Dat dusquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:45 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Of je leest het gewoon hier in de COS!
quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:54 schreef bull-sjitt het volgende:
charlotte vroeg aan lindsey "hoeveel heb je er moeten nomineren ? "
waarop lindsey zei "mag ik niet zeggen "
kan me dat niet voorstellenquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:52 schreef Stargazing het volgende:
Dus Lot en Lindsey naar de finaleweek? Als dit geen doorgestoken kaart is weet ik het ook niet meer.
Apart dat ze dat überhaupt vraagt. waarom zou je er niet vanuit gaan dat iedereen dezelfde hoeveelheid mensen moest nomineren...?quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:54 schreef bull-sjitt het volgende:
charlotte vroeg aan lindsey "hoeveel heb je er moeten nomineren ? "
waarop lindsey zei "mag ik niet zeggen "
Dan ga ik vandaag ook mijn vloer niet dweilen want de vlekken die er zijn is omdat ik verleden week niet gekuist hebquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:14 schreef Jockari het volgende:
Wat zegt Charlotte nu bij het ramen poetsen ? "Die vlekken ga ik niet weg doen, want dat is puur door het niet kuisen". Die logica ontgaat me.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag ook mijn vloer niet dweilen want de vlekken die er zijn is omdat ik verleden week niet gekuist heb
Ik snap er echt geen hout meer van maar dat zal wel de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef Ireth het volgende:
Lin: "dit werkt op mijn zenuwen..."
Lot: "hoezo??"
Lin: "dat zie je straks wel..."
Wees gerust dat die pruim zuur is. Geen washandje gezien in al die weken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef marky het volgende:
Het contrast. Lindsey was vorige week een en al vrolijkheid nu ze zelf mogelijk genomineerd is zit ze met een zuurpruim gezicht.
Het is duidelijk de bedoeling dat we de tv uitzendingen kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hout meer van maar dat zal wel de bedoeling zijn.
zelfs als ze vrolijk is kijkt(*) ze zuurquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef marky het volgende:
Het contrast. Lindsey was vorige week een en al vrolijkheid nu ze zelf mogelijk genomineerd is zit ze met een zuurpruim gezicht.
Positieve vipes weetjewelquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef marky het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
zelfs als ze vrolijk is kijkt(*) ze zuur
(*)kijkt kan ook ruikt zijn maar ik hou me verre van die discussie
Dat kunnen ze vergeten!quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is duidelijk de bedoeling dat we de tv uitzendingen kijken
In de dbk achter gelatenquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar is de positieve vibe van Lindsey gebleven???
Moest ze inleveren in ruil voor 'n coinquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar is de positieve vibe van Lindsey gebleven???
Niet als wij als kijker moeten stemmen om de favoriet er in te houden hé met Danny, Linds & Jolien.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:07 schreef TheLuckyman het volgende:
Merkwaardig genoeg zie ik dat Danny meer stemmen dan Jolien krijgt op de Poll van Olivier (Facebook)
Zal je zien dat Jolien uiteindelijk moet vertrekken zaterdag. Fijn voordeel geweest (Hoewel er niet veel andere keuze was natuurlijk)
Queen/Qeeun wannabee's....quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:18 schreef ben34567 het volgende:
Ik krijg bijna agressieaanvallen als ik zie hoe veel mensen op twitter nog altijd team rood zijn. Hoe dan ?![]()
Als Jason niet genomineerd dan gaat mijn stem naar Jolien ja.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:50 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Niet als wij als kijker moeten stemmen om de favoriet er in te houden hé met Danny, Linds & Jolien.
Al de kijkers die nu massaal stemmen op Bart & Jason, zullen dan op Jolien gaan vanaf donderdag.
Dat is al niet meer dagelijks maar veel frequenter (begon er op te letten, gelukkig niet meer)quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:53 schreef Jockari het volgende:
Die heeft wel ne serieuze "tic" aan haar mond
[ afbeelding ]
15-jarige logicaquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:14 schreef Jockari het volgende:
Wat zegt Charlotte nu bij het ramen poetsen ? "Die vlekken ga ik niet weg doen, want dat is puur door het niet kuisen". Die logica ontgaat me.
Inderdaad. Begint dan direct dat haar engels wel beter is dan dat van Jason.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:54 schreef marky het volgende:
Heerlijk die discussie over het taalverschil. Beetje jammer dat Charlotte het weer op haarzelf betrekt.
Ze zegt hiermee dat ze die vlekken niet meer weg gaat krijgen doordat ze nooit zijn schoongemaakt?quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:14 schreef Jockari het volgende:
Linds = Wat zit je nou te lullen man; teer toch op met je meningen... wat een sleccchhhhtte vibe heb jij man.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wees gerust dat die pruim zuur is. Geen washandje gezien in al die weken.
Correctie jason : Jolien & Charlotte horen daar niet bij... dat is een ras appartquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:50 schreef Jockari het volgende:
Jason heeft de belgen al veel taalfouten horen maken. Bijv. Charlotte zei gisteren "hangde".
Ze neemt het anderen kwalijk als die na hun nominatie saggerijnig zijn. Zo is het spel nu eenmaal, is dan veelal haar commentaar. En zie hoe zij nu reageert op haar eigen nominatie.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef marky het volgende:
Het is nog wat onduidelijk. Het lijkt erop dat ze de meeste nominaties heeft gehad en dus direct genomineerd.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze neemt het anderen kwalijk als die na hun nominatie saggerijnig zijn. Zo is het spel nu eenmaal, is dan veelal haar commentaar. En zie hoe zij nu reageert op haar eigen nominatie.
Door wie is zij trouwens genomineerd want ik heb geen streams.
Ja Lotte heel belangrijk als je een Nederlandse job gaat doen dat je Engels dan beter is. Zoals ik al zei 15-jarige logica.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad. Begint dan direct dat haar engels wel beter is dan dat van Jason.
Half Nederland spreekt altijd van WILT, waar het WIL betreft. Zo kun je hele dagen wel aan het verbeteren blijven en van een Belg verwacht ik geen keurig Nederlands.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:50 schreef Jockari het volgende:
Jason heeft de belgen al veel taalfouten horen maken. Bijv. Charlotte zei gisteren "hangde".
Inderdaad... en toen ze voor de 1e keer werd genomineerd door Bart paar weken geleden. haar gezicht stond op vurige woede. Dacht dat ze het kot ging afbreken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze neemt het anderen kwalijk als die na hun nominatie saggerijnig zijn. Zo is het spel nu eenmaal, is dan veelal haar commentaar. En zie hoe zij nu reageert op haar eigen nominatie.
Door wie is zij trouwens genomineerd want ik heb geen streams.
Hekel aan die verdomde straattaal.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:56 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Linds = Wat zit je nou te lullen man; teer toch op met je meningen... wat een sleccchhhhtte vibe heb jij man.
Okè, dank je wel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:00 schreef marky het volgende:
[..]
Het is nog wat onduidelijk. Het lijkt erop dat ze de meeste nominaties heeft gehad en dus direct genomineerd.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:04 schreef czvt het volgende:
Er ontgaat Jason helemaal niets aan wat er gezegd wordt. Die man, voor zijn leeftijd, is realist en heel opmerkzaam. Die kan je niet om de tuin leiden. Top gast ondanks zijn leeftijd.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:03 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Inderdaad... en toen ze voor de 1e keer werd genomineerd door Bart paar weken geleden. haar gezicht stond op vurige woede. Dacht dat ze het kot ging afbreken.
Als ze genomineerd zou zijn en ze weet er nog niet van... oei oei oei... MOOOORRRRTAAAAAALLLL KOOOOMMMBAAAAAT
Klopt, heeft ook met zijn fanatisme te maken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:04 schreef czvt het volgende:
Er ontgaat Jason helemaal niets aan wat er gezegd wordt. Die man, voor zijn leeftijd, is realist en heel opmerkzaam. Die kan je niet om de tuin leiden. Top gast ondanks zijn leeftijd.
Erg opmerkzaam. Lotte aan het vertellen wanneer ze een bepaalde periode in Amerika zat. Direct opmerking van Jason dat ze die bepaalde periode toch met haar vader op reis was. Charlotte in de war...quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:04 schreef czvt het volgende:
Die discussie gaan we hier vooral niet voeren... laat ons het gewoon houden op BB. Want beiden hebben duidelijk een andere inkijk, en voor je het weet is het weer oorlogje BE-NL en dat HAAT ik.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Half Nederland spreekt altijd van WILT, waar het WIL betreft. Zo kun je hele dagen wel aan het verbeteren blijven en van een Belg verwacht ik geen keurig Nederlands.
Er ontgaat hem niets, is heel gedreven.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Erg opmerkzaam. Lotte aan het vertellen wanneer ze een bepaalde periode in Amerika zat. Direct opmerking van Jason dat ze die bepaalde periode toch met haar vader op reis was. Charlotte in de war...
[..]
Inderdaad... en toen ze voor de 1e keer werd genomineerd door Bart paar weken geleden. haar gezicht stond op vurige woede. Dacht dat ze het kot ging afbreken.
Als ze genomineerd zou zijn en ze weet er nog niet van... oei oei oei... MOOOORRRRTAAAAAALLLL KOOOOMMMBAAAAAT
[..]
Nergens voor nodig hoor. De talen verschillen nu eenmaal heel duidelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:07 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Die discussie gaan we hier vooral niet voeren... laat ons het gewoon houden op BB. Want beiden hebben duidelijk een andere inkijk, en voor je het weet is het weer oorlogje BE-NL en dat HAAT ik.
Het gekke is dat hij soms wat afwezig lijkt maar hij hoort alles. Daarom kan hij ook zo goed een gesprek voeren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:04 schreef czvt het volgende:
Muts.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan zou ze niet zo´n bolle kop hebben hoor.
Ik vraag mij af wat de bewoners denken van Lindsey haar watervrees. Ik heb hier nog niets van gehoord op de streams. Dit kan toch niet onopgemerkt zijn? Iemand daar voorbeelden van?quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:12 schreef Ptr67 het volgende:
Zou Linds graags eens de HAKA willen zien doen, zou echt iets voor haar zijn.
Sorryquote:Op woensdag 22 maart 2023 14:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet doen @:-river- Scherm onder de koffie !
Zou wel fijn zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:14 schreef Jockari het volgende:
BB: "Charlotte, kom naar de DBK". Dacht eerst dat BB ging zeggen dat ze eens moet zwijgen.
oh i'm so confused. Wheere'sss the caameraaaah.. tijd voor mijn Girrrrrrly act.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Erg opmerkzaam. Lotte aan het vertellen wanneer ze een bepaalde periode in Amerika zat. Direct opmerking van Jason dat ze die bepaalde periode toch met haar vader op reis was. Charlotte in de war...
Iemand, of Chiara, had het slang-gebaar maar eens naar háár moeten maken in zo’n act. Pfff dan was urenlang het huis te klein geweest.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:03 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik ook. Was eerst wantrouwig, daarna begon ik haar te mogen, maar nu kan ze niet rap genoeg weg zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:21 schreef Ptr67 het volgende:
heb blijkbaar een aantal frustraties met die half west-vlaamse...
Hoe zou dat toch komen ?
Weet je het verschil tussen fake en vulgair. ?quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:55 schreef czvt het volgende:
Charlotte is o zo fake wartaal aan het vertellen. Wat een vulgaire meid is dat. Weet alles. Kan alles. Voelt alles aan. Haar achtergrond lijkt mij ook zo opgefokt en zo doorzichtig.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:34 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Die gaat vragen of die daar mag blijven zitten totdat het kinderuurtje voorbij is
Jazeker. Charlotte heeft beide kenmerken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen fake en vulgair. ?
Fake zou kunnen vulgair absoluut niet naar mijn meningquote:Op woensdag 22 maart 2023 14:36 schreef czvt het volgende:
[..]
Jazeker. Charlotte heeft beide kenmerken.
Had ik ook gedaanquote:Op woensdag 22 maart 2023 14:34 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Die gaat vragen of die daar mag blijven zitten totdat het kinderuurtje voorbij is
vertel vertelquote:Op woensdag 22 maart 2023 14:50 schreef Ireth het volgende:
Ow boy, ik heb op een teer zieltje getrapt op twitter, familie van Lotje
Ik "disrespect" zijn/haar nicht omdat ik me afvroeg of Charlotte niet in Amerika had kunnen blijvenquote:
O jee wat had je gezegdquote:Op woensdag 22 maart 2023 14:50 schreef Ireth het volgende:
Ow boy, ik heb op een teer zieltje getrapt op twitter, familie van Lotje
Vanochtend hebben ze gestemd daarna konden wij op onze favoriet stemmen en daarna eigenlijk niet veel…..quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:53 schreef rinardo het volgende:
hele dag ziekenhuis geen streamverslagen, kan iemand me updaten
Heb helaas teveel gemist om een goed streamverslag te maken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:53 schreef rinardo het volgende:
Niets gemist dus.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:10 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Heb helaas teveel gemist om een goed streamverslag te maken.
- Wakker geworden met Salar.
- iedereen heeft moeten nomineren in de DBK (lijkt het)
Verder volgens mij weinig gebeurd
Leuk dat je het vraagt. Schnitzel denk ikquote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:21 schreef Hoylei het volgende:
Mocht Charlotte eigenlijk ook nomineren? Wellicht stomme vraag, maar dat zou wel verklaren waarom ze dat aan Lindsey vroeg?
Maar stemmen op onze favoriet kon enkel maar op Jason, Danny, Jolien en Bart. Dus niet op Carlotte en Lindsey. Waarom niet op Lindsey is nog niet volledig duidelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Vanochtend hebben ze gestemd daarna konden wij op onze favoriet stemmen en daarna eigenlijk niet veel…..
Mss heb ik wat gemist want ik moest nog ff naar de praxis en boodschappen doen.
Daarvoor moeten we vanavond naar tv kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar stemmen op onze favoriet kon enkel maar op Jason, Danny, Jolien en Bart. Dus niet op Carlotte en Lindsey. Waarom niet op Lindsey is nog niet volledig duidelijk.
Zou wel snel zijn als dat deze avond al te zien is? Normaal zit er toch minimaal een dag tussen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:31 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we vanavond naar tv kijken
De horror.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wees gerust dat die pruim zuur is. Geen washandje gezien in al die weken.
Tja ik vind dit niet zo’n probleem. Geen enkel probleem om even te wachten toch, ik zie het vanzelf wel. Of ik het nou nu of vanavond/morgenavond weet, het verandert niks aan hoe de situatie is. Ik merk vooral dat er heel weinig geduld is in de wereld en iedereen is gewend geraakt aan altijd direct krijgen wat ze willen en anders is er heisa 😅quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:01 schreef Ptr67 het volgende:
En wat zie je dan ? Plots gaat BB erbij vermelden dat de reden van Linds afwezigheid op de lijst duidelijk zal gemaakt worden via de dagelijkse avond-uitzendingen.
Dat heb ik bij mijn weten nooit gezien of gekend. We moesten allemaal telkens raden waarom die actie zus of zo was. Is dat om het niet te ver te laten te gaan op sociale media kwestie de denkpiste "manipulatie" ?
Alles goed hoop ik?quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:53 schreef rinardo het volgende:
Vanmorgen vroeg hij aan Jolien of Lot of zij ze wou kopen, zodat iedereen iets zou kopen deze week voor bij de maaltijd?quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jason heeft zoveel munten dus koop lekker zelf kip kruiden….
Hij zou aan mij een goeie hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg hij aan Jolien of Lot of zij ze wou kopen, zodat iedereen iets zou kopen deze week voor bij de maaltijd?
Correctie het is "The horror"... we moeten immers ode brengen aan Char's one-woman-show héquote:
Hoezo? Hij vroeg het niet gebiedend ofzo, maar wilde weten of zij dat zou doen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij zou aan mij een goeie hebben
Daarom moet je morgenavond ook tv kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:32 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zou wel snel zijn als dat deze avond al te zien is? Normaal zit er toch minimaal een dag tussen?
Meerdere keren vragen….terwijl weet dat iemand niet veel munten heeft.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoezo? Hij vroeg het niet gebiedend ofzo, maar wilde weten of zij dat zou doen?
Hij had het vanmorgen al gevraagd en toen zei jolien gelijk ja maar had idee dat ze hem nu met ze alle beetje in de zeik zaten te nemenquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoezo? Hij vroeg het niet gebiedend ofzo, maar wilde weten of zij dat zou doen?
Ik heb ook niet veel geld, trekt Eneco zich ook geen moer van aan? Die blijven ook vragen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Meerdere keren vragen….terwijl weet dat iemand niet veel munten heeft.
Mss ligt het aan mij hoor maar ik vind jason niet meer zo leuk.
Wij hebben gelukkig bij ENGIE nog een vast contract tot oktober 2024quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel geld, trekt Eneco zich ook geen moer van aan? Die blijven ook vragen?
Gisteren vroegen ze hem om jus voor de stamp te kopen en dat deed hij zodat iedereen jus bij de stamp had.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Meerdere keren vragen….terwijl weet dat iemand niet veel munten heeft.
Mss ligt het aan mij hoor maar ik vind jason niet meer zo leuk.
Is goed hoorquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Gisteren vroegen ze hem om jus voor de stamp te kopen en dat deed hij zodat iedereen jus bij de stamp had.
Jason heeft gister de jus gekocht. En net ook de kruiden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jason heeft zoveel munten dus koop lekker zelf kip kruiden….
Op de insta polls staat Jason hoger en op twitter op alle losse polletjes ook Jason. Ik weet inmiddels dat de Jason fanpage FB niet op de polls stemt omdat ze bang zijn dat mensen denken dat hij zo populair is dat er niet meer op hem gestemd wordt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:34 schreef rinardo het volgende:
Even bijgelezen op Facebook en Twitter, schijnt dat de meeste mensen dus denken dat Lindsey is genomineerd door de bewoners, die zijn allemaal naar de dbk geweest begrijp ik, en dat dat de reden is dat Lindsey er niet op staat.
een andere mogelijkheid is volgens de socials, dat Jolien (grote zeggenschap in de nominaties) Lindsey er op heeft gezet. spannend allemaal, ook gelezen op de socials is dat ik vanavond in de uitzending hoor, waarom Lindsey er niet bij staat.
@:Tuinfluitert hier je favo poll
[ link | afbeelding ]
Jason en Bart gaan nergens naartoe dit weekend. Als 1 van hen naar huis is, kijkt er geen hond meer. Als ze een spannende finale willen gaat het tussen hun 2en.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:45 schreef marky het volgende:
[..]
Op de insta polls staat Jason hoger en op twitter op alle losse polletjes ook Jason. Ik weet inmiddels dat de Jason fanpage FB niet op de polls stemt omdat ze bang zijn dat mensen denken dat hij zo populair is dat er niet meer op hem gestemd wordt.
Ik vermoed het ook. Ik hoop Jolien er nog bij voor de vrolijkheid.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason en Bart gaan nergens naartoe dit weekend. Als 1 van hen naar huis is, kijkt er geen hond meer. Als ze een spannende finale willen gaat het tussen hun 2en.
Jolien bij Bart/Jason =quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vermoed het ook. Ik hoop Jolien er nog bij voor de vrolijkheid.
Ja erg hé gewoon nog 1 pakken asoquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:51 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik zal wel een oude zeur zijn, maar pak er dan ook gewoon 1 of vraag of je er nog 1 mag..
Nu wel zo te zien aan de truck foto, maar wat mij betreft nog niet vaak genoeg. Bijna bij elke NoBiggie of ander gedoe zit hij er ook met zijn snufferd tussenquote:
Tis wel jammer dat er wat dingen voorgevallen zijn waar Jason gewoon eerlijk en on point was/moest zijn, door andermans rariteiten, en dat dit in de uitzendingen is gekomen op een manier waar best veel mensen erin zijn getrapt. Bart lijkt nu wel topfavoriet voor de eindwinst. Ik vind Bart ook echt een topvent die het eigenlijk ook gewoon verdient inmiddels, alleen persoonlijk mis ik bij hem net een sprankje levendigheid (niet altijd, maar over het algemeen) die Jason zeer zeker wel bezit. En dan nog Jason’s leeftijd, echt gek dat ie al zo ver is op die leeftijd, wat hem imo nog meer de verdiende winnaar maakt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason en Bart gaan nergens naartoe dit weekend. Als 1 van hen naar huis is, kijkt er geen hond meer. Als ze een spannende finale willen gaat het tussen hun 2en.
Beetje vasthouden aan zijn vergane famequote:Op woensdag 22 maart 2023 16:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu wel zo te zien aan de truck foto, maar wat mij betreft nog niet vaak genoeg. Bijna bij elke NoBiggie of ander gedoe zit hij er ook met zijn snufferd tussen
Ach prima toch? Dit maak je maar 1 keer mee. Ik zou er ook van genieten.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu wel zo te zien aan de truck foto, maar wat mij betreft nog niet vaak genoeg. Bijna bij elke NoBiggie of ander gedoe zit hij er ook met zijn snufferd tussen
Eerlijk ik zou het keuk voor hem vinden als hij het zou winnen maar ik denk dat hij zelf die 40k die overblijft makkelijk in zijn leven nog wel gaat verdienen want hij heeft voldoende in zijn mars om te slagen in het levenquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:03 schreef ledn81 het volgende:
Danny vertellen over het herkend worden in Belgie en Lindsey en Jolien hangen aan zijn lippen. Lotje is vast ergens anders want die hoor je eens een keer niet.
Ik kijk liever hiernaar. Jason die Bart probeert te koken in het badje. De enige manier dat hij nog lijkt te kunnen winnen![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde haar alweer! Over volgers, en dat had ze uiteraard allemaal even na gekeken hoe het zat met de populariteit tussen de seizoenen. Enigste reden dat ze in het huis zit, volgers…quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:03 schreef ledn81 het volgende:
Danny vertellen over het herkend worden in Belgie en Lindsey en Jolien hangen aan zijn lippen. Lotje is vast ergens anders want die hoor je eens een keer niet.
Ik kijk liever hiernaar. Jason die Bart probeert te koken in het badje. De enige manier dat hij nog lijkt te kunnen winnen![]()
[ afbeelding ]
Hij mag overal aanschuiven waar ie wil. Voor mij alleen een reden om meteen weg te zappenquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ach prima toch? Dit maak je maar 1 keer mee. Ik zou er ook van genieten.
en werd je herkend? Waren het kinderen? neem het op, maar als het nog lang zo door gaat ligt mijn computer ook weer van het balkonquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:07 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ik hoorde haar alweer! Over volgers, en dat had ze uiteraard allemaal even na gekeken hoe het zat met de populariteit tussen de seizoenen. Enigste reden dat ze in het huis zit, volgers…
Haha dat kan en mag ofcquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij mag overal aanschuiven waar ie wil. Voor mij alleen een reden om meteen weg te zappen
Met partner.. echte "familygay" denk dat de kids na deze periode wel een beetje aandacht kunnen gebruiken.. heb het idee dat het daar in huis nergens anders over gaat🙄😮💨quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ook al zal Danny hem wel helpen dan nog doet die het niet goedquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:24 schreef ledn81 het volgende:
Hoe Danny nu ook gaat helpen met koken.
Die jongen heeft dit nog nooit zelf gemaakt en vraagt om hulp, maar hij staat er maar bij te blaten en laat het het allemaal zelf doen/inschatten.
Straks als het mis gaat natuurlijk dikke pret en lol. Jason kan niet koken![]()
Jason vroeg hem eerder of hij wilde komen helpen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al zal Danny hem wel helpen dan nog doet die het niet goed
HIj geeft hem advies en staat er bij wat kan hij meer doen?
quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason vroeg hem eerder of hij wilde komen helpen.
"Begin maar alvast ik kom zo".
Die gast heeft nog nooit iets anders gemaakt dan een pannekoek. Alsof ie weet waar ie mee moet beginnen dan![]()
Na 2x vragen kwam ie idd uiteindelijk richting keuken.
Arme jongen toch, volgende keer is het weer waar bemoeit danny zich mee, blijft vermakelijkquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die gast heeft nog nooit iets anders gemaakt dan een pannekoek. Alsof ie weet waar ie mee moet beginnen dan![]()
zo heet jason het gevraagd aan hem om hem het te laten doen en danny alleen toeschieten als het fout gaatquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:24 schreef ledn81 het volgende:
Die jongen heeft dit nog nooit zelf gemaakt en vraagt om hulp, maar hij staat er maar bij te blaten en laat het het allemaal zelf doen/inschatten.
Nu wel, mijn bericht was ook van 10 minuten geleden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hij is er nu toch en legt hem dingen uit.
En zo gebeurd het ook. Jason vraagt wat en Danny legt uit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo heet jason het gevraagd aan hem om hem het te laten doen en danny alleen toeschieten als het fout gaat
je besefte hoop ik toch wel dat dat een geintje was he van dannyquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja maar omdat Ledn81 wat anders zeiquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo gebeurd het ook. Jason vraagt wat en Danny legt uit.
Danny gaat het waarschijnlijk snel overnemen. Kan hij het laten of niet?quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo gebeurd het ook. Jason vraagt wat en Danny legt uit.
Charlotte had al van de week toch gekocht die Kruidenboter wilde jason ook niet aan meebetalen en zou hij het ook niet eten zei hijquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg hij aan Jolien of Lot of zij ze wou kopen, zodat iedereen iets zou kopen deze week voor bij de maaltijd?
Ik heb dat opgenomen, maar weet niet of ik een middelvinger gezien heb. Zal ff kijken. Anders probeer ik wel ff terug te gaan. Kan inmiddels best ver terug in de tijdquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:42 schreef rinardo het volgende:
Jolien vroeg Jason om een coin voor kipkruiden, Jason weigerde ? en schijnt dat Jolien middelvinger deed naar Jason, iemand filmpje @:ledn81 ?
[ link | afbeelding ]
als.danny het had over genomen was het ook niet goed. Nu laat hij het jason doen en geeft aanwijzingen en tips en weer is het niet goed.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:24 schreef ledn81 het volgende:
Dat was wel erg lang terug. Een uurtje terug lukt me nu soms wel. Maar niet zover. Heb wel wat dingen opgenomen, maar kan ze niet terugluisteren nu tijdens opname. Denk niet dat ik dat moment heb hoor. Heb het moment dat ie ze ging kopen wel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb dat opgenomen, maar weet niet of ik een middelvinger gezien heb. Zal ff kijken. Anders probeer ik wel ff terug te gaan. Kan inmiddels best ver terug in de tijd
Lukt Jason op heden behoorlijk goed.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
als.danny het had over genomen was het ook niet goed. Nu laat hij het jason doen en geeft aanwijzingen en tips en weer is het niet goed.
Dit is helemaal prima.. volgens mij zijn beide partijen hier content mee!quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
als.danny het had over genomen was het ook niet goed. Nu laat hij het jason doen en geeft aanwijzingen en tips en weer is het niet goed.
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:02 schreef ledn81 het volgende:
Jason is van geprakte brocolli![]()
Had ik nu maar op Danny gestemd
Mijn puber ookquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:02 schreef ledn81 het volgende:
Jason is van geprakte brocolli![]()
Had ik nu maar op Danny gestemd
Alleen roergebakken liever wat steviger maar zo gekooks liever ook wat zachterquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee Jason da's niet lekker..... tot snot gekookte broccoli
Ik zou er zeer tevreden mee zijn, mag alleen iets meer wat mij betreft.. en ik moet appelmoes bij de kipquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:15 schreef Jockari het volgende:
Niet mijn combinatie, maar ziet er toch aardig uit
[ afbeelding ]
3 personen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:11 schreef Ireth het volgende:
Ze zijn daar nog met 6... de hoeveelheid aardappel schijfjes die ze daar hebben liggen eten wij met 3 personen
Appelmoes ! Natuurlijk !quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou er zeer tevreden mee zijn, mag alleen iets meer wat mij betreft.. en ik moet appelmoes bij de kip
quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen lekker zeiken op mijn opmerkingen over arrogante Danny.![]()
Gelukkig zijn er de opnames nog.![]()
En het was uiteraard een grapje van Danny. Danny staat bekend om zijn grappige opmerkingen en al helemaal richting Jason.
Ow correctie! Ik had alleen de pannen gezien, niet die bak nog op de achtergrond!quote:
Het ziet er ook echt lekker uit!! Gewoon simpel, goed, smakelijk voedsel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:20 schreef marky het volgende:
Niet om het een of ander maar ze zitten gewoon te smullen
WOWquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow correctie! Ik had alleen de pannen gezien, niet die bak nog op de achtergrond!
(Maar eerlijk is eerlijk, die foto van dat bord paar berichten terug, bij mij ligt echt het dubbele op mijn bord hoor...)
Net geprobeerd.. kan tot 1,5 uur terug ongeveerquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was wel erg lang terug. Een uurtje terug lukt me nu soms wel. Maar niet zover. Heb wel wat dingen opgenomen, maar kan ze niet terugluisteren nu tijdens opname. Denk niet dat ik dat moment heb hoor. Heb het moment dat ie ze ging kopen wel.
[ afbeelding ]
Jolien! Bloemkool, zalm en ..?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:28 schreef -river- het volgende:
Wat hebben ze gisteren ook al weer gegeten en van welke bewoner? Danny had maandag de BBQ toch?
En hij heeft de broccoli het liefst 'kapot' gekookt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jason zelf vond de broccoli te droog denk idd dat zijn moeder een sausje erdoor doet
En heeft ze dat zelf klaargemaakt?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:30 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jolien was maandag! Bloemkool, zalm en ..?
aardappelpureequote:Op woensdag 22 maart 2023 18:30 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jolien was maandag! Bloemkool, zalm en ..?
Ik vind broccolie een van de meest vreselijke groente. Meestal gaat het bij mij met een heleboel poespas in de roerbak. Je moet wat want het is gezond.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:30 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
En hij heeft de broccoli het liefst 'kapot' gekookt.
Mijn vriend is helemaal broccoli fanquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind broccolie een van de meest vreselijke groente. Meestal gaat het bij mij met een heleboel poespas in de roerbak. Je moet wat want het is gezond.
Nou ik eet het echt nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:30 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
En hij heeft de broccoli het liefst 'kapot' gekookt.
Broccoli moet gewoon beetgare roosjes zijn. En dan prikken aan je vorkjequote:
En Jason is zelfs nog aan het eten..quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lekker na het eten een stront![]()
praatje
Ja de queen begon ermeequote:Op woensdag 22 maart 2023 18:45 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
En Jason is zelfs nog aan het eten..
Vieze mensen
quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Broccoli moet gewoon beetgare roosjes zijn. En dan prikken aan je vorkje
????quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:54 schreef Ireth het volgende:
Zo, ff paar blokkades gezet, speelkwartier is voorbij
????quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:54 schreef Ireth het volgende:
Zo, ff paar blokkades gezet, speelkwartier is voorbij
ook niet mijn favoriete groentequote:Op woensdag 22 maart 2023 18:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind broccolie een van de meest vreselijke groente. Meestal gaat het bij mij met een heleboel poespas in de roerbak. Je moet wat want het is gezond.
Dat is toch al heel het seizoen zo, je kunt BB volgen hier en op de livestreams maar de verduidelijking krijg je door de dagelijkse BB-uitzendingen te zien.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:31 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we vanavond naar tv kijken
Salar gaf natuurlijk wel een hint naar een feestje vanmorgen..quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:16 schreef Ireth het volgende:
Als al dat feestjes-gebedel idd beloond gaat worden met een feestje vanavond dan haak ik denk ik ook af hoor...
Ieder zijn smaak toch. Ik hou ook niet van 'beetgare' groente. Tegenwoordig lijkt daar wel de doodstraf op te staan.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Broccoli moet gewoon beetgare roosjes zijn. En dan prikken aan je vorkje
Charlotte vertelde flink haar best gedaan te hebben, vroeg zelfs om een DJ,quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:16 schreef Ireth het volgende:
Als al dat feestjes-gebedel idd beloond gaat worden met een feestje vanavond dan haak ik denk ik ook af hoor...
ik eet het niet hahaquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:33 schreef marky het volgende:
[..]
Charlotte krijgt waarschijnlijk alles, net als Nixke destijds.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Charlotte vertelde flink haar best gedaan te hebben, vroeg zelfs om een DJ,
quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Charlotte vertelde flink haar best gedaan te hebben, vroeg zelfs om een DJ,
Een van de grootste denkfouten die mensen maken is het invullen van iets zonder dat je weet hoe het precies gegaan is en dan verder borduren op die verkeerde info.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:01 schreef Ptr67 het volgende:
Verschillende dingen zijn wel duidelijk
- Chiara's vertrek zorgde voor een kleine media-schokgolf binnen en buiten het huis.
- Sfeer plotseling helemaal anders, dus inbreng Danny
- Danny's binnenkomst was met een grote twist alleen niet met de juiste insteek
- Geen goede sfeer, humor & plezante dingen, maar irritaties, achterklap, sneaky gedrag, etc...
- Voor BB uiteraard win-win scenario, want veel irritaties binnen en buiten het huis (slechte reklame is ook reklame)
Het key-woord van deze BB is wel degelijk manipulatie. Veel mensen denken dan het allemaal gescript is en dat de kijkers stemmen geen zooi uitmaken. Veel irritaties op sociale media.
En wat zie je dan ? Plots gaat BB erbij vermelden dat de reden van Linds afwezigheid op de lijst duidelijk zal gemaakt worden via de dagelijkse avond-uitzendingen.
Dat heb ik bij mijn weten nooit gezien of gekend. We moesten allemaal telkens raden waarom die actie zus of zo was. Is dat om het niet te ver te laten te gaan op sociale media kwestie de denkpiste "manipulatie" ?
ja maar niet vanavond in zijn mond gehadquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:17 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Salar gaf natuurlijk wel een hint naar een feestje vanmorgen..
Nick, Grace of Mattquote:
Ze roepen elke dag dat ze een feest krijgen, die hoorde vanmorgen waarschuw alleen dat woordje.. luisteren is nou niet echt een kwaliteit in het huis hequote:Op woensdag 22 maart 2023 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar niet vanavond in zijn mond gehad
behalve als het eenquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:16 schreef Ireth het volgende:
nee dit jaar is het aso door BB heen schreeuwen en door andere dingen ook en dan raar vinden dat ze het niet weten hahaquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:28 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze roepen elke dag dat ze een feest krijgen, die hoorde vanmorgen waarschuw alleen dat woordje.. luisteren is nou niet echt een kwaliteit in het huis he
Eelt verwijderenquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:31 schreef ledn81 het volgende:
WTF gebeurt hier![]()
En vooral waarom moeten we het zien![]()
[ afbeelding ]
hij heeft het wel veel over Chelsea hahaquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: wanneer we vanavond een feestje hebben?
Lindsey: Ik weet het niet.
Danny: Het is vandaag nog het enige moment voor een feestje, want volgende week zijn we nog maar met zijn viertjes.
Lindsey: Echt spannend.
Danny: Ben benieuwd of dat Chelsea hier naar toekomt want ze is al een keer geweest. (zingen.) Chels is een feestbeest.
Lindsey: Of Rob?
Danny: Chiara? Zou echt tof zijn die meid heb ik ook al lang niet gezien, al zeven weken niet. gezien
Lindsey: Wanneer Chiara maar niet begint te roddelen want dan is het klaar.
handige tool hahaquote:
Kruiden voor morgen op het vlees vermoed ik.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:31 schreef ledn81 het volgende:
WTF gebeurt hier![]()
En vooral waarom moeten we het zien![]()
[ afbeelding ]
Chelsea ook over hem, wil elke keer filmpjes zien de twitters als Danny het over haar gehad heeftquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft het wel veel over Chelsea haha
Chelsea boft maar met jou, zo'n goede filmpjesmaker.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chelsea ook over hem, wil elke keer filmpjes zien de twitters als Danny het over haar gehad heeft
Rob zie ik het liefst.quote:
Ja oké, das de uitzonderingquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
behalve als het een![]()
feestje voor Lindsey is
![]()
Nee dat is niet tv waardig hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
nou als ik kwaad ben dat zou ik daar echt niet zo kunnen zeggen hahaen dan zouden ze niet lachen omdat het beertjes achtig klinkt
Er gebeurd ook niet charlotte n en `jolien strelen elkaar haren en ``danny in de keukenquote:
SLquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee dat is niet tv waardig hahaha
Morgen pas denk ik. Loopt 2 dagen achter ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Niets in de uitzending over waarom Lindsey er niet op staat, zeer teleurstellend.
is nog niet afgelopen tochquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Niets in de uitzending over waarom Lindsey er niet op staat, zeer teleurstellend.
Was te verwachten. Kijk morgen weerquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
ik kijk videoland, scrol door wat ik op stream al gezien hebquote:
Was vandaag he dat ze er niet opstaat, komt morgen denk toch pas in de uitzendingquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Jolien dacht ik, gisteren Jason.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had vanavond de kruiden uit de wall gehaald?
hooguit 450 halen wequote:Op woensdag 22 maart 2023 21:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
De 400 halen we nog, maar de 500 twijfel ik sterk.
nee was net op TV dat waren Bart en Lot althans dit was voor de BBQ was dat eergisteren?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:18 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Jolien dacht ik, gisteren Jason.
dan begrijp ik zijn geklaag al helemaal nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:18 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Jolien dacht ik, gisteren Jason.
Hij heeft gisteren jus betaald en vandaag kipkruiden. Dus al 2 dingen nu.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben het erover dat de rode groep afzonderd Jolien Jason en Bart
maar zelf komen ze ook niet naar buiten als Lot het vraagt aan ze.
Jason is over de coins aan zeuren in bed dat hij niet alles gaat betalen, maar hij heeft die avond geen coin afgegeven want wat dat betreft is het echt net een oude Jood hoor
Charlot en bart hadden de knoflook betaald met coins voor bij de BBQ, dus waarom hij nou in bed aan het klagen slaat echt nergens op
Voor het eerst echt wel heel duidelijk met de camera erop.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:25 schreef rinardo het volgende:
denk dat Lindsey gaat douchen, ze zei mn haar is vet , pakte 2 flesjes, zette die in deouchecabine , keek 2 x heel boos naar de camera.....
Ze wast haar haren met een bekertje water spoelen, overduidelijk gezien nuquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor het eerst echt wel heel duidelijk met de camera erop.![]()
[ afbeelding ]
Waar zie jij water ???quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor het eerst echt wel heel duidelijk met de camera erop.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |