Nou dit vooral, ze heeft zeker wel een punt, maar zeurt er al dagen over tegen iedereen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd ... kan me voorstellen dat Mirthe iets meer gelijk heeft. Maar heeft het zin om je er nu al zo druk over te maken.....
Dan was het dus geen verspreking toen Kenzy toen ze straks zei dat ze 'misselijkmakend' werd!quote:
Daar hebben sommige vrouwen mensen wel eens last van, druk maken en niet los laten en zo.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd ... kan me voorstellen dat Mirthe iets meer gelijk heeft. Maar heeft het zin om je er nu al zo druk over te maken.....
Dat is dus geloof ik juist de discussie.. moet K3 zich verdelen, of moet er op een andere manier verdeeld worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:34 schreef lojanda het volgende:
Mirthe ligt toch niet in k3 dus waarom moet zij dan naar een andere kamer? De 4 van k3 zijn zo meteen dakloos dus die hebben nieuw onderdak nodig..
Ja dat heeft zin. Beter nu al duidelijk maken want als het moment daar is gaat ze geen kans krijgen. Dan moet het in een uur besloten worden en regelen de grootste schreeuwers het wel even. En achteraf is het dan van "waarom heb je niks gezegd?".quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En zo moeten alle mannen dus gekleed gaan hequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef Thorelf het volgende:
mirthe vindt het te rommelig op kamer 1.... terwijl iedereen haar rommelig vindt
Vanavond is het jammer dat GJ al thuis zit.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
En zo moeten alle mannen dus gekleed gaan heik had vriendelijk bedankt.
En meer met jou, wel jammer, had er meer zo willen zien, al was het maar voor 5 minuten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanavond is het jammer dat GJ al thuis zit.
Hij had van mij de pot op gekund als ik een man was.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die had zich de hele avond ongemakkelijk gevoeldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanavond is het jammer dat GJ al thuis zit.
Zo'n manager wil iedereenquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Eerste feestje zonder aanstellerig geschreeuw van MC Scheve Enkel
Gelukkig ruimt zij zelf altijd alles op.. als dat bed van haar elke keer ziet lijkt het alsof daar een bom is ontploftquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef Thorelf het volgende:
mirthe vindt het te rommelig op kamer 1.... terwijl iedereen haar rommelig vindt
Zo blij daarmeequote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht dat dit een grapje was ....quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Erik heeft wel "heel trashy" zijn stropdas losjes gedaan
Zoe krijgt een error van Mirthe's rommeligheidquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig ruimt zij zelf altijd alles op.. als dat bed van haar elke keer ziet lijkt het alsof daar een bom is ontploft
Neequote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een grapje was ....![]()
Zoe moet niet zo zeurenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe krijgt een error van Mirthe's rommeligheid
ik zeg doen![]()
![]()
oplettenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat dit voor Erik zijn doen al heel wat is
Ik hoop dat die roddel gaat uitkomenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat JW met Eunice gaat fozen en zo.
Nog meer met een ander karakter. Maar inderdaad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:40 schreef mootie het volgende:
Esther zou enorm opknappen met een andere bril.
Hij heeft wel de hele nacht wakkergelegenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
JW ziet er beter uit dan een week geleden, toch door het stoppen met het Droomsap?
Hij had juist heel slecht geslapen vannacht.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
JW ziet er beter uit dan een week geleden, toch door het stoppen met het Droomsap?
Dat denkt ie maar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft wel de hele nacht wakkergelegen
Moet ie vaker doenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij had juist heel slecht geslapen vannacht.
"Ruik ik lekker?"quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Die Esther die JW de hele tijd aanstaart. Echt ik zou er graag van worden en mezelf opsluiten in de wc.
Ik ook, ik wil dat het gebeurt is en dat we het bevestigd krijgen en dat Esther gaat flippen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat die roddel gaat uitkomen
normaal hebben ze de boxen van de feboquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nu ook langer als 10 uur door gaan. Anders is het wel een kort feestje.
Bizar he, ze wil oogcontact maar hij kan goed ontwijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Die Esther die JW de hele tijd aanstaart. Echt ik zou er graag van worden en mezelf opsluiten in de wc.
sorry rupert je doet je best maar verkeerde mensen! kijk jw en esther zitten... en heeft niets met leeftijd te maken!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:43 schreef mootie het volgende:
Niemand geeft gehoor aan de oproep van Rupi om te verzamelen.
Dit feestje is ter meerdere eer en glorie van Rupert. De rest is niet laaiend enthousiast.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
sorry rupert je doet je best maar verkeerde mensen! kijk jw en esther zitten... en heeft niets met leeftijd te maken!
Hij draait als DJ Yoseversquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
waarom noemt Rupie Jeff bij zijn instanaam?
dat ben ik helemaal met je eensquote:
Sharon Jonesquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens
lekker funky
Dat weten we nog niet, ze hebben even afstand van elkaar en Mirthe heeft gezegd dat ze niet naar Kenzy gaat maar dat Kenzy naar haar moet toekomen.quote:
Ik denk dat alcohol vanavond wel zal helpen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, ze hebben even afstand van elkaar en Mirthe heeft gezegd dat ze niet naar Kenzy gaat maar dat Kenzy naar haar moet toekomen.
Morgen gaat ze wel naar Kenzy als Kenzy 't niet doet zei ze. 't gaat ook nergens over allemaal eigenlijk, een opstapeling van ergenissen is het meer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, ze hebben even afstand van elkaar en Mirthe heeft gezegd dat ze niet naar Kenzy gaat maar dat Kenzy naar haar moet toekomen.
Argh, als ze dan maar niet uren en uren gaan praten met elkaar en zichzelf heel de tijd herhalend.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat alcohol vanavond wel zal helpen.
Nee joh, die gaan lebberenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Argh, als ze dan maar niet uren en uren gaan praten met elkaar en zichzelf heel de tijd herhalend.
Oh is ze alweer van gedachten veranderd, niet gehoord.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:50 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Morgen gaat ze wel naar Kenzy als Kenzy 't niet doet zei ze. 't gaat ook nergens over allemaal eigenlijk, een opstapeling van ergenissen is het meer.
Nee hoor, is zeker niet hetzelfde. Hij doet het nu voorkomen alsof ze zich tijdens het eten aan tafel afvroeg of het in haar haren zit. Dat is niet zo. Ze maakte er gewoon een opmerking over naar Jeffrey dat ze blij was dat het niet in haar haren is gekomen, ze zaten met z’n tweeën aan tafel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komt een beetje op hetzelfde neer.. zit het in mijn haar of ik ben blij dat het niet in mijn haar zit
Rupie is af en toe een bitch en dat weet ie.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
rupie is ook wel een zeikerdje
alles moet wel op zijn manier
mensen gewoon laten is ook een kunstquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rupie is af en toe een bitch en dat weet ie.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:59 schreef cinsan het volgende:
wendy ging toch niet meer drinken..............................
Ze besparen er minstens zoveelquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:59 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Kost 650 euro hebben ze te horen gekregen.
Dat was vroegerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kan me nog herinneren dat Eunice overstuur was over een grapje met een handdoek in haar bed, omdat de kinderen het zouden zien. Wat moeten ze hier van denken dan. Ik vind Eunice er echt heel goedkoop uitzien en dan dansen in die kooi. Het mag het type feest zijn, maar nooit mee janken Eunice
Bedoel je niet dat ze kijkt of JW naar haar kijkt?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:05 schreef schizolientje het volgende:
Esther bewegen, zingen en bewegingen maken en maar kijken of Erik kijkt en die blijft stug voor zich uit kijkn
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:05 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy moet naar Mirthe komen. Mirthe zet de eerste stap morgen.
Dan moet ie gaan slapen ofzo wat had ie dan verwacht toen ie de loods in kwam dat niemand van feestjes houdt en een jaar lang gaat biljarten of 30 se ons spelen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:03 schreef Verida het volgende:
Erk
[..]
Erik houdt gewoon niet van dergelijke feestjes. Dat heeft hij al eerder gezegd.
Ja maar vanavond mocht het niet meer, niet het juiste moment. 't Is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:05 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy moet naar Mirthe komen. Mirthe zet de eerste stap morgen.
ja vreselijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat ze kijkt of JW naar haar kijkt?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:07 schreef schizolientje het volgende:
Dat Erik niet helemaal gek wordt van dat wormvormige aanhangsel de godganse dag ik zou dat niet uithouden, niet met mijn lief of vrienden. Echt gaan rennen
Je bedoelt toch wel JW?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat ze kijkt of JW naar haar kijkt?
En Kim, Kim heeft een mooi figuur zegt Esther net, die is recht en alles staat haar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Wendy heeft geen mooi figuur , die heeft geen mooi figuur
Alleen Esther heeft een goed figuur
Ja beetje raar sfeertje. Echt los komt het nog niet.quote:
Esther is bang dat Wendy weer gaat rijden tegen JWquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
Oh Wendy heeft wel een mooi gezicht , JW maakt het allemaal niets uit
Er moet meer alcohol in.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje raar sfeertje. Echt los komt het nog niet.
Dacht die Disney fan dat het Tarzan ipv Trashy was?quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg butcher vibes met die laarzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:10 schreef puzziepie het volgende:
De hitsige kippetjes van JW wegslaan en zichzelf zo geil mogelijk presenteren
Niet dat het werkt
ja, beetje Alzheimer lightquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt toch wel JW?
Ik zou flink gaan ontwijken.
daar zit geen geil botje in dat lijfquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:10 schreef puzziepie het volgende:
De hitsige kippetjes van JW wegslaan en zichzelf zo geil mogelijk presenteren
Niet dat het werkt
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht die Disney fan dat het Tarzan ipv Trashy was?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:10 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het is je vergeven.quote:
gewoon neequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:11 schreef Sestra666 het volgende:
janet met dat setje aan... ik weet t niet heur
Er was geen geld voor snoep en wel voor drank, Bern boos.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:12 schreef woxxel het volgende:
Wat is er met bern? Hij lijkt ook boos. Normaal is ie aan het dansen
Die is flink trashy ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
De febo is erg blij met Mirthe vanavond ..
Ik denk niet dat ze door heeft dat ze dat doet, bij hem dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe zit Erik een beetje op te geilen, arme man
welja je ze doet tenminste mee... kan je van de 12 jaar jongere esther niet zeggenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:11 schreef Sestra666 het volgende:
janet met dat setje aan... ik weet t niet heur
Zoals ik al eerder zei, Sas is een hypocriete trut.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
Sas die voor het half jaar feest geen wit aan wilde
heeft nu het witte jurkje van Mirthe aan
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
welja je ze doet tenminste mee... kan je van de 12 jaar jongere esther niet zeggen
Maar vannacht neuken jaaaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:15 schreef spapaars het volgende:
Wanda weer met drank?
Dat wordt janken morgen.
Maar eerst neuken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:15 schreef spapaars het volgende:
Wanda weer met drank?
Dat wordt janken morgen.
trashyquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom dragen die dames daar zo graag van die veel te korte jurkjes? Vind het echt niet staan
Voor vanavond moest dat iig, andere avonden weet ik niet waarom maar vanavond is het thema, glossy trashyquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom dragen die dames daar zo graag van die veel te korte jurkjes? Vind het echt niet staan
PATS in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zullen we drinken
Erik: "COLA!"
Wat zullen we drinken
Wat zullen we drinken
* greysbones geeft Choco dezequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
PATS in zijn gezicht.
Sorry ik schoot weer uit.
Zekers!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik danst mee! Ook al zijn feestjes niet helemaal z'n ding... goed van 'm.
Het is erg vermakelijk vanaf de zijlijn. Ik ben ook erg benieuwd als de muziek stopt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:18 schreef HopScotch het volgende:
't Is wel een behoorlijk flopfeest met al die onderlinge haat en strubbelingen. De ongemakkelijkheid straalt er van af.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Erik zal dit wel weer boze amerikanen muziek vinden
En dat mag hij vindenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het ook kutmuziekquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral voor de voorkantquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe doet een onderbroeken wissel, ze doet een grotere aan, inmiddels haar billen duidelijk in beeld maar tijdens het dansen misschien wel wat handiger dat lange broekje onder dat jurkje.
De beveiliging is vreemd gekleed vanavond.quote:
hang ik wel in de kelderquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
iemand deze voor boven het bed?
Wat een kleuter is het toch.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
JW weer mopperen over de muziek: "De Amerikanen weten nog niet of ze boos gaan worden of niet"
Jasper: "Je kunt ook nummertjes aanvragen he!"
JW: "Ik vraag helemaal NIKS aan!"
Ik vind hem lekkah zo, mot ie wel z'n smoel houwequote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
nee
doet het hem niet voor mij
we moeten de users wel tevreden houden in de COSquote:
Esther is beveiliging vanavondquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
De beveiliging is vreemd gekleed vanavond.
Uiteraard. Genoeg keus iig.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
we moeten de users wel tevreden houden in de COS
Popcornquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:28 schreef schizolientje het volgende:
wat is Eunice aan het doen een pan op kooktoestel en ipv roeren draait ze de pan en raptempo schuivend op die plaat rond en schudt t af en toe
Popcorn maken. Kan je de deksel er niet af halen om te roeren dus moet je schudden en ronddraaien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:28 schreef schizolientje het volgende:
wat is Eunice aan het doen een pan op kooktoestel en ipv roeren draait ze de pan en raptempo schuivend op die plaat rond en schudt t af en toe
ze maakt popcornquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:28 schreef schizolientje het volgende:
Estherquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Jeff is een buitenmens.
Niemand is een binnenmens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |