Dat dusquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:45 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Of je leest het gewoon hier in de COS!
quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:54 schreef bull-sjitt het volgende:
charlotte vroeg aan lindsey "hoeveel heb je er moeten nomineren ? "
waarop lindsey zei "mag ik niet zeggen "
kan me dat niet voorstellenquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:52 schreef Stargazing het volgende:
Dus Lot en Lindsey naar de finaleweek? Als dit geen doorgestoken kaart is weet ik het ook niet meer.
Apart dat ze dat überhaupt vraagt. waarom zou je er niet vanuit gaan dat iedereen dezelfde hoeveelheid mensen moest nomineren...?quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:54 schreef bull-sjitt het volgende:
charlotte vroeg aan lindsey "hoeveel heb je er moeten nomineren ? "
waarop lindsey zei "mag ik niet zeggen "
Dan ga ik vandaag ook mijn vloer niet dweilen want de vlekken die er zijn is omdat ik verleden week niet gekuist hebquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:14 schreef Jockari het volgende:
Wat zegt Charlotte nu bij het ramen poetsen ? "Die vlekken ga ik niet weg doen, want dat is puur door het niet kuisen". Die logica ontgaat me.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag ook mijn vloer niet dweilen want de vlekken die er zijn is omdat ik verleden week niet gekuist heb
Ik snap er echt geen hout meer van maar dat zal wel de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef Ireth het volgende:
Lin: "dit werkt op mijn zenuwen..."
Lot: "hoezo??"
Lin: "dat zie je straks wel..."
Wees gerust dat die pruim zuur is. Geen washandje gezien in al die weken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef marky het volgende:
Het contrast. Lindsey was vorige week een en al vrolijkheid nu ze zelf mogelijk genomineerd is zit ze met een zuurpruim gezicht.
Het is duidelijk de bedoeling dat we de tv uitzendingen kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hout meer van maar dat zal wel de bedoeling zijn.
zelfs als ze vrolijk is kijkt(*) ze zuurquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef marky het volgende:
Het contrast. Lindsey was vorige week een en al vrolijkheid nu ze zelf mogelijk genomineerd is zit ze met een zuurpruim gezicht.
Positieve vipes weetjewelquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:21 schreef marky het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
zelfs als ze vrolijk is kijkt(*) ze zuur
(*)kijkt kan ook ruikt zijn maar ik hou me verre van die discussie
Dat kunnen ze vergeten!quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is duidelijk de bedoeling dat we de tv uitzendingen kijken
In de dbk achter gelatenquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar is de positieve vibe van Lindsey gebleven???
Moest ze inleveren in ruil voor 'n coinquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar is de positieve vibe van Lindsey gebleven???
Niet als wij als kijker moeten stemmen om de favoriet er in te houden hé met Danny, Linds & Jolien.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:07 schreef TheLuckyman het volgende:
Merkwaardig genoeg zie ik dat Danny meer stemmen dan Jolien krijgt op de Poll van Olivier (Facebook)
Zal je zien dat Jolien uiteindelijk moet vertrekken zaterdag. Fijn voordeel geweest (Hoewel er niet veel andere keuze was natuurlijk)
Queen/Qeeun wannabee's....quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:18 schreef ben34567 het volgende:
Ik krijg bijna agressieaanvallen als ik zie hoe veel mensen op twitter nog altijd team rood zijn. Hoe dan ?![]()
Als Jason niet genomineerd dan gaat mijn stem naar Jolien ja.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:50 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Niet als wij als kijker moeten stemmen om de favoriet er in te houden hé met Danny, Linds & Jolien.
Al de kijkers die nu massaal stemmen op Bart & Jason, zullen dan op Jolien gaan vanaf donderdag.
Dat is al niet meer dagelijks maar veel frequenter (begon er op te letten, gelukkig niet meer)quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:53 schreef Jockari het volgende:
Die heeft wel ne serieuze "tic" aan haar mond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |