Bij deze vraag zou je nog toe kunnen voegen: welke taal?quote:- Lees je? Ja, welke genres?
Bij deze vraag zou je kunnen toevoegen of de ontvanger ook iets voor de eventuele huisgenoten zou willen (en zo ja, wat).quote:- Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin, geslacht (M/V/anders))
quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:55 schreef PS. het volgende:
Ik zou persoonlijk een google forms formulier maken, waar men zich kan opgeven.
Voor jullie een stuk overzichtelijker, en voor de mensen die zich opgeven ook. Dan hoef je die info helemaal niet in de OP te zetten.
Kan natuurlijk ook een goed teken zijn.quote:
Ja en een opmerkingenveld! Dan kunnen ze daar bv nog dingen toevoegen.quote:Op zondag 30 april 2023 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Je zou ook nog een soort wildcard kunnen doen in de vragenlijst, voor gevers. Dat ze bijvoorbeeld zelf nog één of twee dingen via jullie aan de ontvangers kunnen vragen wat voorkeuren en dergelijken betreft.
Ik kan 'm wel aankondigen, maar ik weet niet of er dan ook users gaan reageren die helemaal niks met de Kerstpakkettenactie te maken hebben.quote:
Haha, dan kan je mooi vegen. Of misschien even een modnote boven het tekstveld, alleen reageren als je ook echt wat toe te voegen hebtquote:Op zondag 30 april 2023 12:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel aankondigen, maar ik weet niet of er dan ook users gaan reageren die helemaal niks met de Kerstpakkettenactie te maken hebben.
Goed punt. Als ik als wens zeg dat ik graag ooit met dolfijnen wil zwemmen oid, kan de gever er nog niks mee.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef tanteklara het volgende:
"Wat is nog een lang gekoesterde wens? (wereldvrede is een wens voor veel mensen, maar je gever kan hier vrij weinig mee, dus denk praktisch en aan jezelf)"
Bovenstaande vraag vond ik lastig. Er hangt voor mijn gevoel veel te veel gewicht aan de vraag. Is het niet handiger om een wensenlijstje te vragen van bv. maximaal 3 wensen. Krijg je hetzelfde antwoord.
Zoals bij een sinterklaaslijstje. Of de hele vraag weglaten.
Bij de vraag over lezen, mis ik de vraag of het papieren boeken zijn of via een e-reader.
Dit is een goed idee, dingen die niet bij hobby’s / lekkernijen / geurtjes of wat dan ook passen.quote:Op zondag 30 april 2023 11:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja en een opmerkingenveld! Dan kunnen ze daar bv nog dingen toevoegen.
Want dan ontvoer je Ed Sheeran en bind je hem vast onder de kerstboom ?quote:Op zondag 30 april 2023 22:11 schreef Magica het volgende:
Misschien een vraag over muziek. Favoriete band/ of waar/wie ben je fan?
Ik zou liever voor een zakelijk Microsoft Forms gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:55 schreef PS. het volgende:
Ik zou persoonlijk een google forms formulier maken, waar men zich kan opgeven.
Voor jullie een stuk overzichtelijker, en voor de mensen die zich opgeven ook. Dan hoef je die info helemaal niet in de OP te zetten.
Ja zoietsquote:Op zondag 30 april 2023 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Want dan ontvoer je Ed Sheeran en bind je hem vast onder de kerstboom ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |