quote:Op zondag 16 april 2023 12:06 schreef superkimmi het volgende:
We zijn alsnog met 10 personen [..]
Het staat nu allemaal vast. We gaan om 15:00 lasergamen, in de Kartfabrique Utrecht, op 7 mei. Zorg dat je op tijd bent!
quote:Op zondag 16 april 2023 23:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht
Ongeveer 1200 meter lopen vanaf station Maarssen.
Ja groupon ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:30 schreef Speedfight het volgende:
Social deal staat overigens vol met leuke aanbiedingen voor lasergamen
Dan word de vraag wel een beetje of je dat subforum dan het hele jaar wilt openhouden, omdat het eigenlijk alleen de kerstperiode betreft.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoe cool zou het zijn als de kerstpakkettenactie in FHF een eigen subforum zou krijgen.
Waar alles voor de kerstpakkettenactie in kan:
Een slowchat
Een uitpaktopic
Een v&a
Een fb
Alle kerstpakkettenactie topics
Roadtrip topics
Vervoer topic
Meetings
![]()
Maar qua vindbaarheid zijn we dan minder, dus het is op dat vlak een minder goed idee.
Meetings gaan gewoon doorquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:00 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dan word de vraag wel een beetje of je dat subforum dan het hele jaar wilt openhouden, omdat het eigenlijk alleen de kerstperiode betreft.
Lees OP. Als er iets in de datumprikker staat qua tijd is dat niet correctquote:Op maandag 20 maart 2023 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eh, overal 20:00? Ik moet ook nog terug met de trein he
Ja ik kan wel met de auto komen maar trein is zo lekker chill
Lets make lasergamen great again.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:18 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Lees OP. Als er iets in de datumprikker staat qua tijd is dat niet correct
Wij werden daar in eerste instantie ook door op het verkeerde been gezet en hebben de datumprikker naderhand moeten aanpassen. Ik begrijp de verwarring van @vogeltjesdans welquote:Op maandag 20 maart 2023 16:18 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Lees OP. Als er iets in de datumprikker staat qua tijd is dat niet correct
Ik kijk even of ik het kan aanpassenquote:Op maandag 20 maart 2023 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij werden daar in eerste instantie ook door op het verkeerde been gezet en hebben de datumprikker naderhand moeten aanpassen. Ik begrijp de verwarring van @:vogeltjesdans wel
Daarnaast wat mij betreft jammer dat nu alleen nog zondagen favoriet zijn (geen verwijt!). Dat geeft mij persoonlijk nogal wat logistieke uitdagingen. Maar dat is dan maar zo.
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:50 schreef superkimmi het volgende:
Doordat ik het heb gewijzigd, moet iedereen blijkbaar weer opniruw invullen. Sorry, dat wist ik ook niet (@:kapiteiniglo waarom deed jij dit dan ook niet gewoon)
@:djmo @:whiskers2009 @:vogeltjesdans @:sharuun01 @:nostra @:paul @:speedfight willen jullie aub nogmaals invullen? En dan dus uitgaan van ergens in de middag starten
Ik krijg die melding ook. Even je mail openen en op de link daarin klikken om je gegevens te updaten.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu kan ik hem niet meer invullen? Iets met een persoonlijke link?
Waarom?quote:
quote:
Dit ja hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:09 schreef Sharuun01 het volgende:
De overtuigingskracht van Vogeltjesdans in actie
Darth vd - come to the lasergame side!quote:
Als vogeltjesdans zijn "Lightsaber" tevoorschijn haalt ga ik er vandoorquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Darth vd - come to the lasergame side!
Zou ik mijn lichtsaber mee mogen nemen?
Zelfs niet als ie mooi oranje licht geeft?quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:33 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Als vogeltjesdans zijn "Lightsaber" tevoorschijn haalt ga ik er vandoor![]()
Er zijn dingen die ik niet wil zien
klink wel aanlokkelijk maar nee.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zelfs niet als ie mooi oranje licht geeft?
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:03 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
klink wel aanlokkelijk maar nee.
Paars met roze stippen mag wel, ow en de glittertjes natuurlijk
Zou leuk zijn als je deze keer eebij kan zijn natuurlijk maar je gezondheid gaat natuurlijk voor, en je ziet het al dit zal zeker niet de laatste meet zijn die we zullen doen er zijn verschillende mensen die het leuk vinden om deze te doen dus er komen nog genoeg kansen om erbij te zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
Hoi. Ik ga kijken.
Ik wil wel, maar zit nog niet helemaal soepel.
Kan ik wel aanvragen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoe cool zou het zijn als de kerstpakkettenactie in FHF een eigen subforum zou krijgen.
Waar alles voor de kerstpakkettenactie in kan:
Een slowchat
Een uitpaktopic
Een v&a
Een fb
Alle kerstpakkettenactie topics
Roadtrip topics
Vervoer topic
Meetings
![]()
Maar qua vindbaarheid zijn we dan minder, dus het is op dat vlak een minder goed idee.
7 mei? Even tellen, 5+7=12 dus dan gaan er 12 mensen mee. 12=1+2=3 dus hebben we 3 afvallers. 9 mensen, dat is acceptabel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:53 schreef superkimmi het volgende:
@:paul vul jij hem ook nog even opnieuw in?
En sowieso iedereen die mee wil en invloed wil op de datum, vul nog even gauw in! Vooralsnog staat de beste keuze op zondag 7 mei. Morgen ga ik de datum vastleggen!
Dit is kwalitatief rekenwerk, hier sluit ik me volledig bij aan, 9 is inderdaad acceptabel. 7 mei met 9 personen staat genoteerdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
7 mei? Even tellen, 5+7=12 dus dan gaan er 12 mensen mee. 12=1+2=3 dus hebben we 3 afvallers. 9 mensen, dat is acceptabel.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Kan ik wel aanvragen.En de vindbaarheid wordt er niet minder op, want de topics blijven dan ook gewoon zichtbaar in de FHF-index. (Een sub-subforum is eigenlijk een zoekfilter.)
Moeten we wel een afkorting (2 of 3 tekens) bedenken voor in dat vierkantje.quote:
Kpaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Moeten we wel een afkorting (2 of 3 tekens) bedenken voor in dat vierkantje.Zoals je bij F&F FLO en FAU hebt voor de flora & fauna sub-subfora.
Ideeën welkom!
In mijn autistische hoofd niet hoor. Daar is het altijd al Kpa geweest.quote:
PAK als in pakketquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Moeten we wel een afkorting (2 of 3 tekens) bedenken voor in dat vierkantje.Zoals je bij F&F FLO en FAU hebt voor de flora & fauna sub-subfora.
Ideeën welkom!
GTW als in GTWVquote:
Keiharde Pakketten Dump?quote:Op zondag 26 maart 2023 14:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje teveel op KPD
Hihi nee want ik mag niet meequote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:53 schreef superkimmi het volgende:
@:paul vul jij hem ook nog even opnieuw in?
En sowieso iedereen die mee wil en invloed wil op de datum, vul nog even gauw in! Vooralsnog staat de beste keuze op zondag 7 mei. Morgen ga ik de datum vastleggen!
HAKquote:
Ferst Kappetten Actie?quote:
Waar? Vlakbij een centraal gelegen station zou fijn zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 01:22 schreef superkimmi het volgende:
Zondag 7 mei it is! Dus als je mee wil lasergamen, zet die datum dan in je agenda!
Daar gaan we deze week even induiken. Aangezien er idd weer mensen met de trein komen, zullen we letten op locatie. Al zitten veel lasergames vaak wat achteraf, maar eventueel kunnen we altijd vanaf een station carpoolen indien nodig.quote:Op maandag 27 maart 2023 02:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar? Vlakbij een centraal gelegen station zou fijn zijn
Wmb prima, die hebben nu een aanbieding bij groupon, 12,50¤ voor 2x 12min lasergamenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Suggestie: https://www.kartfabrique.nl/lasergamen/
Utrecht/Maarssen, dan kan Ireth ook makkelijk mee.
ok ik kom ookquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:37 schreef Speedfight het volgende:
Sounds good. Jammer dat er geen reacties zijn buiten ons clubje van de vorige keer.
Met Groupon is het voordeliger denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok. Spijkers. Koppen. Social deals. Linkjes. Regelt iedereen het zelf of wordt het geregeld met een Tikkie-verzoek?
Wat, waar, hoe laat? Is met name nodig als we het zelf moeten regelen en betalen. Maar sowieso wel erg praktisch om te weten ook
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:37 schreef Sharuun01 het volgende:
Ik meende dat de bedoeling was dat we een tikkie van de kerstmeisjes krijgen vooraf voor het lasergamen, en de drankjes daar dan zelf betalen. dan is er ook geen gedoe met geld enzo.
Oeh lekker, geniet ervan!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zoiets ja.
We zijn even een weekje in Spanjekomende woensdag weer thuis
Welke regio/plaats? Dan kom ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zoiets ja.
We zijn even een weekje in Spanjekomende woensdag weer thuis
Ik zit in de Costa bravaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welke regio/plaats? Dan kom ik ook
Goed plan, ik ben er ook wel weer eens aan toe. Playa del Ingles is superleuk om uit te gaan. Ik stel hotel sandy beach voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik zit in de Costa bravamaar ga zondagochtend al weer terug.
Gaan we naar gran canaria? Ik kan wel meer zon gebruiken
7 mei, ws in Maarssen, maar nog niets geboekt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Soort van TVP #18423 lijkt me leuk dit dat zus zo.
Ben met heel veel bezig nu, waaronder ook mogelijk echt verhuizen.
Allemaal nog erg vaag.
Dus een misschien.
Waar gaat het zijn? Heb niet alles teruggelezen
Kom op het moment nog maar zelden op Fok! vandaar de onduidelijkheid
Wij zitten niet ver van Murcia.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welke regio/plaats? Dan kom ik ook
hier is het 30 graden!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik zit in de Costa bravamaar ga zondagochtend al weer terug.
Gaan we naar gran canaria? Ik kan wel meer zon gebruiken
Klopt, maar ik heb inpaktips nodig van inpakpiet!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:27 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oeh lekker, geniet ervan!
is het trouwens niet dat sinterklaas naar spanje gaat ipv de kerstvrouwen
Ik kom eraan, jullie hebben veeeeeel lekkerder weerquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wij zitten niet ver van Murcia.
[..]
hier is het 30 graden!
[..]
Klopt, maar ik heb inpaktips nodig van inpakpiet!
Gezellig! Wij vliegen dinsdag terugquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:55 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik kom eraan, jullie hebben veeeeeel lekkerder weer
Als mod kan ik voor beter weer zorgenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:55 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik kom eraan, jullie hebben veeeeeel lekkerder weer
Staat je goed die kleurquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als mod kan ik voor beter weer zorgen
Ja dank je, is wel weer even wennen hoorquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dank je, is wel weer even wennen hoor
Hihiloljahihiquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 13:33 schreef Sharuun01 het volgende:
Oww dat klinkt wel echt goddelijk daaro, dus we verplaatsen de meet naar Spanje en gaan allemaal die kant uit?
Ik zie het probleem niet...quote:Op zondag 2 april 2023 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar dan wordt het geen lasergamen maar schieten met waterpistolen
Piew piewquote:Op maandag 3 april 2023 00:15 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet...
We maken zelf wel pieuw geluiden alsof we met laser pistolen aan het schieten zijn.
En een waterpistolen gevecht klinkt eigenlijk wel veel leuker
Tikkie! Jij bent hemquote:
Ben je gek, ik wil gewoon op vakantie.quote:
Spannend!quote:Op donderdag 6 april 2023 12:12 schreef superkimmi het volgende:
Vanavond gaan we er even voor zitten om een wat waar hoe en hoe duur te bekijken! Vooralsnog gaan we uit van iedereen die heeft aangegeven 7 mei te kunnen.
Beetje erg late reactie, maar heb een erg drukke en erg hectische periode achter de rug (wel leuke dingen gelukkig) en ga nog meer hectische dingen tegemoet. Dus ik laat deze meet sowieso even voorbij gaan, ben al lang blij als ik een uurtje neer kan ploffen op mijn bankquote:Op maandag 27 maart 2023 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Suggestie: https://www.kartfabrique.nl/lasergamen/
Utrecht/Maarssen, dan kan Ireth ook makkelijk mee.
Ik weet waar je huis woont, we komen je gewoon halen. Of we gaan lasergamen in jouw huisquote:Op donderdag 6 april 2023 15:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beetje erg late reactie, maar heb een erg drukke en erg hectische periode achter de rug (wel leuke dingen gelukkig) en ga nog meer hectische dingen tegemoet. Dus ik laat deze meet sowieso even voorbij gaan, ben al lang blij als ik een uurtje neer kan ploffen op mijn bank
Ik lasergame niet mee, maar ik wil wil jullie wel meetenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:12 schreef superkimmi het volgende:
Vanavond gaan we er even voor zitten om een wat waar hoe en hoe duur te bekijken! Vooralsnog gaan we uit van iedereen die heeft aangegeven 7 mei te kunnen.
Ik ben alleen niet aanwezig in mijn huisquote:Op donderdag 6 april 2023 16:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont, we komen je gewoon halen. Of we gaan lasergamen in jouw huis
Ik overleg even met Rob wat ik doe. Je hoort nog van me/ons.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:28 schreef superkimmi het volgende:
Oke we hebben het volgende aan jullie voor te leggen:
We gaan naar de Kartfabrique in Utrecht. Rond 14:00 starten we. Exacte tijd kan uurtje afwijken, laten we weten zo gauw we geboekt hebben.
We kunnen uit 3 opties kiezen:
1: Voor 30 euro pp, is de lasergamearena een uur lang exclusief beschikbaar voor onze groep. Let op: dat kan alleen vanaf 10 personen, dus moet wel iedereen komen. Voordeel: we kunnen echt lang spelen. Uiteraard als je moe wordt mag je wel even pauze houden.
2: we boeken 2 ‘heats’ van 12 minuten per stuk (24 in totaal), met pauze ertussen. Dat kost ¤12,50 pp via Groupon
3: we boeken de aanbieding van optie 2, twee keer achter elkaar. Dan kost het ¤25 pp, met totale speeltijd 48 minuten en pauzes ertussen.
Belangrijk: we gaan de tikkies verzamelen voordat we boeken, drankjes zijn exclusief en moeten ter plekke worden afgerekend. Als je wel mee wil maar niet wil lasergamen, betaal je uiteraard niet voor het lasergamen. Geld terug als je afhaakt kan in principe niet.
Geven jullie je voorkeur door? @:sharuun01 @:djmo @:vogeltjesdans @:whiskers2009 @:nostra @:starflyer @:speedfight @:takaiki
En @:rafeiro, gezien de onzekerheid over je deelname neem ik je nog even niet mee in het keuzemoment.
Zal even tikkie sturen juffiequote:Op donderdag 6 april 2023 18:36 schreef Speedfight het volgende:
Uurtje schieten ben ik ook wel voorstander van en ik wil wel voor iemand betalen die t niet kan missen, dm mij maar
Daarom blijf ik houden van de kerstpakkettenactiegroepmenschenquote:Op donderdag 6 april 2023 18:36 schreef Speedfight het volgende:
Uurtje schieten ben ik ook wel voorstander van en ik wil wel voor iemand betalen die t niet kan missen, dm mij maar
Voor je kerstpakket die je gaat geven dit jaar! Dan kan je mooi komem lasergamen!quote:
Ik overleg uiteraard eerst even met @Starflyerquote:Op donderdag 6 april 2023 18:28 schreef superkimmi het volgende:
We gaan naar de Kartfabrique in Utrecht. Rond 14:00 starten we. Exacte tijd kan uurtje afwijken, laten we weten zo gauw we geboekt hebben.
1: Voor 30 euro pp, is de lasergamearena een uur lang exclusief beschikbaar voor onze groep. Let op: dat kan alleen vanaf 10 personen, dus moet wel iedereen komen. Voordeel: we kunnen echt lang spelen. Uiteraard als je moe wordt mag je wel even pauze houden.
2: we boeken 2 ‘heats’ van 12 minuten per stuk (24 in totaal), met pauze ertussen. Dat kost ¤12,50 pp via Groupon
3: we boeken de aanbieding van optie 2, twee keer achter elkaar. Dan kost het ¤25 pp, met totale speeltijd 48 minuten en pauzes ertussen.
Belangrijk: we gaan de tikkies verzamelen voordat we boeken, drankjes zijn exclusief en moeten ter plekke worden afgerekend. Als je wel mee wil maar niet wil lasergamen, betaal je uiteraard niet voor het lasergamen. Geld terug als je afhaakt kan in principe niet.
Geven jullie je voorkeur door? @:sharuun01 @:djmo @:vogeltjesdans @:whiskers2009 @:nostra @:starflyer @:speedfight @:takaiki
En @:rafeiro, gezien de onzekerheid over je deelname neem ik je nog even niet mee in het keuzemoment.
Na overleg komen we op optie 3.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik overleg uiteraard eerst even met @:Starflyer
We laten het jullie z.s.m. weten
Kan ik op de misschien lijst? Ben nog nooit naar een meet geweest en Utrecht is wel een stukje reizen dus moet tegen die tijd kijken hoe ik zit qua spanning en financienquote:Op donderdag 6 april 2023 18:32 schreef superkimmi het volgende:
Oh en @:majo en @:summer2bird als jullie nu alsnog willen meeten: hier is je kans!
Financiën valt wel iets voor te regelen. Het is niet voor niets een kerstpakkettenactie-meetquote:Op donderdag 6 april 2023 19:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan ik op de misschien lijst? Ben nog nooit naar een meet geweest en Utrecht is wel een stukje reizen dus moet tegen die tijd kijken hoe ik zit qua spanning en financien
Ons ook niet hoor! De meerderheid beslist in dezequote:Op donderdag 6 april 2023 20:27 schreef nostra het volgende:
Ik ga voor optie 3, maar haak niet af als het een andere wordt, het maakt mij niet zoveel uit.
Je hoeft er niet perse voor te rennen hoorquote:Op donderdag 6 april 2023 21:34 schreef Takaiki het volgende:
Ik kom wel maar lasergame niet mee (iets met krakkemikkige knieën)
MPG twijfelt zwaar... hij heeft het op zondagochtend altijd druk met vrijwilligerswerk
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:28 schreef superkimmi het volgende:
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:rob mag ook komen knallen natuurlijk
SPOILER: Natuurlijk mag ik komen, voor (klein) deel was ik:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als @DJMO beslist dat we komen speel ik niet mee tenzij er een deelnemer te kort is.
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:43 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]SPOILER: Natuurlijk mag ik komen, voor (klein) deel was ik:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als @:DJMO beslist dat we komen speel ik niet mee tenzij er een deelnemer te kort is.Ik ga mee met deze optie. We komen wel, maar willen niet afhankelijk zijn van het aantal deelnemers. Dus optie 3 wat ons betreft.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na overleg komen we op optie 3.
Imho vooral omdat je dan wat minder afhankelijk bent van het aantal deelnemers.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Zo te lezen komen we dus..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik ga mee met deze optie. We komen wel, maar willen niet afhankelijk zijn van het aantal deelnemers. Dus optie 3 wat ons betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 12-04-2023 22:08:55 ]
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:16 schreef Rob het volgende:
[..]
Zo te lezen komen we dus..Wil je niet gezellig meeknallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Ik zou alleen mee willen doen als het paintbal zou zijn en bepaalde mod's zouden deelnemen in het andere team.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wil je niet gezellig meeknallen?
Owh, allebei komen graag!quote:Op donderdag 6 april 2023 21:34 schreef Takaiki het volgende:
Ik kom wel maar lasergame niet mee (iets met krakkemikkige knieën)
MPG twijfelt zwaar... hij heeft het op zondagochtend altijd druk met vrijwilligerswerk
We kunnen op @Speedfight schieten!quote:Op donderdag 6 april 2023 22:30 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zou alleen mee willen doen als het paintbal zou zijn en bepaalde mod's zouden deelnemen in het andere team.
Heeft die een laserbehandeling nodig danquote:Op donderdag 6 april 2023 22:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We kunnen op @:speedfight schieten!
Ik hoef ook niet persé mee te doen (ik kom vooral voor de gezelligheid)quote:Op donderdag 6 april 2023 22:25 schreef KapiteinIglo het volgende:
Het is ongeveer gelijk. Maar gezien argument aantal deelnemers, hakken we de knoop door op optie 3.
Dus dan nu even inventariseren:
Deelnemers:
@:DJMO
@:vogeltjesdans
@:speedfight
@:nostra
@:sharuun01
@:starflyer
@:whiskers2009
@:superkimmi
@:kapiteiniglo
Kijkers:
@:rob
@:takaiki
Eventueel meedoen:
@:summer2bird
@:MPG
@:rafeiro
Ik stuur een tikkie voor 25¤ in de DM van de betreffende deelnemers, zet in de omschrijving van de betaling even de username voor wie je betaald. Dan kunnen we daarna gaan boeken.
Doe gewoon gezellig mee!quote:Op donderdag 6 april 2023 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet persé mee te doen (ik kom vooral voor de gezelligheid)![]()
Maar zo wel wil iknpg steeds in #team kneusjes (nog nooit gelasergamed)
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Doe gewoon gezellig mee!
Is leuk joh!
Jij mag in team
Kneusjes.
Owhquote:Op donderdag 6 april 2023 22:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
Volgens mij is het iedereen tegen elkaar.
Of ze moeten een ander spelsysteem hebben.
Jij in het konijnenpak en wij allemaal schietenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh
EDIT dan verklaar ik me, myself and I gewoon tot #team kneusje![]()
Neeeee!quote:Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jij in het konijnenpak en wij allemaal schieten
Dat had me tof geleken maar ik kan dan helaas niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:32 schreef superkimmi het volgende:
Oh en @:majo en @:summer2bird als jullie nu alsnog willen meeten: hier is je kans!
Volgens de verhalen van MPG is het 'what happened in Noordwijk stays in Noordwijk'quote:Op donderdag 6 april 2023 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, allebei komen graag!Is al bijna 10 jaar geleden dat ik jullie zag in Utrecht (en toen zat ik echt heeeeel slecht in mijn vel)...
En daarvoor was de enige x dat ik @:MPG heb gezien in Noordwijk bij de hotelmeetEn jij hebt al 2x echt geniale speelhengels gemaakt voor mijn katten. Superblij mee!
![]()
Ik zou een geweldig target zijn, niet te missenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je hoeft er niet perse voor te rennen hoor
quote:Op donderdag 6 april 2023 23:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens de verhalen van MPG is het 'what happened in Noordwijk stays in Noordwijk'![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer dan?quote:Op donderdag 6 april 2023 23:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik zou een geweldig target zijn, niet te missen![]()
Altijd welkom!quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:04 schreef Ireth het volgende:
Mocht het bij mij qua drukte en werkzaamheden lukken dan kom ik misschien nog wel ff langs waaien om gedag te zeggen en voor de gezelligheid, tis tenslotte wel bijna in mijn achtertuin
Dat ben ik nooit geweestquote:Op donderdag 6 april 2023 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan?Ik herinner me je als knap, slank en elegant.
Niet dat het uitmaakt verder, ik ben ook best een aardig target inmiddels![]()
![]()
Lijkt me wel, ging de vorige keer ook goed toch!quote:Op vrijdag 7 april 2023 02:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eventuele eet en drinkplannen maken we ter plekke wel?
oeh piew piewquote:Op donderdag 6 april 2023 22:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We kunnen op @:speedfight schieten!
Ik was afgelopen weekend nog 1 dag nepmod, in welk team moet ik dan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:22 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
oeh piew piew![]()
gewoon 1 keer mods vs rest?
Dan is het met z'n allen tegen één, is ook niet eerlijk toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:22 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
oeh piew piew![]()
dan ben jij gewoon free game voor ons allemaal, beetje van 2 walletjes etenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend nog 1 dag nepmod, in welk team moet ik dan?
Daarna doen we haar troosten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan is het met z'n allen tegen één, is ook niet eerlijk toch?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:07 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Daarna doen we haar troosten.
tijdens het schieten zijn we genadeloos.
En je hebt gelijk eerlijk is het niet voor ons, wij kunnen maar tegen 1 iemand punten scoren, zij kan ons allemaal overhoop schieten
Ja!quote:Op vrijdag 7 april 2023 02:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eventuele eet en drinkplannen maken we ter plekke wel?
Heb je gelijk al je notes weggegooid?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend nog 1 dag nepmod, in welk team moet ik dan?
Heel slecht ideequote:Op vrijdag 7 april 2023 08:22 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
oeh piew piew![]()
Weet je het zeker? Ik ben naar heel veel verschillende meets geweest ik weet ze niet allemaal meer...quote:
Ja, ik weet het zeker. Van die meet van de FP in Utrecht dan, en dat jij toen met MPG meegekomen wasquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik ben naar heel veel verschillende meets geweest ik weet ze niet allemaal meer...![]()
Ik begin heel hard te twijfelen of je wel de goede voor je hebt met slank en zulks![]()
Hahaha jaaaquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:22 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
mensen gewoon honorair mod maken tijden de meet zodat je je eigen team kan samenstellen
Waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef summer2bird het volgende:
Okey, ik ben omIk zou dan wel willen vragen of ik geholpen kan worden met de kosten van het uitje en de trein
Hij vraagt of dat met het Spoorwegmuseum wasquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het zeker. Van die meet van de FP in Utrecht dan, en dat jij toen met MPG meegekomen was
Ik zou niemand die er was (behalve MPG, want die had ik al eerder ontmoet en daar zijn foto's gemaakt) meer exact kunnen beschrijven, het is lang geleden. Maar "knap, slank elegant" is kennelijk de "aantekening" over jou die ik toen in mijn hoofd heb gemaakt. Je kan het slechter treffen![]()
Tuurlijk kan dat! We hebben al 3 mensen die hebben aangegeven ook voor een ander te willen betalen. Wat is handig denk je? Dat wij je in contact brengen met hun, of vind je het fijner om het via ons te regelen? Dat wij inzamelen en overmaken bijvoorbeeld, of digitaal treinkaartje sturen en dan voor je betalen op locatie?quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:51 schreef summer2bird het volgende:
Okey, ik ben omIk zou dan wel willen vragen of ik geholpen kan worden met de kosten van het uitje en de trein
Nee, was in een kroeg in de binnenstad. Niet Stairway, weet niet meer welke wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij vraagt of dat met het Spoorwegmuseum was
En dat slank en elegant wordt 7 mei drastisch gewijzigd in je hoofd![]()
![]()
Alleen maar meer om van te houdenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, was in een kroeg in de binnenstad. Niet Stairway, weet niet meer welke wel.
Bij mij zijn er ook de nodige kilo's bijgekomen de afgelopen jaren
Maar hey, gedeelde smart is halve smart![]()
Tel daar er nog maar 1 bij op. Als het nodig is wil ik ook nog wel wat bijdragen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat! We hebben al 3 mensen die hebben aangegeven ook voor een ander te willen betalen. Wat is handig denk je? Dat wij je in contact brengen met hun, of vind je het fijner om het via ons te regelen? Dat wij inzamelen en overmaken bijvoorbeeld, of digitaal treinkaartje sturen en dan voor je betalen op locatie?
Edit: en superleuk dat je meegaat natuurlijk!
Jij valt daar al onderquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tel daar er nog maar 1 bij op. Als het nodig is wil ik ook nog wel wat bijdragen.
@KapteinIglo vroeg of ik anders met het ov naar amersfoort kan komen en dat we daar samen verder reizen, dat lijkt me een goeie optiequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat! We hebben al 3 mensen die hebben aangegeven ook voor een ander te willen betalen. Wat is handig denk je? Dat wij je in contact brengen met hun, of vind je het fijner om het via ons te regelen? Dat wij inzamelen en overmaken bijvoorbeeld, of digitaal treinkaartje sturen en dan voor je betalen op locatie?
Edit: en superleuk dat je meegaat natuurlijk!
10,- jouw kant op.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
De kosten die nog gedekt moeten worden zijn:
25¤ voor lasergamen
35¤ voor een treinkaartje
@:speedfight @:whiskers2009 @:starflyer
Willen jullie dit onderling verdelen?
En het tikkie is opendus kan hergebruikt worden.
Graag even laten weten welk deel je betaald voordat ik het 10x binnenkrijg
Top.quote:
Zojuist ¤ 25,- overgemaaktquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Top.
Nog 25¤ nodig.
Edit:
medemogelijk gemaakt door:
@:vogeltjesdans
@:speedfight![]()
Als je op mij wacht? Ik kan pas dinsdag reactie verwachten van m'n bewindvoerder. Iets met Pasen enzo.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik mis nog 1 betaling en dan ga ik boeken.
We wachten gewoon even af. Heeft geen haastquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je op mij wacht? Ik kan pas dinsdag reactie verwachten van m'n bewindvoerder. Iets met Pasen enzo.
Tikkie jij bent 'm!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We wachten gewoon even af. Heeft geen haast
quote:
Ik ben zo trots op je hequote:Op donderdag 13 april 2023 17:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]![]()
Ik zag het!
Vanavond ga ik alles even in orde maken
Maar je kan toch met de trein komen? Je hebt toch een abbo voor heel NL? Je bent alleen ook welkomquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:09 schreef DJMO het volgende:
Rob kan op 7 mei achteraf helaas niet mee. Het is jammer van het geld, maar ik zeg af. Drinken jullie van mijn inleg maar een biertje achteraf. Of vraag iemand mee die wel graag wil maar het niet kon betalen.
Weet ik. Maar in m'n eentje ben ik een onhandige sociaal gehandicapte stuntel. Daarom heb ik zojuist een 'vakantie' bij @qltel en @Rewimo geboekt voor dat weekend. Ik trek het echt niet om in m'n eentje sociaal te doen met een hele groep relatief onbekenden. Sorry.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maar je kan toch met de trein komen? Je hebt toch een abbo voor heel NL? Je bent alleen ook welkom
hoor
Had ff gezegd, dan had ik zoonlief wel ergens kunnen laten logeren bij een vriend(innet)je. Dan was ik wel mee gegaan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in m'n eentje ben ik een onhandige sociaal gehandicapte stuntel. Daarom heb ik zojuist een 'vakantie' bij @:qltel en @:rewimo geboekt voor dat weekend. Ik trek het echt niet om in m'n eentje sociaal te doen met een hele groep relatief onbekenden. Sorry.
Ik schrok omdat ik dacht dat ik moest gaan lasergamen. Ben nogal een gemakkelijk doelwit in mijn scootmobielquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:32 schreef DJMO het volgende:
Weet ik. Maar in m'n eentje ben ik een onhandige sociaal gehandicapte stuntel. Daarom heb ik zojuist een 'vakantie' bij @:qltel en @:rewimo geboekt voor dat weekend. Ik trek het echt niet om in m'n eentje sociaal te doen met een hele groep relatief onbekenden. Sorry.
Je weet hoe lastig ik kan zijn, daar kun je beter bang voor zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik schrok omdat ik dacht dat ik moest gaan lasergamen. Ben nogal een gemakkelijk doelwit in mijn scootmobiel
Jou kunnen we wel aanquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:08 schreef DJMO het volgende:
Je weet hoe lastig ik kan zijn, daar kun je beter bang voor zijn
Ik heb deze post in de OP geplakt.quote:Op zondag 16 april 2023 12:06 schreef superkimmi het volgende:
We zijn alsnog met 10 personen en hebben DJMO haar geld terug kunnen geven.
Het staat nu allemaal vast. We gaan om 15:00 lasergamen, in de Kartfabrique Utrecht, op 7 mei. Zorg dat je op tijd bent!
Zet het vanavond nog even allemaal in de OP!
Doe het adres er dan ook even bij verpakkenquote:
Weet ik veel waar de kartfabrique isquote:Op maandag 17 april 2023 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe het adres er dan ook even bij verpakken
Zie mijn post hierbovenquote:
Ohquote:
quote:Maarrehhh, jij komt toch ook? Zonder Viv geen feest.
we moeten toch op iemand schieten
Laat maar weten wanneer je er bent! Dan is er ineens geheel toevallig een kerstpakkettenactiemeetquote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh![]()
Nu toegevoegd aan de OP!
[..]![]()
Helaas! Hopelijk kunnen we ook een keer meeten als ik in den lande ben.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je er bent! Dan is er ineens geheel toevallig een kerstpakkettenactiemeet
quote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh![]()
Nu toegevoegd aan de OP!
[..]![]()
Helaas! Hopelijk kunnen we ook een keer meeten als ik in den lande ben.
Wellicht kunnen @Fogel en @devzero dan ook aansluiten!quote:Op maandag 17 april 2023 22:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je er bent! Dan is er ineens geheel toevallig een kerstpakkettenactiemeet
Wacht, wat, waar?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Wellicht kunnen @:fogel en @:devzero dan ook aansluiten!
Gesellig meeten met de kerstpakkettenactie menschen als @Viv ook een keer in NL isquote:
Jullie komen ALLEBEIquote:Op woensdag 19 april 2023 18:51 schreef Takaiki het volgende:
Onze planning is nu al een strak schema om om 15:00 uur present te zijn
Mede mogelijk gemaakt door de overhaal-skills van @KapiteinIgloquote:
Een kapitein heeft doorgaans toch meer kielhaalskills?quote:Op donderdag 20 april 2023 08:35 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de overhaal-skills van @:kapiteiniglo
Kielhaalskills overhaalskills, ik zie het verschil niet helemaal.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een kapitein heeft doorgaans toch meer kielhaalskills?
quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:30 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Kielhaalskills overhaalskills, ik zie het verschil niet helemaal.
het ene zou bij mij toch echt wel voor het andere zorgen
en ik kies er helemaal zelf en alleen voor om te zeggen dat @:KapiteinIglo heel aardig en lief is![]()
Wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:30 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Kielhaalskills overhaalskills, ik zie het verschil niet helemaal.
het ene zou bij mij toch echt wel voor het andere zorgen
en ik kies er helemaal zelf en alleen voor om te zeggen dat @:KapiteinIglo heel aardig en lief is![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:05 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
beetje bang geworden van app berichten
Help mij!
dat betekend vishengel thuislaten en een kapiteintje overhoop proberen te knallen?quote:
Denk je anders dan niet aan ons?quote:Op maandag 24 april 2023 22:39 schreef superkimmi het volgende:
Net naar de sauna geweest in Maarssen. Terugweg zag ik de Kartfabrique![]()
Moest aan jullie denken
Ik welquote:Op maandag 24 april 2023 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denk je anders dan niet aan ons?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Ik lig in het zkh dus ben er helaas niet bij. Better luck next time!
Sterkte!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Sterktequote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Je komt gewoon, we helpen jequote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:13 schreef Rafeiro het volgende:
Pff ik heb zondag an sich tijd en mogelijkheid om er te zijn, maar is van beide mogelijke startlocaties enkele reis 2 uur heen (en terug dus ook) en nog behoorlijk aan de prijs ook. Denk dat me dat net iets te veel is om even te komen kijken. Kon vandaag pas mijn weekend verder plannen vandaar zo laat weer een reactie
Ik ga er nog even over denken en een nachtje over slapen
Zie ik jou morgen ookquote:
Dan houden we in plaats van een lasergame een ziekenhuisbedden racequote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Hoe meer zielen...quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Ik heb je nog nooit gezien in een fhf topic, laat staan dat je betaald hebt om mee te mogen doenquote:
quote:
@-Sigaartjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien in een fhf topic, laat staan dat je betaald hebt om mee te mogen doen
Hij is ervan overtuigd dat ik de grootste lul op fok heb ben, en hij wil dat in levende lijve komen uitchecken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
@:-sigaartje
Ben je op enig manier betrokken bij de kerstpakkettenactie?
Want deze meet is echt voor kerstpakkettenactiemenschen.
Plus eigenlijk is de inschrijving al een soort van gesloten. Dus je last minute aanmelding is een beetje vreemd.
De afgelopen 3 jaar in ieder geval niet![]()
De administratie van daarvoor kan ik niet inzien.
Als hij geen kerstpakket heeft gemaakt, gehad of gedoneerd of andere wijze iets heeft gedaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij is ervan overtuigd dat ik de grootste lul op fok heb ben, en hij wil dat in levende lijve komen uitchecken.
Beterschap!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Hij mag wat mij betreft mijn lul komen uitchecken hallo komen zeggen, maar dat is het dan ook welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Als hij geen kerstpakket heeft gemaakt, gehad of gedoneerd of andere wijze iets heeft gedaan.
Is hij niet welkom
2018 in Utrecht en in 2019 pakket naar ik dacht Roermond gestuurd. Ik heette toen nog Sigaartje zonder streepje.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Als hij geen kerstpakket heeft gemaakt, gehad of gedoneerd of andere wijze iets heeft gedaan.
Is hij niet welkom
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:52 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
2018 in Utrecht en in 2019 pakket naar ik dacht Roermond gestuurd. Ik heette toen nog Sigaartje zonder streepje.
Ik had het verschrikkelijk druk, maar laat maar zitten, doe geen moeite. Staks krijg ik nog een knal voor mijn kop van VD.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]dan ben je geschikt
![]()
Alleen je hebt je niet vooraf gemeld, had dat een reden? Of kom je alleen even buurten
Nou lijkt me dat VD gewoon volwassen en normaal kan doenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het verschrikkelijk druk, maar laat maar zitten, doe geen moeite. Staks krijg ik nog een knal voor mijn kop van VD.
Geen zorgen, zo erg ben ik nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het verschrikkelijk druk, maar laat maar zitten, doe geen moeite. Staks krijg ik nog een knal voor mijn kop van VD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen zorgen, zo erg ben ik nietOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooguit gaan we op je schieten! We hebben nog een kaartje over voor lasergamen omdat @nostra helaas niet mee kan morgenquote:
Oww dat klinkt niet goed, hopelijk komt het allemaal wel snel goed en beterschap!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Schieten? Waar? Wat? Wie? Gewoon alles en iedereen overhoop knallen!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hooguit gaan we op je schieten! We hebben nog een kaartje over voor lasergamen omdat @:nostra helaas niet mee kan morgen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:42 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Schieten? Waar? Wat? Wie? Gewoon alles en iedereen overhoop knallen!!
Dank je wel, zin in!quote:Op zondag 7 mei 2023 11:03 schreef Viv het volgende:
Vandaag is de dag!! Nogmaals heel veel plezier allemaal!
quote:Op zondag 7 mei 2023 11:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder was zeer sceptisch dat ik naar Utrecht ga vandaag om met !mensen van internet!!!! Te lasergamen
Ze heeft me helemaal ondervraagd hoe lang ik jullie al ken, wie daar komen, hoeveel er komen, hoe lang het duurt, wat ik ga eten enzovoorts![]()
Het begrip internetmeet is een beetje te groot voor haar generatie
Rennies to the rescueeeequote:Op zondag 7 mei 2023 11:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beetje maagklachten, maar ik kom gewoon.
Ahw dat is echt lief.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder was zeer sceptisch dat ik naar Utrecht ga vandaag om met !mensen van internet!!!! Te lasergamen
Ze heeft me helemaal ondervraagd hoe lang ik jullie al ken, wie daar komen, hoeveel er komen, hoe lang het duurt, wat ik ga eten enzovoorts![]()
Het begrip internetmeet is een beetje te groot voor haar generatie
Wij zijn er als het goed is ook wat eerder aangezien wij er van uitgaan dat de 1e sessie om 15:00 uur begint.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:19 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom er ook aan gescheurd. Ik vermoed dat ik wat eerder ben en zoek dan de bar op![]()
Totzooo heb er zin in!
Nu pas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |