quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dm staat open. Heb de broek alvast op de enkels.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende: Nadirah gevonden op de gram. Badpakpic is wel
![]()
Wel top dat hij dat gewoon zegtquote:
Najaquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dm staat open. Heb de broek alvast op de enkels.
Weinig inspirerend was misschien onnodigquote:
quote:
Haat naar al je exenquote:
Confusing Piquote:
Ik heb nadat het uit was nog jaren met mijn ex samengewoond. Gewoon als vrienden uit elkaar, daarna als huisgenoten verder.quote:
Zeker, kwam ook wel aan. Beetje een kaats van hoe hij zelf de hele date communiceerdequote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weinig inspirerend was misschien onnodig
Zij kan toch ook niets zien zo?quote:
Je ex horen neuken met andere mannenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb nadat het uit was nog jaren met mijn ex samengewoond. Gewoon als vrienden uit elkaar, daarna als huisgenoten verder.
Dat vraag ik me ook af jaquote:
Dat gebeurde nooit, zij wilde niet daten vanwege allerlei issues.quote:
Heeft echt nul feeling voor vrouwen denk ikquote:
quote:
Waar ging jij dan neuken?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gebeurde nooit, zij wilde niet daten vanwege allerlei issues.
Anders was het inderdaad snel voorbijdan was ik geen jaren als een soort cuckold daar gebleven.
voor sommige mensen zit het er gewoon niet inquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft echt nul feeling voor vrouwen denk ik
Forever single
En sex met je ex?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gebeurde nooit, zij wilde niet daten vanwege allerlei issues.
Anders was het inderdaad snel voorbijdan was ik geen jaren als een soort cuckold daar gebleven.
Eigenlijk wel verdrietigquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor sommige mensen zit het er gewoon niet in
Oh ok.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nergens, ben daar niet zo mee bezig.
ik heb het maar geaccepteerdquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel verdrietig
Misschien schrijft er een Forever single vrouw
Niettemoelukmakuhklaarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Wel lekker ongecompliceerd na de bordeliner.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hij krijgt mooier aan de bar tijdens z’n werk
Roept ja
Belt niet meer
Lage standaardquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha goede.quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha goede.
Bedoel meer ga er geen tijd en moeite in steken. Maar als ze zich aanbiedt waarom niet.
Niks bijzonders. Maar je kunt best terugkijken.quote:
Excuus. De brug stond openquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. @:DKUp @:rickocum @:Joop_W @:cherrycoke @:NoCigar @:Caland @:Hexagon @:alpeko @:sked @:Sapstengel @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RipCity @:Coco @:onlogisch @:mortaxx @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund
Haai haai, allen.
Ik zit met een pennetje klaar naast de presentielijst.
Ik las je artikel over autorijden. Hier gaan we nog ff over FaceTimen.quote:
Artikel over autorijden?!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las je artikel over autorijden. Hier gaan we nog ff over FaceTimen.![]()
Maandag wel op tijd?
Ik heb gespijbeldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. @:DKUp @:rickocum @:Joop_W @:cherrycoke @:NoCigar @:Caland @:Hexagon @:alpeko @:sked @:Sapstengel @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RipCity @:Coco @:onlogisch @:mortaxx @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund
Haai haai, allen.
Ik zit met een pennetje klaar naast de presentielijst.
Oei FD komt er slecht vanafquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:19 schreef RipCity het volgende:
Doodgegooid met datingprogramma's: echte liefde of alleen voor de show?
https://www.ad.nl/show/do(...)or-de-show~ac055e83/
Kan iemand m ff posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you can understand the me, then I can understand the you..🎶
Ja, joh.quote:Voorwaarde voor succes is immers dat beide partners seksueel voldoende tot elkaar aangetrokken zijn.
Haai haaiquote:Op maandag 20 maart 2023 19:16 schreef Gibson88 het volgende:
Hallonetjes ballonnetjes, vorig week gespijbeld en waarschijnlijk deze week ook gewoon weer.
Maarrrrr Raad eensTromgeroffel .... **** IK BEN ER BIJ VANAVOND !!!
Het. Bad. Is. Warmmmmm !!!!
Welkom allen en geniet mee van de trauma's , autismen, haaitjes, lesbo's , transgender, senioren en FOK!kers in dit prachtige carousel van inclusie
Cashen wanneer je kunt cashen.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Antoon met een documentaire over zichzelf
Vanochtend na het sporten. Mag ik blijven?quote:
voor het sporten ook hequote:Op maandag 20 maart 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanochtend na het sporten. Mag ik blijven?
Voor het slapen gaan gedaan. Sorry.quote:
Lijkt net een fake Halloween gebitjequote:
Ik zie het woord etiket heel graag op de bingo kaart verschijnenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteravond nog.
Zeker te lang geleden, niet etiket.
Prima, moet die dochter wel haar mond dicht houden want trek dat mocro/straat accent erg slecht.quote:
Focus je dan op die dochter, Joopquote:Op maandag 20 maart 2023 19:30 schreef Joop_W het volgende:
Je denkt “fijn, FD kijken in het warme bad.”
Komen ze weer met zo’n moeder dochter combo.
Mocroquote:
Vertel ons meerquote:
Wel een beetje erg hoog gehalte opblaaspop naar mijn smaak Pisces. Ik ben blij dat anderen hier aan het watertanden zijn.quote:
Ze blijven vernieuwenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel ook weer eens in en als je denkt dat je alles al hebt gezien…
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoef je moeder niet te zien op mijn eerste date
Ook zwanger voor haar 20equote:
Op zich is dat wijs, eentje is dan wel genoeg in een koppel.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Kan niet tegen jongens die hysterisch zijn.
Gelukkig is ze dat zelf helemaal niet.
Zo ook als ADO door kunnen of zoquote:Op maandag 20 maart 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ian doet me denken aan Feyenoord supporter
Graag confirmen
@:onlogisch @:caland
Stukje Vitesse?quote:
Ja zeker wel. Dus kom wat vaker langs.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb ik nog wat gemist afgelopen week?
Kind heeft zelf bezems op haar oogleden gelijmdquote:Op maandag 20 maart 2023 19:35 schreef Hankster het volgende:
“Niet lelijk”. “Geef het een kans”
Man man man. Ze hebben op de maandag wel over de bodem geschraapt zeg. Wat een armoe.
50% in dit programmaquote:
Ik wacht op je je zomerlook met loafersquote:Op maandag 20 maart 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij hebben grotendeels elitesupporters.
Zoals ik.
Poef is presentquote:
Hij neukt allesquote:Op maandag 20 maart 2023 19:37 schreef Rickocum het volgende:
Die Boy kan toch beter meteen een modelletje hebben.
Ok nikonloverquote:Op maandag 20 maart 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
nikon p900, mooie camera, heb ik ook namelijk.
samoyed denk ikquote:
De typische maandagquote:
Het fluitje staat straks boven vakantie en zoete witte wijn in de erger top 10quote:
Zachte g en dat malle glasquote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zachte g en dat malle glas
Damn zeg
Hou vol Hanksterquote:Op maandag 20 maart 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
[..]
Nou, typisch… hij is wel heel erg aangedikt deze week hoor.
Hé meissssje, psssst meisssje…quote:Op maandag 20 maart 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Zwanger geneukt tijdens de vakantie, heel mooi
Op vakantie zonder condoomsquote:Op maandag 20 maart 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Zwanger geneukt tijdens de vakantie, heel mooi
Nou ja zegquote:Op maandag 20 maart 2023 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
Dit meisje verdient echt klappen. Niet uit te staan echt.
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 20 maart 2023 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
Dit meisje verdient echt klappen. Niet uit te staan echt.
alanya.wmvquote:Op maandag 20 maart 2023 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
laten bezwangeren door Turkse barman. Classy
Ze zocht het vrije vakantiegevoel, maar dit gaat wel ver.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op vakantie zonder condooms
Heerlijk man
Wat een vreselijk woordquote:Op maandag 20 maart 2023 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Afgeroomd tijdens haar vakantie, succesverhaal
Zeg het maarquote:Op maandag 20 maart 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Maar jongens serieus niemand die dat overhemd herkend ?
bij onze marrymakerquote:Op maandag 20 maart 2023 19:48 schreef Sked het volgende:
De blouse van deze vent, hebben we die niet recent al gezien?
Kijk naar jullie en de gezichtenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Maar jongens serieus niemand die dat overhemd herkend ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |