Weet ik. Maar in m'n eentje ben ik een onhandige sociaal gehandicapte stuntel. Daarom heb ik zojuist een 'vakantie' bij @qltel en @Rewimo geboekt voor dat weekend. Ik trek het echt niet om in m'n eentje sociaal te doen met een hele groep relatief onbekenden. Sorry.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maar je kan toch met de trein komen? Je hebt toch een abbo voor heel NL? Je bent alleen ook welkom
hoor
Had ff gezegd, dan had ik zoonlief wel ergens kunnen laten logeren bij een vriend(innet)je. Dan was ik wel mee gegaan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in m'n eentje ben ik een onhandige sociaal gehandicapte stuntel. Daarom heb ik zojuist een 'vakantie' bij @:qltel en @:rewimo geboekt voor dat weekend. Ik trek het echt niet om in m'n eentje sociaal te doen met een hele groep relatief onbekenden. Sorry.
Ik schrok omdat ik dacht dat ik moest gaan lasergamen. Ben nogal een gemakkelijk doelwit in mijn scootmobielquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:32 schreef DJMO het volgende:
Weet ik. Maar in m'n eentje ben ik een onhandige sociaal gehandicapte stuntel. Daarom heb ik zojuist een 'vakantie' bij @:qltel en @:rewimo geboekt voor dat weekend. Ik trek het echt niet om in m'n eentje sociaal te doen met een hele groep relatief onbekenden. Sorry.
Je weet hoe lastig ik kan zijn, daar kun je beter bang voor zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik schrok omdat ik dacht dat ik moest gaan lasergamen. Ben nogal een gemakkelijk doelwit in mijn scootmobiel
Jou kunnen we wel aanquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:08 schreef DJMO het volgende:
Je weet hoe lastig ik kan zijn, daar kun je beter bang voor zijn
Ik heb deze post in de OP geplakt.quote:Op zondag 16 april 2023 12:06 schreef superkimmi het volgende:
We zijn alsnog met 10 personen en hebben DJMO haar geld terug kunnen geven.
Het staat nu allemaal vast. We gaan om 15:00 lasergamen, in de Kartfabrique Utrecht, op 7 mei. Zorg dat je op tijd bent!
Zet het vanavond nog even allemaal in de OP!
Doe het adres er dan ook even bij verpakkenquote:
Weet ik veel waar de kartfabrique isquote:Op maandag 17 april 2023 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe het adres er dan ook even bij verpakken
Zie mijn post hierbovenquote:
Ohquote:
quote:Maarrehhh, jij komt toch ook? Zonder Viv geen feest.
we moeten toch op iemand schieten
Laat maar weten wanneer je er bent! Dan is er ineens geheel toevallig een kerstpakkettenactiemeetquote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh![]()
Nu toegevoegd aan de OP!
[..]![]()
Helaas! Hopelijk kunnen we ook een keer meeten als ik in den lande ben.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je er bent! Dan is er ineens geheel toevallig een kerstpakkettenactiemeet
quote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh![]()
Nu toegevoegd aan de OP!
[..]![]()
Helaas! Hopelijk kunnen we ook een keer meeten als ik in den lande ben.
Wellicht kunnen @Fogel en @devzero dan ook aansluiten!quote:Op maandag 17 april 2023 22:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je er bent! Dan is er ineens geheel toevallig een kerstpakkettenactiemeet
Wacht, wat, waar?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Wellicht kunnen @:fogel en @:devzero dan ook aansluiten!
Gesellig meeten met de kerstpakkettenactie menschen als @Viv ook een keer in NL isquote:
Jullie komen ALLEBEIquote:Op woensdag 19 april 2023 18:51 schreef Takaiki het volgende:
Onze planning is nu al een strak schema om om 15:00 uur present te zijn
Mede mogelijk gemaakt door de overhaal-skills van @KapiteinIgloquote:
Een kapitein heeft doorgaans toch meer kielhaalskills?quote:Op donderdag 20 april 2023 08:35 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de overhaal-skills van @:kapiteiniglo
Kielhaalskills overhaalskills, ik zie het verschil niet helemaal.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een kapitein heeft doorgaans toch meer kielhaalskills?
quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:30 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Kielhaalskills overhaalskills, ik zie het verschil niet helemaal.
het ene zou bij mij toch echt wel voor het andere zorgen
en ik kies er helemaal zelf en alleen voor om te zeggen dat @:KapiteinIglo heel aardig en lief is![]()
Wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:30 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Kielhaalskills overhaalskills, ik zie het verschil niet helemaal.
het ene zou bij mij toch echt wel voor het andere zorgen
en ik kies er helemaal zelf en alleen voor om te zeggen dat @:KapiteinIglo heel aardig en lief is![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:05 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
beetje bang geworden van app berichten
Help mij!
dat betekend vishengel thuislaten en een kapiteintje overhoop proberen te knallen?quote:
Denk je anders dan niet aan ons?quote:Op maandag 24 april 2023 22:39 schreef superkimmi het volgende:
Net naar de sauna geweest in Maarssen. Terugweg zag ik de Kartfabrique![]()
Moest aan jullie denken
Ik welquote:Op maandag 24 april 2023 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denk je anders dan niet aan ons?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Ik lig in het zkh dus ben er helaas niet bij. Better luck next time!
Sterkte!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Sterktequote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Je komt gewoon, we helpen jequote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:13 schreef Rafeiro het volgende:
Pff ik heb zondag an sich tijd en mogelijkheid om er te zijn, maar is van beide mogelijke startlocaties enkele reis 2 uur heen (en terug dus ook) en nog behoorlijk aan de prijs ook. Denk dat me dat net iets te veel is om even te komen kijken. Kon vandaag pas mijn weekend verder plannen vandaar zo laat weer een reactie
Ik ga er nog even over denken en een nachtje over slapen
Zie ik jou morgen ookquote:
Dan houden we in plaats van een lasergame een ziekenhuisbedden racequote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Hoe meer zielen...quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Ik heb je nog nooit gezien in een fhf topic, laat staan dat je betaald hebt om mee te mogen doenquote:
quote:
@-Sigaartjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien in een fhf topic, laat staan dat je betaald hebt om mee te mogen doen
Hij is ervan overtuigd dat ik de grootste lul op fok heb ben, en hij wil dat in levende lijve komen uitchecken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
@:-sigaartje
Ben je op enig manier betrokken bij de kerstpakkettenactie?
Want deze meet is echt voor kerstpakkettenactiemenschen.
Plus eigenlijk is de inschrijving al een soort van gesloten. Dus je last minute aanmelding is een beetje vreemd.
De afgelopen 3 jaar in ieder geval niet![]()
De administratie van daarvoor kan ik niet inzien.
Als hij geen kerstpakket heeft gemaakt, gehad of gedoneerd of andere wijze iets heeft gedaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij is ervan overtuigd dat ik de grootste lul op fok heb ben, en hij wil dat in levende lijve komen uitchecken.
Beterschap!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Hij mag wat mij betreft mijn lul komen uitchecken hallo komen zeggen, maar dat is het dan ook welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Als hij geen kerstpakket heeft gemaakt, gehad of gedoneerd of andere wijze iets heeft gedaan.
Is hij niet welkom
2018 in Utrecht en in 2019 pakket naar ik dacht Roermond gestuurd. Ik heette toen nog Sigaartje zonder streepje.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Als hij geen kerstpakket heeft gemaakt, gehad of gedoneerd of andere wijze iets heeft gedaan.
Is hij niet welkom
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:52 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
2018 in Utrecht en in 2019 pakket naar ik dacht Roermond gestuurd. Ik heette toen nog Sigaartje zonder streepje.
Ik had het verschrikkelijk druk, maar laat maar zitten, doe geen moeite. Staks krijg ik nog een knal voor mijn kop van VD.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]dan ben je geschikt
![]()
Alleen je hebt je niet vooraf gemeld, had dat een reden? Of kom je alleen even buurten
Nou lijkt me dat VD gewoon volwassen en normaal kan doenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het verschrikkelijk druk, maar laat maar zitten, doe geen moeite. Staks krijg ik nog een knal voor mijn kop van VD.
Geen zorgen, zo erg ben ik nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het verschrikkelijk druk, maar laat maar zitten, doe geen moeite. Staks krijg ik nog een knal voor mijn kop van VD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen zorgen, zo erg ben ik nietOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooguit gaan we op je schieten! We hebben nog een kaartje over voor lasergamen omdat @nostra helaas niet mee kan morgenquote:
Oww dat klinkt niet goed, hopelijk komt het allemaal wel snel goed en beterschap!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:32 schreef nostra het volgende:
Schieten? Waar? Wat? Wie? Gewoon alles en iedereen overhoop knallen!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hooguit gaan we op je schieten! We hebben nog een kaartje over voor lasergamen omdat @:nostra helaas niet mee kan morgen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:42 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Schieten? Waar? Wat? Wie? Gewoon alles en iedereen overhoop knallen!!
Dank je wel, zin in!quote:Op zondag 7 mei 2023 11:03 schreef Viv het volgende:
Vandaag is de dag!! Nogmaals heel veel plezier allemaal!
quote:Op zondag 7 mei 2023 11:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder was zeer sceptisch dat ik naar Utrecht ga vandaag om met !mensen van internet!!!! Te lasergamen
Ze heeft me helemaal ondervraagd hoe lang ik jullie al ken, wie daar komen, hoeveel er komen, hoe lang het duurt, wat ik ga eten enzovoorts![]()
Het begrip internetmeet is een beetje te groot voor haar generatie
Rennies to the rescueeeequote:Op zondag 7 mei 2023 11:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beetje maagklachten, maar ik kom gewoon.
Ahw dat is echt lief.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder was zeer sceptisch dat ik naar Utrecht ga vandaag om met !mensen van internet!!!! Te lasergamen
Ze heeft me helemaal ondervraagd hoe lang ik jullie al ken, wie daar komen, hoeveel er komen, hoe lang het duurt, wat ik ga eten enzovoorts![]()
Het begrip internetmeet is een beetje te groot voor haar generatie
Wij zijn er als het goed is ook wat eerder aangezien wij er van uitgaan dat de 1e sessie om 15:00 uur begint.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:19 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom er ook aan gescheurd. Ik vermoed dat ik wat eerder ben en zoek dan de bar op![]()
Totzooo heb er zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |