quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik lees alleen berichten over Limburg, eten, drinken en Animal crossing.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Is deze aflevering het terugkijken waard???
@:Pisces29
We houden het bij voetbal vanavond forumgebruikster @Pisces29quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees alleen berichten over Limburg, eten, drinken en Animal crossing.
Tenzij jij dit laatste graag speelt, zou ik zeggen: we kijken niet terug. @:onlogisch
Die ALO deed weet niet meer hoe hij heet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r
Even gekeken, toch niet Koen?
Voor de verandering deze week uit Nijmegen
Dat wordt een briefje halen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:23 schreef Felagund het volgende:
Ik ben er (nog) niet. Nog Tom Egbers bij Khalid en Sofie aan het kijken.
Elke keer weer Sinterklaas vibesquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Het inclusieve avondje in het warme bad is gekomen, fijn het weekend in.
Zit die daar?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:23 schreef Felagund het volgende:
Ik ben er (nog) niet. Nog Tom Egbers bij Khalid en Sofie aan het kijken.
Haai haaiquote:
Eenmalig. De gezelligheid maakt het goed, hoop ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:28 schreef DKUp het volgende:
Hebben we allemaal al voor de tweede of derde keer gedoucht vandaag?
Ik word nu heel onrustigquote:
Zeker niet.quote:
Zijn strekking is dat zij (de stagaire/medewerkster waarmee hij een relatie had) het niet kon accepteren dat hij het heeft uitgemaakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zit die daar?klagen dat die t allemaal niet zo bedoelde en hoe zielig z’n familie was?
Nou nou nouquote:
En dan? Vertel ons meerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel samen naar de bouwmarkt gaan met haar.
Lekker ingevallen kopquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is vrachtwagenchauffeur?
Oh afgevallen
Verkopen ze dat ook?quote:
Heeft wel iets leuks vind ikquote:
Moeten we de chauffeur nu splitSen? @RipCityquote:
Liever teveel dan te weinig maar de zenuwen knallen er wel afquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:36 schreef Hankster het volgende:
Gecombineerde knuffel-drie-zoenen-hand.
Heel onhandig.
Nu al een nee.
For surequote:
Heel fijnquote:
Krullen sowieso.quote:
Ik vind dit oprecht een leuke meid.quote:
Ze komt wel leuk over inderdaad, gewoon op een vriendschappelijke basis. Zou niet iemand daten met zo'n collectie stoornissen, dat heb ik in het verleden al teveel gedaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht een leuke meid.Good vibes only. Dit soort mensen omring ik me graag mee.
Ik vind haar meer relaxed dan de gemiddelde kandidaat met één stempel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze komt wel leuk over inderdaad, gewoon op een vriendschappelijke basis. Zou niet iemand daten met zo'n collectie stoornissen, dat heb ik in het verleden al teveel gedaan.
We verwijzen je graag naar de bingo kaartquote:
Dat wel ja, houd ook wel van dat klunzige.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar meer relaxed dan de gemiddelde kandidaat met één stempel.
Maar snap je zeker wel.
De casting is vaak kutquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zijn er nogal veel van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |