Nee geen geld. Het is een wijnproeverij geworden met 1 soort bier !quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een wijnproeverij
Ze zijn nooit ergens op tijd meequote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Geen reet de hele dag te doen en dan nog hebben ze het niet op tijd af
Als ceremoniemeester (Rupi?) de grap maken of er ook allicht stelletjes zijn die hun scheiding willen regelen. Allemaal mogelijk achteraf tegenover een vriendenprijsje. Genoeg opties namelijk met Kim/Jeff, Esther/JW, maar natuurlijk ook Wanda/Ivor.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:55 schreef Clasientje het volgende:
Wat lachwekkend dit zeg (Het huwelijk van Wendy en Babette)hahaha.
Zoals die hele nepbruiloft is het het dus weer net nietquote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is zo'n Amerikaanse trouwerij, doen ze ook vaak buiten, zelfs de opstelling van de zitplaatsen en altaar is vergelijkbaar.
Ja maar Kenzy is sjielugquote:
Raar toch, ze hadden gisteren avond binnen al alles klaar kunnen zettenquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:52 schreef xsaskiax het volgende:
ik moet er telkens aan denken dat ze destijds in Utopia ook een trouwerij tussen Rowena en Gabriëlla gehad hebben, maar die kregen wel echte trouwjurken en alles erop en eraan....
Knap hoe ze het hier zonder alle middelen van buitenaf voor elkaar hebben gekregen (voor een groot deel te danken aan Janet, jurken, versiering e.d.)
om even de tegenstelling te laten zien (gisteren had iemand het over low-budget):Daar hadden ze ook wel een betere budget voor dat, omdat ze geen miljoen als prijzenpot hadden ( waarvan al een ton weg is, dus met dat geld worden ook de kosten gedekt die ze z.g verdienen met spelletjes.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd wie dan te laat is straksquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:52 schreef xsaskiax het volgende:
ik moet er telkens aan denken dat ze destijds in Utopia ook een trouwerij tussen Rowena en Gabriëlla gehad hebben, maar die kregen wel echte trouwjurken en alles erop en eraan....
Knap hoe ze het hier zonder alle middelen van buitenaf voor elkaar hebben gekregen (voor een groot deel te danken aan Janet, jurken, versiering e.d.)
om even de tegenstelling te laten zien (gisteren had iemand het over low-budget):Eens, daarnaast moet er tv worden gemaakt , kaarten en biljarten is niet echt heel erg scannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
OFF TOPIC:quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand hoe het met @:Aggie is? Ik mis haar hier in COS
Ja en omdat Marciano tegen haar gezegd heeft dat niet alles om haar draait. Dat als er 8 mensen zeggen dat je chagrijnig bent je misschien moet denken of ze gelijk hebben. En dat iedereen wel eens lacht of plezier heeft terwijl er iemand slaapt ook zij, en dat er dan ook niemand iets van zegt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wissel bij haar, waarom dan sjielug? Weer slecht geslapen zeker.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFF TOPIC:
Ik ben sinds gisteren weer thuis uit het ziekenhuis.
Ik hoop dat ik 3 weken thuis kan blijven.
Volgende week zoeken naar een hospice: aflopende zaak dus.
Ik heb er vrede mee, bijna alles geregeld dus verder rust in mijn hoofd.
Tis dan goed zo.
Marciano is erg leuk geworden zonder die heks Kimquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja en omdat Marciano tegen haar gezegd heeft dat niet alles om haar draait. Dat als er 8 mensen zeggen dat je chagrijnig bent je misschien moet denken of ze gelijk hebben. En dat iedereen wel eens lacht of plezier heeft terwijl er iemand slaapt ook zij, en dat er dan ook niemand iets van zegt.
Lekker belangrijk , je snapt vast wel dat hele dagen op de bank hangen , kaarten , biljarten en zeuren niet echt leuk is voor de kijkersquote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:55 schreef Clasientje het volgende:
Wat lachwekkend dit zeg (Het huwelijk van Wendy en Babette)hahaha.
O jeetje Aggie, dat is ff schrikken. Weet er verder het fijne niet van maar goed dat je alles al bijna geregeld hebt maar het blijft klote. Ik wens je alle sterkte toe aan jou en de familie en vrienden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFF TOPIC:
Tis dan goed zo.
Oh hier ben ik wel even stil van. Fijn dat je toch even reageert en ons dit wilt vertellen. Fijn dat je alles hebt kunnen regelen en er vrede mee hebt. Hele dikke knuffel voor jou!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFF TOPIC:
Tis dan goed zo.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Marciano is erg leuk geworden zonder die heks Kim
Jeetje Angie, weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFF TOPIC:
Tis dan goed zo.
heel veel sterktequote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFF TOPIC:
Tis dan goed zo.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
Is Jeff zijn haar eindelijk geknipt of heeft hij er zooi in om het te bedwingen?
Ik las Zoëquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
Is Jeff zijn haar eindelijk geknipt of heeft hij er zooi in om het te bedwingen?
Wow wat een heftig nieuws , ondanks het feit dat je er vrede mee hebt is het toch verdrietig om te lezen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFF TOPIC:
Tis dan goed zo.
Je gaat weer lekker met quoten.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerder regende het
[..]
Ja en omdat Marciano tegen haar gezegd heeft dat niet alles om haar draait. Dat als er 8 mensen zeggen dat je chagrijnig bent je misschien moet denken of ze gelijk hebben. En dat iedereen wel eens lacht of plezier heeft terwijl er iemand slaapt ook zij, en dat er dan ook niemand iets van zegt.
[..]
[..]
Ik las Zoë
Dat heb ik helemaal niet meegekregen.. is daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Aggie, wat heb ik veel respect voor je, heb je altijd een cosser gevonden die ik respecteer en waardeer.... dit is nieuws dat je nooit hoopt te krijgen....mag ik je héél veel kracht, sterkte en succes wensen voor nu en de tijd die voor je ligt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFF TOPIC:
Tis dan goed zo.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ima heeft een harp, hij gaar harp spelen, zelf gemaakt ook.
Ik zou het echt niet weten weet ook niet meer hoe laat het was en op welke streamquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet meegekregen.. is daar een filmpje van?
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:20 schreef Hoempah het volgende:
De make-up van Zoë heeft droog tijd denk ik. Na een uurtje kan de volgende laag erop.
Daarom schrok ik ook daarnet toen ze zei dat ze overnieuw begon, die is altijd 3 uur bezig of zo.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:20 schreef Hoempah het volgende:
De make-up van Zoë heeft droog tijd denk ik. Na een uurtje kan de volgende laag erop.
laag over laag over laag..... en het eindresultaat is en blijft vreselijk!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:20 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:20 schreef Hoempah het volgende:
Dit is schrikken, ik wist van niets. Mag ik jou veel sterkte toewensen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFF TOPIC:
Tis dan goed zo.
Echt he en wat houd Rupie zich in met die 3 om zich heen, ideale omgeving voor sarcastische opmerkingen. Misschien houd ie zich in voor het feest, ruzie mag erna.quote:
Esther die haar zinnen heeft gezet op een 64 jarige opa die haar niet eens ziet staanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice wil nu ook trouwen, rupie zegt met wie, dat weet ze nog niet.
Niemand die JW zegt ook he. Zelfs Rupie niet, Eshter zegt nog even dat ze voor een jonge man moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |