quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik lees alleen berichten over Limburg, eten, drinken en Animal crossing.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Is deze aflevering het terugkijken waard???
@:Pisces29
We houden het bij voetbal vanavond forumgebruikster @Pisces29quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees alleen berichten over Limburg, eten, drinken en Animal crossing.
Tenzij jij dit laatste graag speelt, zou ik zeggen: we kijken niet terug. @:onlogisch
Die ALO deed weet niet meer hoe hij heet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r
Even gekeken, toch niet Koen?
Voor de verandering deze week uit Nijmegen
Dat wordt een briefje halen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:23 schreef Felagund het volgende:
Ik ben er (nog) niet. Nog Tom Egbers bij Khalid en Sofie aan het kijken.
Elke keer weer Sinterklaas vibesquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Het inclusieve avondje in het warme bad is gekomen, fijn het weekend in.
Zit die daar?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:23 schreef Felagund het volgende:
Ik ben er (nog) niet. Nog Tom Egbers bij Khalid en Sofie aan het kijken.
Haai haaiquote:
Eenmalig. De gezelligheid maakt het goed, hoop ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:28 schreef DKUp het volgende:
Hebben we allemaal al voor de tweede of derde keer gedoucht vandaag?
Ik word nu heel onrustigquote:
Zeker niet.quote:
Zijn strekking is dat zij (de stagaire/medewerkster waarmee hij een relatie had) het niet kon accepteren dat hij het heeft uitgemaakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zit die daar?klagen dat die t allemaal niet zo bedoelde en hoe zielig z’n familie was?
Nou nou nouquote:
En dan? Vertel ons meerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel samen naar de bouwmarkt gaan met haar.
Lekker ingevallen kopquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is vrachtwagenchauffeur?
Oh afgevallen
Verkopen ze dat ook?quote:
Heeft wel iets leuks vind ikquote:
Moeten we de chauffeur nu splitSen? @RipCityquote:
Liever teveel dan te weinig maar de zenuwen knallen er wel afquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:36 schreef Hankster het volgende:
Gecombineerde knuffel-drie-zoenen-hand.
Heel onhandig.
Nu al een nee.
For surequote:
Heel fijnquote:
Krullen sowieso.quote:
Ik vind dit oprecht een leuke meid.quote:
Ze komt wel leuk over inderdaad, gewoon op een vriendschappelijke basis. Zou niet iemand daten met zo'n collectie stoornissen, dat heb ik in het verleden al teveel gedaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht een leuke meid.Good vibes only. Dit soort mensen omring ik me graag mee.
Ik vind haar meer relaxed dan de gemiddelde kandidaat met één stempel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze komt wel leuk over inderdaad, gewoon op een vriendschappelijke basis. Zou niet iemand daten met zo'n collectie stoornissen, dat heb ik in het verleden al teveel gedaan.
We verwijzen je graag naar de bingo kaartquote:
Dat wel ja, houd ook wel van dat klunzige.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar meer relaxed dan de gemiddelde kandidaat met één stempel.
Maar snap je zeker wel.
De casting is vaak kutquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zijn er nogal veel van tegenwoordig
Ik doe niet mee, avondje theater...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. @:DKUp @:rickocum @:Joop_W @:cherrycoke @:NoCigar @:Caland @:Hexagon @:alpeko @:sked @:Sapstengel @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RipCity @:Coco @:onlogisch @:mortaxx @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund
Haai haai, allen.
Ik zit met een pennetje klaar naast de presentielijst.
Arme Fransquote:
Bedankt voor de afmelding. Veel plezier!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, avondje theater...
Nog iets meer van zien maar beide leken mij wel positieve dames.quote:
Hij komt van verquote:
Hij voelt haar onzekerheid en gaat nu het haantje uithangenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een gezeik van die vrachtwagenchauffeur
quote:
lijkt me echt een lief meisjequote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij voelt haar onzekerheid en gaat nu het haantje uithangen
Leuke meid, leuke uitstraling.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:45 schreef Caland het volgende:
Die rooie heeft best iets knaps
Wat jij @:onlogisch
Als jij social work doet zou ik zeggen, slide in de DMquote:
Je wordt daar niet zo emotioneel vanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:45 schreef Drass het volgende:
Ik ben ook blij dat ik zo een bak chips leeg ga vreten. Kleine dingen
Begrijpelijk, Frans moest inderdaad nogal ostentatief laten blijken dat hij iedereen daar kende, en iedereen Fransje kent.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
Willy is er al helemaal klaar mee en ze moet nog eten
dm haar insta evenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij social work doet zou ik zeggen, slide in de DM
Dan moet je huilen als Krullenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:46 schreef Drass het volgende:
[..]
Daar verkijk je op want als hij op is Baal ik als een stekker.
Welke smaak?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
Pizza zit in de oven en heb een biertje opengetrokken
Ik heb wel zin in dat Willy vertrekt inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een lul die Frans. Zou ze de date uitzitten?
Zij is straks woest als het keuzemoment komtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Tering man. Ik zou echt moeite hebben om niet gewoon weg te gaan als ik haar was.
Nadierah trekt wel een minirokje aan net onder haar vaginaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is te bang of te bewust van (het idee van) de camera
Zeg dat, tot nu toe vind ik alle vrouwen wel leuk!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De mannen zijn wel de weirdos vanavond
Vrachtwagenchauffeur tjaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Yannick oogt wel als een stukje Asperger of add
Mocro sleezequote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nadierah trekt wel een minirokje aan net onder haar vagina
Hebben dit soort meiden zelf niet dus dan moet ik hard zijnquote:
Zoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben dit soort meiden zelf niet dus dan moet ik hard zijn
Zit wel een verfje in, dit komt in de vrije natuur niet voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou krullen geverfd rood zijn, of ook al van nature?
Vond jij die krullenbol leuk?quote:
Ja, leek wat natuurlijker, maar denk ook wel een verfje om de kleur op te halenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Zo in de auto kleurt haar haar ineens heel anders.
Dat vrees ik ook. Denk dat krullendame te intens is voor haar.quote:
Dat biedt deze vrouw jequote:
We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is zeker die mod die met paultjuh neukte
'lekker ruim, lekker makkelijk'quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft een marktgewaad aan wat heel populair is bij veel vrouwen.
Welke schoenen heb jij aan vandaag?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft een marktgewaad aan wat heel populair is bij veel vrouwen.
piano.mp3 incomingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
Frans wil heel graag over zichzelf praten
Zij stuurt het programma een brief na dat ze boos is op deze keuzequote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'goed geconserveerd'. Man, gooi jezelf weg.
Witte Nike Air Force 1quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke schoenen heb jij aan vandaag?
Beter wel, dan hoeven we hem niet nog een keer te zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij stuurt het programma een brief na dat ze boos is op deze keuze
Een keer permaand lijkt me wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Tijd dat Frans nooit meer in dit programma verschijnt
Straalt seks uitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nu voor de tv en Nadirah ziet er op groot scherm nog beter uit.
ga je ook de redactie mailen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nu voor de tv en Nadirah ziet er op groot scherm nog beter uit.
Ik vind het mooi geweestquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een keer permaand lijkt me wel leuk eigenlijk.
gewoon voor een keertje is toch primaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ziet er leuk uit maar ben bang dat er verder niet veel in zit.
Onzinquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:01 schreef Hankster het volgende:
Jadon z’n ogen verraden een pepmiddeltje.
Ja zou haar niet m'n bed uit schoppen. Maar speciaal daarvoor de redactie mailen gaat ook wat ver.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon voor een keertje is toch prima
Een sorry vanuit het programma mag wel ja. Op basis waarvan zou dit een match zijn geweestquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij stuurt het programma een brief na dat ze boos is op deze keuze
Ze mag een keer langskomen als ie achter de bar staat, krijgt ze een baco van hem.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hij krijgt mooier aan de bar tijdens z’n werk
Roept ja
Belt niet meer
Ja raar, ze werkte toch bij de zonnebank?quote:
Denk het niet. Wel in de buurtquote:
Volgens mij is ze fulltime bij de zonnebank maar niet om te werken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja raar, ze werkte toch bij de zonnebank?
Die pot? Zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:45 schreef Caland het volgende:
Die rooie heeft best iets knaps
Wat jij @:onlogisch
linkquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Nadirah gevonden op de gram. Badpakpic is wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |