Ik denk dat Feyenoord ook vindt dat ze een penalty missen.quote:
Het is gewoon een feit dat Excelsior die penalty miste.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord ook vindt dat ze een penalty missen.
Van Bommel 2002 1/8 finale WKquote:Op zondag 19 maart 2023 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nigel de Jong tijdens de wk finale in 2010. Heb jij er nog 1 in de aanbieding?
Ja maar ik dacht, Feyenoord, penalty, leuk.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Excelsior die penalty miste.
www.espn.nlquote:Op zondag 19 maart 2023 16:06 schreef Landgeld het volgende:
Iemand een stream link voor laatste 15 min? Pm
Helaas is de tweet verwijderd.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
@:afcniels wil je dit ook nog verdedigen?
Omakutje.nlquote:Op zondag 19 maart 2023 16:06 schreef Landgeld het volgende:
Iemand een stream link voor laatste 15 min? Pm
Lul niet zo stom.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:10 schreef hhh38 het volgende:
Ze kunnen alleen nog maar schoppen, erg mooi
Penalty ja.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:10 schreef Zorro het volgende:
Gaat Feyenood weer de winnende maken in 90+4?
Brobbeast in de 90e minuut 3-2quote:Op zondag 19 maart 2023 16:10 schreef Zorro het volgende:
Gaat Feyenood weer de winnende maken in 90+4?
Ik zag het, in het topic was hij nog wel gewoon te lezen. Ik laat Ingrid niet vallen en heb haar gewoon nog een keer verdedigd!quote:Op zondag 19 maart 2023 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was voornamelijk kindervlees en toen kwamen de pedofiele complotten er weer bij.
haha ja vrees er ook voor.quote:
Dat zal de burgemeester van Rotterdam geweest zijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:16 schreef RipCity het volgende:
Gebeurt er iets daar? Zag allemaal mensen rennen in paniek?
Gevaccineerd?quote:Op zondag 19 maart 2023 16:17 schreef RipCity het volgende:
er ligt daar iemand in een ziekenhuisbed op sterven en dit is het laatste wat die meemaakt als ajax-fan :/
Je begint alvastquote:Op zondag 19 maart 2023 16:17 schreef Adames het volgende:
Hier gaat nog veel gejank over komen, met twee niet gegeven rode kaarten
Dank je wel, sportief van jequote:Op zondag 19 maart 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
Alle Feyenoorders gefeliciteerd met de titel!
Voornamelijk een niet realistisch wedstrijd beeld waarin wordt gedaan of Feyenoord de bovenliggende partij was aan de hand van 15 min.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:17 schreef Adames het volgende:
Hier gaat nog veel gejank over komen, met twee niet gegeven rode kaarten
We roddelen hier niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:17 schreef RipCity het volgende:
Ik feliciteer @:fetX . Altijd zeiken op hem hoe slecht Feyenoord is maar vandaag waren ze TOP!
Feyenoord heeft in de cl niks te zoeken. Daag coëfficiëntquote:Op zondag 19 maart 2023 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terechte nederlaag. Ajax is teringslecht achterin
Ajax ook niet dus dat scheelt.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord heeft in de cl niks te zoeken. Daag coëfficiënt
Misschien 2x puntje tegen een Gent of Brugge ofzo.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord heeft in de cl niks te zoeken. Daag coëfficiënt
Hoezo? Beter dit voor plek 2.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:19 schreef ISVV het volgende:
Als PSV'er hoop ik momenteel op nog een goal van Ajax
Ajax laat het de laatste jaren gewoon zien. Feyenoord? Kan mij geen succes herinneren in de clquote:Op zondag 19 maart 2023 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax ook niet dus dat scheelt.
nee joh laat gaan. Proberen 2de plek te pakken gewoon.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:19 schreef ISVV het volgende:
Feyenoord ookquote:Op zondag 19 maart 2023 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terechte nederlaag. Ajax is teringslecht achterin
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:19 schreef ISVV het volgende:
In verleden bereikte resultaten zeggen niets over de toekomst. Ajax heeft dit jaar laten zien dat ze niet eens in EL thuis horen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax laat het de laatste jaren gewoon zien. Feyenoord? Kan mij geen succes herinneren in de cl
4puntenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:21 schreef amp25 het volgende:
Ajax wel lastig programma
Az thuis
Psv uit
Twente uit
Theaterpubliek. Vanavond weer allemaal in Carre en er moet ook nog gedineerd worden.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:20 schreef RipCity het volgende:
Halve tribunes al leeg
Nog ff naar de meubelboulevard
Ja natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2023 16:21 schreef Coco het volgende:
Laten we inderdaad gaan janken over de 2 rode kaarten.
Ik begin wat een schit scheids Fey moet kampioen worden zekerquote:Op zondag 19 maart 2023 16:21 schreef Coco het volgende:
Laten we inderdaad gaan janken over de 2 rode kaarten.
Ja en dat net was geen rood zeker van Kudusquote:Op zondag 19 maart 2023 16:24 schreef amp25 het volgende:
[..]
Ik begin wat een schit scheids Fey moet kampioen worden zeker
Zippy is terug JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 19 maart 2023 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zipjegodquote:Op zondag 19 maart 2023 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zei hij ? Hem de tv uitgezetquote:Op zondag 19 maart 2023 16:31 schreef RipCity het volgende:
hahha kockcu.
Dom ook van Sjonnie om ze nog meer te motiveren.
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Ajax voor de wedstrijd niet zo moet lullen.quote:
Het is wat, Ajax vindt dat ze in eigen huis moeten winnen van de rivaalquote:Op zondag 19 maart 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ze bij Ajax veel gepraat hebben voor de wedstrijd
Dat is dan ook waar.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ze bij Ajax veel gepraat hebben voor de wedstrijd
Benieuwd waar die heen gaatquote:
Er zitten mensenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:55 schreef hhh38 het volgende:
Is er iets veranderd in de Gelredome? Loopt de tribune verder door naar beneden ofzo? Het ziet er anders uit
Zeker, al denk ik wel dat het voor hem beter is om nog 1 jaartje te blijven. Ja, PSV is niet goed, maar ben ergens ook wel bang dat er dan weer zo'n PSG ofzo gaat komen die hem maar koopt om niet de volgende Bellingham oid mis te lopen. Zo'n speler die je nu voor bij wijze van 25-30 miljoen op kan pikken, en over 3 jaar voor 120 miljoen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we nog genieten van zijn laatste wedstrijden hier.
Paar individuele lichtpuntjes, maar ik blij het gevoel hebben dat Ruud voor de wedstrijd zegt:"Kom jongens, lekker voetballuh!" en dat ze het verder zelf maar uit moeten zoeken.quote:
Ik vond het voetballend wat tegenvallen..hij oogt ook wat, hoe zeg ik dit tactisch, voller dan voorheen. En hij was al nooit echt, uhm, atletisch gebouwd.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:25 schreef -XOR- het volgende:
Jetro "Kom sprinten dan, Auschwitz is een legende" Willems is volwassen geworden. Heel apart om te zien.
Jetro is een flinke eter, schept graag nog een tweede keer op.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond het voetballend wat tegenvallen..hij oogt ook wat, hoe zeg ik dit tactisch, voller dan voorheen. En hij was al nooit echt, uhm, atletisch gebouwd.
Dus toch de broer van Zeefuikquote:Op zondag 19 maart 2023 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond het voetballend wat tegenvallen..hij oogt ook wat, hoe zeg ik dit tactisch, voller dan voorheen. En hij was al nooit echt, uhm, atletisch gebouwd.
Heeft gewoon aanleg en een wat boller toetje, ook als ie superdroog is.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die reist nooit mee denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zit die bolle PSV'er er ook? @:Zipportal
Lolquote:Op zondag 19 maart 2023 17:25 schreef PSVCL het volgende:
4e dit jaar hahaha, lastige programma van de top 4
Wat had Valentijn?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef Scrummie het volgende:
Gelachen om Valentijn, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hij vroeg of de internationals tegen Gibraltar of Frankrijk moesten spelen, daar hadden ze de vorige keer wat gedoe over (al lachend).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawhol.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
We pakken Twente - AZ vanavond nog even mee
Hmm, ja.quote:
Dit had ik al opgemaakt uit de stand.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, helemaal vergeten dat Twente speelt![]()
quote:Op zondag 19 maart 2023 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
@:Drizzt_Dourden kijkt zeker niet vandaag.
Het gaat om die gast die rustig een peuk opsteektquote:Op zondag 19 maart 2023 21:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Opgefokte boerenkinkel die knul.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, helemaal vergeten dat Twente speelt![]()
Ah op die fiets. Tja, droevig dat het voor hem blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld isquote:Op zondag 19 maart 2023 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat om die gast die rustig een peuk opsteekt
Je maakt een peaky blinder niet zo snel gek.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat om die gast die rustig een peuk opsteekt
Peaky Blindersgenotquote:Op zondag 19 maart 2023 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je maakt een peaky blinder niet zo snel gek.
Het gaat blijkbaar beter met Twente als jij niet kijkt.quote:
Feijenoord.quote:
Dat denk ik niet, Ajax is echt wel beter dan AZ en PSV. Behalve die verdediging, dan.quote:
Xavi is erg goed.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Ajax is echt wel beter dan AZ en PSV. Behalve die verdediging, dan.
Dat denk ik ook wel, maar gaat wel dicht bij elkaar liggen.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Ajax is echt wel beter dan AZ en PSV. Behalve die verdediging, dan.
Ik vond Ajax eigenlijk best wel goed (behalve verdedigend), alleen houden ze het op dit tempo niet lang genoeg volquote:Op zondag 19 maart 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo goed is Ajax helemaal niet.
Tweede helft waren ze nergens. Eerste helft was best oké maar dat was ook omdat Feyenoord niet op niveau speelde / kon spelen.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Ajax eigenlijk best wel goed (behalve verdedigend), alleen houden ze het op dit tempo niet lang genoeg vol
Die 2 gaan vaker punten verspelen inderdaad, tenzij ze het bij Ajax mentaal niet meer op kunnen brengenquote:Op zondag 19 maart 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lag ook aan het spel van Feyenoord die maar druk blijven zettenquote:Op zondag 19 maart 2023 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede helft waren ze nergens. Eerste helft was best oké maar dat was ook omdat Feyenoord niet op niveau speelde / kon spelen.
Kloptquote:Op zondag 19 maart 2023 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar beter met Twente als jij niet kijkt.
quote:Op maandag 20 maart 2023 10:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
En gij René. @:RamboDirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan nog voor leuke situaties zorgen als bijvoorbeeld een NEC 16e wordt en Vitesse 17e.quote:
Dan maakt het sowieso weinig uit, want Vitesse valt weg dus dan degradeert alleen de nummer 18 en speelt NEC gewoon play-offs. Het gaat vooral om de situatie waarin Vitesse in de top 15 eindigt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan nog voor leuke situaties zorgen als bijvoorbeeld een NEC 16e wordt en Vitesse 17e.
Hoe werkt het met licenties, kunnen die tijdens een seizoen ingetrokken worden?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan maakt het sowieso weinig uit, want Vitesse valt weg dus dan degradeert alleen de nummer 18 en speelt NEC gewoon play-offs. Het gaat vooral om de situatie waarin Vitesse in de top 15 eindigt.
Stel de licentie van Vitesse wordt ingetrokken en dit is de eindstand van de Eredivisie:quote:
Blijf eens realistisch jij. Maar wel leuk, je kan een ander laten degraderen. Emmen en Groningen is realistischer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan nog voor leuke situaties zorgen als bijvoorbeeld een NEC 16e wordt en Vitesse 17e.
Artikelen van Rik Elfrink zijn exclusief voor abonneesquote:
(lol)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Artikelen van Rik Elfrink zijn exclusief voor abonnees
Nee, dit kan niet.
Las laatst een artikeltje van Rikkert. Valt me op dat er best wat foutjes in zitten. Niveautje hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Artikelen van Rik Elfrink zijn exclusief voor abonnees
Nee, dit kan niet.
Heb nog geen eens een slokje van mijn HJ genomen en AZ staat al achter.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met 1 hersencel minder poepen ze in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |