De bbq master heeft het zo gegaard dat je het met de achterkant van een lepel kan snijdenquote:Op maandag 20 maart 2023 18:06 schreef KangaP het volgende:
Benieuwd naar het snijwerk van het vlees , want met die botte messen zal dit niet vanzelfsprekend worden .
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:06 schreef engine het volgende:
Gekookte aardappelen gaar poffen en courgette grillen kan ik ook wel. Ben heel benieuwd naar het vlees
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
De bbq master heeft het zo gegaard dat je het met de achterkant van een lepel kan snijden
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:59 schreef ledn81 het volgende:
Dacht heel even.. huh zit ze nou op een scootmobiel..[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit gezien dat mensen eerst aardappelen koken voor ze op de barbecue gaan. Ik hak ze gewoon doormidden, uithollen en vullen en op de barbecue. Maar zo zal ook wel smaken.....gaar is het in ieder gevalquote:Op maandag 20 maart 2023 18:12 schreef Jockari het volgende:
Danny is op deze moment nog niet slecht bezig. Hopelijk heeft hij wat respect voor dat mooie stuk vlees.
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:15 schreef engine het volgende:
Danny ook precies die aluminiumfolie mooi doen
wat is dat? rosbief? ziet er nog zo uh heeel erg roodjes uit?quote:
nee hahaha dacht hier hetzelfde..quote:Op maandag 20 maart 2023 18:18 schreef bull-sjitt het volgende:
hij maakt het mes nog ff wat botter op het zetstaal
geen verstand die jongen
Weet niet wat het precies is maar hoop voor hun dat het rund isquote:Op maandag 20 maart 2023 18:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat is dat? rosbief? ziet er nog zo uh heeel erg roodjes uit?
houdt van medium.. maar dat lijkt niet helemaal gaartjes?
Ik saignant liefst.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat is dat? rosbief? ziet er nog zo uh heeel erg roodjes uit?
houdt van medium.. maar dat lijkt niet helemaal gaartjes?
Heb ik zelf geen ervaring mee met een wetstaal.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:18 schreef bull-sjitt het volgende:
hij maakt het mes nog ff wat botter op het zetstaal
geen verstand die jongen
Bleu is bijna rauw, siagnant is "rood"quote:Op maandag 20 maart 2023 18:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oei dat zou me te rauwig zijn
dat is dit wel zo'n beetje of niet?
met een Zetstaal .. zet je de edge van een mes weer goed .. je slijpt het mes nietquote:Op maandag 20 maart 2023 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ik zelf geen ervaring mee met een wetstaal.
Wij zeggen hier wetstaal, maar ik ben dan ook geen beenhouwer.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:23 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
met een Zetstaal .. zet je de edge van een mes weer goed .. je slijpt het mes niet
zat even te kijken naar het verschil (ben van de medium)quote:Op maandag 20 maart 2023 18:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bleu is bijna rauw, siagnant is "rood"
Yep het is hem toch mooi gelukt , twijfelde er niet aan , hij wist wat te doen .quote:Op maandag 20 maart 2023 18:24 schreef Jockari het volgende:
Toch nog een mooi en denk lekker bordje
[ afbeelding ]
Maar ik zou dit wel medium noemen eigenlijkquote:Op maandag 20 maart 2023 18:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zat even te kijken naar het verschil (ben van de medium)
Biefstuk bakken rare oftewel saignant (rood van binnen): 1 minuut per kant aanbakken, kerntemperatuur 50 °C. Biefstuk bakken medium oftewel à Point (rosé van binnen): 2 à 3 minuten per kant aanbakken, kerntemperatuur 55 °C.
alleen buitenkantje aanbakken is een no go hier.![]()
Hij heeft er boter of kruidenboter ingeduwd geloof ik. Was weer waardeloos te volgen.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
zou wel sausje bij de aardappel willen
Toefje zure room of zoiets.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
zou wel sausje bij de aardappel willen
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik zou dit wel medium noemen eigenlijk
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik zou dit wel medium noemen eigenlijk
ja hoor lotje kwijlen over diiieee kruidenboterrr maar zie m nietquote:Op maandag 20 maart 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft er boter of kruidenboter ingeduwd geloof ik. Was weer waardeloos te volgen.
quote:
Op het vlees heeft Danny ook bij iedereen kruidenboter gelegd, dat sowieso. Dus denk in de aardappel ook kruidenboter.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hoor lotje kwijlen over diiieee kruidenboterrr maar zie m niet![]()
jammer geen droge smaakloze aardappel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |