Geen zorgen, zo erg ben ik nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het verschrikkelijk druk, maar laat maar zitten, doe geen moeite. Staks krijg ik nog een knal voor mijn kop van VD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen zorgen, zo erg ben ik nietOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooguit gaan we op je schieten! We hebben nog een kaartje over voor lasergamen omdat @nostra helaas niet mee kan morgenquote:
Oww dat klinkt niet goed, hopelijk komt het allemaal wel snel goed en beterschap!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Ik lig in het zkh dus ben er helaas niet bij. Better luck next time!
Schieten? Waar? Wat? Wie? Gewoon alles en iedereen overhoop knallen!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hooguit gaan we op je schieten! We hebben nog een kaartje over voor lasergamen omdat @:nostra helaas niet mee kan morgen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:42 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Schieten? Waar? Wat? Wie? Gewoon alles en iedereen overhoop knallen!!
Dank je wel, zin in!quote:Op zondag 7 mei 2023 11:03 schreef Viv het volgende:
Vandaag is de dag!! Nogmaals heel veel plezier allemaal!
quote:Op zondag 7 mei 2023 11:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder was zeer sceptisch dat ik naar Utrecht ga vandaag om met !mensen van internet!!!! Te lasergamen
Ze heeft me helemaal ondervraagd hoe lang ik jullie al ken, wie daar komen, hoeveel er komen, hoe lang het duurt, wat ik ga eten enzovoorts![]()
Het begrip internetmeet is een beetje te groot voor haar generatie
Rennies to the rescueeeequote:Op zondag 7 mei 2023 11:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beetje maagklachten, maar ik kom gewoon.
Ahw dat is echt lief.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder was zeer sceptisch dat ik naar Utrecht ga vandaag om met !mensen van internet!!!! Te lasergamen
Ze heeft me helemaal ondervraagd hoe lang ik jullie al ken, wie daar komen, hoeveel er komen, hoe lang het duurt, wat ik ga eten enzovoorts![]()
Het begrip internetmeet is een beetje te groot voor haar generatie
Wij zijn er als het goed is ook wat eerder aangezien wij er van uitgaan dat de 1e sessie om 15:00 uur begint.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:19 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom er ook aan gescheurd. Ik vermoed dat ik wat eerder ben en zoek dan de bar op![]()
Totzooo heb er zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |