Smaken verschillenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het haar (en de kop) van Bern zo mooiEcht een mooie vent is dat
Hahahahaha, voor mij heb je wel meer malheid nodig om me in een jurk gehesen te krijgenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze konden van mij ook het heen en weer krijgen met die kinderachtig gedoetje.
Ja hij heeft een hele mooie kop met haarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het haar (en de kop) van Bern zo mooiEcht een mooie vent is dat
Nopequote:
Als er iets rotvlekken geeft is het wel bellenblaasquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
Sas heeft bellenblaas vast, ik vermoed dat er meer zijn en dat er dadelijk flink geblazen gaat worden, terwijl je dat ding nu ook gewoon omhoog kan houden met die wind.
Ze heeft toch geen wit aanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als er iets rotvlekken geeft is het wel bellenblaas
Ze had de witte laarsjes van Janet kunnen pikkenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon niet veel kleding hebben of goede kleding dus van alles bij elkaar geraapt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als er iets rotvlekken geeft is het wel bellenblaas
Nee, geen van de mannen daar zou ik mijn hoofd voor omdraaienquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, jij valt voor Erik en ik voor Bern
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, geen van de mannen daar zou ik mijn hoofd voor omdraaien
Klopt, ik snap het verder ook niet helemaal maar ook iets met dat het dan leuk is of zo, net als die sokken. Dus expres fout.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had de witte laarsjes van Janet kunnen pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |