Dit is kwalitatief rekenwerk, hier sluit ik me volledig bij aan, 9 is inderdaad acceptabel. 7 mei met 9 personen staat genoteerdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
7 mei? Even tellen, 5+7=12 dus dan gaan er 12 mensen mee. 12=1+2=3 dus hebben we 3 afvallers. 9 mensen, dat is acceptabel.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Kan ik wel aanvragen.En de vindbaarheid wordt er niet minder op, want de topics blijven dan ook gewoon zichtbaar in de FHF-index. (Een sub-subforum is eigenlijk een zoekfilter.)
Moeten we wel een afkorting (2 of 3 tekens) bedenken voor in dat vierkantje.quote:
Kpaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Moeten we wel een afkorting (2 of 3 tekens) bedenken voor in dat vierkantje.Zoals je bij F&F FLO en FAU hebt voor de flora & fauna sub-subfora.
Ideeën welkom!
In mijn autistische hoofd niet hoor. Daar is het altijd al Kpa geweest.quote:
PAK als in pakketquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Moeten we wel een afkorting (2 of 3 tekens) bedenken voor in dat vierkantje.Zoals je bij F&F FLO en FAU hebt voor de flora & fauna sub-subfora.
Ideeën welkom!
GTW als in GTWVquote:
Keiharde Pakketten Dump?quote:Op zondag 26 maart 2023 14:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje teveel op KPD
Hihi nee want ik mag niet meequote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:53 schreef superkimmi het volgende:
@:paul vul jij hem ook nog even opnieuw in?
En sowieso iedereen die mee wil en invloed wil op de datum, vul nog even gauw in! Vooralsnog staat de beste keuze op zondag 7 mei. Morgen ga ik de datum vastleggen!
HAKquote:
Ferst Kappetten Actie?quote:
Waar? Vlakbij een centraal gelegen station zou fijn zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 01:22 schreef superkimmi het volgende:
Zondag 7 mei it is! Dus als je mee wil lasergamen, zet die datum dan in je agenda!
Daar gaan we deze week even induiken. Aangezien er idd weer mensen met de trein komen, zullen we letten op locatie. Al zitten veel lasergames vaak wat achteraf, maar eventueel kunnen we altijd vanaf een station carpoolen indien nodig.quote:Op maandag 27 maart 2023 02:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar? Vlakbij een centraal gelegen station zou fijn zijn
Wmb prima, die hebben nu een aanbieding bij groupon, 12,50¤ voor 2x 12min lasergamenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Suggestie: https://www.kartfabrique.nl/lasergamen/
Utrecht/Maarssen, dan kan Ireth ook makkelijk mee.
ok ik kom ookquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:37 schreef Speedfight het volgende:
Sounds good. Jammer dat er geen reacties zijn buiten ons clubje van de vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |