quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Jeff is een buitenmens.
Niemand is een binnenmens
nou eminem is okequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
Een witte Amerikaanse rapper, kan JW daar wel tegen.
Zijn beste vriend Martin ineens wegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft het moeilijk door het vertrek van Martin en mist zijn ouders en zus. heeft hem aan het denken gezet zei hij net.
Kim komt hierna nog en Imading sluit afquote:
Ze hadden een beetje een haat/ liefde verhouding, maar waren ook wel matties en daarom kan je iemand wel missen.quote:
Wat een idioterie dat ze daar extra voor moeten betalen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
Mirthe wil het lichten dimmen wel betalen
ehhh ja ok
Ik hou niet van die rap ( boze amerikanenmuziek) maar dit is tofquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano heeft er echt gevoel voor
tja die pot moet leger hequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een idioterie dat ze daar extra voor moeten betalen.
Dwars doen uit ontevredenheidquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:35 schreef Flow3r het volgende:
Zo flauw van die oudjes om niet mee te doen
Omdat de beat 3 seconden weg isquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Janet en Rupie vinden het geen lekkere dansmuziek.
Is het ook niet, wel lekkere muziek, maar niet voor zo'n avondquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Janet en Rupie vinden het geen lekkere dansmuziek.
Ik hou van alles , dus ook van hiphop en rapquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hou niet van die rap ( boze amerikanenmuziek) maar dit is tof![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Oudjes mopperend op de bank dat de jeugd de muziek niet snapt.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou , dan hoop ik voor jou dat Kim next is met haar schlagermuziekquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou van alles , dus ook van hiphop en rap
Jaaa feestjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou , dan hoop ik voor jou dat Kim next is met haar schlagermuziek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat masr tegen toestond ofzo met miljoenen op de bank.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Oudjes mopperend op de bank dat de jeugd de muziek niet snapt.
Ik ben nog lang niet moehoehoehoehoehoehoehoe!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
dit is Kimquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Mirthe vanavond wel extra nadrukkelijk aanwezig.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel apart dat Kenzy en Mirthe elkaar compleet negeren, krijgen je ook raar sfeertje door
Ja die is lekker aan het feestenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe vanavond wel extra nadrukkelijk aanwezig.
kijk kenzy ik heb het super leuk ook zonder jouquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe vanavond wel extra nadrukkelijk aanwezig.
Ja datquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kijk kenzy ik heb het super leuk ook zonder jou
net als Jappiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
sas heeft het ook alleen maar naar de zin als ze achter de bar staat
Zorgzaam typequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
sas heeft het ook alleen maar naar de zin als ze achter de bar staat
Haha juistquote:
ow traag?quote:
quote:
Ja gaat primaquote:
Ondanks zijn spillebenenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
het is dat Tiano overal zo over na denkt en nooit even lekker los gaat
anders lekkerrrr ding
Oehoequote:
Klopt ook, voor sfeer, moet je meezingers draaien of jaren 80, vooral in zo'n kleine groepquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:49 schreef Thorelf het volgende:
maar stiekem gezegd heeft jw wel een beetje gelijk
Nee, JW heeft nooit gelijk voor mij, ouwe zeur is het.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:49 schreef Thorelf het volgende:
maar stiekem gezegd heeft jw wel een beetje gelijk
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:50 schreef puzziepie het volgende:
Maar JW bemoeit zich er niet mee , maar het is kut
Rupie : doe het dan zelf
[ afbeelding ]
schijt aan Bern en we nemen er nog 1quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan straks weer janken bij Bern en verdrietig zijn, vindt Bern niet leuk zei hij gisteren.
Bern leek eerder op de avond ook al bozig aan de bar te staan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:53 schreef engine het volgende:
Daar speelt ook iets tussen die twee. Bern ontwijkt haar.
En ik bedoelde dat hij het niet leuk vind dat ze verdrietig is dan en hij haar niet kan helpen daarbij, zin kon verkeerd opgevat worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijt aan Bern en we nemen er nog 1![]()
Ja die zit niet helemaal lekker in zijn vel vanavond. Ook nog amper aan het dansen gezien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern leek eerder op de avond ook al bozig aan de bar te staan.
ongesteldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die zit niet helemaal lekker in zijn vel vanavond. Ook nog amper aan het dansen gezien.
Dat ze lekker dwars en onredelijk wordt zodat wij ons kunnen ergerenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik bedoelde dat hij het niet leuk vind dat ze verdrietig is dan en hij haar niet kan helpen daarbij, zin kon verkeerd opgevat worden.
En ja ze moet meer zuipen. Alleen dan is ze een beetje leuk.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze lekker dwars en onredelijk wordt zodat wij ons kunnen ergeren
Weerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:54 schreef engine het volgende:
Zouden Jappie en Sasha vanavond dan samen slapen
Ja dat dusquote:
Zo klinkt het wel en je zag Wanda net naar Jappie en Sasha kijken, ze houdt ze in de gatenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
er is dus ook wat tussen wanda en jappie
Sas is ook zo'n viezerikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:55 schreef engine het volgende:
Sasha is ook wel een beetje met Jappie aan het flirten hoor
echt welquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:55 schreef engine het volgende:
ze helpt Jappiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:55 schreef engine het volgende:
Wanda is een beetje de jonge versie van Esther.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel en je zag Wanda net naar Jappie en Sasha kijken, ze houdt ze in de gaten
dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie: moet ik dan doen alsof er fokking niets aan de hand is.. dus er is wel wat
Bern is een beetje de gayboyfriend die niet gay is ,maar wel handigquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:56 schreef humpty het volgende:
Wanda hangt op feestjes ook altijd om Bern heen
AHA HA HAquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Sas zo'n kleurloze meid, zit kraak noch smaak aan
en altijd zeuren over buikpijn, hoofdpijn, moe, behalve bij feestjes
en maar hysterisch neplachen
8quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zegt Sasha nu dat Wanda over Jappie baast en dat ze dat niet leuk vindt????
nee hoor bern staat regelmatig aan de bar bij sasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:53 schreef engine het volgende:
Daar speelt ook iets tussen die twee. Bern ontwijkt haar.
ik snap die Ivor werkelijk niet! of wanda is verkeerd ingelicht dat hij het oke vindtquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze helpt Jappie
want die heeft bonje met wanda ofzo
ik snap die wanda nietquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik snap die Ivor werkelijk niet! of wanda is verkeerd ingelicht dat hij het oke vindt
Je kan Ivor ook niet snappen, want je weet niet wat hij denktquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik snap die Ivor werkelijk niet! of wanda is verkeerd ingelicht dat hij het oke vindt
Ze zit Jappie op afstand gewoon uit te dagen of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap die wanda niet
dat ze niet denkt ik ga
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal proberen geil aan een ijsje te likken, check.
ik heb geen idee wat daar speeltquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zit Jappie op afstand gewoon uit te dagen of zie ik dat verkeerd?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Goede timing met mijn commentaar er precies onder.
gadverquote:
Even laten zien hoe diep diep diep ze kan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gadver
dat ijsje van ZOe verdwijnt bijna achter dr huig
Ja het duurt alleen altijd zo kort en daarna wordt ze echt heel heel heel erg vervelend, over een uurtje nu gok ik.quote:
walgelijk gedragquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Even laten zien hoe diep diep diep ze kan.
Ze wordt er hitsig vanquote:
Ik zag gisteren een compilatie filmpje van @Hoempa over Wanda en haar nacht met Jappie , en ik vond toch wel gênant om te zien hoe jaloers Wanda reageerde op hem omdat zij niemand had en hij met iedereen in bed lagquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap die wanda niet
dat ze niet denkt ik ga
Ja, maar, er moet toch iemand zijn die haar wil, kijk hoe diep die kan, na een jaar allemaal mannen die me willen jonguh.quote:
quote:
Perfecte timing weer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:03 schreef Thorelf het volgende:
wow kijk die zoe een kijken naar jeff en wendy!! wat een mormel
Dat gesprek in de kas, Wanda was zo onredelijk en sukkel Jappie hoorde het allemaal maar aan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een compilatie filmpje van @:Hoempa over Wanda en haar nacht met Jappie , en ik vond toch wel gênant om te zien hoe jaloers Wanda reageerde op hem omdat zij niemand had en hij met iedereen in bed lag
Jappie snapt niets , voor Wanda is het veel erger bla bla
Ja ik schrok er een beetje van hoe ze zijn gevoel afdeed en hoe erg dit allemaal voor haar wasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gesprek in de kas, Wanda was zo onredelijk en sukkel Jappie hoorde het allemaal maar aan.
Jappie dacht trashy zwerver lookquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo'n vuilniszak zou hem juist minder trashy maken
Iedereen daar hoort het maar 1 keer meestal, wij 20 keer omdat ze het tegen iedere bewoner zegt en de regie dit ook iedere keer laat zien, dit was al eerder met anderen bewoners die dat doen en dan worden het voor ons zeurkousen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer over de slaapkamer wissel. Doodmoe wordt je van die griet
Hoeft Jappie niet veel voor te doenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie dacht trashy zwerver look
Ja het is watquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:10 schreef humpty het volgende:
en Mirthe nu weer bij Babbet in de armen
by nannananana (aldus Sas)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:10 schreef engine het volgende:
I want to be a hippy and i want to get stoned!
Jaaahaaa Mirthe nu weten we het wel get over it!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer over de slaapkamer wissel. Doodmoe wordt je van die griet
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoor Kenzy nu zeggen, ik weet nu waarom Mirthe niet met me praat. Stream 2
Ik hoor Kenzy nu ook klagen hoor, op de andere stream.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jaaahaaa Mirthe nu weten we het wel get over it!
Niet te geloven gewoon.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoorde het ook
mijn god het hele feestje gaat over gezeik
lekker ruzie achtig sfeertjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoorde het ook
mijn god het hele feestje gaat over gezeik
Erik is een hypocrite lul.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:13 schreef puzziepie het volgende:
Gisternacht waarschuwde Erik Mirthe nog voor Kenzi
Dus dat!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dus de dames hebben vooral ruzie/ mirthe die kenzy negeert, met elkaar omdat ze allebei denken dat de andere kamers hun willen terwijl de andere kamers liever geen van 2 bij hun op de kamer willen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:16 schreef patat het volgende:
[..]
Dat moet wel. Al de negativiteit en rottigheid moet ergens uit naast haar mond
Doorligplekkenquote:
Gelukkig iemand die het doetquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:17 schreef mangalie het volgende:
Esther staat de" hitsige " wijven in de gaten te houden
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doorligplekken![]()
Volgens mij zijn het moedervlekjes.
Die is er klaar voor om ze weg te jagen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:17 schreef mangalie het volgende:
Esther staat de" hitsige " wijven in de gaten te houden
Volgens mij niet, eerder in de badkamer bekeek ze haar rug en zei dat ze zo'n slechte huid kreeg in de loodsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doorligplekken![]()
Volgens mij zijn het moedervlekjes.
Zijn ze misschien vergeten die punaises van die 'prank' van van de week uit het matras van Bern te halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik zeg, doe maar de ballenbak.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:17 schreef Hoempah het volgende:
Febo moet gewoon lekker zelf de kamer indeling doen.
En sws slaapt Mirthe al beneden .. blijf liggen waar je ligt ..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:17 schreef Hoempah het volgende:
Febo moet gewoon lekker zelf de kamer indeling doen.
Die snap ik dan toch ook weer, mirthe praat heel de dag tegen alle andere mensen daar over haar maar praat niet met haar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi is wel een beetje een jankerd nu
kenzy bij babet lijkt mij sowieso niets want kenzy wil vroeg slapen en babet praat tot laatquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Of Kenzy en Mirthe laten strijden om de plek in kamer 2, de winnaar mag naar kamer 2, de verliezer moet naar huisquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:20 schreef Hoempah het volgende:
Zoemer met stippen en als verrassing dit is jullie nieuwe kamer indeling
Inderdaad, ruilen niet toegestaan, en bij zeuren directquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:20 schreef Hoempah het volgende:
Ik zeg top comboquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kenzy bij babet lijkt mij sowieso niets want kenzy wil vroeg slapen en babet praat tot laat
Allebei wel maar 't komt ook wel een beetje omdat iedereen aan ze vraagt waarom ze niet met elkaar praten en wat er nu precies is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Je bent een spelshow of nietquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:20 schreef Hoempah het volgende:
YOseversquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, ruilen niet toegestaan, en bij zeuren direct+ boete
Gezever
Allemaal hypocrietquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:22 schreef puzziepie het volgende:
Die podcast is onderhand twee geleden , en nog steeds is het een ding terwijl het alleen maar een ding is omdat mensen iets hebben gehoord over hun maar wat ze zelf ook al maanden over die anderen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |