Bon Bon Bloc, toch wel de eckte he?quote:
Af en toe een kopje zo 's avonds vind ik Winterglow een dikke prima.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind Winterglow matig, ik drink nu AH Avond Melange dat vind ik echt een bazenthee, normaal ben ik niet zo van de thee maar dit is wel een blijvertjeTip voor als je van kaneel en zoethoutthee houdt, zo niet dan houdt het op want dan ga je ervan kotsen
Oh heeeerlijk! Lang geleden he @golfer *wink *winkquote:Op maandag 20 maart 2023 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Had een pan uiensoep gemaakt.
Voor morgen nog genoeg over.
Afgemaakt met stokbrood en gesmolten kaas natuurlijk.
De winterthee van AH is veel lekkerder dan Pickwick winterglow.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind Winterglow matig, ik drink nu AH Avond Melange dat vind ik echt een bazenthee, normaal ben ik niet zo van de thee maar dit is wel een blijvertjeTip voor als je van kaneel en zoethoutthee houdt, zo niet dan houdt het op want dan ga je ervan kotsen
Oh die ken ik nietquote:Op maandag 20 maart 2023 22:39 schreef Donna het volgende:
[..]
De winterthee van AH is veel lekkerder dan Pickwick winterglow.
Naar mijn bescheiden mening.
Jaquote:Op maandag 20 maart 2023 19:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Alleen de kale slierten, of ook nog een lekker sausje erbij?
Opnieuw; vragen. Vragen.
Die vind ik juist niet lekker, ook niet van de Aldi etc. Dan toch echt die van PickWick voor mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:19 schreef Donna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer zeker het proberen waard.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:49 schreef golfer het volgende:
Nieuwe verse Hollandse asperges gekocht.
Van de schillen en de kontjes heb ik als tussendoortje een aspergeroomsoep gemaakt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus gekookte asperges met gebakken krielaardappeltjes, gegrilde beenham voor mij en roasted ham voor B. , ei-kruim en gesmolten Kerrygold Ierse roomboter.
quote:
Die zat er wel over.. ik had geen ei ('s morgens al een gebakken eitje gegeten, ik vind 1 ei op een dag wel genoegquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:25 schreef Karzai het volgende:
[..]jullie zijn er vroeg bij, mis alleen de gesmolten boter
ik maak een salade en ik heb nog een halve rookworst
toetje kersen yoghurt
#Teamlossetheebladeren drinkt hier Assam Luxusquote:
godverdomme het water loopt letterlijk uit mn mond als ik dit ziequote:
quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:01 schreef golfer het volgende:
Tussendoortje nog niet bekend.
Vanavond: op de huid gebakken skrei-haasfilets met groentes (waspeen, pastinaak, sjalotten, knoflook en veel verschillende kruiden, honing, sesamzaad en olijfolie) uit de oven.
Heb je hier een recept van?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:14 schreef praadje het volgende:
In de herhaling. Gewoon omdat het zo lekker is. Witlof gesmoord in honing met aardappelpuree aangemaakt met een beetje mosterd. #witlofhamkaasschotel
[ afbeelding ]
Ik zal het zondag even voor je uitschrijven. Vandaag en morgen een drukke dag maar komt goed. En nee, het wordt geen waterige zooiquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Heb je hier een recept van?
ik heb nog nooit iets met witlof zelf gemaakt, maar in honing met aarappelpuree, ham en kaas klinkt best goed, word het geen waterige zooi?
Oh ja, die South Indian Curry...die heb ik ook wel eens genuttigd. Die zakken zijn altijd wel oké, maar de koriander in deze variant doet me helaas de das om. Zo jammer dat ik dat als vervelende smaak ervaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor mij een pastamaaltijd van onze visjuwelier met allerlei stukjes vis en garnalen.![]()
En voor B. wordt het een Iglo roerbakmaaltijd: South Indian curry.
Ziet er heel lekker uit! Gebruik jij dan kikkererwten uit blik of zelf geweekte en ongekookt?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Falafel met tzaziki gemaakt. Kunt wel aan de vorm duidelijk zien dat ik ze zelf heb gemaakt
Maar dit waren wel de lekkerste die ooit heb gegeten
[ link | afbeelding ]
Yup, het laatstequote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er heel lekker uit! Gebruik jij dan kikkererwten uit blik of zelf geweekte en ongekookt?
(Want zo heb ik ooit goeie falafel gemaakt, met geweekte en ongekookte kikkererwten)
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor mij een pastamaaltijd van onze visjuwelier met allerlei stukjes vis en garnalen.![]()
En voor B. wordt het een Iglo roerbakmaaltijd: South Indian curry.
Stom genoeg vind ik de Iglo er lekker uitzien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb zelf nog een handje cashewnoten toegevoegd![]()
Ik ook maar das niet zo moeilijk want ik gruwel van pastaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stom genoeg vind ik de Iglo er lekker uitzien.
Altijd lekker, alleen ik noem dit een gebakken ei (omelet = geklutst)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:49 schreef drakin het volgende:
omelet op dik stuk zelfgesneden brood
[ afbeelding ]
Ik ook, maar op de kaart van het restaurant werd het omelet genoemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Altijd lekker, alleen ik noem dit een gebakken ei (omelet = geklutst)![]()
Ik at vanavond tomatensoep en stamppotje snijbonen. Toe yoghurt met een peer en wat cruesli.
Bami is toch ook pastaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ook maar das niet zo moeilijk want ik gruwel van pasta
Te lui/moe om bami of rijst te koken zowel vandaag als gisteren.
Volgens deze wiki, wordt in Nederlandse Chin. Ind. Spec. Rests. zelfs Italiaanse tagliatelle gebruikt.quote:
Die is ook echt gewoon lekkerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stom genoeg vind ik de Iglo er lekker uitzien.
Ik eet altijd eiermiequote:
Ik heb de afgelopen 3 weken al bijna 2 pakken van deze eiermie leeggegeten, bij Beef Shanghai en Shanghai Chickenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik eet altijd eiermieDe lucht van gekookte pasta word ik gewoon echt misselijk van.
Eiermie is toch echt anders
We eten ieder een halve, morgen of overmorgen de andere helftquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond halen we weer pizza's bij onze dorpsItaliaan.
Deze noodles heb ik vroeger jarenlang veel gebruikt, zijn alleen 3x in prijs gegroeid sinds ze overal verkrijgbaar zijn. Zou eigenlijk andersom moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 weken al bijna 2 pakken van deze eiermie leeggegeten, bij Beef Shanghai en Shanghai Chicken![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |