quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort ze lachen op kamer 1, heb nu wel genoeg Mirthe en Erik gehoord
Ze blijven bij Erik want meeste kans dat ie zo naar bed gaat, terwijl Eunice en Isaac wel eens tot 5 uur op kunnen blijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort ze lachen op kamer 1, heb nu wel genoeg Mirthe en Erik gehoord
Nou die hoef ik ook niet te horenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze blijven bij Erik want meeste kans dat ie zo naar bed gaat, terwijl Eunice en Isaac wel eens tot 5 uur op kunnen blijven
Hebben we kunnen zien bij de laatste eliminatie want viel gewoon te voorspellen omdat er twee keuzes waren namelijk Isaac óf GJ. Daarom zou het interessant zijn om te zien wat ze doen als Mirthe op die stip zou komen aangezien zij Jeff wegstuurt. Zonder al die vrijwillige vertrekkers en meer main characters ipv dus opvulling zou je een veel eerlijker verloop hebben gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen niet dat de smaakmakers te snel naar huis gaan, dat zou ten koste gaan van de kijkcijfers, dus ik denk dat daar niet op gestemd mag worden
Erik gaat met een heel andere vocabulaire naar huis, dan dat hij in de loods kwamquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:13 schreef Flow3r het volgende:
Erik : die gemaakte feestjes met die teringmuziek
MIrthe : zei je nou teringmuziek ?
Erikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:13 schreef Flow3r het volgende:
Erik : die gemaakte feestjes met die teringmuziek
MIrthe : zei je nou teringmuziek ?
Danst steeds meer, als je het dansen kan noemen, maar hij geniet er wel vanquote:
High on Jezus.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:19 schreef greysbones het volgende:
Mirthe gaat vast naar eo jongeren dagen
Ben ik heel vroeger eens geweest met een vriendin. Ik vind gospel wel mooi, maar heb niets met het geloofquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:19 schreef greysbones het volgende:
Ik heb in het begin echt de karakters van Mirthe en Sasha omgewisseldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:19 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:21 schreef greysbones het volgende:
Hoe we gaan naar Isaak
Wie liet daar een ruft![]()
Hij lijkt wat van planquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:22 schreef Flow3r het volgende:
Duurde te lang, dan maar naar Isaac die hopelijk wél naar bed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |