft niet langer nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Met wortels??????quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
Pasteitjes staan ook weer op het menu alleen maakt Eunice ze nu met Rupie en Ima.
Zonnetje schijnt hier nog volop. Wel veen wind. Om 14.00 uur zou het beginnenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar 13:00 hebben ze dus niet gehaald. Wanneer ging het ook alweer regenen
Wendy doet dat met liefde voor haar bestiequote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Hier regent het al een tijdje en hele harde winstoten. Zal een mooie bende worden straksquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier nog volop. Wel veen wind. Om 14.00 uur zou het beginnen
Erik dus. Maar inderdaad, het zit veel beter.quote:
De eeuwige sannyasin Shri Bernopussie , ik mis alleen nog de kettingquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:30 schreef Aggie46 het volgende:
Gaat BernBaghwan in zijn rode broek?
[ afbeelding ]
Ze hadden al klaar moeten zijn ze hadden niets anders te doen dan hun zelfquote:
A okay, dacht om 13:00. Dan hebben ze nog evenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier nog volop. Wel veen wind. Om 14.00 uur zou het beginnen
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:30 schreef Aggie46 het volgende:
Gaat BernBaghwan in zijn rode broek?
[ afbeelding ]
en iedere keer moet ik toch weer denken aan wat Babette allemaal over Wendy te vertellen heeft.... andersom hoor je Wendy zelden over Babette (of ik moet het missen...)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy doet dat met liefde voor haar bestie
Platte kontquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:36 schreef spapaars het volgende:
Trek een onderbroek aan ipv 2 strings
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy en Kim vinden Esther een naar mens - 24 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verdrietig nieuws @Aggie46, heel veel sterkte toegewenst ....
.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Erik dus. Maar inderdaad, het zit veel beter.
Wordt nog een hunk, die man.
Aggie het gaat toch hopelijk nog wel goed met je ogen he...... je hebt het over Erik!!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Erik dus. Maar inderdaad, het zit veel beter.
Wordt nog een hunk, die man.
gelukkig iets met gehakt zag ik netquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Ik heb de inhoud niet gezien gelukkig.
2 strings? Waarom?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:36 schreef spapaars het volgende:
Trek een onderbroek aan ipv 2 strings
[ afbeelding ]
Ze zijn ook al feestelijk gekleed zie ikquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op de bank staan met je schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vlees vlees vleesquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
gelukkig iets met gehakt zag ik net
Ik schoot uit mijn slof toetsenbordquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Aggie het gaat toch hopelijk nog wel goed met je ogen he...... je hebt het over Erik!!!!
ze lag heel chagrijnig te zijn, Jeffrey kwam binnen, die liep te geiten met Isaac en Marciano, hij liep naar haar toe (buiten beeld) en je hoorde haar ineens schateren van de lach... oke dan...quote:
aso!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op de bank staan met je schoenen
Vastquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien vindt ze dingen tussen d'r billen lekker voelen?
Zo verfde ik mijn haar ook altijdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Whaahaa, ze hebben corsages van crepepapier, als het straks gaat regenen gaat die kleur helemaal afgeven op hun witte kleding
Stiekem hoop ik dat.......quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Whaahaa, ze hebben corsages van crepepapier, als het straks gaat regenen gaat die kleur helemaal afgeven op hun witte kleding
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien vindt ze dingen tussen d'r billen lekker voelen?
Wel een mooie kleur wat ze aanheeftquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:43 schreef Deisyy het volgende:
Is Moraima de BABS? Zij heeft geen witte kleding aan.
voor vanavond waren er piepkuikens of zoiets besteld, en nu maar hopen dat ze uit de vriezer zijn gehaald 9net zoals 1 van de taarten die er gisteren weer in teruggezet is)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vlees vlees vlees![]()
Ik hoorde net ook dat sas een hoop kip heeft besteld maar toen begonnen ze over kip in blik, ik wil niet weten wat dat dan is.Dus geen idee wat voor kip ze van de week binnen krijgen maar volgens Bern was het aardig wat.
En het staat haar prachtigquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel een mooie kleur wat ze aanheeft
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik schoot uit mijn slof toetsenbord
Voor Janet zou ik het sneu vinden. Veel werk ingestokenquote:
Ja... dat is echt een gelukje...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:44 schreef Aggie46 het volgende:
Met het weer hebben ze mazzel. Tis alleen winderig en koud.
[ afbeelding ]
Ik hoop op een plaatselijke stortbui als ze net buiten staan allemaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Dat gaat dus wel goedkomenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:44 schreef Aggie46 het volgende:
Met het weer hebben ze mazzel. Tis alleen winderig en koud.
[ afbeelding ]
Oh ja die piepkuikens, benieuwd hoe dat gaat aflopen qua bereiden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
voor vanavond waren er piepkuikens of zoiets besteld, en nu maar hopen dat ze uit de vriezer zijn gehaald 9net zoals 1 van de taarten die er gisteren weer in teruggezet is)
Een snackje voor Erik.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy heeft de slaap nog in haar ogen.
Ik zou Zoe niet eens vragen. Kijk naar Zoe en je weet waaromquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:47 schreef xsaskiax het volgende:
Nou jaaaaaaaaaa Wendy vraagt aan Zoë of ze haar kan helpen
Antwoord van Zoë: ik moet nog even mijn haar doen!!! (nee dus)
Als er iemand veel hulp nodig heeft is het Zoëquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou Zoe niet eens vragen. Kijk naar Zoe en je weet waarom
Dan zou dat wel een beetje dom zijn van Janet ,want iedereen weet dat crêpepapier afgeeftquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor Janet zou ik het sneu vinden. Veel werk ingestoken
Je kopt niet eens raakquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw.Mot je maar duidelijker zijn, was voor mij een goede opgooi, kon hem zo inkoppen.
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze houden wel van verkleedpartijtjes
Naja... ze hebben bijna elke week wel een reden om zich uit te dossen. Dat gaan ze buiten de loods nog missenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zo kan je het ook omschrijven ja.
Kan mij daar wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het enthousiasme spat er vanaf
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ze hebben bijna elke week wel een reden om zich uit te dossen. Dat gaan ze buiten de loods nog missen
Ik zou het ronduit vertikken, maar ja, mij zouden ze ook nooit in zo'n loods douwenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan mij daar wel iets bij voorstellen
Tuurlijk wel, Jappie mag alles daar.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Mag Jappie nog wel bij Wendy liggen na vandaag. Denk niet dat haar vrouw het goed zal keuren
Wacht even is die achterste Zoë, wat is er met haar gebeurdquote:
Wat die vrouwen allemaal in Jappie zien is me een raadselquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Jappie mag alles daar.
Ik snap er ook geen reet van, ik was toen ook erg snel klaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onvoorstelbaar wat hebben die vrouwen een tijd nodig om zich aan te kleden en op te maken. Op mijn trouwdag was ik wel een heel stuk sneller klaar
Ik snap dat ook niet. Misschien is ie wel schattig of zo omdat ie zo klein is, wordt toch ook een slingeraapje genoemd, die zijn wel schattig qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat die vrouwen allemaal in Jappie zien is me een raadsel
Ik snap het ook niet, vind hem niets mannelijks hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Misschien is ie wel schattig of zo omdat ie zo klein is, wordt toch ook een slingeraapje genoemd, die zijn wel schattig qua uiterlijk.
Touché, maar misschien ook wel omwille wat anders...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Misschien is ie wel schattig of zo omdat ie zo klein is, wordt toch ook een slingeraapje genoemd, die zijn wel schattig qua uiterlijk.
Een hele grote banaan, zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché, maar misschien ook wel omwille wat anders...
Maar ik wil niet met alles wat ik schattig vind dingen doen, zij wel
Wendy loopt met dat onmogelijke gaas terwijl het mooie tule gebruikt wordt als versiering buiten.. beetje jammerquote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy loopt met dat onmogelijke gaas terwijl het mooie tule gebruikt wordt als versiering buiten.. beetje jammer
Ik vind dat gaas juist leuk, vooral met die witte bloemetjes eropquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy loopt met dat onmogelijke gaas terwijl het mooie tule gebruikt wordt als versiering buiten.. beetje jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim is leuker zonder Jeffrey - 24 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Janet vindt dat vaak allemaal onzin , dat gedoe met er mooi uitzien,quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet heeft de dames goed geholpen, zien er mooi uit. Zelf weet ze zich niet te kleden en dan vaak die gekke laarzen onder een korte jurk![]()
Moderne domineekleding volgens Eunicequote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Ruppie dan aan?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb toch het idee, dat er wordt aangestuurd op een breuk tussen Jeff en Kim ....![]()
[ afbeelding ]
Kim denkt dat het buiten niets gaat worden met Jeff - 24 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kim is leuker zonder Jeffrey - 24 maart 2023.Hier refereerde ik aan ja dus ga dat nog eens even terugkijken want eerder ook al zo'n zelfde gesprek met BabsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moderne domineekleding volgens Eunice
Ik heb echt geen idee. Raarrrrrrquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Ruppie dan aan?![]()
![]()
Eunice was ook flink aan het proeven tijdens het maken van de pasteitjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:10 schreef pingu66 het volgende:
En wie staat er weer te frituren?
En wie staat er weer te eten?
Ik zie meerdere bedden met tering zooi erop en na al die tijd weet ik nog steeds niet goed wie waar slaapt.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Handig, het draaiboek voor het huwelijk wordt 5 minuten voor de plechtigheid doorgenomen
Je kunt nooit te laat zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Handig, het draaiboek voor het huwelijk wordt 5 minuten voor de plechtigheid doorgenomen
Ze is erg goedkoop. Denk dat ik het dan netjes vertaalquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:14 schreef humpty het volgende:
[..]
Zit ook stom verbaasd te kijken en niemand die tegen haar zegt dat ze voor schut loopt
Sommigen slapen ook gewoon bij mekaar dus niet gek dat je het soms even niet meer weetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie meerdere bedden met tering zooi erop en na al die tijd weet ik nog steeds niet goed wie waar slaapt.
Imi gaat harp spelenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Imi is vandaag de bard die op zijn harp speelt ?
Altijd in veel te korte jurkjes, die ook nog eens te strak zittenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is erg goedkoop. Denk dat ik het dan netjes vertaal
Ja dat dus, dus dat heb ik al snel losgelaten in het begin want wisselt te vaak en zo.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sommigen slapen ook gewoon bij mekaar dus niet gek dat je het soms even niet meer weet
Sasha heeft nooit ergens zin in, behalve sjaggie zijn en ruzie zoekenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:16 schreef Deisyy het volgende:
Sasha had geen zin om mee te doen met de dresscode van vandaag.
KLATSquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:16 schreef Deisyy het volgende:
Sasha eigen. Ondanks dat ik het ene poppenkast vind, zou ik gewoon meedoen. Is toch ergens wel lachen ditquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:16 schreef Deisyy het volgende:
Partypooper!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sasha heeft nooit ergens zin in, behalve sjaggie zijn en ruzie zoeken
Ze heeft er niets eens het figuur voor.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Altijd in veel te korte jurkjes, die ook nog eens te strak zitten
Ik vind het ook wel grappig en ze hebben iets leuks om positiefs om handen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha eigen. Ondanks dat ik het ene poppenkast vind, zou ik gewoon meedoen. Is toch ergens wel lachen dit
Tofquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Imi gaat harp spelenEen zelfgemaakte.
Het waait hard, wie weetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Babette is bang dat haar haar in elkaar stort
Idd en dat met maar minimale mogelijkhedenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben er veel werk van gemaakt, ziet er allemaal mooi uit
Maar ze heeft wel fatburners gekregen van Isaacquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft er niets eens het figuur voor.
We zullen zien, iig vermaak ik me en daar gaat het vooral om, of het leuk is is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:19 schreef ti5490 het volgende:
Heb dus heel de dag al billy idol white wedding in me hoofd
Word een leuke dag vandaag
Zoiets zei ik ook alquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:19 schreef ti5490 het volgende:
Heb dus heel de dag al billy idol white wedding in me hoofd
Word een leuke dag vandaag
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:38 schreef Deisyy het volgende:
It's a nice day for a white wedding![]()
Ik vermoed dat het op janken uit draait
Och ja , haar begeleider omdat ze afstand wilde nemen van JWquote:
Mora in het paars.quote:
Ze konden van mij ook het heen en weer krijgen met die kinderachtig gedoetje.quote:
Die vrouw is niet gezond.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
esther van de week met Isaac. Met de trouwerij kom ik naast jou zitten. Ik neem afstand van Jan Willen
En waar zit ze.............. naast JW
Okequote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze konden van mij ook het heen en weer krijgen met die kinderachtig gedoetje.
Had je oprecht anders verwachtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
esther van de week met Isaac. Met de trouwerij kom ik naast jou zitten. Ik neem afstand van Jan Willen
En waar zit ze.............. naast JW
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het haar (en de kop) van Bern zo mooiEcht een mooie vent is dat
Hahahahaha, voor mij heb je wel meer malheid nodig om me in een jurk gehesen te krijgenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze konden van mij ook het heen en weer krijgen met die kinderachtig gedoetje.
Ja hij heeft een hele mooie kop met haarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het haar (en de kop) van Bern zo mooiEcht een mooie vent is dat
Nopequote:
Als er iets rotvlekken geeft is het wel bellenblaasquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
Sas heeft bellenblaas vast, ik vermoed dat er meer zijn en dat er dadelijk flink geblazen gaat worden, terwijl je dat ding nu ook gewoon omhoog kan houden met die wind.
Ze heeft toch geen wit aanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als er iets rotvlekken geeft is het wel bellenblaas
Ze had de witte laarsjes van Janet kunnen pikkenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon niet veel kleding hebben of goede kleding dus van alles bij elkaar geraapt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als er iets rotvlekken geeft is het wel bellenblaas
Nee, geen van de mannen daar zou ik mijn hoofd voor omdraaienquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, jij valt voor Erik en ik voor Bern
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, geen van de mannen daar zou ik mijn hoofd voor omdraaien
Klopt, ik snap het verder ook niet helemaal maar ook iets met dat het dan leuk is of zo, net als die sokken. Dus expres fout.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had de witte laarsjes van Janet kunnen pikken
Moderne domineekledingquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:26 schreef Clasientje het volgende:
Oei Jan-Willem en Eunice😁
Maar die shirt wat Rupert aan heeft kan echt niet het staat hem niet.
Buiten, ze wordt buiten gewandeldquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik snap het verder ook niet helemaal maar ook iets met dat het dan leuk is of zo, net als die sokken. Dus expres fout.
Ze beginnen, Babs wordt binnengewandeld door Isaac.
Ik denk dat hij de dominee speelt en dat dat shirt daarop moest lijken, dat is gelukt in mijn ogen, ik krijg er dominovibes bij.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:26 schreef Clasientje het volgende:
Oei Jan-Willem en Eunice😁
Maar die shirt wat Rupert aan heeft kan echt niet het staat hem niet.
Kan mijn tranen hier ook moeilijk bedwingenquote:
Jeetje dat je nog kijktquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
Echt beste vriendinnen, elkaar een luchtkusje op voor de wang gevenhoe nep kan het zijn
Geweldigquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
Kim roept nu dat het eten klaar is, goed timing hoor.
Vind nog steeds dat Wendy vaak op (een jongere) Simone Klijnsma Kleinsma lijktquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Janet ziet er wel een beetje uit als een bruidsmoeder
Jaaa...je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind nog steeds dat Wendy vaak op (een jongere) Simone Klijnsma lijkt
Ja om te lachenquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey is de getuige van Wendy, maar staat nog achter de frituurpan :d
De liefde druipt er vanafquote:
Bijna, het is Kleinsma met 'ei'quote:
Natuurlijk is het leuk. Het is leuk omdat het zo slecht isquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De liefde druipt er vanaf
Nog niet eens een warme vriendschap is er van af te lezen
Wendy is een mooie vrouw om te zienquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat zie ze nu we delen alles behalve onze schelpdieren?
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Babette: we delen alles samen, behalve ons schelpdier
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat zie ze nu we delen alles behalve onze schelpdieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |