quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dm staat open. Heb de broek alvast op de enkels.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende: Nadirah gevonden op de gram. Badpakpic is wel
![]()
Wel top dat hij dat gewoon zegtquote:
Najaquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dm staat open. Heb de broek alvast op de enkels.
Weinig inspirerend was misschien onnodigquote:
quote:
Haat naar al je exenquote:
Confusing Piquote:
Ik heb nadat het uit was nog jaren met mijn ex samengewoond. Gewoon als vrienden uit elkaar, daarna als huisgenoten verder.quote:
Zeker, kwam ook wel aan. Beetje een kaats van hoe hij zelf de hele date communiceerdequote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weinig inspirerend was misschien onnodig
Zij kan toch ook niets zien zo?quote:
Je ex horen neuken met andere mannenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb nadat het uit was nog jaren met mijn ex samengewoond. Gewoon als vrienden uit elkaar, daarna als huisgenoten verder.
Dat vraag ik me ook af jaquote:
Dat gebeurde nooit, zij wilde niet daten vanwege allerlei issues.quote:
Heeft echt nul feeling voor vrouwen denk ikquote:
quote:
Waar ging jij dan neuken?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gebeurde nooit, zij wilde niet daten vanwege allerlei issues.
Anders was het inderdaad snel voorbijdan was ik geen jaren als een soort cuckold daar gebleven.
voor sommige mensen zit het er gewoon niet inquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft echt nul feeling voor vrouwen denk ik
Forever single
En sex met je ex?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gebeurde nooit, zij wilde niet daten vanwege allerlei issues.
Anders was het inderdaad snel voorbijdan was ik geen jaren als een soort cuckold daar gebleven.
Eigenlijk wel verdrietigquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor sommige mensen zit het er gewoon niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |