Zo goed of alleen Club Trash partyquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:35 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wil jij de titel veranderen zoals jij hem in de agenda hebt gezet.
Zonder pruik is ze veel mooierquote:
Ik vind dat geklep tegen de camera zo leuk van haar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 van de enigen die zelden of nooit chaggie is
Dat ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano nog even snel een hap Katjang Pedis naar binnen werken op K3 en deelt wat met Isaac.
Wilde het meteen op mn boodschappenlijstje zetten, maar hoor Isaac met z'n mond open kauwen en de trek is al weer weg
Ooh zo lekker,.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano nog even snel een hap Katjang Pedis naar binnen werken op K3 en deelt wat met Isaac.
Wilde het meteen op mn boodschappenlijstje zetten, maar hoor Isaac met z'n mond open kauwen en de trek is al weer weg
Je kan wel goed zien dat ze afgevallen is... alleen jammer van die legging met die zwarte kniestukken op d'r dijenquote:
Ik hoorde net een lekker nummertje vandaar..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar juist helemaal niet goed draaien![]()
Nou wat een flut muziek zeg, die Nederlandse shitquote:
Ja dit is rukkerdefluit.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wat een flut muziek zeg, die Nederlandse shit
Vreselijk , en dan meteen dat schlager gedoe erachterquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde net een lekker nummertje vandaar..
Je hebt prachtige Nl muziek ,maar dit is echt Tokkie ellendequote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wat een flut muziek zeg, die Nederlandse shit
Dit is jakkie bah.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk , en dan meteen dat schlager gedoe erachter
Ik heb er nog niks van meegekregen. Het is zaterdags toch Jeffdag met frituur enzo.quote:
Mogen ze wel eens gaan beginnen als dat feestje vroeg begintquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van meegekregen. Het is zaterdags toch Jeffdag met frituur enzo.
Maar dat is iets anders dan goed kunnen draaienquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde net een lekker nummertje vandaar..
Ik dacht net te horen 20 uurquote:
word gekookt ......................... teminste als de boodschappen er op tijd zijn , kiprollde en iets van slaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van meegekregen. Het is zaterdags toch Jeffdag met frituur enzo.
Ja joh, ik heb er de ballen verstand van, als ik een lekker nummer hoor dan zeg ik, ze draait lekker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders dan goed kunnen draaien
Ooh ja die draak ging ook mee helpen, ik weet ut weer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
word gekookt ......................... teminste als de boodschappen er op tijd zijn , kiprollde en iets van sla
Wat je ziet is gewoon een stuiterende puber die even de knoppen mag bedienen op de plaatselijke kermis of housepartyquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb er de ballen verstand van, als ik een lekker nummer hoor dan zeg ik, ze draait lekker.
Dat is Kim.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat je ziet is gewoon een stuiterende puber die even de knoppen mag bedienen op de plaatselijke kermis of houseparty
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Babette zegt dat ze 'bang' is van Esther.
Ze had dus ook tegen Isaak gezegd dat ze hem vanavond ging beschermen tegen hitsige vrouwen
Echt he, had ze ook al tegen JW gezegd las ikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]echt te dicht bij de molen gezeten.
Dat heeft Erik gedaan, die heeft zich gisteren uit staan te leven met een boormachine.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft vette haren bah bah
Ik zie die frituurpan in dat hok staan, helemaal onder het zaagsel
In Wendy's haren?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heeft Erik gedaan, die heeft zich gisteren uit staan te leven met een boormachine.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, had ze ook al tegen JW gezegd las ik
Zoe vond zichzelf niet onderdoen als het om het uiterlijk ging. Zoe is trash vergeleken bij Wandaquote:
We hebben te horen gekregen dat er een net gespannen gaat worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:40 schreef spapaars het volgende:
En dan afstellen op 1 schot per minuut, zal ze leren.
[ afbeelding ]
Moraima zag er wel mooi uit vind ikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind die make up helemaal niet zo mooi...
Niemand denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet meegemaakt, maar daarnet werd het geluid met Eunice de nek omgedraaid.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:49 schreef Thorelf het volgende:
is het de bedoeling dat ze eruit gaan zien zoals burning man festival in nevada?
Ik snap die wimpers niet. Zie al die meiden die ze hebben dat ze moeite hebben met hun ogen open houden. Volgens mij zijn ze te zwaar voor een ooglid.quote:
voor zo een feest of festival is het wel leuk,maar elke dag achter een masker is echt te veelquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap die wimpers niet. Zie al die meiden die ze hebben dat ze moeite hebben met hun ogen open houden. Volgens mij zijn ze te zwaar voor een ooglid.
Hij blijft er zelf vrij rustig onder.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:49 schreef patat het volgende:
[..]
Oh ja bah! Neem aan dat daar naar gekeken moet worden?
Ik vind ze nooit mooi.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
voor zo een feest of festival is het wel leuk,maar elke dag achter een masker is echt te veel
Zijn de boodschappen al binnen dan... dan moeten ze toch redelijk op tijd koken en eten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
O feest begint om 19.45 zegt Isaac. Is verschoven.
Ik snap het ook niet ,ik zou niet eens weten hoe ik dat op moet plakkenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap die wimpers niet. Zie al die meiden die ze hebben dat ze moeite hebben met hun ogen open houden. Volgens mij zijn ze te zwaar voor een ooglid.
ja ze verstopt zich achter schmink.. ze staat er mee op en gaat er mee naar bed. heb haar nog nooit schoon gezien!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet ,ik zou niet eens weten hoe ik dat op moet plakken![]()
Wel eens gekocht ooit voor de leuk , en mijn dochter had ook wel eens van die wimper stukjes op, best leuk.
Maar Zoe gaat steeds verder , het ziet er treurig uit en alsof haar ogen zijn dichtgeslagen, want je ziet amper oog en idd veeeel te zwaar
maakt haar ordinair
Heeel soms , zag er veel beter uitquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja ze verstopt zich achter schmink.. ze staat er mee op en gaat er mee naar bed. heb haar nog nooit schoon gezien!
vind alles nep aan zoeyquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja ze verstopt zich achter schmink.. ze staat er mee op en gaat er mee naar bed. heb haar nog nooit schoon gezien!
Is geen burning man party vanavond maar club tras partyquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:49 schreef Thorelf het volgende:
is het de bedoeling dat ze eruit gaan zien zoals burning man festival in nevada?
Nee wat ik net hoorde nog niet binnen Isaac zei ze pas tegen 19 uur te verwachten omdat ze altijd laat aan de beurt zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zijn de boodschappen al binnen dan... dan moeten ze toch redelijk op tijd koken en eten.
ohh is het veranderd of komt er ook nog een burning man?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen burning man party vanavond maar club tras party
Klopt ,maar wel geïnspireerd door dat festivalquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen burning man party vanavond maar club tras party
Ja dat schijnt nog te komenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ohh is het veranderd of komt er ook nog een burning man?
Dat gaan ze dan toch nooit redden... we gaan het zien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wat ik net hoorde nog niet binnen Isaac zei ze pas tegen 19 uur te verwachten omdat ze altijd laat aan de beurt zijn
Nee, dat gaan ze ook een keer doen. Dit is een trashy feest.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:49 schreef Thorelf het volgende:
Daar hebben ze het wel eens over gehad, misschien komt dat nogquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ohh is het veranderd of komt er ook nog een burning man?
Kenzy had ook echt gelijk. Als je weet dat de boodschappen laat komen, dan ga je toch geen rollade op het menu zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat gaan ze dan toch nooit redden... we gaan het zien.
Ik snap er helemaal niets meer vanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ,maar wel geïnspireerd door dat festival
gooi die frituurpannen aanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Kenzy had ook echt gelijk. Als je weet dat de boodschappen laat komen, dan ga je toch geen rollade op het menu zetten.
Dat red je niet met een uurtje bradenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Kenzy had ook echt gelijk. Als je weet dat de boodschappen laat komen, dan ga je toch geen rollade op het menu zetten.
Het is ook een beetje vaag want ze hadden het er wel over , en misschien gaan ze dat nog doenquote:
nee beter iets makkelijk broodje kroket met salades en soep ofzo....quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hebben ze het wel eens over gehad, misschien komt dat nog
Dit is een mengelmoes van SM en club oid
Beetje dom inderdaad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Kenzy had destijds boodschappen na 8 uur en stoofvleesquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja precies.. ik weet ook niet of er vanavond nog hapjes zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee beter iets makkelijk broodje kroket met salades en soep ofzo....
Gelukkig zei ze erachteraan dat mensen daar zo dom zijn als het achtereind van een paard.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzy had destijds boodschappen na 8 uur en stoofvlees![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig zei ze erachteraan dat mensen daar zo dom zijn als het achtereind van een paard.
Zelfkennis
Kenzy is een luie arrogante zeur!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig zei ze erachteraan dat mensen daar zo dom zijn als het achtereind van een paard.
Zelfkennis
Rico Verhoevenquote:
5 krattenbier dusquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
5
JW had er al 1 weggelopen samen met een pak wijn
Dus, daar heeft ze misschien van geleerd. Ze heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzy had destijds boodschappen na 8 uur en stoofvlees![]()
![]()
Ik hoorde Rupie zeggen 4rood, 4 wit..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Yep
Ik zag maar 1 pak wijn, maar meer kan ook in kratten zitten
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde Rupie zeggen 4rood,4 wit..
Is die kleine wel een rollade?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Drie grote rollades en 1 kleine rollade Het mag wat kosten.
Pohhquote:
Mooi dat zet zoden aan de dijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde Rupie zeggen 4rood, 4 wit..
Ze heeft hem al uit de pan gehaald en is het in plakjes aan het snijden?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Nu heeft ze alsnog de kiprollade apart van de andere rollades gedaan
3 varkens en kipquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is die kleine wel een rollade?
Heeft een ander touwtje.
Oh wacht....met dat ik tik.....was het niet varken en kip?
Dat mag, want Kenzy heeft ooit stoofvlees laat gemaakt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
half zeven en nu nog rollades bakken voor het avondeten
en vond dat mensen daar niet over moesten zanikenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mag, want Kenzy heeft ooit stoofvlees laat gemaakt.
Nee, maar waar ben je mee bezig als er mensen zijn die geen varkensvlees eten de kip met een varkensrollade samen in 1 braadpan te doen, dat is aangepast (zal wel wat in de oren zijn gefluisterd)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft hem al uit de pan gehaald en is het in plakjes aan het snijden?
Is naar voren geschoven zei Isaac. Zullen wel niet laat mogenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:35 schreef Verida het volgende:
Waarom kan het feestje niet gewoon wat later starten?
Geloof dat ze niet langer door mogen gaan dan 22:00 met de muziek dus dan zou het feestje een kwartiertje korter duren.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:35 schreef Verida het volgende:
stoofvlees wat dus een leren lap was omdat het niet de tijd kreeg om te stoven, zo kan ik het ook makenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mag, want Kenzy heeft ooit stoofvlees laat gemaakt.
Beetje reuring, oké?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:35 schreef Thorelf het volgende:
[..]
echt wel,maar graag zonder ruzie en geschreeuw
Ja dat vond ik ook al raar. Zeker ook al voor de smaak. Beide anders gekruid.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar waar ben je mee bezig als er mensen zijn die geen varkensvlees eten de kip met een varkensrollade samen in 1 braadpan te doen, dat is aangepast (zal wel wat in de oren zijn gefluisterd)
mss met de tijd van muziek... niet meer na 23 uur ofzoquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:35 schreef Verida het volgende:
die zou ook helpenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:38 schreef Ebinas het volgende:
Als er aardappelen geschild moeten worden voor 21 man, mag iemand Esther wel gaan helpen
Dat heb je als de hele wereld over bent gegaan, alles van het leven weet en nooit hebt gekooktquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
JW wil geen sterke drank want dan gaat die los, hij houdt het bij bier en wijn
Ja dat begrijp ik, maar als het voor 21 man aardappelen is, is het veel werk voor haar alleen.quote:
Niet voor de smaak natuurlijk. Maar als iemand geen varken eet is het wel een kutstreek om de kip bij varken te gooien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al raar. Zeker ook al voor de smaak. Beide anders gekruid.
goed excuus om niks te doenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:41 schreef Ebinas het volgende:
Esther haar bloeddruk is laag.
Ze pakt iets, denk bouillon of zo
dat zijn zo de excuses van alcoholisten, Een eenheid alcohol is een eenheid alcohol of het nou bier, jenever, wijn of wat dan ook is. In verhouding krijg je per eenheid alcohol hetzelfde binnen, Geen smoezenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
JW wil geen sterke drank want dan gaat die los, hij houdt het bij bier en wijn
En ze zijn echt al uren en uren met haar bezig.quote:
Ah, je hebt altijd zo'n wijsneus die goed opletquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:42 schreef ChocoFan het volgende:
Sas helpt ook met schillen dus Esther is dat niet alleen aan het doen, voor de notulen.
Sacha is ook nog bezig met aardappels schillenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Aardappelen zijn geschild, nou valt me mee dan.
Las het idd, vond het al zo weinigquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Sacha is ook nog bezig met aardappels schillen
Kipquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is die kleine wel een rollade?
Heeft een ander touwtje.
Oh wacht....met dat ik tik.....was het niet varken en kip?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah, je hebt altijd zo'n wijsneus die goed oplet![]()
Die heeft meer zin in een wijntje of meerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Sacha is ook nog bezig met aardappels schillen
Traag traag traagquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:47 schreef IkFok het volgende:
Sacha is verbaast dat Esther de hele zak aardappels al geschild heeft. Moet je dat tempo van Sacha eens zien die is morgen avond nog niet klaar
Als ik haar stem hoor gaan mijn nekharen overeind staan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:47 schreef Thorelf het volgende:
kenzy weer negatief....sorry ik mag haar niet!! van mij mag zij als eerste weg nu!
Dat mag ook wel een keer, Esther doet vrijwel niets in de loodsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:47 schreef mootie het volgende:
Esther is dus al klaar met de aardappels en nu bezig met de lof.
Met wat is ze wel vlug?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:47 schreef humpty het volgende:
Tjonge wat gaat dat traag hoe Sacha aardappels schilt
Anderzijds hoeven ze nergens heen dus wat boeit de tijden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:00 schreef Thorelf het volgende:
ze hadden nu al klaar moeten zijn met eten ....dan uurtje voorbereiden vast drankje erbij en gaan!!
klopt, maar bepaalde tijd muziekquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anderzijds hoeven ze nergens heen dus wat boeit de tijden.
Tegen de tijd dat het eten klaar is is het met de muziek ook klaarquote:
quote:
Oh ja, de muziekquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het eten klaar is is het met de muziek ook klaar
Zucht en die muziek en dat dansen is redelijk kut voor ons dus daarom boeit mij dat ook niet zo.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , dus minder tijd om te dansen
en te sjansenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , dus minder tijd om te dansen
Die tijd heb ik vaker gehoord en vind ik ook wat raar, maar ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:06 schreef Flow3r het volgende:
Is dat gezegd dat de muziek om 10 uur uit moet ?
Het is zaterdagavond![]()
en als dat zo is, waarom niet om 5 uur eten en daarna meteen aan de borrel?
maar ze zullen wel weer om 11 uur gaan slapen want om 8 uur wakker![]()
Het wordt ook wel een heel karwei als je ook nog eens alle appels gaat schillen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Er staat al een enorme teil met witlofsalade, Esther is er nog mee bezig
ben benieuwd naar wanda en jasper!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Des te sneller zijn ze in het "fietsenhok"
Het kan alleen maar een domper worden vanavondquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Des te sneller zijn ze in het "fietsenhok"
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Zo de paprika zit ook door de witlof zegt Esther, nu nog 2 appeltjes, en ze pakt er 3
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het kan alleen maar een domper worden vanavond
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar gaat mij erom dat ze zo om mensen heen hangtquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eunice zocht haar toch zelf ook op?
Ze is ook zo gehaast.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:10 schreef Dotteke het volgende:
Janet had dressing gemaakt die rolt haar om de oren ze zit er ech thelemaal onder vanaf haar kind tot aan haar navel
Moet ook allemaal met donders geweld bij haarquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
Janet doet moeilijk met een pot dressing en zit nu zelf onder.
Ik word ook een lompe kut in de keuken als ik te snel wil gaan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze is ook zo gehaast.
Snap wel tijdsdruk
Maar bij Janet is dat dubbele haast
Maar in dit geval klopt het dus niet . Daarnaast is ze juist met Eunice heel erg closequote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:11 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja maar gaat mij erom dat ze zo om mensen heen hangt
Volgens mij zat de dop er niet goed op en pakte ze hem daar vast en toen viel de pot half en ving ze hem op. Geen geweld, lompheid door snelheid.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:11 schreef humpty het volgende:
[..]
Moet ook allemaal met donders geweld bij haar
Heb je een balkon?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Weer Kenzi in beeld.
Haal dat is van mijn scherm.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Weer Kenzi in beeld.
Haal dat is van mijn scherm.
Die zei vanmiddag dat ze wou gaan rellen, regie neemt haar schijnbaar serieus en volgt haar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dat toch stees met Kenzi in beeld vanmiddag.
Ik hoorde haar net wel zeggen dat Jappie kwijt was?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef Frummelie het volgende:
Komen die stellingen van Kenzy en Marciano ook nog voorbij of is dat vanmiddag al geweest?
Oh wacht even.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zei vanmiddag dat ze wou gaan rellen, regie neemt haar schijnbaar serieus en volgt haar.
Ze hangt altijd om tedereen heen daar gaat het mij omquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar in dit geval klopt het dus niet . Daarnaast is ze juist met Eunice heel erg close
Ik vind dat ze er nu mooi uitziet , jurkje staat haar goedquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zei vanmiddag dat ze wou gaan rellen, regie neemt haar schijnbaar serieus en volgt haar.
Klopt, vandaag heeft ze het goed gedaan met haar kleding keuze.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er nu mooi uitziet , jurkje staat haar goed
Haha Jappie kwijt?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net wel zeggen dat Jappie kwijt was?
Dat zeg je nu al twee keer ,maar jouw punt was dat Mirthe om Eunice heen hangt terwijl het in dit geval andersom wasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze hangt altijd om tedereen heen daar gaat het mij om
Het is goedquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zeg je nu twee keer ,maar jouw punt was dat Mirthe om Eunice heen hangt terwijl het in dit geval andersom was
quote:
Iemand had Zoe gevraagd hoe ze eraan kwamen, toen zei ze maar dat Rupert dat van zakgeld gekocht had. Van Babs moeten ze er wel discreet mee zijn, anders wordt er straks gezegd er is geen geld voor snoep, maar wel voor dát.quote:
waren hele grote aardappels hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:24 schreef Was-beer het volgende:
Oh Sasha heeft aardappelen lopen schillen en moet nu weer op bed liggen
Gisteren waren ze ook al flirty met bepaalde toespelingen makenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Hij legt het uit, beter is het om het voor te doen, als ze de keu vast heeft.
Het gevoel meegeven zeg maar
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteren waren ze ook al flirty met bepaalde toespelingen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |