Doet ze dan toch reuze slimquote:Op maandag 20 maart 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
Natuurlijk wil Morri dat ze in een grote groep zit die allemaal het zelfde stemmen zo beschermen ze haar ( die een financiële bijdrage levert van 0,0)
Je kan ook je ogen er voor sluiten , dan is er sowieso niets gebeurtquote:Op maandag 20 maart 2023 12:50 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan ben ik het er niet per se mee eens. Maar da's nie erg
Dat is niet waarquote:Op maandag 20 maart 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
Natuurlijk wil Morri dat ze in een grote groep zit die allemaal het zelfde stemmen zo beschermen ze haar ( die een financiële bijdrage levert van 0,0)
Waarschijnlijk omdat het ook niet is gebeurd.quote:
Dat zou vandaag of morgen dan op tv moeten komenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het ook niet is gebeurd.
Ik vind het niet iets voor Jeff om dit te verzinnen .quote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben er heel benieuwd naar maar denk echt dat Jeff het dacht te hebben gezien.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou vandaag of morgen dan op tv moeten komen
Waarom zou het niet gebeurt zijn?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen wist het van de eerste keer, Zoë heeft gezien dat ze lagen te neuken en die ging het gelijk tegen iedereen vertellen in de loods. Dag daarna is er wel door een paar over gesproken dat ze aan het janken was en een paar keer naar k5 was.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef HopScotch het volgende:
Ik lees hier al een paar keer dat Kenzy en Bern van de eerste keer seks tussen Jasper en Wanda wisten maar volgens mij is dat niet zo. Ik heb het haar niet horen vertellen aan die twee in elk geval. Volgens mij dachten ze gewoon dat ze overstuur was dat ze samen hadden geslapen maar niet dat ze ook seks hadden gehad.
Het kan uiteraard dat ik dat gemist heb, maar zo heb ik het begrepen in elk geval. Vandaar dat Bern er nu ook zo van geschrokken was lijkt me.
Ik denk ook niet dat Jeff er over liegt maar waarschijnlijk dacht hij het te hebben gezien. Hij stond er ook niet met zijn neus bovenop.. JW en Eunice stonden om het hoekje.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het niet iets voor Jeff om dit te verzinnen .
Maar ze zijn misschien allemaal huiverig voor de reactie van Esther, dus gaan er maar niet op door
Ik vind het wel bizar dat ze nu ook gewoon doen alsof hij neus bloedtquote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Iedereen wist het van de eerste keer, Zoë heeft gezien dat ze lagen te neuken en die ging het gelijk tegen iedereen vertellen in de loods. Dag daarna is er wel door een paar over gesproken dat ze aan het janken was en een paar keer naar k5 was.
Ze gaan niet voor niets om het hoekje staan natuurlijk.....quote:Op maandag 20 maart 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jeff er over liegt maar waarschijnlijk dacht hij het te hebben gezien. Hij stond er ook niet met zijn neus bovenop.. JW en Eunice stonden om het hoekje.
Ja maar wat Zoë zegt nemen ze met een korreltje zoutquote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Iedereen wist het van de eerste keer, Zoë heeft gezien dat ze lagen te neuken en die ging het gelijk tegen iedereen vertellen in de loods. Dag daarna is er wel door een paar over gesproken dat ze aan het janken was en een paar keer naar k5 was.
Die zag alleen dat ze samen in bed lagen, niet dat ze seks hadden.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze stonden in ieder geval niet te rokenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaan niet voor niets om het hoekje staan natuurlijk.....
de eerste keer was met oud en nieuw, daarna na het halfjaarsfeest en nu weer. Denk dat ze in de loods dit niet weten omdat ze het altijd ontkennen nu hebben meerderen het gezien en valt het niet te ontkennen. Wel houden ze dit vol om de aandacht ervan af te krijgenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heel bizarquote:Op maandag 20 maart 2023 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel bizar dat ze nu ook gewoon doen alsof hij neus bloedt
Nou die nacht echt nietquote:Op maandag 20 maart 2023 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar wat Zoë zegt nemen ze met een korreltje zout
Jammer, die had van mij wel als een lopend vuurtje door de loods gemogenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het zoenen van Sascha met ( weet niet meer met wiequote:
Zoequote:Op maandag 20 maart 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het zoenen van Sascha met ( weet niet meer met wie)
Misschien heeft hij iets willen zeggen wat niemand mag horen en heeft hij het in haar oor gefluisterd en als dan Jeff dit van een afstandje je ziet kan het zijn dat het lijkt of ze staan te zoenen.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaan niet voor niets om het hoekje staan natuurlijk.....
Jeff hoorde ook allerlei smak-geluidenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jeff er over liegt maar waarschijnlijk dacht hij het te hebben gezien. Hij stond er ook niet met zijn neus bovenop.. JW en Eunice stonden om het hoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |