Zo goed of alleen Club Trash partyquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:35 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wil jij de titel veranderen zoals jij hem in de agenda hebt gezet.
Zonder pruik is ze veel mooierquote:
Ik vind dat geklep tegen de camera zo leuk van haar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 van de enigen die zelden of nooit chaggie is
Dat ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano nog even snel een hap Katjang Pedis naar binnen werken op K3 en deelt wat met Isaac.
Wilde het meteen op mn boodschappenlijstje zetten, maar hoor Isaac met z'n mond open kauwen en de trek is al weer weg
Ooh zo lekker,.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano nog even snel een hap Katjang Pedis naar binnen werken op K3 en deelt wat met Isaac.
Wilde het meteen op mn boodschappenlijstje zetten, maar hoor Isaac met z'n mond open kauwen en de trek is al weer weg
Je kan wel goed zien dat ze afgevallen is... alleen jammer van die legging met die zwarte kniestukken op d'r dijenquote:
Ik hoorde net een lekker nummertje vandaar..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar juist helemaal niet goed draaien![]()
Nou wat een flut muziek zeg, die Nederlandse shitquote:
Ja dit is rukkerdefluit.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wat een flut muziek zeg, die Nederlandse shit
Vreselijk , en dan meteen dat schlager gedoe erachterquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde net een lekker nummertje vandaar..
Je hebt prachtige Nl muziek ,maar dit is echt Tokkie ellendequote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wat een flut muziek zeg, die Nederlandse shit
Dit is jakkie bah.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk , en dan meteen dat schlager gedoe erachter
Ik heb er nog niks van meegekregen. Het is zaterdags toch Jeffdag met frituur enzo.quote:
Mogen ze wel eens gaan beginnen als dat feestje vroeg begintquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van meegekregen. Het is zaterdags toch Jeffdag met frituur enzo.
Maar dat is iets anders dan goed kunnen draaienquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde net een lekker nummertje vandaar..
Ik dacht net te horen 20 uurquote:
word gekookt ......................... teminste als de boodschappen er op tijd zijn , kiprollde en iets van slaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van meegekregen. Het is zaterdags toch Jeffdag met frituur enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |