echt goorquote:Op maandag 20 maart 2023 08:32 schreef Charmian het volgende:
dat zoe 's ochtends har ogen kan krijgen is knap met al die smurrie er nog op
is niet kachel is zo een geur ding staat op kantoor ookquote:Op maandag 20 maart 2023 08:35 schreef Sestra666 het volgende:
is dat normaal, dat dat kacheltje zo rookt bij Eunice?
ahquote:Op maandag 20 maart 2023 08:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
is niet kachel is zo een geur ding staat op kantoor ook
dat is dat dingetje ervoor volgens mij, een soort van diffuserquote:Op maandag 20 maart 2023 08:35 schreef Sestra666 het volgende:
is dat normaal, dat dat kacheltje zo rookt bij Eunice?
ja kon niet op juiste woord komen , is blauw lijkt mij op een urnquote:Op maandag 20 maart 2023 08:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is dat dingetje ervoor volgens mij, een soort van diffuser
Ik dacht dat het een luchtbevochtiger wasquote:Op maandag 20 maart 2023 08:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
is niet kachel is zo een geur ding staat op kantoor ook
en als hij dan al eens doucht geen douchegel of zoquote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef Charmian het volgende:
erik doet deo op, verder nog geen spatje water gezien zo te zien an zijn hoofd
het is deze https://www.bol.com/nl/nl(...)0_16.35.ProductTitlequote:Op maandag 20 maart 2023 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een luchtbevochtiger was
En zeer leergierig ze wil alles leren en goed doenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:16 schreef schizolientje het volgende:
Je mag van Eunice vinden wat je wil maar ze is de enige met een ijzersterke discipline
ik vind het ietwat overdrevenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:16 schreef schizolientje het volgende:
Je mag van Eunice vinden wat je wil maar ze is de enige met een ijzersterke discipline
Die havermout staat al te pruttelen vanaf 7 uur vanochtendquote:Op maandag 20 maart 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Erik is hout aan het hakken Isaac maakt havermout
Ja dat moet nu wel behangerslijm zijn onder tussenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die havermout staat al te pruttelen vanaf 7 uur vanochtend
dat gezicht van ice zegde genoeg toen hij proefde van de papquote:Op maandag 20 maart 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet nu wel behangerslijm zijn onder tussen
denk het niet dat er brood isquote:Op maandag 20 maart 2023 09:54 schreef Charmian het volgende:
is er geen brood? marciano eet 2 zielige crackers en met zijn eetlust vult dat nooit
Klopt geen broodquote:Op maandag 20 maart 2023 09:54 schreef Charmian het volgende:
is er geen brood? marciano eet 2 zielige crackers en met zijn eetlust vult dat nooit
Toch zien ze er altijd gestreken uit, zal wel van die synthetische meuk zijn gemaakt. Of stijf van het vuilquote:Op maandag 20 maart 2023 09:06 schreef Charmian het volgende:
zo te zien hangt hij zijn overhemden ook niet ff uit om te luchten, maar frummelt ze op in zijn locker.
Ice voelt zich al een hele chef kok. Eerder was hij Kim aan het vertellen hoe je het lekkerst eitjes kooktquote:Op maandag 20 maart 2023 09:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Janet had pap gemaakt maar was niet te vreten dus Ice heeft de pap op smaak gemaakt
sorry eten gaat voor mij boven drank en welke verhaallijn dan ookquote:Op maandag 20 maart 2023 10:02 schreef pingu66 het volgende:
Als er geen drank was geweest hadden we ook geen Sasha/Bern en Jappie/Wanda verhaallijn gehad.
eindelijk zijn we verlost van die balletschowquote:Op maandag 20 maart 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Eunice gaat stoppen met ballet, playlist steeds weg, ze is nog met anderen dingen genoeg bezig
Ze heeft gisteren ook een nieuw boek besteld assertieve communicatie
Vond het leuk om te zien, liever als dat biljarten, darten of die eeuwige spelletjes kaartenquote:Op maandag 20 maart 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
eindelijk zijn we verlost van die balletschow
ik zie liever een verhaallijn met uitgehongerde mensen om het maar even te chargerenquote:Op maandag 20 maart 2023 10:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry eten gaat voor mij boven drank en welke verhaallijn dan ook
das een juiste conclusiequote:Op maandag 20 maart 2023 10:08 schreef spapaars het volgende:
Even bijgelezen, kortom, er gebeurt daar helemaal niets.
Ik vind haar een vreselijke leider die altijd haar gelijk wil hebben en totaal niet kan schakelen. En alleen maar volgens de regels van een boek werkt.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Eunice zou graag leiderschap willen gaan doen
Maar Isaac ziet twee dingen in haar, de serieuze Eunice die wil leren maar ook een eunice met passie,
Dat ziet hij als ze aan het drummen is
Brief van Ivor zou wel een top show zijn maar denk het eigenlijk niet. Geen berichten van buitenaf.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:10 schreef danaqui het volgende:
Bericht voor de manneger, brief van Ivor? Of de boodschappen
hij heeft gisteravond klaar gelegd wat er is en een briefje opgehangen dat het ontbijt geleverd word met de boodschappen met het tijdstip erbij. Kenzy deed niks en bleef liggen zonder ook maar iets van te voren te regelen.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:11 schreef Dotteke het volgende:
10 uur en de manager ligt nog in zijn nest. Bij Kenzy was het altijd een heel drama als ze lang in bed lag. Van hem pikken ze het
Martin had ook een brief van Mexxquote:Op maandag 20 maart 2023 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Brief van Ivor zou wel een top show zijn maar denk het eigenlijk niet. Geen berichten van buitenaf.
Nieuw boek? Van welk geld? Krijg je dat weer gaat ze de hele dag uit dat boek oreren. En haar "huiswerk" uitoefenen op iedereen die het maar horen wil.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
eindelijk zijn we verlost van die balletschow
Dat blijft een heel rare situatie.quote:
Van haar eigen geldquote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nieuw boek? Van welk geld? Krijg je dat weer gaat ze de hele dag uit dat boek oreren. En haar "huiswerk" uitoefenen op iedereen die het maar horen wil.
( niemand....dus gebruikt ze Erik/ Myrthe)
Volgens Mexx niets met haar aan de hand, en hij had geen vrije keus aangaande blijven of vertrekken.quote:
Is het vertrek van Martin al in de tv uitzending geweest?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens Mexx niets met haar aan de hand, en hij had geen vrije keus aangaande blijven of vertrekken.
Dus de werkelijke reden weten wij helemaal niet.
Volgens mij nog niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Is het vertrek van Martin al in de tv uitzending geweest?
Is gewoon een oude man aan het worden.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
JW is weer lekker positief opgestaan zie ik wel. Het zonnetje in huis.
Dat ze zich maar eens met het spel bezig gaat houden, plotten bedenken, speculeren, roddelen, bondjes maken etcquote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nieuw boek? Van welk geld? Krijg je dat weer gaat ze de hele dag uit dat boek oreren. En haar "huiswerk" uitoefenen op iedereen die het maar horen wil.
( niemand....dus gebruikt ze Erik/ Myrthe)
eunice gaat haar eigen gang ook met stemmenquote:Op maandag 20 maart 2023 10:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze zich maar eens met het spel bezig gaat houden, plotten bedenken, speculeren, roddelen, bondjes maken etc
Ja zo is dat!!😉quote:Op maandag 20 maart 2023 10:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze zich maar eens met het spel bezig gaat houden, plotten bedenken, speculeren, roddelen, bondjes maken etc
Ja en dus horen we niks want ze overlegt ook niksquote:Op maandag 20 maart 2023 10:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
eunice gaat haar eigen gang ook met stemmen
Ja maar Eunice wil zich ontwiekelen,gruuien in dit jaar.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja en dus horen we niks want ze overlegt ook niks![]()
Boeken lezen en baletten doet ze maar lekker thuis
Dat zie ik haar niet doen?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niets nieuws onder de zonquote:Op maandag 20 maart 2023 10:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Zag ik nu goed vanochtend, dat Erik uit hed stapt, kleding aantrekt zonder te douchen? Hup zo uit bed en haar een beetje met water fatsoeneren en thats it.
Dat gaat al 7 maanden zo. Douchen om de 2 a 3 dagen,zonder zeep. Kleren ook zelden wassen (nooit uithangen of buiten luchten.)quote:Op maandag 20 maart 2023 10:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Zag ik nu goed vanochtend, dat Erik uit hed stapt, kleding aantrekt zonder te douchen? Hup zo uit bed en haar een beetje met water fatsoeneren en thats it.
bedankt voor het uittikkenquote:Op maandag 20 maart 2023 10:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat gaat al 7 maanden zo. Douchen om de 2 a 3 dagen,zonder zeep. Kleren ook zelden wassen (nooit uithangen of buiten luchten.)
Hij zal veel nieuwe klanten krijgen voor zijn bedrijf na de loods......
En dan telkens als een pinguïn met haar vleugeltjes op haar dijbenen slaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Esther is moe, ze slaapt wel met medicatie maar haar lijf is moe. Dat had ze met de 'druivensap' van JW niet
Er is toch gewoon nog eten?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry eten gaat voor mij boven drank en welke verhaallijn dan ook
Boodschappen zijn al binnen.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is toch gewoon nog eten?
crackers en havermout, en wie ander ontbijt wil moet even wachten, dat komt binnen met de boodschappen zometeen
En anders gaan ze maar eens een keer die prijzenpot aanspreken, je kunt niet zeggen dat ze niet de mogelijkheid hebben om zo luxe te eten als ze maar zouden willen.
Zou je iets willen eten wat met zijn handen is gemaakt?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
Erik ook allemaal commentaar,dat die man eens zelf manager wordt of in de keuken gaat staan.
van hem en janet 300% nietquote:Op maandag 20 maart 2023 10:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou je iets willen eten wat met zijn handen is gemaakt?
Op 1 of ander manier lijkt zij zich geen zorgen te maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:53 schreef Setje72 het volgende:
Heeft Wanda al iets losgelaten over haar Jappie praktijk?of is ze al 5 keer naar achter geweest Vind haar zo vrolijk onder alles..stiekem hoop ik echt op een brief van Yvar😝
Nee, best wel ziekquote:Op maandag 20 maart 2023 10:53 schreef Setje72 het volgende:
Heeft Wanda al iets losgelaten over haar Jappie praktijk?of is ze al 5 keer naar achter geweest Vind haar zo vrolijk onder alles..stiekem hoop ik echt op een brief van Yvar😝
Ik hoor alleen maar JW klagen de gehele dagquote:Op maandag 20 maart 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
Erik ook allemaal commentaar,dat die man eens zelf manager wordt of in de keuken gaat staan.
Er is niks gebeurd tochquote:Op maandag 20 maart 2023 10:53 schreef Setje72 het volgende:
Ze klagen beiden. En JW geeft een poging gewaagd om manager te wordenquote:Op maandag 20 maart 2023 10:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar JW klagen de gehele dag
Ik vind dat je best commentaar mag hebbenquote:Op maandag 20 maart 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens Mexx niets met haar aan de hand, en hij had geen vrije keus aangaande blijven of vertrekken.
Het was iig iets waar ze achter al weken mee bezig waren maar kregen het niet opgelost. Martin zei dat op k3 tegen Marciano en volgens mij was Isaac daar ook bij. Hij zei te moeten gaan om het op te lossen.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 20 maart 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Is het vertrek van Martin al in de tv uitzending geweest?
Wellicht dat we dan iets wijzer worden.quote:
En de vrouwen staan in de rij voor hem..quote:Op maandag 20 maart 2023 10:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat gaat al 7 maanden zo. Douchen om de 2 a 3 dagen,zonder zeep. Kleren ook zelden wassen (nooit uithangen of buiten luchten.)
Hij zal veel nieuwe klanten krijgen voor zijn bedrijf na de loods......
Begrijp dat ook niet.. elke dag fanatiek sporten maar nooit je benen trainenquote:
Die heeft altijd een ochtend humeur.. daarbij heeft ze nooit voldoende eten of er mankeert iets aan.quote:
Volgens haar is er niets gebeurdquote:Op maandag 20 maart 2023 10:53 schreef Setje72 het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wide even met Moraima praten maar die zegt gewoon ik wil niet met jou praten
Ze wil die mensen weghebben uit kamer 4 dusquote:Op maandag 20 maart 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Kamer drie wordt naaiatelier, zegt Eunice
Eunice denkt altijd iets op te kunnen eisen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Kamer drie wordt naaiatelier, zegt Eunice
Dat dus..quote:Op maandag 20 maart 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze wil die mensen weghebben uit kamer 4 dus
Wie gaan ze zien na het programma, dat zijn er nog best veel ,quote:
Die zijn weer aan de roddel idd maar ik heb vandaag ook al Erik JW Esther Isaac Moraima Kenzy Sasha Wanda Rupert Eunice en Mirthe horen roddelen. Een gewone normale dag in de loodsquote:
Eunice heeft een soort zeep waarmee je vlekken kan verwijderen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:38 schreef Inka het volgende:
Zoe zegt dat ze iets in gaat smeren met spul van Eunice voor het in de was gaar. Nou, er kan nog meer ingesmeerd worden. Zie haar zitten.
Ossengalzeep?quote:Op maandag 20 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice heeft een soort zeep waarmee je vlekken kan verwijderen.
Inmiddels wel weerquote:Op maandag 20 maart 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb een knutselende Eunice![]()
![]()
Weet niet precies wat maar zou idd kunnen. Ik weet dat Marciano het ook leent om zijn sneakers schoon te maken.quote:
Zal wel niet waar zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het trouwens ook gek vinden dat er met “het zoenen” van JW en Eunice niets wordt gedaan. Vraag me af of Jeff dat wel goed heeft gezien of dat het zo leek en dacht het te hebben gezien.
Ik kan me niet voorstellen dat het anders niet zou worden doorgelult en dan was het allang een keer gezegd.
Ik denk niet dat Zoë dit niet gevraagd zou hebben aan JW of Eunice
Zoe en Sas is ook niks mee gedaanquote:Op maandag 20 maart 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het trouwens ook gek vinden dat er met “het zoenen” van JW en Eunice niets wordt gedaan. Vraag me af of Jeff dat wel goed heeft gezien of dat het zo leek en dacht het te hebben gezien.
Ik kan me niet voorstellen dat het anders niet zou worden doorgelult en dan was het allang een keer gezegd.
Ik denk niet dat Zoë dit niet gevraagd zou hebben aan JW of Eunice
Nee maar dat was ook niet zo spannendquote:Op maandag 20 maart 2023 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe en Sas is ook niks mee gedaan
Mag niet meer van de grote baasquote:Op maandag 20 maart 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Nu ik Wendy en Jasper in de keuken zie viel het me ook op dan Jasper en Wendy vannacht niet lepeltje lepeltje lagen.. Wendy werd vanmorgen alleen wakker.
Wendy heeft gisteren gezegd toen ze hoorde dat het tussen Wanda en Jasper echt was gebeurd dat hij niet meer bij haar mocht slapen.quote:
ja en de rest zei tegen haar dat hou je nog geen week volquote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy heeft gisteren gezegd toen ze hoorde dat het tussen Wanda en Jasper echt was gebeurd dat hij niet meer bij haar mocht slapen.
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy heeft gisteren gezegd toen ze hoorde dat het tussen Wanda en Jasper echt was gebeurd dat hij niet meer bij haar mocht slapen.
En Wendy heeft groot gelijk vind ikquote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee zo was het niet Mirthe zei als je even wacht komt kamer 3 vrij, waarop Eunice zei dat er al een bestemming voor was.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze wil die mensen weghebben uit kamer 4 dus
Dat zullen we nog wel eens zien. Als Febo andere plannen heeft gaat dat niet door, of deels...quote:Op maandag 20 maart 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Donderdag de hele dag Spa dag
Jasper bleef vervolgens ontkennen dat er iets gebeurd was en dan mocht het nog welquote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Thnx genoteerdquote:Op maandag 20 maart 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Donderdag de hele dag Spa dag
Morrie en Babette hadden gisteren een gesprek over Esther dat ze dan ineensquote:Op maandag 20 maart 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wide even met Moraima praten maar die zegt gewoon ik wil niet met jou praten
Die gaat voorlopig niet wegquote:Op maandag 20 maart 2023 12:18 schreef D. het volgende:
Het lijkt me wel wat als Babette al naar huis is voor de datum van de 'fredding'
Thnx, Staat er in.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
Zaterdag.. 1 uur begin ceremonie
2 uur eind ceremonie
Daarna wijnproeverij
Ook voor in de agenda @:Dotteke
Tja tis een evenementquote:Op maandag 20 maart 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Staat er in.
Hoorde het net. Eten iets met viskoekjes en roze eieren?
Blijf het zo kinderachtig vinden dit hele gebeuren
Iemand enig idee wat Bern heeft meegemaakt?quote:Op zondag 19 maart 2023 12:29 schreef Hoempah het volgende:
19-03-23 | #2 | Bern en Sasha - Bern heeft iets ergs meegemaakt [29 min 19 sec]
[ link | afbeelding ]
ze zijn lekker bezig met de voorbereidingen en kost geen klauwen vol met geldquote:Op maandag 20 maart 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Staat er in.
Hoorde het net. Eten iets met viskoekjes en roze eieren?
Blijf het zo kinderachtig vinden dit hele gebeuren
Raar evenement wat is de toegevoegde waarde er vanquote:
Heb je het filmpje gekeken?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:25 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat Bern heeft meegemaakt?
Wanda die met Jappie lag te neukenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:25 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat Bern heeft meegemaakt?
Vrij weinigquote:Op maandag 20 maart 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar evenement wat is de toegevoegde waarde er van
Het houdt ze bezig, met maken van trouwjurk enzoquote:Op maandag 20 maart 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar evenement wat is de toegevoegde waarde er van
Ja, maar heb het dan gemist denk ik... Want Wanda heeft het eerder al met Jappie gedaan toch? Of hebben zij dat gemist in de loods?quote:
Ik snap dat gezeur niet zoquote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vrij weinig
Maar dat is met de meeste dingen daar zo
Blijkbaar hebben de anderen van die eerste keer niets mee gekregen, dus was afgelopen zaterdag nogal schrikken voor Bernquote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ja, maar heb het dan gemist denk ik... Want Wanda heeft het eerder al met Jappie gedaan toch? Of hebben zij dat gemist in de loods?
Van de eerste keer weten volgens mij alleen Kenzy en Bern, die hebben haar de volgende dag getroost en met haar gepraat, daarom waren ze ook zo boos dat het weer gebeurd was met het feestquote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ja, maar heb het dan gemist denk ik... Want Wanda heeft het eerder al met Jappie gedaan toch? Of hebben zij dat gemist in de loods?
Schijnt toch heel wat te kosten die kinderfeestjequote:Op maandag 20 maart 2023 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn lekker bezig met de voorbereidingen en kost geen klauwen vol met geld
Er was niets meer te ontkennen.. Moraima heeft er de hele nacht mee moeten dealenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper bleef vervolgens ontkennen dat er iets gebeurd was en dan mocht het nog wel![]()
Maar vannacht dus niet blijkbaar.
Ja is leuk voor 5 jarige , maar 40 jarig en een moeder ik moet er zo vreselijk om lachen.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het houdt ze bezig, met maken van trouwjurk enzo
Man man, Bern doet alsof iemand zijn arm er is afgehaktquote:Op maandag 20 maart 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de anderen van die eerste keer niets mee gekregen, dus was afgelopen zaterdag nogal schrikken voor Bern
Trauma for lifequote:Op maandag 20 maart 2023 12:30 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Man man, Bern doet alsof iemand zijn arm er is afgehakt
Nee dat hebben ze niet gemist ,maar de eerste keer had het ze kunnen 'overkomen' door drank en andere smoesjesquote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Niemand geloofde het maar Jasper bleef erbij dat er alleen geknuffeld was en dat de vriend van Wanda dat wel prima vondquote:Op maandag 20 maart 2023 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er was niets meer te ontkennen.. Moraima heeft er de hele nacht mee moeten dealenen daarna is er uitgebreid over gesproken waar ook Wendy bij was.
Ik vind het wel leuk hoor.. een bezegeling van hun vriendschapquote:Op maandag 20 maart 2023 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn lekker bezig met de voorbereidingen en kost geen klauwen vol met geld
Raar dat ze daar dan nog zit wetende dat ze een vriend heeft thuis. Of ze weet inmiddels dat het uit is.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van de eerste keer weten volgens mij alleen Kenzy en Bern, die hebben haar de volgende dag getroost en met haar gepraat, daarom waren ze ook zo boos dat het weer gebeurd was met het feest
nou en?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt toch heel wat te kosten die kinderfeestje
WTF , Jappie is wel door het ijs gezakt , rare smoesjes die hij gisteren hadquote:Op maandag 20 maart 2023 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand geloofde het maar Jasper bleef erbij dat er alleen geknuffeld was en dat de vriend van Wanda dat wel prima vond
Het lijkt wel of ze daar toch niet veel van mee hebben gekregen. Er zijn er EenVandaag die het dachten maar zeker weten deden ze het niet en dat het nu is gebeurd hebben er meerdere gezien.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Het zal wel weer op tv uitgezonden worden en dan weten we het pas. Vind Moraima geen type die liegt over wat ze gezien heeft.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand geloofde het maar Jasper bleef erbij dat er alleen geknuffeld was en dat de vriend van Wanda dat wel prima vond
Nee vrijwel iedereen wist datquote:Op maandag 20 maart 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van de eerste keer weten volgens mij alleen Kenzy en Bern, die hebben haar de volgende dag getroost en met haar gepraat, daarom waren ze ook zo boos dat het weer gebeurd was met het feest
Het is overduidelijk dat het gebeurd is maar Wanda en Jappie proberen het stil te houden. Wat niet erg goed lukt.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het zal wel weer op tv uitgezonden worden en dan weten we het pas. Vind Moraima geen type die liegt over wat ze gezien heeft.
"Ik ben er niet"quote:Op maandag 20 maart 2023 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF , Jappie is wel door het ijs gezakt , rare smoesjes die hij gisteren had
Niemand geloofde het?? Volgens mij heb jij andere streams gezienquote:Op maandag 20 maart 2023 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dom, ze kunnen het beter toegeven, de camera's liegen niet en het komt toch wel uitquote:Op maandag 20 maart 2023 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat het gebeurd is maar Wanda en Jappie proberen het stil te houden. Wat niet erg goed lukt.
Volgens mij heb jij mijn zin niet goed begrepenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand geloofde het?? Volgens mij heb jij andere streams gezien
Ow ja zo was het, Bern en Kenzy wisten er in ieder geval wel van de eerste keer.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Te vlug met lezenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mijn zin niet goed begrepen
Tja wat het beste is weet ik allemaal niet. Dat ze geen zin hebben om het met iedereen te bespreken kan ik mij wel voorstellen. Alleen ontkennen gaat wat lastig worden als ze er eenmaal uit is.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook dom, ze kunnen het beter toegeven, de camera's liegen niet en het komt toch wel uit
Wordt weer uitzendingen kijkenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Tja wat het beste is weet ik allemaal niet. Dat ze geen zin hebben om het met iedereen te bespreken kan ik mij wel voorstellen. Alleen ontkennen gaat wat lastig worden als ze er eenmaal uit is.
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Te vlug met lezen![]()
Ik dacht al.. hoe dan??
Dat kan toch.. de klik was er altijd al wel en is al begonnen in de bus. Dat ze daarna in de loods weinig contact hebben gehad kwam vooral door KW. Nu zij weg is hebben ze weer meer contactquote:Op maandag 20 maart 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De klik die Babet eerder zei met GJ te hebben, heeft ze nu ineens met Marciano, ze kan zo goed met hem praten
Ik denk dat Morrie haar eigen plan trekt, die ziet en hoort veelquote:Op maandag 20 maart 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Babette weer aan het zacht praten met Moraima
Jammer dat Moraima met Babs meegaat
Dan kijk je toch naar de andere streamquote:Op maandag 20 maart 2023 12:39 schreef humpty het volgende:
Zou Babette nooit eens moe van haar zelf worden dat gaat maar door en door
ik kan er niet meer naar luisteren
Daarin is al lang iets geregeld......anders zou Wanda er niet zo vrolijk bij lopenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
............. en dat de vriend van Wanda dat wel prima vond
Erg he en ze sleurt iedereen mee, had niet verwacht dat Moraima met haar mee zou gaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:39 schreef humpty het volgende:
Zou Babette nooit eens moe van haar zelf worden dat gaat maar door en door
ik kan er niet meer naar luisteren
Heb hem uitgezet....is dat ook goed?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan kijk je toch naar de andere stream
Moraima had vorige week al een heel gesprek met Martin dat ze goed is met Kim en Jeff maar ze beiden totaal niet vertrouwden.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim en Moraima hebben ook een goed contact, maar Babet gaat nu stoken over Kim. Die is echt zo vals als de neten
Moraima stemt vooral mee met Rupert en Ima.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Morrie haar eigen plan trekt, die ziet en hoort veel
Om vervolgens met ice te bespreken dat matin voor geen meter te vertrouwen wasquote:Op maandag 20 maart 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima had vorige week al een heel gesprek met Martin dat ze goed is met Kim en Jeff maar ze beiden totaal niet vertrouwden.
Dat is misschien nog beterquote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima stemt vooral mee met Rupert en Ima.
Moraima is zelf dus niet te vertrouwenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om vervolgens met ice te bespreken dat matin voor geen meter te vertrouwen was![]()
Dat lijkt me logisch, daar trekt ze al vanaf het begin mee op .quote:Op maandag 20 maart 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima stemt vooral mee met Rupert en Ima.
En daar heeft ze ook nog gelijk in.. denk dat er op dit moment niemand te vertrouwen is en iedereen bezig is met hun eigen hachje te redden.. wat ook weer heel begrijpelijk is.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om vervolgens met ice te bespreken dat matin voor geen meter te vertrouwen was![]()
Ik denk dat je uiteindelijk niemand kan vertrouwenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima is zelf dus niet te vertrouwen
dat dacht ik ook maar ik ga steeds meer twijfelenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Morrie haar eigen plan trekt, die ziet en hoort veel
Ik heb mijn relatie verneukt.. dat was toch haar reactie bij Bern en kenziquote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef HopScotch het volgende:
Ik lees hier al een paar keer dat Kenzy en Bern van de eerste keer seks tussen Jasper en Wanda wisten maar volgens mij is dat niet zo. Ik heb het haar niet horen vertellen aan die twee in elk geval. Volgens mij dachten ze gewoon dat ze overstuur was dat ze samen hadden geslapen maar niet dat ze ook seks hadden gehad.
Het kan uiteraard dat ik dat gemist heb, maar zo heb ik het begrepen in elk geval. Vandaar dat Bern er nu ook zo van geschrokken was lijkt me.
Vertrouwen en vriendschap is daar echt een illusie.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je uiteindelijk niemand kan vertrouwen
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertrouwen en vriendschap is daar echt een illusie.
Ja dat klopt, maar dat kan ook zijn omdat ze samen hadden geslapen toch.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb mijn relatie verneukt.. dat was toch haar reactie bij Bern en kenzi
Aflevering 136 op tv
Zij wisten het welquote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef HopScotch het volgende:
Ik lees hier al een paar keer dat Kenzy en Bern van de eerste keer seks tussen Jasper en Wanda wisten maar volgens mij is dat niet zo. Ik heb het haar niet horen vertellen aan die twee in elk geval. Volgens mij dachten ze gewoon dat ze overstuur was dat ze samen hadden geslapen maar niet dat ze ook seks hadden gehad.
Het kan uiteraard dat ik dat gemist heb, maar zo heb ik het begrepen in elk geval. Vandaar dat Bern er nu ook zo van geschrokken was lijkt me.
Eerlijk zo goed heb ik er niet naar geluisterd wat ze precies zeiquote:Op maandag 20 maart 2023 12:48 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat kan ook zijn omdat ze samen hadden geslapen toch.
Dat dacht ik dus ook.. nu hebben ze het zelf meegekregen en waarschijnlijk heeft Mirthe het nadat ze er letterlijk met haar neus bovenop heeft staan kijken daar een uitgebreid verslag van gegeven aan Kenzy en Bern.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef HopScotch het volgende:
Idd en ik denk ook niet dat ze letterlijk tegen hen heeft gezegd dat ze seks hebben gehad maar alleen dat ze bij hem heeft geslapen. Het is iig niet letterlijk op stream gezegd.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:48 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat kan ook zijn omdat ze samen hadden geslapen toch.
Behalve zoe die Sas zoentquote:
Doet ze dan toch reuze slimquote:Op maandag 20 maart 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
Natuurlijk wil Morri dat ze in een grote groep zit die allemaal het zelfde stemmen zo beschermen ze haar ( die een financiële bijdrage levert van 0,0)
Je kan ook je ogen er voor sluiten , dan is er sowieso niets gebeurtquote:Op maandag 20 maart 2023 12:50 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan ben ik het er niet per se mee eens. Maar da's nie erg
Dat is niet waarquote:Op maandag 20 maart 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
Natuurlijk wil Morri dat ze in een grote groep zit die allemaal het zelfde stemmen zo beschermen ze haar ( die een financiële bijdrage levert van 0,0)
Waarschijnlijk omdat het ook niet is gebeurd.quote:
Dat zou vandaag of morgen dan op tv moeten komenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het ook niet is gebeurd.
Ik vind het niet iets voor Jeff om dit te verzinnen .quote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben er heel benieuwd naar maar denk echt dat Jeff het dacht te hebben gezien.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou vandaag of morgen dan op tv moeten komen
Waarom zou het niet gebeurt zijn?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen wist het van de eerste keer, Zoë heeft gezien dat ze lagen te neuken en die ging het gelijk tegen iedereen vertellen in de loods. Dag daarna is er wel door een paar over gesproken dat ze aan het janken was en een paar keer naar k5 was.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef HopScotch het volgende:
Ik denk ook niet dat Jeff er over liegt maar waarschijnlijk dacht hij het te hebben gezien. Hij stond er ook niet met zijn neus bovenop.. JW en Eunice stonden om het hoekje.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het niet iets voor Jeff om dit te verzinnen .
Maar ze zijn misschien allemaal huiverig voor de reactie van Esther, dus gaan er maar niet op door
Ik vind het wel bizar dat ze nu ook gewoon doen alsof hij neus bloedtquote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Iedereen wist het van de eerste keer, Zoë heeft gezien dat ze lagen te neuken en die ging het gelijk tegen iedereen vertellen in de loods. Dag daarna is er wel door een paar over gesproken dat ze aan het janken was en een paar keer naar k5 was.
Ze gaan niet voor niets om het hoekje staan natuurlijk.....quote:Op maandag 20 maart 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jeff er over liegt maar waarschijnlijk dacht hij het te hebben gezien. Hij stond er ook niet met zijn neus bovenop.. JW en Eunice stonden om het hoekje.
Ja maar wat Zoë zegt nemen ze met een korreltje zoutquote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Iedereen wist het van de eerste keer, Zoë heeft gezien dat ze lagen te neuken en die ging het gelijk tegen iedereen vertellen in de loods. Dag daarna is er wel door een paar over gesproken dat ze aan het janken was en een paar keer naar k5 was.
Die zag alleen dat ze samen in bed lagen, niet dat ze seks hadden.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze stonden in ieder geval niet te rokenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaan niet voor niets om het hoekje staan natuurlijk.....
de eerste keer was met oud en nieuw, daarna na het halfjaarsfeest en nu weer. Denk dat ze in de loods dit niet weten omdat ze het altijd ontkennen nu hebben meerderen het gezien en valt het niet te ontkennen. Wel houden ze dit vol om de aandacht ervan af te krijgenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heel bizarquote:Op maandag 20 maart 2023 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel bizar dat ze nu ook gewoon doen alsof hij neus bloedt
Nou die nacht echt nietquote:Op maandag 20 maart 2023 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar wat Zoë zegt nemen ze met een korreltje zout
Jammer, die had van mij wel als een lopend vuurtje door de loods gemogenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het zoenen van Sascha met ( weet niet meer met wiequote:
Zoequote:Op maandag 20 maart 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het zoenen van Sascha met ( weet niet meer met wie)
Misschien heeft hij iets willen zeggen wat niemand mag horen en heeft hij het in haar oor gefluisterd en als dan Jeff dit van een afstandje je ziet kan het zijn dat het lijkt of ze staan te zoenen.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaan niet voor niets om het hoekje staan natuurlijk.....
Jeff hoorde ook allerlei smak-geluidenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jeff er over liegt maar waarschijnlijk dacht hij het te hebben gezien. Hij stond er ook niet met zijn neus bovenop.. JW en Eunice stonden om het hoekje.
Ze heeft er naast staan te kijken en zei " ohhh nee he"quote:Op maandag 20 maart 2023 12:58 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die zag alleen dat ze samen in bed lagen, niet dat ze seks hadden.
Maar ik ga er geen welles/nietes spelletje van maken. Ik denk er anders over.
Van mij ook hoor.. ik hoop dat het wel is gebeurd en het nog wel een keer wordt gezegdquote:Op maandag 20 maart 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, die had van mij wel als een lopend vuurtje door de loods gemogen
Het was midden in de nacht, de helft lag al te slapen (esther ook) en JW en Eunice gaan dan echt niet om het hoekje (buiten bereik van de camera's ) staan om gezellig te praten, En fluisteren is dan ook niet echt nodig als je als enige buiten bent.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iets willen zeggen wat niemand mag horen en heeft hij het in haar oor gefluisterd en als dan Jeff dit van een afstandje je ziet kan het zijn dat het lijkt of ze staan te zoenen.
Ja dat dikte hij nog effe aan maar toch geloof ik het niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff hoorde ook allerlei smak-geluiden
Ze waren niet als enige buiten.. Jeff was er ookquote:Op maandag 20 maart 2023 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was midden in de nacht, de helft lag al te slapen (esther ook) en JW en Eunice gaan dan echt niet om het hoekje (buiten bereik van de camera's ) staan om gezellig te praten, En fluisteren is dan ook niet echt nodig als je als enige buiten bent.
Dat wisten ze niet natuurlijk.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze waren niet als enige buiten.. Jeff was er ook
Wat ik weet is dat Jeff het iig tegen Isaac heeft gezegd en als het echt zou zij. Gebeurd had hij dat bommetje allang ergens gedropt en waren er al erg veel gesprekken over te horen geweest.quote:
In de uitzending liet het niets aan de verbeelding over en was duidelijk te zien wat ze aan het doen warenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:58 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die zag alleen dat ze samen in bed lagen, niet dat ze seks hadden.
Maar ik ga er geen welles/nietes spelletje van maken. Ik denk er anders over.
Dat zou dan vandaag of morgen in de uitzending moeten komen.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer was die vermeende zoenpartij met Eunice en JW? Moet dat nog in de TV uitzending komen of zijn we daar al voorbij?
Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou dan vandaag of morgen in de uitzending moeten komen.
Nee is met het feestje zaterdag gebeurd dacht ik dus zou nog op tv moeten komenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer was die vermeende zoenpartij met Eunice en JW? Moet dat nog in de TV uitzending komen of zijn we daar al voorbij?
Klopt idd.. het was duidelijk te zien dat ze echt seks hadden maar volgens mij op het moment dat Zoë erbij stond te kijken gebeurden er niets.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In de uitzending liet het niets aan de verbeelding over en was duidelijk te zien wat ze aan het doen waren
Was dat niet op de dag dat Martin wegging?quote:Op maandag 20 maart 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is met het feestje zaterdag gebeurd dacht ik dus zou nog op tv moeten komen
Dat was toch niet met het feestje van zaterdag?quote:Op maandag 20 maart 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 20 maart 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Filmavond volgens mijquote:Op maandag 20 maart 2023 13:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was toch niet met het feestje van zaterdag?
Weet niet meer precies wanneer, maar vorige week is er een keer een groepje laat opgebleven, in de keuken zitten praten en toen zou het gebeurd zijn en heeft Jeff het de dag erop tegen Isaac verteld , terwijl Jeff en Isaac in de kas zaten.
O wacht je hebt gelijk was wel op een dag dat ze lang op waren. Nu weet ik niet zo meer welke dag het wasquote:Op maandag 20 maart 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was dat niet op de dag dat Martin wegging?
Klopt idd met de filmavond en wat ik al zei de dag dat Martin vertrok.quote:
Vorige week maandag of dinsdag , iig filmavondquote:Op maandag 20 maart 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht je hebt gelijk was wel op een dag dat ze lang op waren. Nu weet ik niet zo meer welke dag het was
Dat moet van GJ zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
Gemaakt van een oude (nou ja oud) matras, maar had het toch eerst even gewassen gezien de gele vlekken.
[ afbeelding ]
Ik denk eerder van Martinquote:
Ze hebben eerst buiten gelopenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
Zie ik nu zweet bij Kenzy?? Dat is voor het eerst volgens mij dat zij calorieën aan het verbranden is
ja, die heeft natuurlijk met haar armen boven haar hoofd gelopen, zodat haar oksels zo nat werden....quote:Op maandag 20 maart 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben eerst buiten gelopen
Dus regen
Ik was in de keuken een kop soep aan het inschenken en hoorde dit en dacht dat ze met een nieuwe challenge bezig waren om bekers te stapelenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:30 schreef patat het volgende:
[..]
Cupping noemden ze het net, ik vind het er vies uitzien
Janet Zoë (en Esther) halen vaak proeven niet maar Janet doet vaker haar best/toon meer inzet. En bovendien is ze actief voor de groep in het algemeen. En ook over haar wordt gezegd dat ze regelmatig proeven niet haalt maar dat compenseert ze ook met andere dingen.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet waarsoms haalt ze de proef wel. Ik begrijp ook niet dat er nooit iets wordt gezegd over Janet die ook regelmatig de proef niet haalt.
Dat denken ze iig van welquote:
Helemaal toppiequote:
Het zijn idd net chocolade zoenenquote:
Dat dus..quote:Op maandag 20 maart 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal toppie![]()
Als cupping verkeerd wordt uitgevoerd kan een herhaaldelijke behandeling op dezelfde plaats schade, zelfs afsterving van het huidweefsel tot gevolg hebben.
we doen een half uurtjequote:Op maandag 20 maart 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal toppie![]()
Als cupping verkeerd wordt uitgevoerd kan een herhaaldelijke behandeling op dezelfde plaats schade, zelfs afsterving van het huidweefsel tot gevolg hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |