Of Martin lult maar wat tegen Zoe, om haar in die waan te laten maar van de bro's kreeg ik ook de indruk dat het om Mexx ging.... heel vaag allemaal..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hmmm, nou raar dan dat bericht van Mexx
Ik denk dat er ook iets heel anders achter zit want hij wilde echt niet weg.... gewoon vage shit...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kan het toch geen reden zijn dat hij weg moest, en het niet zelf mocht beslissen, sterker hij wilde niet weg.
Ze is alweer wakker ook...quote:Op v
rijdag 17 maart 2023 19:50 schreef IkFok het volgende:
Janet valt in slaap op de bank naast Esther
Triest...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
Van Morri begreep ik ook dat het om Mexx ging.
Maar rare is dat hij in het Spaans tegen Rupi zei dat hij moest mailen naar " achter" dat hij niet naar huis ging.
Nadat hij naar achter was geweest zei hij in 1 keer ik wil niet maar ik moet. En hij moest huilen ook Isaak en Tiano lieten blijken dat het om Mexx ging maar dat hij zelf de keuze moest maken.
Beetje vaag allemaal . Nu moet hij ook metteen een baan zoeken en heeft hij 6 maanden van zijn leven voor niets weggegooid.
Niet voor niets, hij heeft de vrouw van zijn leven ontmoetquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
Maar rare is dat hij in het Spaans tegen Rupi zei dat hij moest mailen naar " achter" dat hij niet naar huis ging.
Nadat hij naar achter was geweest zei hij in 1 keer ik wil niet maar ik moet. En hij moest huilen ook Isaak en Tiano lieten blijken dat het om Mexx ging maar dat hij zelf de keuze moest maken.
Beetje vaag allemaal . Nu moet hij ook metteen een baan zoeken en heeft hij 6 maanden van zijn leven voor niets weggegooid.
Hij zou ermee trouwen als ze bij de poort op hem stond te wachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet voor niets, hij heeft de vrouw van zijn leven ontmoet
Ik denk dat hij meteen mocht samenwonenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij zou ermee trouwen als ze bij de poort op hem stond te wachten
Werken moet iedereen en hij heeft 6 bijzondere maanden mee gemaakt dat pakt niemand hem afquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
Gezien het tempo van exits zou ik niet te hoopvol zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij tegen die tijd gewoon thuis...
Dat kan op allerlei mogelijke manieren....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Gezien het tempo van exits zou ik niet te hoopvol zijn.
Zou er om de twee weken een eliminatie zijn geweest dan zaten een heleboel daar al niet meer dus die hebben mazzel gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Gezien het tempo van exits zou ik niet te hoopvol zijn.
Dotteke in JAA / [Agenda] EJVJLquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:17 schreef engine het volgende:
Zondag 4 uur 's middags een dj workshop van Imading.
Jasper en Wanda zitten het vaakst in de kasquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:20 schreef engine het volgende:
Isaac wil dat de kas netter bijgehouden wordt.
Wat gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jasper en Wanda zitten het vaakst in de kas
Die hebben dat ding ge-owned.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er zitten toch wel meer mensen in die kas? Gisteren JW en Eunice een hele tijd en Sas en bern hebben zelfs een matras gemaakt die erin pastquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echte liefde is...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Samen stofzuigen en kussens recht leggen.
Esther sliep er zelfs ,quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zitten toch wel meer mensen in die kas? Gisteren JW en Eunice een hele tijd en Sas en bern hebben zelfs een matras gemaakt die erin past
Dat klopt maar J en W het meestquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zitten toch wel meer mensen in die kas? Gisteren JW en Eunice een hele tijd en Sas en bern hebben zelfs een matras gemaakt die erin past
Vergeet vooral de 'groepen' met eliminatie-overleg niet, ze hebben de kas herhaaldelijk laten beslaan, zo druk hadden ze hetquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther sliep er zelfs ,verder zie ik iedereen wel gebruik maken van de kas
Dit idd , ik vind het een beetje onzin dat alleen Wanda en Jappie daar zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vergeet vooral de 'groepen' met eliminatie-overleg niet, ze hebben de kas herhaaldelijk laten beslaan, zo druk hadden ze het
Ik wandel even binnen hier, kijk meer BB op het moment maar de uitzendingen JVJL nog wel. Dus…. Wanda neukt met sjappie op tv en is nog steeds niet thuis? En dan blijft ze ook nog constant hangen bij die gast die ze op tv neukte terwijl ze een relatie thuis heeft van 9 jaar? Maakt ze zich nog steeds het meest druk over haar vriendschap met Jasper dan over haar relatie van 9 jaar? 😂 Deze meid.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja laten we vooral nog ff oordelenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik wandel even binnen hier, kijk meer BB op het moment maar de uitzendingen JVJL nog wel. Dus…. Wanda neukt met sjappie op tv en is nog steeds niet thuis? En dan blijft ze ook nog constant hangen bij die gast die ze op tv neukte terwijl ze een relatie thuis heeft van 9 jaar? Maakt ze zich nog steeds het meest druk over haar vriendschap met Jasper dan haar relatie van 9 jaar? 😂 Deze meid.
Perfecte samenvattingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik wandel even binnen hier, kijk meer BB op het moment maar de uitzendingen JVJL nog wel. Dus…. Wanda neukt met sjappie op tv en is nog steeds niet thuis? En dan blijft ze ook nog constant hangen bij die gast die ze op tv neukte terwijl ze een relatie thuis heeft van 9 jaar? Maakt ze zich nog steeds het meest druk over haar vriendschap met Jasper dan over haar relatie van 9 jaar? 😂 Deze meid.
Haha want jij vindt dat normaal?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja laten we vooral nog ff oordelen
Ze heeft laten vallen dat ze het niet vooraf had afgesproken, maar van de mensen thuis verwacht dat ze haar eruit halen als het 'te erg' isquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik wandel even binnen hier, kijk meer BB op het moment maar de uitzendingen JVJL nog wel. Dus…. Wanda neukt met sjappie op tv en is nog steeds niet thuis? En dan blijft ze ook nog constant hangen bij die gast die ze op tv neukte terwijl ze een relatie thuis heeft van 9 jaar? Maakt ze zich nog steeds het meest druk over haar vriendschap met Jasper dan over haar relatie van 9 jaar? 😂 Deze meid.
Hoe makkelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft laten vallen dat ze het niet vooraf had afgesproken, maar van de mensen thuis verwacht dat ze haar eruit halen als het 'te erg' is
De bal ligt dus bij Ivor. In Wanda's ogen tenminste
Pfff wat een dommerd haha sorry. Maar ja, misschien is Ivor al lang en breed vertrokken, alles van haar ingepakt en denkt ie ach laat haar dan maar net zo goed daar zitten ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft laten vallen dat ze het niet vooraf had afgesproken, maar van de mensen thuis verwacht dat ze haar eruit halen als het 'te erg' is
maar dat weten we nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pfff wat een dommerd haha sorry. Maar ja, misschien is Ivor al lang en breed vertrokken, alles van haar ingepakt en denkt ie ach laat haar dan maar net zo goed daar zitten ook.
Als je na een relatie van 8/9 jaar nog niet kan inschatten wat je partner ervan zou vinden hoe Wanda met Jappie omgaat, met hem het bed heeft gedeeld en gewoon met elkaar blijft hangen etc. dan ken je je partner niet. Neem aan dat je zoiets ook wel van te voren bespreekt als je voor een jaar weggaat. Wat als...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ze praat het voor zichzelf goed omdat ze niets van haar familie hoortquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ze moet wat he, als je daar zitDenk dat ze zichzelf daarmee wat rust heeft aangepraat
Dat kan ook natuurlijk, maar dat weet niemand, en dat scenario wil ze liever niet aan denken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pfff wat een dommerd haha sorry. Maar ja, misschien is Ivor al lang en breed vertrokken, alles van haar ingepakt en denkt ie ach laat haar dan maar net zo goed daar zitten ook.
Dit is natuurlijk een beetje on zinquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je na een relatie van 8/9 jaar nog niet kan inschatten wat je partner ervan zou vinden hoe Wanda met Jappie omgaat, met hem het bed heeft gedeeld en gewoon met elkaar blijft hangen etc. dan ken je je partner niet. Neem aan dat je zoiets ook wel van te voren bespreekt als je voor een jaar weggaat. Wat als...
Maar dat was het nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
Was een duif volgens Esther
[ afbeelding ]
Nee inderdaad tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:44 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat weten we niet
Is namelijk niet op de streams geweest wat Ivor doet of heeft gedaan.
Ja, de jury zit thuisquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze praat het voor zichzelf goed omdat ze niets van haar familie hoort
Ook Moraima heeft de voetjes van de vloerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:48 schreef engine het volgende:
Ze hebben zin om te dansen vanavond zo te zienhet is best gezellig.
Wat is onzin, dat je het bespreekt of dat je je partner na 8/9 jaar goed genoeg zou moeten kennen wat hij vindt van vreemdgaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een beetje on zin
Geloof dat ze rock best leuk vindenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook Moraima heeft de voetjes van de vloer
Nee laat ook maar , ik zie het al weerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is onzin, dat je het bespreekt of dat je je partner na 8/9 jaar goed genoeg zou moeten kennen wat hij vindt van vreemdgaan?
Dit nummer van Kiss is ook al een oudje, maar de jonkies doen het er lekker opquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof dat ze rock best leuk vindenMarciano was er zelf een beetje van verbaasd leek het.
Op zijn knieën?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:50 schreef engine het volgende:
Ik vind dat Jappie dat nu eigenlijk voor Wanda moet zingen
De 'oudjes' het fanatiekstquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit nummer van Kiss is ook al een oudje, maar de jonkies doen het er lekker op
De oudjes ookquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit nummer van Kiss is ook al een oudje, maar de jonkies doen het er lekker op
Liefst wel jaquote:
?? Ik zie 2 verschillende dingen. dus vroeg me dan af welke je dan onzin vindt. beetje raar antwoordquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee laat ook maar , ik zie het al weer
Kom op Erik! Kom op opa!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:53 schreef engine het volgende:
Iedereen moet opstaan van MarcianoWe gaan DANSEN!!
Ik vind hem steeds leukerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:53 schreef engine het volgende:
Iedereen moet opstaan van MarcianoWe gaan DANSEN!!
Volgens mij niet hoor, heel af en toe, maar hij zat vooral langs de kant een beetje te kijken en te praten met de bro's.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Danste Tiano ook wel zoveel toen Kim er nog was? Mag hem wel graag zien dansen, hij geniet er echt van
Toen danste Kim vooral, en zat Marciano zich daarvoor te schamenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Danste Tiano ook wel zoveel toen Kim er nog was? Mag hem wel graag zien dansen, hij geniet er echt van
Marciano heeft ook wel gedanst maar daar werd Kim dan weer woest overquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Toen danste Kim vooral, en zat Marciano zich daarvoor te schamen
Speciaal door Mirthe aangevraagd dit nummer.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:57 schreef D. het volgende:
Het gaat wel weer langzaam achteruit met de muziek
Ja, met Wendyquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano heeft ook wel gedanst maar daar werd Kim dan weer woest over
Hij is een stuk leuker zonder haar.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano heeft ook wel gedanst maar daar werd Kim dan weer woest over
Hij is een stuk leuker zonder haar.
Ah, daar ging het misquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Speciaal door Mirthe aangevraagd dit nummer.
Naar huis?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:59 schreef HopScotch het volgende:
Babette en Zoe geen zin? Waar hangen die uit.
Die zijn inderdaad al een hele tijd afwezig. Niks voor hun om een feestje over te slaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:59 schreef HopScotch het volgende:
Babette en Zoe geen zin? Waar hangen die uit.
Die heb ik wel allebei gezien even. Kim in het begin en Jeff stond iets later ergens beetje aan de zijkant.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie Kim en Jeff ook niet, die zaten eerder boven bij Ruppie
Nee andersom wat mij betreft. Ik vind Zoe het meest vreselijke kind in die hele loods en switch ook altijd als zij weer te horen is met d'r schetterbek.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe mag nog even blijven, voor Babette is het wel tijd
Jeff zag ik net nog wel, maar nu ook niet meer en Kim ook niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie Kim en Jeff ook niet, die zaten eerder boven bij Ruppie
Dat heb ik met Isaac. En Babette ook wel een beetje. Ze zeggen van alles maar het slaat vaak helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee andersom wat mij betreft. Ik vind Zoe het meest vreselijke kind in die hele loods en switch ook altijd als zij weer te horen is met d'r schetterbek.
Zoe is een beetje een Martin, daar wil ik me nog wel even aan storenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee andersom wat mij betreft. Ik vind Zoe het meest vreselijke kind in die hele loods en switch ook altijd als zij weer te horen is met d'r schetterbek.
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte vanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:04 schreef HopScotch het volgende:
Nou ben ik niet bepaald agressief maar zo'n Esther..
Ik ben benieuwd of ze ook zo uit haar plaat gaat als ze roddels over JW en Eunice hoortquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther gaat helemaal uit haar plaat![]()
@Korak wilde inderdaad iets van 691 tennisballen over het gek gaan gooienquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Ik las eerder hier dat iemand heel veel tennisballen ging gooien
Stream 2, zitten dus buitenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Babette en Zoë waren ook niet in het muts hoekje te zien.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Kenzi "waar the fuck is Mirthe nou weer?"
Nou zijn we Mirthe weer kwijt
Ik dacht over Rupie, maar ik schakelde later in.quote:
Het slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Vind het ook wel een beetje gezeur van Rupi. Marciano mag toch iets vinden
Marcianoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door wie, zat bij Babs, zucht, uren niets, nu 2 streams tegelijk.
Marciano heeft klachten over het etenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door wie, zat bij Babs, zucht, uren niets, nu 2 streams tegelijk.
Ja dank je, snap het nu weer.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano heeft klachten over het eten
Alleen geen chauffeur te vindenquote:
Dat weet je bij Rupiquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Rupie dus op zijn piemeltje getrapt omdat Marciano vindt dat er beter gegeten moet worden.
Isaac moet telkens z'n team intact houdenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Isaac gaat zich er mee bemoeien![]()
Graag weer beelden van het feestje @:febo
Daar heeft ie een goed puntquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Isaac begrijpt Rupie wel, hij zou Rupie apart hebben aangesproken.
Echt vermoeiend die kerel. Schakel gelijk uit als hij begint te praten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac moet telkens z'n team intact houden
Ik vind dit direct aanspreken wel verfrissend, iedereen klaagt, maar niemand durft een ander direct aan te spreken.quote:
Ja dit is echt heel erg vals van Isaacquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Echt vermoeiend die kerel. Schakel gelijk uit als hij begint te praten.
Marciano heeft het op een nette manier gezegd in de bespreking vanavond. Vind dit echt gezeur om niks.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit direct aanspreken wel verfrissend, iedereen klaagt, maar niemand durft een ander direct aan te spreken.
Indedaad, Rupie stelt zich ontzettend aan, daarom snap ik ook niet dat hij bijval krijgt van Isaac.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano heeft het op een nette manier gezegd in de bespreking vanavond. Vind dit echt gezeur om niks.
Ik hoorde vorige week ook al klagen dat er zoveel gefrituurd werd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:26 schreef pingu66 het volgende:
Maar was de voeding in Marciano's maand dan zoveel anders? Of in de maand van de schijf van vijf.....nee niet
En als iemand Rupert persoonlijk aanspreekt krijgen ze een sneer of grote bek. Marciano heeft dit gewoon keurig gedaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ze beide wel, je moet er wat van kunnen zeggen als iets je niet aanstaat, begrijp ook wel dat Ruppie het fijner had gevonden als hij Ruppie zelf persoonlijk had aangesproken
Jammer, denk dat sinds vanmorgen Marcia zich wil bewijzen aan kenzi en Wanda en opa ...die klagen steeds over het eten...denk dat hij een veilige weg kiest en zich toch aansluit bij de meerderheid..zou erg laf zijn.quote:
Ja echt...wat een kleuter.quote:
Ja ze zegt dat hij in hun clubje zitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij nu zo met Ice praat
Ze hebben Marciano niet onder controle, daar zitten ze mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij nu zo met Ice praat
Marciano noemde ze niet , of heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze zegt dat hij in hun clubje zitbeetje blinde vlek
Ze noemde zijn naam niet neequote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano noemde ze niet , of heb ik dat gemist
Nee dat klopt. Marciano noemde ze niet geloof ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano noemde ze niet , of heb ik dat gemist
Graag.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:32 schreef pingu66 het volgende:
Marciano gaat dadelijk nog Babette eruit stemmen.
Dit vind ik echt nastyquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Marciano noemde ze niet geloof ik.
Wendy, Zoë, Rupert, Imading, Moraima, nog eentje en Isaac.
Dat lachen van Isaac en Babettequote:
Ik dacht dat ze met Marciano een stelletje aan het vormen wasquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Marciano noemde ze niet geloof ik.
Wendy, Zoë, Rupert, Imading, Moraima, nog eentje en Isaac.
Ik kan het ook niet aanhorenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lachen van Isaac en Babettezo nep en overdreven
En dan lekker overblijven met een esther of een sas, zooooo gezellig..een Eunice een Moira die niet te verstaan is..tja denk dat er vele afhaken, ik al zeker..luister liever naar een Bep dan die saaie deelnemers.quote:
Nu was er super weinig geld ( zelf de opdrachten verkloot.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week ook al klagen dat er zoveel gefrituurd werd.
Ik wel, hoe hij zich helemaal laat gaan dat is niets voor hem, ook al is het niet om aan te horenquote:
In vergelijking met die harde kutlach van Kim op de achtergrond was dit loepzuiver te noemenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, hoe hij zich helemaal laat gaan dat is niets voor hem, ook al is het niet om aan te horen
Dat sowieso , alleen al hoe Isaac gisteren hrt volk toesprak ov er die ballenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:38 schreef woxxel het volgende:
Zoe dort een beetje vreemd vind ik.
Misschien is er wel iets extra's met de tennisballen meegekomen
Inderdaad, niet om aan te horenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In vergelijking met die harde kutlach van Kim (op de achtergrond) was dit loepzuiver te noemen![]()
Ik heb Babette en Kim al gevonden, nu mag iemand anders zoekenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nu is Kenzy weer verdwenen, als jij even zoekt.
Heeft ie spijt van denk ik. Maar dat laat dat alva mannetje niet blijken en hij mist Mattin heel erg denk ik.en dat gaat ieal helemaal niet toegeven.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met Marciano een stelletje aan het vormen was
Ik denk dat ze niet zo goed door heeft waar de tekst over gaatquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ie spijt van denk ik. Maar dat laat dat alva mannetje niet blijken en hij mist Mattin heel erg denk ik.en dat gaat ieal helemaal niet toegeven.
Hij mist hem meer dan die hele Kim
She even got me on cameraquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zo goed door heeft waar de tekst over gaat
Ja dat vond ik wel schattig om te zien. Echte bro'squote:
Terwijl Marciano Martin wel heel vaak afbekte en belachelijk maaktequote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel schattig om te zien. Echte bro's
quote:
Ga een tennisbal gooienquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:44 schreef pingu66 het volgende:
Ik wil weten of het uitkomt gaat lekken van Eunice en JW ( en of het überhaupt gebeurd is)
Ik ook. Maar het zou me niet verbazen , vanmiddag hing er ook al een apart sfeertje tussen die tweequote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:44 schreef pingu66 het volgende:
Ik wil weten of het uitkomt gaat lekken van Eunice en JW ( en of het überhaupt gebeurd is)
Dat doet Wanda bij Jasper ookquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl Marciano Martin wel heel vaak afbekte en belachelijk maakte
Kim was ook meer last dan lustquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ie spijt van denk ik. Maar dat laat dat alva mannetje niet blijken en hij mist Mattin heel erg denk ik.en dat gaat ieal helemaal niet toegeven.
Hij mist hem meer dan die hele Kim
-doe normaal-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |