Alleen in het eigen topic in het feedback forum.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:03 schreef Troel het volgende:
Hey @:nova wat weet je over de novasure en wat vind je van die naam?
Ow, stuk?
Oeh. Moet ik ook nog eens maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:01 schreef Troel het volgende:
Want ik ga uiensoep maken vanavond en ik heb mijn omgeving al gewaarschuwd
handje kaas? Het moet wel lekker draden kunnen trekken,quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Alleen in het eigen topic in het feedback forum.
[..]
Oeh. Moet ik ook nog eens maken.
Uien karameliseren lukt me al wel.
Ik heb geen zelfgemaakte bouillon, maar ik kan liters met tabletten maken.
En met wat getoast brood en een handje kaas erop een rondje in de oven, ben je er toch al een heel eind?
Moet lukken
Nee, ik heb die wedstrijd nodig voor het klassement. En de wedstrijd valt op zich wel mee, het is gewoon een korte afstand en niet zo koud als afgelopen zondag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je even op de rem moet trappen.
Is een wedstrijd laten gaan een optie?
Hij komt vanavond maar ik denk dat ik afzegquote:Inwisselen voor een relax dag met je nieuwe vriendje? Slaap je daar beter mee?![]()
Probleem is dat m'n collega me gisteren heeft verteld dat hij komende 2 weken werkreis/opleiding/conferentie heeft en ik dan dingen van hem moet overnemen die ik helemaal niet kan of weet. Ging laatst toen hij een weekje met vakantie was ook supergoed (niet dus), toen heb ik mezelf er redelijk doorheen kunnen bluffen maar voor 2 weken niet -- ik moet een meeting voorzitten en info presenteren die ik helemaal niet ken en er gaat van alles mis dus de mensen op die meeting gaan kritisch zijn.quote:Qua werk: gaat het in vlagen in chaos? Jij bent toch niet de oorzaak…
Kun je het in de groep gooien? Niet als ontevredenheid, meer als “vinden jullie ook…?”
#2cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt beetje rottig zo Tele en echt niet oké voor jouquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die wedstrijd nodig voor het klassement. En de wedstrijd valt op zich wel mee, het is gewoon een korte afstand en niet zo koud als afgelopen zondag.
[..]
Hij komt vanavond maar ik denk dat ik afzeg
[..]
Probleem is dat m'n collega me gisteren heeft verteld dat hij komende 2 weken werkreis/opleiding/conferentie heeft en ik dan dingen van hem moet overnemen die ik helemaal niet kan of weet. Ging laatst toen hij een weekje met vakantie was ook supergoed (niet dus), toen heb ik mezelf er redelijk doorheen kunnen bluffen maar voor 2 weken niet -- ik moet een meeting voorzitten en info presenteren die ik helemaal niet ken en er gaat van alles mis dus de mensen op die meeting gaan kritisch zijn.
Collega wil er vandaag niet over praten omdat hij thuiswerkt en hij wil het IRL bespreken. Nou had ik eigenlijk morgen thuis willen werken maar dat gaat dan niet. Want morgen is de laatste mogelijkheid voordat hij die twee weken weg is.
Ja maar met wie dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:
He tele, het klinkt alsof het niet zo lekker loopt de laatste tijd.
Zou je hier niet eens met iemand over praten?
Zijn leidinggevendequote:
Met je leidinggevende?quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar met wie dan?
Morgen spreek ik iig die collega.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:43 schreef Lonaa het volgende:
Burgerpunten verdiend: mijn zomerjurk heeft weer het correcte aantal knopen.
Het is maar net wat je 'een handje' noemt, natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:57 schreef Troel het volgende:
[..]
handje kaas? Het moet wel lekker draden kunnen trekken,
je leidinggevende. Aan de bel trekken. Of eigenlijk de noodrem.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar met wie dan?
Wat iedereen al zegt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar met wie dan?
Dat MOET je aangeven. Anders is het signaal namelijk "het is OK dat de organisatie zo met mij omgaat". En dan gaat het van kwaad tot ergerquote:
Niks moetquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat MOET je aangeven. Anders is het signaal namelijk "het is OK dat de organisatie zo met mij omgaat". En dan gaat het van kwaad tot erger
Zeker, ik zou het wel aanraden in dit geval.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, niks moet. Maar dan heb je de gevolgen
Dit. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik die collega was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat iedereen al zegt.
Je collega gaat op vakantie en nu moet jij morgen naar kantoor komen omdat hij nog moet overdragen.
Dat moet andersom natuurlijk. En je andere zorgen zou ik ook zeker met je leidinggevende bespreken.
Dan moet je leidinggevende maar bepalen wat de prioriteiten zijn, je kan nou eenmaal niet 2 banen in je eentje doen. En die meeting en presentatie is echt idioot hoor, dat kan je toch niet 'ff' overdragen.
Het is echt niet gek dat je daar niet blij van wordt en dat mag je zeker aangeven.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar met wie dan?
Nou, kijk eens: de Culchat voor de goede adviezen hierboven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar met wie dan?
Wtfquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die wedstrijd nodig voor het klassement. En de wedstrijd valt op zich wel mee, het is gewoon een korte afstand en niet zo koud als afgelopen zondag.
[..]
Hij komt vanavond maar ik denk dat ik afzeg
[..]
Probleem is dat m'n collega me gisteren heeft verteld dat hij komende 2 weken werkreis/opleiding/conferentie heeft en ik dan dingen van hem moet overnemen die ik helemaal niet kan of weet. Ging laatst toen hij een weekje met vakantie was ook supergoed (niet dus), toen heb ik mezelf er redelijk doorheen kunnen bluffen maar voor 2 weken niet -- ik moet een meeting voorzitten en info presenteren die ik helemaal niet ken en er gaat van alles mis dus de mensen op die meeting gaan kritisch zijn.
Collega wil er vandaag niet over praten omdat hij thuiswerkt en hij wil het IRL bespreken. Nou had ik eigenlijk morgen thuis willen werken maar dat gaat dan niet. Want morgen is de laatste mogelijkheid voordat hij die twee weken weg is.
Ik voeg even spuit 12 toe, helemaal mee eensquote:
Du hast rechtquote:
Nu zin om weer de periode te beleven waarin ik dit nummer plat draaidequote:
Ik ben juist bang voor de krachten die achter BBB aan de touwtjes trekken. Dat was al lang bekend. Diverse media hebben dat al aangestipt en Lubach liet dat laatst ook nog eens goed zien. Maw, veel mensen weten eigenlijk niet waar ze op gestemd hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi. Hier ook lichtelijk geschokt dat Nederland blijkbaar van populistische naar populistische partij dwarrelt. Het geeft in ieder geval wel het beeld dat er onvrede is. Ik heb ook het idee dat dat aan allerlei kanten wordt gevoed door groeperingen met een dubbele agenda. Maar ja, als ik eerlijk ben heb ik veel liever BBB dan FvD met zoveel zetels. Toen FvD zo ontzettend veel stemmen kreeg was ik echt somber, nu kan ik wel wat geruster toekijken hoe BBB het gaat doen uiteindelijk. Democratie hč.
@:Tele6, er klopt geen hout van hoe die collega met jou omgaat. En jij hebt het gevoel dat jij het niet goed doet? De verantwoordelijkheid ligt čcht niet bij jou hč! Jij doet niets verkeerd (behalve dan dat je je waarschijnlijk wat assertiever moet opstellen).
Het is zo lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu zin om weer de periode te beleven waarin ik dit nummer plat draaide
Luisteren als de kindertjes in bed liggen.quote:
Kijk, dat is wel een slim plan, fijn dat je collega zo meedenkt!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Als spuit 2130: helemaal eens met wat de rest zegt, @:Tele6!
Ik heb vanmiddag nog gewerkt maar voelde me steeds minder lekker worden. Om 17u laptop uit gegooid en een ibuprofen genomen. Half uur later toch maar even getemperatuurd want ik begon me toch wel echt raar te voelen, bleek ik koorts te hebben (38.0, dus net aan, maar toch). Collega gemaild want morgen om 13.30 intervisiebijeenkomst die ik moet geven en zij is daar coördinator van. Ik had gemaild dat ik hoop dat t morgenochtend weg is en dat ik vroeg update zal geven. Ze belde me vijf min later, dat we hem er gewoon uitgooien want a) hoe groot is nou de kans dat ik me morgen weer helemaal kiplekker voel en b) dan weten we zeker dat de studenten niet al onderweg zijn. En we plannen dan gewoon aan het eind een nieuwe bijeenkomst erbij dus alles schuift gewoon maandje op, en ze zijn toch allemaal pas eind augustus klaar met hun stage dus een laatste bijeenkomst begin juli is geen enkel probleem. Best wel blij met collega's als ditik voel me daar dan toch net te bezwaard voor om dat zelf dan te beslissen.
Morgenochtend één videomeeting staan die ik graag door wil laten gaan, maar als ik me morgenochtend nog niet lekker voel dan zeg ik die wel ook af. Even op de rem en aan mezelf denken.
En nu even rustig aan buiten wandelen, want dat werkt meestal goed om te kunnen ontspannen.
Ik ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:32 schreef Troel het volgende:
De uiensoep was heerlijk
En op. Meestal is er wel wat over. Geeft al wel aan hoe lekker het was. Voor dit weekend staan er allemaal lekkere dngen op het programma, maar ik ben het meest benieuwd naar zelfgemaakte baklava
Da’s het belangrijkste, nu met de pootjes omhoogquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:31 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen om 6.45 van huis en nu bijna thuis.....
Maar dan heb je ook wather bier is lekker geworden.
Over 10 jaar kan ze dat. Nu als net beginnende jong werknemer zonder ervaring niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wtf
Collega plant kut, verwacht werk van jou dat je niet kunt, heeft geen zin om concessies te doen aan zijn eigen kutplanning om jou daar goed op voor te bereiden en nu voel JIJ je bezwaard en kut? Foei.
Jammer voor je, waarde collega. Als je had gewild dat ik het overnam, had je dat tijdig moeten vragen en zorgen dat ik capabel was. Als je het nu alsnog HEEEL LIEF vraagt, en je aan MIJN SCHEMA aanpast, wil ik er wel over denken je uit de brand te helpen.
De tomatensoep met gerookte knoflook en de ragout van paddestoelen met pasteibakjes zijn niet heel erg makkelijk deelbaar denk ikquote:
Wees gerust, BBB bakt er de komende tijd bestuurlijk geen pepernoot van, en wordt over 4 jaar ook weer compleet weggeblazen. Een echt Probleem is het allemaal niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi. Hier ook lichtelijk geschokt dat Nederland blijkbaar van populistische naar populistische partij dwarrelt. Het geeft in ieder geval wel het beeld dat er onvrede is. Ik heb ook het idee dat dat aan allerlei kanten wordt gevoed door groeperingen met een dubbele agenda. Maar ja, als ik eerlijk ben heb ik veel liever BBB dan FvD met zoveel zetels. Toen FvD zo ontzettend veel stemmen kreeg was ik echt somber, nu kan ik wel wat geruster toekijken hoe BBB het gaat doen uiteindelijk. Democratie hč.
Het gebeurt echt vaker dan je denktquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik deed weer eens een topic report![]()
Kwam door een banner die in beeld sprong.
Er zit een persoon met "actieve herinneringen problemen". Een feiten verdraaiende en actief tegen onderzoek werkende baardmans, nu op een andere stoel maar nog steeds aanwezig. En een grapjurk die hard roept dat boerenbedrijven verplicht gestopt moeten worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef Isabeau het volgende:
@:Tele6, er klopt geen hout van hoe die collega met jou omgaat. En jij hebt het gevoel dat jij het niet goed doet? De verantwoordelijkheid ligt čcht niet bij jou hč! Jij doet niets verkeerd (behalve dan dat je je waarschijnlijk wat assertiever moet opstellen).
Daarom heb ik een abonnement genomen. Enige stomme is dat ik af en toe nog wel advertenties middenin zie. En ik kan niet upgraden of kijken of ik het verkeerde abonnement heb gehad, want dat werkt niet, je kunt alleen nieuwe abonnementen afsluitenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:43 schreef Candaasje het volgende:
Zoquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:43 schreef Candaasje het volgende:
I see what you did there en ik vind het tof.quote:
Blijf jij eens even snel uit mijn ster vies wijfjequote:
Venkel met parmezaanse kaas erover, uit de ovenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, hebben jullie nog iets spraakmakends gegeten?Ik had twee braadworsten met kartoffelsalat en Reibkuchen
Het vult
Je kunt altijd nog een volle maan maken van een sterretjequote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf jij eens even snel uit mijn ster vies wijfje
Huh? Ik dacht dat venkel een soort kruid was. Dus ik denk nu qua volme aan een takje peterseliequote:Op donderdag 16 maart 2023 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Venkel met parmezaanse kaas erover, uit de oven
Dille bedoel je denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat venkel een soort kruid was. Dus ik denk nu qua volme aan een takje peterselieErrors in mijn hoofd.
Vanwege de thee zekerquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat venkel een soort kruid was. Dus ik denk nu qua volme aan een takje peterselieErrors in mijn hoofd.
Ik had zelfgemaakte kip massala met aardappel en boontjes en ei en ui in het zuur en rotiplaat en pompoenpuree.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, hebben jullie nog iets spraakmakends gegeten?Ik had twee braadworsten met kartoffelsalat en Reibkuchen
Het vult
Ah joh dat is best lekker hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf jij eens even snel uit mijn ster vies wijfje
Laten we het daar maar op gooienquote:
Smaakt naar anijs, lekker manquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op gooienIk heb ook geen idee hoe het eruit ziet
quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op gooienIk heb ook geen idee hoe het eruit ziet
Ja ze maken er ook drop mee toch?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Smaakt naar anijs, lekker man
Mis alleen de wijn erbij maar soit
De olie gebruiken ze daar voor geloof ik jaquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze maken er ook drop mee toch?
Oh zaligquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:06 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik moest hardop lachen(met geluid nķg leuker) Te flauw, maar toch
https://imgur.com/gallery/2DDCTP4
Ik gebruik het enkel om bouillon te trekken eigenlijk. Hoe kun je het nog meer consumeren?quote:
Dun snijden en in salade mikkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik gebruik het enkel om bouillon te trekken eigenlijk. Hoe kun je het nog meer consumeren?
https://www.instagram.com/p/CpXyKncKPQg/quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:06 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik moest hardop lachen(met geluid nķg leuker) Te flauw, maar toch
https://imgur.com/gallery/2DDCTP4
Hij lacht ook echt als een Muricanquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CpXyKncKPQg/
Deze is ook prachtig met geluid.
Dit doet me denken aan die Fransen met die rare lachjes. Daar pas ik overigens ook prima tussenquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat een heerlijke lachquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:11 schreef Lonaa het volgende:
Heel begrijpelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:13 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik kon een eigen lach niet onderdrukken ook.
MENTAL NOTE: EERST DE BLAAS LEGEN!quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die Fransen met die rare lachjes. Daar pas ik overigens ook prima tussen
Oh lord, dit is niet te doen johquote:
Dit is zelfs de extended versionquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ken het filmpje en ik ga m _niet_ aanklikken
Zekerquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s het belangrijkste, nu met de pootjes omhoog
Zou dit signaal duidelijk zijn ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, en over mijn huidige werk. Er gaat nu iemand weg die officieel op 1april (😂) zou beginnen. 3 ochtenden meegelopen en gaat nu ergens anders werken
Of het is niet kous genoeg?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
1906 reserva especial is best smerig. Misschien ben ik na die zonnesteek wel gewoon een ander mens geworden en hou ik niet meer van bier. Dat kan.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek concerten. Van 15 jaar geleden. En ineens zag ik het. Mensen houden aanstekers en sterretjes in de lucht. Geen oplichtende mobiele telefoonschermpjes
Ergens vorige maand zag ik een heel indrukwekkend stukje van een concert. Wat volledig werd verpest door alle lichtgevende schermpjes in de luchtquote:
Wie was dat nou ook alweer, een zanger die mobieltjes verboodquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ergens vorige maand zag ik een heel indrukwekkend stukje van een concert. Wat volledig werd verpest door alle lichtgevende schermpjes in de lucht
Dat weet ik niet, maar klinkt als een enorm goed ideequote:Op donderdag 16 maart 2023 22:50 schreef Blues het volgende:
Wie was dat nou ook alweer, een zanger die mobieltjes verbood
Dat zien denk ik nu alle mensen die optreden de hele tijdquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:51 schreef Blues het volgende:
Ik weet nog dat ik met t koor stond op te treden en op t laatst ook alleen maar tegen mobieltjes aankeek ipv mensengezichten die genieten of meezingen
Ik lees met zoeken Bob Dylan, Madonna, Chris Rockquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Dat weet ik niet, maar klinkt als een enorm goed idee
Goede J.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
J vindt me heel zielig dus hij reed een eind om naar de toko om lekker eten te halen
Metalconcerten hebben dit euvel nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zien denk ik nu alle mensen die optreden de hele tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:45 schreef AnneX het volgende:
@:Blues @:Isabeau @:Leintjeuh dit kwam ik tegen. Is dat bij jullie ook zo?
Volgende week rij ik biebcollega naar een poli. Ben bennieuwd.Hou op schei uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patiënten moeten zich beneden in de hal met legitimatie aanmelden en krijgen een 'ticket'. Dan naar boven in ons geval. Als je geluk hebt hebben ze de goede poli gevonden, want die bewegwijzering is zooooo slecht en al tig keer veranderd (hoera voor mensen die steeds andere baantjes toebedeeld krijgen maar eigenlijk overal incompetent in blijken te zijn) maar door de onduidelijkheid en borden op stomme plekken gaan ze toch in het rijtje voor de poli staan omdat ze zeker willen weten dat ze goed zijn.
En vooral waar dan die wachtruimte is
#achter u en als u een bonnetje heeft hoeft u zich niet nog eens te melden hier aan de balie ( X 300562.668955.200.00)
Hopeloos en patiëntonvriendelijk ook nog eens een keer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 17-03-2023 00:44:19 ]
Volgende week rij ik biebcollega naar een poli. Ben bennieuwd.Jep. Inchecken in de centrale hal met je rijbewijs of ID, ticket printen, naar de juiste lift en etage reizen, daar inchecken bij een zuil door je ticket te scannen en dan maar wachten. De afdeling naast ons gaat binnenkort een robot testen die nieuwe patiënten uit het wachtgebied ophaalt en naar de afdeling brengt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leintjeuh op 17-03-2023 07:35:54 ]
quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:17 schreef Tele6 het volgende:
Verder was m'n avond het onderschrift van @:Isabeau helaas
Ik had uiteindelijk J toch niet afgezegd, want hij gaat komende week een week weg dus als ik 'm binnenkort nog wilde zien dan moest 't nu.
Ik dacht, ik vertel wat over m'n rotdag en ik krijg een knuffel en het wordt een fijne avond.
Blijkt hij te hebben nagedacht --- hij vindt het wel gezellig met me, en het klikt lichamelijk ook goed, maar hij is toch op zoek naar een gevoel en dat heeft hij niet bij me. Hij was nog wel helemaal aan het filosoferen over of dat gevoel nog komt (afgelopen weken zijn zo hectisch geweest, en we zijn geen tieners meer die halsoverkop hoteldebotel zijn, en het is wel Echt Heel Leuk samen, maar is dat genoeg, enz enz) maar ik denk dat de conclusie toch echt is dat het niks meer wordt met 'm
Lekker dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat het uur straks helemaal rammetje vol zit. Dat is nooit. Vind ik mooi.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lonaa op 17-03-2023 07:25:33 ]Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:18 schreef Lonaa het volgende:
Straks trainen. Het is een speciale workout. Zo'n 2 weken geleden is er iemand aangereden tijdens het hardlopen, in coma, hersendood, stekker eruit vorige week donderdag. Dat was er een van ons.Ik kende hem niet echt, weet wel wie het was. Hij ging altijd om 7 uur in de ochtend trainen. Vandaag is zijn begravenis. Zoals in het CrossFit gebruikelijk is, doen we ter nagedachtenis met z'n alle een workout, gemaakt voor degene die overleed. Die workout draagt dan voor altijd de naam van de overledene. Het is over het algemeen ook een vrij heftige/nare workout, want je moet het wel voelen.
Ik dacht dat jouw lijf stop had gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat het uur straks helemaal rammetje vol zit. Dat is nooit. Vind ik mooi.
Al is erg en ik begrijp enzo.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja. Ik heb toestemming van mijn (CrossFit)fysio om hem, aangepast op de kapot van mijn lijf, te doen. Dat betekent niet hardlopen maar fietsen. En de benchpress met m'n voeten op het bankje, zodat er zo weinig mogelijk stress op mijn heupen zit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw lijf stop had gezegd?
Al is erg en ik begrijp enzo.
Brave Lonaaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik heb toestemming van mijn (CrossFit)fysio om hem, aangepast op de kapot van mijn lijf, te doen. Dat betekent niet hardlopen maar fietsen. En de benchpress met m'n voeten op het bankje, zodat er zo weinig mogelijk stress op mijn heupen zit.
Ik sprak een paar dagen geleden iemand die bij jullie geweest was en die was er lyrisch over. Hartstikke fijn geregeld zei ze. Dat vond ik ook de laatste keer dat ik in een ziekenhuis en me moest aanmelden bij een zuil.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jep. Inchecken in de centrale hal met je rijbewijs of ID, ticket printen, naar de juiste lift en etage reizen, daar inchecken bij een zuil door je ticket te scannen en dan maar wachten. De afdeling naast ons gaat binnenkort een robot testen die nieuwe patiënten uit het wachtgebied ophaalt en naar de afdeling brengt...
Dat is zo naar! Ik heb het hormonaal soms een dag, maar gelukkig niet elke maand. Moet dan altijd aan m'n collega denken die een soort ontsteking had in haar evenwichtsorgaan en echt maanden uit de running was.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik werd gisteravond ineens, zo vanuit het niets, enorm duizelig. Ik moest me goed vasthouden toen ik de trap opliep. Toen ik in bed ging liggen om m'n boek te lezen was het net dat gevoel van flink veel te veel bier gedronken te hebben, alles draaide rond.
Nu nog steeds wat duizelig. Gek zeg. Ik hoop maar dat het snel wegtrekt...
Volgende week rij ik biebcollega naar een poli. Ben bennieuwd.Yep, enerzijds om te zorgen dat aan wettelijke verplichtingen wordt voldaan (legitimatie, is de patiënt werkelijk wie ie zegt te zijn) en bij de afdeling ook werkelijk aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook een eerste voorbereidende stap naar flexibele poliklinieken (niet altijd dezelfde aandoening op dezelfde plek) en flexibele spreekuren.
Percentage no-shows (gewoon niet komen op een afspraak) en "O ik zat nog koffie te drinken beneden" was ook dermate hoog, dat nu door het aanmelden en inchecken de mensen die er wel (tijdig) zijn op volgorde van ingepland-zijn c.q. wel aanwezig zijn worden opgeroepen.
Mede ook om te voorkomen dat er namen gebruikt worden (privacy groeperingen die zich daar druk over maken) en gesprekken over balies heen en weer gaan over inhoud. Die inhoud proberen we echt in de spreekkamer te houden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Hiero: https://indebuurt.nl/rott(...)-aan-de-maas~231784/quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:33 schreef Myraela het volgende:
@:AnneX Ik weet nog dat jij me deze week had genoemd over iets van een vintage markt in Rotterdam. Maar toen ik dat zag was ik kei-moe en bedacht ik me het later even op te zoeken. Maar nu kan ik het niet meer terugvinden. Weet jij toevallig nog over welke markt je het had?
Vergeet niet dat de jongere generaties heeeeel anders benaderd willen worden dan de babyboom generatie..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:04 schreef AnneX het volgende:
Als er maar plaats blijft voor menselijkheid.
O dat laatste is wel bijzonder; hier komt je foto alleen bij de medisch professional die je gaat spreken op het scherm (want die heeft vergewisplicht dat degene die gaat zitten ook degene was die zich eerder identificeerde).quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
In het grote universitaire ziekenhuis hier kan je je aanmelden via app (die met de belgische variant van digid verbonden is) als je in de buurt van het ziekenhuis bent. Vervolgens krijg je te zien waar je heen moet, en een QR code die je bij de poli nog eens moet scannen, waarna je te zien krijgt naar welke wachtzaal je moet.
Vervolgens komt op de borden in de wachtzaal je volgnummer op het scherm, samen met het hokje waar je heen mag voor je afspraak. Wat ik het frappantste vind is dat met het volgnummer ook je foto op het scherm komt. Voor 5 wachtzalen tegelijkertijd...Je kan dat uitzetten, maar veel mensen hebben dat niet uitgezet....
Daarover gesproken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de jongere generaties heeeeel anders benaderd willen worden dan de babyboom generatie..
Op mijn laptop neemt die balk bijna de helft van mijn scherm in. Daarnaast nog een blok waarin staat dat ik ik ben en welke functie ik heb opgegeven.quote:Startpagina Intranet
Goedemorgen Vanyel Vanyelsdottir
Waarom?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
O dat laatste is wel bijzonder; hier komt je foto alleen bij de medisch professional die je gaat spreken op het scherm (want die heeft vergewisplicht dat degene die gaat zitten ook degene was die zich eerder identificeerde).
En ja, er werd serieus gewisseld door mensen, het is geen gimmick die er voor de lol in gezet is...
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die dat wenselijk vindt, behalve een babyboomergeneratie functioneel beheerder met heel veel te weinig te doen om de dag gevuld te krijgenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef Vanyel het volgende:
WIE vindt zoiets prettig? Altijd moeten scrollen omdat je computer automatisch gegenereerd goedemorgen zegt
Wat mij bekend is:quote:
Ik denk het wel. Niet per se de stapelverliefd gevoelens die ik als puber wel eens had maar dat vind ik wel zo rustigquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
TeleVoel jij wel meer voor J dan?
Sterkte straks, Lonaa...
Ik werd gisteravond ineens, zo vanuit het niets, enorm duizelig. Ik moest me goed vasthouden toen ik de trap opliep. Toen ik in bed ging liggen om m'n boek te lezen was het net dat gevoel van flink veel te veel bier gedronken te hebben, alles draaide rond.
Nu nog steeds wat duizelig. Gek zeg. Ik hoop maar dat het snel wegtrekt...
Er lijkt zowaar echt een wachtrij te zijn, de website is nog niet uitgevallen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:25 schreef Myraela het volgende:
We zijn er weer, de wachtrij voor het stap-budget.
Ik ben er al vanaf 8:15quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:25 schreef Myraela het volgende:
We zijn er weer, de wachtrij voor het stap-budget.
Maar je krijgt toch vanaf 10 uur pas een random plekje aangewezen, toch?quote:
De kortste (ik moest van de loi meer schermen doen en belast daardoor de servers zeer overmatig) nog maar 9 minquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch vanaf 10 uur pas een random plekje aangewezen, toch?Hoe lang is je wachtrij nog?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Yep, enerzijds om te zorgen dat aan wettelijke verplichtingen wordt voldaan (legitimatie, is de patiënt werkelijk wie ie zegt te zijn) en bij de afdeling ook werkelijk aanwezig.
Het is ook een eerste voorbereidende stap naar flexibele poliklinieken (niet altijd dezelfde aandoening op dezelfde plek) en flexibele spreekuren.
Percentage no-shows (gewoon niet komen op een afspraak) en "O ik zat nog koffie te drinken beneden" was ook dermate hoog, dat nu door het aanmelden en inchecken de mensen die er wel (tijdig) zijn op volgorde van ingepland-zijn c.q. wel aanwezig zijn worden opgeroepen.
Mede ook om te voorkomen dat er namen gebruikt worden (privacy groeperingen die zich daar druk over maken) en gesprekken over balies heen en weer gaan over inhoud. Die inhoud proberen we echt in de spreekkamer te houden.
De zon is hierquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het regent.
Nou ja, beleef je weer wat nieuws
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:18 schreef Lonaa het volgende:
Straks trainen. Het is een speciale workout. Zo'n 2 weken geleden is er iemand aangereden tijdens het hardlopen, in coma, hersendood, stekker eruit vorige week donderdag. Dat was er een van ons.Ik kende hem niet echt, weet wel wie het was. Hij ging altijd om 7 uur in de ochtend trainen. Vandaag is zijn begravenis. Zoals in het CrossFit gebruikelijk is, doen we ter nagedachtenis met z'n alle een workout, gemaakt voor degene die overleed. Die workout draagt dan voor altijd de naam van de overledene. Het is over het algemeen ook een vrij heftige/nare workout, want je moet het wel voelen.
Zeker mooi dat jullie dit doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat het uur straks helemaal rammetje vol zit. Dat is nooit. Vind ik mooi.![]()
Wel naar![]()
Ja, veel en vaak, en samen met de teammanagers zorg daar ook actie mee bezig om dit ook echt voor elkaar te krijgen. Ook printers uit de ruimtes waar mensen hoorbaar communiceren, en kleine verbouwingen om te zorgen dat er geen geluid meer bij wachtruimtes kan komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:39 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Moet er gewoon om lachen. Ben je wel eens op de werkvloer cq poli?![]()
Alles kan worden meegeluisterd met de wachtruimte, we hebben ook nog een arts die al wandelend nog zijn verhaal aan het doen is en nogmaals iets uitlegd onder het met zijn patiënt meelopen door 2 gangetjes naar ons toe. (sorry rare zin)
Tig keer gevraagd of hij dat niet wil doen. Handel het in je kamer af en stuur ze naar de balieEigenwijze vent.
Maar.... ook alles dat je uit moet leggen doen we aan de balie omdat er geen ruimte (tje) vrij is om dat ergens anders te doen. En ondanks verbouwingen, schermen etc etc is alles te verstaan. Ook wat wij bespreken vanuit secretariaat en balie
Het mooiste dat er is, sjoonmakeh op die leeftijdquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:39 schreef yinu het volgende:
Och @:tele6 wat een rotdag zeg. Ik hoop dat je het met je collega in ieder geval uit kunt spreken en ik denk ook (als spuit 264) dat je het even aan je teamleider moet melden, dit is niet oké. Sowieso een planning maken waarin je een presentatie moet houden als je er zelf niet bent?![]()
Hier kun je wél zelf iets aan doen. De situatie mer J kun je inderdaad zelf niet beīnvloeden, hoe graag je dat misschien ook zou willen. Maar wel jammer hoor. Hopelijk bedenkt hij zich nog maar de timing voor jou is nu wel heel beroerd.![]()
Over ziekenhuizen: ik heb nog nooit digitaal ingelogd, ik zou dat best fijn vinden eigenlijk. Maar dan wil ik er wel een makkelijk te volgen routebeschrijving bij want ik verdwaal nooit ergens zo hopeloos als in ziekenhuizen.
@:lonaa het lijkt me wel verstandig om eens goed te gaan uitzoeken wat er nu zorgt voor je pijn. Als dat kan. Want dat is echt heel naar. Bij mij lijkt het nu alsof die jarenlange heup-pijn komt door een reumatische aandoening. Ik heb daar echt ongeveer 20 jaar (vanaf m’n 25e) mee rondgelopen maar doordat ik altijd eigenlijk heel fit was en goed belastbaar was is het nooit goed uitgezocht. Het mes snijdt aan twee kanten: doordat ik fit was werden mijn klachten niet zo serieus uitgezocht (en ik ben bij dokters nooit zo assertief). Maar met eerdere diagnose was mijn lichaam mogelijk wel iets minder kaput geweest.
Dus wees assertief![]()
En mooi van de herdenkingsWOD vandaag![]()
Ik ga nu op m’n neefje van 2 passen![]()
Hij houdt momenteel van Sjoonmakeh dus ik verwacht dat ik uren naast de gootsteen moet staan
Goed zeg!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, veel en vaak, en samen met de teammanagers zorg daar ook actie mee bezig om dit ook echt voor elkaar te krijgen. Ook printers uit de ruimtes waar mensen hoorbaar communiceren, en kleine verbouwingen om te zorgen dat er geen geluid meer bij wachtruimtes kan komen.
En dat zal bij verdere flexibilisering van de poli's nog meer aandacht krijgen. Secretariaten zijn bij ons al grotendeels van de balies weggehaald met hetzij een buffer ruimte er tussen, hetzij echt "aan de andere kant van de gang". En veel gedrags gesprekken.
Ik ben ook wel een beetje "zorgmijdend". Vind het vaak allemaal niet zo erg ofzo. Maar als ik eerlijk ben heb ik al jaren wel last van mijn lijf. Het kringetje wat je zegt herken ik geloof ik wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:39 schreef yinu het volgende:
@:lonaa het lijkt me wel verstandig om eens goed te gaan uitzoeken wat er nu zorgt voor je pijn. Als dat kan. Want dat is echt heel naar. Bij mij lijkt het nu alsof die jarenlange heup-pijn komt door een reumatische aandoening. Ik heb daar echt ongeveer 20 jaar (vanaf m’n 25e) mee rondgelopen maar doordat ik altijd eigenlijk heel fit was en goed belastbaar was is het nooit goed uitgezocht. Het mes snijdt aan twee kanten: doordat ik fit was werden mijn klachten niet zo serieus uitgezocht (en ik ben bij dokters nooit zo assertief). Maar met eerdere diagnose was mijn lichaam mogelijk wel iets minder kaput geweest.
Dus wees assertief![]()
En mooi van de herdenkingsWOD vandaag![]()
Ik hoorde al dat het was. Had het nieuwsbericht gezien dat de hardloper omgekomen was en toen was het vrij snel te linken. Ik vind dat soort dingen heftig. Hopelijk heb je je lichaam wel een beetje gespaard.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Het was indrukwekkend. Gedenkplek met rouwkaart en kaarsen. Minuut stilte. Allemaal geven wat je hebt.
Eerste stappen enzo, lief zijn voor je lijf.. kan je er langer mee doenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje "zorgmijdend". Vind het vaak allemaal niet zo erg ofzo. Maar als ik eerlijk ben heb ik al jaren wel last van mijn lijf. Het kringetje wat je zegt herken ik geloof ik wel.
Goed, maandag HA en dan gyneacoloog, met de fysio helemaal vanaf 0 beginnen (iets met build back better enzo). Ik overweeg ook pijn-dagboek bij te houden. Zowel voor gyneacoloog als fysio. En dus oefenen met enorm goed luisteren naar mijn lijf. Herkennen wat 1 en 2 is op de pijnschaal. Vind dat echt heel lastig.
Wat bedoel je dan? Ik hoor wel dingen in de wachtkamer, maar niets waarvan ik het vervelend zou vinden als iemand het van mij zou horen. Ze weten toch niet wie erbij hoort.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:49 schreef Troel het volgende:
Voor wat betreft ziekenhuizen, huisartsen noem maar op. Ik vind het altijd verbazingwekkend hoeveel er besproken wordt zonder dat er rekening gehouden wordt met wie er in de wachtkamer zit. Ik dacht altijd dat dat aan mij lag (geen filter, alles komt binnen), maar kennelijk kan iedereen het dus altijd horen?
Ik hoor ook wel eens namen genoemd worden en welke medicijnen en wat er allemaal gedaan moet worden. En aangezien ik meestal ruim op tijd aanwezig ben, hoor ik dus ook wie er binnengeroepen wordt met dezelfde naam zeg maar.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ik hoor wel dingen in de wachtkamer, maar niets waarvan ik het vervelend zou vinden als iemand het van mij zou horen. Ze weten toch niet wie erbij hoort.
Het kan ook best nog wel veel beter; maar in een tijd dat jan en alleman met een smartphone overal zit en alles en iedereen online kan opzoeken (en sommigen dat normaal gedrag vinden) is het aandacht besteden aan privacy nog meer een must..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed zeg!
Die gedragsgesprekken zijn ook echt nodig.
Dan zeggen de lawaaipapagaaien wel steeds: oh ja ik zal er op letten, maar dan wordt er toch weer vaak hard gelachen of geroepen.
Lekker als je net een onco patiënt na een slecht nieuws gesprek aan je balie hebt
Het kan bij ons echt allemaal veel beter en we hebben daar ook al een paar overleggen aan besteed.
Verbouwingkje van ons secretariaat is wel aanstaande, op verzoek/advies van onze TL.
Maar ja............. die is er nog maar 3 weken dus of het allemaal gaat lukken is dat vraag. Háár TL is niet heel erg van de werkvloer nl.
zelfgemaaktquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:05 schreef AnneX het volgende:
Meer Cul: vraagje aan liefhebbers van Paasbrood: welk brood viel het best in de smaak? Was dat van de lidl?
Nu eet ik die van de spar. Thuis zag ik pas op de bon, dattie ¤ 8 kost.
Deze is meer cake achtig.
Dat ís Culquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
zelfgemaakt![]()
want ik wil er geen sukade en nootjes in en dan heb je bijna alleen maar nepspijs enzo
Hij zei meisje tegen mequote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed meisjes, ik weet het even niet. Ik loop maar even het dorp in voor een kopje koffie of zo
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:21 schreef Tele6 het volgende:
Collega gesproken, middenweg gevonden. Hij gaat toch die meeting doen (gewoon spijbelen van cursus voor dat uurtje). Ik moet wel een andere meeting wat presenteren maar dat is echt maar 2 slides of zo en niet alle hoge piefen. Ik moet wel weer die 2 collega's aansturen maar ze zijn nu op een beter punt dan vorige keer qua zelfstandig er wel raad mee weten, dus waarschijnlijk is het alleen een kwestie van luisteren naar wat ze vertellen over hun voortgang.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:21 schreef Tele6 het volgende:
Collega gesproken, middenweg gevonden. Hij gaat toch die meeting doen (gewoon spijbelen van cursus voor dat uurtje). Ik moet wel een andere meeting wat presenteren maar dat is echt maar 2 slides of zo en niet alle hoge piefen. Ik moet wel weer die 2 collega's aansturen maar ze zijn nu op een beter punt dan vorige keer qua zelfstandig er wel raad mee weten, dus waarschijnlijk is het alleen een kwestie van luisteren naar wat ze vertellen over hun voortgang.
En begreep meneer, dat je je overvallen voelde? En twee: is leidinggevende op de hoogte?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:21 schreef Tele6 het volgende:
Dat ik me overvallen voelde, ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
En begreep meneer, dat je je overvallen voelde? En twee: is leidinggevende op de hoogte?
Verder: gedaan 👍🏼
wauw. En ondanks dat je de leidinggevende niet gesproken hebt, zou ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij zei dat het aan mij lag want dat ik het allemaal heus wel kon dus dan is het niet slim van me dat ik het niet zie zitten
Ergens, geherformuleerd, begrijp ik dit wel. Als de boodschap is: lieve collega, je bent hartstikke competent, je hoeft je echt niet druk te maken over deze klusjes.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat ik me overvallen voelde, ja.
Hij zei dat het aan mij lag want dat ik het allemaal heus wel kon dus dan is het niet slim van me dat ik het niet zie zitten
Misschien ligt het aan de manier waarop het beschreven wordt, maar ik krijg er een heel unheimlich gevoel bij. Een soort van zichzelf goedpraten dat het zo gegaan is ofzo. Kan het heel moeilijk omschrijven.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Waarom moet dit per se naar de leidinggevende? Als je het zelf meer succes hebt uitgesproken, lijkt me daar geen aanleiding meer toe.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hou zo van letterlijk vertaalde menukaartenje kunt hier voor een tientje een liter bloeding krijgen
Want dat is wat Sangria betekent
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Waarom moet dit per se naar de leidinggevende? Als je het zelf meer succes hebt uitgesproken, lijkt me daar geen aanleiding meer toe.
Vanyel Vanyelsdottirquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
En ik wil nog ffdoen op je tekst ergens, je typte "Vanyeldottir"
Want dat leek je handig?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:30 schreef Vanyel het volgende:
Geīnspireerd op de werknaam van mijn kind, dat noemde ik vroegah op Fok D'Shontay Appel-Bloesem Vanyelsdottir
Hier mag je geloof ik ook wel zelf je achternaam kiezen..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:34 schreef Molo het volgende:
Vind het wel stom dat dottir hier in Nederland niet mag. Zo mooi dat systeem in IJsland
Je mag als ouders eenmalig kiezen welke achternaam je gebruikt voor de kinderen, dat is dan voor alle kinderen. Als ze 12 zijn mogen ze zelf kiezen om te wisselen ofzo. Maar je kunt niet zomaar voor elk kind een andere achternaam kiezen (uitgaande van telkens dezelfde partner dus he)quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier mag je geloof ik ook wel zelf je achternaam kiezen..
En in de faroer mag dat ook. Zo hebben de chef, zn broer en z'n zus alle drie een andere achternaam...
Ik woon niet in NL en de chef ook niet...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Je mag als ouders eenmalig kiezen welke achternaam je gebruikt voor de kinderen, dat is dan voor alle kinderen. Als ze 12 zijn mogen ze zelf kiezen om te wisselen ofzo. Maar je kunt niet zomaar voor elk kind een andere achternaam kiezen (uitgaande van telkens dezelfde partner dus he)
Lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:42 schreef fietsie het volgende:
Zo. Weekend.
Dus er staat pulled pork te garen in de Instant Pot
Ja top toch! Eenheid in gezin is wel mooi vind ik maar is beetje achterhaald met de realiteit ook welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier mag je geloof ik ook wel zelf je achternaam kiezen..
En in de faroer mag dat ook. Zo hebben de chef, zn broer en z'n zus alle drie een andere achternaam...
Chef heeft dezelfde achter naam als zn vader, broer heeft vaders voornaam+son, zus heeft vaders voornaam +dottir
Ik vind het mooi![]()
Hebbie al een chatGPT versie 4 integratie?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker
Ik zat te spelen met de chatbot hiero
Zonde van mijn tijd
Ga lekker spelen met de display van mijn fietsie. Gebruiksaanwijzing erbij en daarna stukkie fietsen
Denk verder met stiepen maken voor tuinhuisje bij m'n broertje (indien het niet regent), kapper.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook weekend. En helaas ook best een groot boodschappenrondje. Hoe eerder ik dat doe, hoe eerder ik echt weekend heb.
Hebben jullie nog weekendplannen? Hier weer keuken organiseren en schoonmaken, verder tuinieren.
Maar toch leuk. Heb wel boter kaas en eieren gespeeldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker
Ik zat te spelen met de chatbot hiero
Zonde van mijn tijd
Dat laatste is geenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga nu iig geen contact zoeken of smeken of zo, maar denk wel dat als hij komt met dat hij me toch mist en dat hij toch denkt dat hij wel wat voelt, dat ik het dan wel weer wil proberen
quote:
Ik welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Je mag als ouders eenmalig kiezen welke achternaam je gebruikt voor de kinderen, dat is dan voor alle kinderen. Als ze 12 zijn mogen ze zelf kiezen om te wisselen ofzo. Maar je kunt niet zomaar voor elk kind een andere achternaam kiezen (uitgaande van telkens dezelfde partner dus he)
Ik ga kerona lijenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook weekend. En helaas ook best een groot boodschappenrondje. Hoe eerder ik dat doe, hoe eerder ik echt weekend heb.
Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Hier weer keuken organiseren en schoonmaken, verder tuinieren.
Dan krijg je wel ook VanyelsAFABnonbinarykid...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja top toch! Eenheid in gezin is wel mooi vind ik maar is beetje achterhaald met de realiteit ook wel
Son en dottir is iig heel heel mooi en gelijkwaardig etc
Ik kwam net per ongeluk langs de Ierse pub die nog als laatste op mijn lijstje to do stond. En wat denk je? ja hoor, 17 maart St Patricks Dayquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 17-03-2023 15:49:39 ]
Of ander t shirt?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet wati k aan moet.Jurkje en dan mooi meisje zijn of zwarte spijkerbroek met bozig t-shirt (en ook mooi meisje zijn, natuurlijk).
Ik voorzie ook nog wel een bier in de Irish Pub hier.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam net per ongeluk langs de Ierse pub die nog als laatste op mijn lijstje to do stond. En wat denk je? ja hoor, 17 maart St Patricks Day![]()
Anyway, drie pints Kilkenny verder ben ik weer op mijn kamer en ga ik even siesta houden
Mweh. De keuze is een beetje lief of stoer vandaag. Denk dat het stoer wordt want goede reden om leren jackquote:
Ik ga even uit van biologisch geslacht ipv identiteitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan krijg je wel ook VanyelsAFABnonbinarykid...
Lästig
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:31 schreef Blues het volgende:
Zalig voorjaarweer, ritje naar een natuurgebiedje gemaakt hier in de buurt.
(Landje van Gruijters als iemand dat wat zegt)Die veugelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou ja, de conclusie was dus dat hij het niet ziet zitten om samen verder te gaan zonder dat hij dat gevoel voor me heeft. Maar hij wilde nog wel even de tijd nemen om wat tot rust te komen en te kijken wat hij nou eigenlijk voelt, want na 2 weken nonstop werken voelt hij helemaal niks meer dus hij twijfelde of het op die manier aan hem lag.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 ik dacht nog na over wat je vertelde over J. Misschien wilde hij gewoon delen hoe hij er nu in staat, en niet per se al een conclusie trekken? Wat hij zegt over dat het heel leuk is maar hij nu het gevoel mist en toen filosofeerde over of dat nog zou kunnen komen, hoeft niet per se heel anders te zijn dan jouw niet stapelverliefd maar het is wel heel leuk en we zien wel hoe het loopt, toch? Of denk je van wel?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:02 schreef Morgane89 het volgende:
Degene die de kaneelbroodjes van Lidl tipte: eeuwige dank![]()
Dit klinkt een beetje als van die 'Lang Leven de Liefde-koppels' die veel te veel nadenken en daardoor veel te weinig voelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:13 schreef Tele6 het volgende:
Nou ja, de conclusie was dus dat hij het niet ziet zitten om samen verder te gaan zonder dat hij dat gevoel voor me heeft. Maar hij wilde nog wel even de tijd nemen om wat tot rust te komen en te kijken wat hij nou eigenlijk voelt, want na 2 weken nonstop weken voelt hij helemaal niks meer dus hij twijfelde of het op die manier aan hem lag.
Ah, ja, dat maakt het een ander verhaal inderdaad. Dan idd maar zien waar hij mee komt als er even rust is geweest.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja, de conclusie was dus dat hij het niet ziet zitten om samen verder te gaan zonder dat hij dat gevoel voor me heeft. Maar hij wilde nog wel even de tijd nemen om wat tot rust te komen en te kijken wat hij nou eigenlijk voelt, want na 2 weken nonstop werken voelt hij helemaal niks meer dus hij twijfelde of het op die manier aan hem lag.
Hij zei ook, het was voor hem de eerste keer daten via een app ipv met iemand die hij al kende dus de volgorde is anders dan hij gewend is: via een app is het eerst "lekker ding, gedeelde interesses" en later pas gevoelens terwijl als je in je vriendengroep een relatie krijgt je pas gaat daten als er al gevoelens zijn. Dus niet gewend om te wachten tot er gevoelens komen.
Ja mijn conclusie was eigenlijk ook dat hij het veel te ingewikkeld maaktquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als van die 'Lang Leven de Liefde-koppels' die veel te veel nadenken en daardoor veel te weinig voelen.
Was het dan lekkere seks of was het 'jezus christus de hele wereld zou vergaan kunnen zijn ik heb geen flauw idee hoe laat het is inmiddels seks'?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja mijn conclusie was eigenlijk ook dat hij het veel te ingewikkeld maakt
Maar mijn redenering van "leuk om dingen samen te doen + lekkere seks" haalde hem niet over om dit te blijven doen samen. Op het "lekkere seks" argument was z'n reactie "maar zo oppervlakkig ben ik niet!!" (En bedankt zeg, noemt hij mij dus oppervlakkig)
Zķ beperktquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga even uit van biologisch geslacht ipv identiteit
Dat 2e. Maar hij heeft kennelijk ideeën dat hij die seks niet (meer) wil als er niet bijbehorende diepzinnige gevoelens of zo bij aan zitten. Nou ingewikkeld hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Was het dan lekkere seks of was het 'jezus christus de hele wereld zou vergaan kunnen zijn ik heb geen flauw idee hoe laat het is inmiddels seks'?
En is dat er nog van te maken? Als in, trek je elkaar de kleding van het lijf als je elkaar ziet of wil je dat?
Bij teveel denken, gewoon lekker primair dierlijk batsen. Vrijwel altijd goed. Ruggemergniveau redeneren noemden we dat vroeger in het ziekenhuis
Zeg maar dat tante Molo hem een slappe huilstruik vindtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat 2e. Maar hij heeft kennelijk ideeën dat hij die seks niet (meer) wil als er niet bijbehorende diepzinnige gevoelens of zo bij aan zitten. Nou ingewikkeld hoor.
Ben stiekem ook vooral beetje teleurgesteld dat ik nou naar iemand anders op zoek moet hiervoor, best lastig te evenaren
Niets oppervlakkigs aan gewoon met iemand zijn omdat het leuk en lekker is hoor. En als je dat punt al hebt bereikt, dan heeft het ook geen nut meer om vanuit een soort vroomheid te stoppen. Ik kan me nog voorstellen dat je wel weer door wil zoeken naar iemand die je wel het complete gevoel geeft. Maar in de tussentijd...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:22 schreef Tele6 het volgende:
Ja mijn conclusie was eigenlijk ook dat hij het veel te ingewikkeld maakt
Maar mijn redenering van "leuk om dingen samen te doen + lekkere seks" haalde hem niet over om dit te blijven doen samen. Op het "lekkere seks" argument was z'n reactie "maar zo oppervlakkig ben ik niet!!" (En bedankt zeg, noemt hij mij dus oppervlakkig)
+1quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeg maar dat tante Molo hem een slappe huilstruik vindt
Misschien wil ie eigenlijk het klooster in na een roeping?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Wat een suffe prios heeft die kerel zeg. Serieus, wie stopt met dat soort seks omdat ie even niet weet hoe het gevoel zit na eeen moeilijk weekje![]()
![]()
Bovendien doet goeie seks gevoel groeien ook nog
Mogelijk weet ie niet hoe bijzonder dat is?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien wil ie eigenlijk het klooster in na een roeping?
Want, wat bezielt je anders idd?
Of wel, en is hij eigenlijk ultra masochistquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mogelijk weet ie niet hoe bijzonder dat is?
Dat. Jongelui. Gooien dingen weg waar ze levenslang spijt van gaan hebben. Helaas vrijwel onvermijdelijk want te jong om beter te weten. Eenmaal oud genoeg ben je te laat om nog jong en onbevangen te zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mogelijk weet ie niet hoe bijzonder dat is?
+meerquote:
Edit: dat dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat. Jongelui. Gooien dingen weg waar ze levenslang spijt van gaan hebben. Helaas vrijwel onvermijdelijk want te jong om beter te weten. Eenmaal oud genoeg ben je te laat om nog jong en onbevangen te zijn
Hoe bevalt dat deze ronde?quote:
Dat is echt geweldigquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:41 schreef Molo het volgende:
Wilde ook nog even met jullie delen dat ik vandaag Optimus Prime werd genoemd op werk. Hoe briljant is dat
😂 . Voorstelbaar ja! En er was toestemming gevraagd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als er een koor in ons stemlokaal was gaan zingen, had ik niet in gestaan voor de gevolgen
Tele, er was een stembureau minder in ons dorp en de opkomst was overal een stuk hoger dan normaal.
Ik heb verder helaas geen tips voor je.
Klinkt toch redelijk als overmacht hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als er een koor in ons stemlokaal was gaan zingen, had ik niet in gestaan voor de gevolgen
Tele, er was een stembureau minder in ons dorp en de opkomst was overal een stuk hoger dan normaal.
Haha ja, het klinkt al chaotisch en overprikkelend genoegquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂 . Voorstelbaar ja! En er was toestemming gevraagd.
Dit is een groot wijkcentrum met heel veel ruimte.
Deden jullie ook een wave als een jong iemand voor de 1e x kwam stemmen!?
Het was ook overmacht, zeker. Maar gevoel en praktijk kwamen niet altijd overeen op momenten van innerlijke blinde paniek. Zelfs gisteren nog niet. Inmiddels wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt toch redelijk als overmacht hoor.
Ik doe het minder goed dan vorige keer. Druipneus, druipogen, druk op de kop van voornoemde en algeheel sloom en wat dommig. En mijn smaak doet een beetje gek, maar dat kan ook door de snotvloed zijn.
Dat is de juiste instelling!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ja, het klinkt al chaotisch en overprikkelend genoeg
Niet zo handig dat er een stembureau minder was
En ik heb geen tips nodig hoor. Collega-situatie is gefixt, ik ben weer met een goed gevoel van m'n werk vandaan gekomen, en met J weet ik wel wat ik moet doen - ik blijf gewoon m'n leuke dingen doen en m'n leuke zelf zijn en als hij uiteindelijk opduikt met dat ie z'n gevoelens teruggevonden heeft is dat mooi meegenomen maar anders komt het ook prima in orde.
Mooi spul hč. Echt veel meer comfort!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:55 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben hr++ glas![]()
Ze belden vanmorgen ineens, prima dag qua weer om even zonder ramen te zitten.
Lekker!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:55 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben hr++ glas![]()
Ze belden vanmorgen ineens, prima dag qua weer om even zonder ramen te zitten.
Die collega is een rare snuiter idd. Inhoudelijk kunnen we meestal goed overleggen maar als het gaat over de manier waarop dingen moeten gebeuren / wie wat doet, dan maakt hij er een potje van. Ik heb het vandaag ook even met hem gehad over hoe hij eerder deze week en vorige week een van de andere collega's behandeld heeft, want die baalde echt van hem en hij heeft haar Heel Hard afgewimpeld met haar vragen/bezwaren. Maar goed, hij heeft nu beloofd er wat beter op te gaan letten dat hij mensen niet zo wegstuurt als ze (op een heel redelijke manier!) met vragen komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooi, die herdenking @:Lonaa en fijn(ig) dat je collega toch een deel van z’n ding doet @:Tele6 maar nog steeds vind ik het een rare snuiter. En J ook wel een beetje. Doet me een beetje denken aan een vriendin, wanneer iets (iemand) niet 100% voldoet aan de “wens” is het niet goed en stopt ze ermee.heb erbin de afgelopen 20 jaar toch zeker 15 langs zien komen![]()
Wat stom van die leidinggevende zegquote:Wat een dag @ Lucky_Strikedan ben je (letterlijk) uitgeteld.
Weer een stomme werkdag achter de rug. Meesten niet, maar sommigen negeren me gewoon (oa de leidinggevende). Werk dat aan mij is toegewezen legt ze bij de andere collega neer. Ik krijg te horen dat ik een fout van haar niet gecorrigeerd heb en nog heel veel kleine ergernissen.
Maar goed, vandaag gewerkt dus maandag vrij en volgende week vrijdag ook vrij dus maar 3 dagen werken
Ik hoop op het comfort.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi spul hč. Echt veel meer comfort!
Vandaag kwam de rekening bij ons.
En elk geval geen echte ventquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeg maar dat tante Molo hem een slappe huilstruik vindt
Oh, de man heeft gewoon een sopje gemaakt en de ramen gewassen!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop op het comfort.
Op dit moment lijkt het vooral voor veel geld vieze ramen
Wij moeten 2 dagen wachten met wassen. Dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, de man heeft gewoon een sopje gemaakt en de ramen gewassen!![]()
voor ¤ 51,-/uur. Boven en beneden. 😂
Ow wow dat doet me denken aan dat ene raam wat vervangen is en we inderdaad niet meteen mochten wassen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij moeten 2 dagen wachten met wassen. Dat gaat lukken
Ze hadden van de zomer boven al 2 ramen gedaan met hetzelfde advies. Die zijn nu ook nog niet gewassenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow wow dat doet me denken aan dat ene raam wat vervangen is en we inderdaad niet meteen mochten wassen.
Nu 2 jaar later nog steeds niet gedaanHij zit op een plek die niet opvalt maar toch....
Volgende week rij ik biebcollega naar een poli. Ben bennieuwd.Nee, doet ons ziekenhuis nog niet aan. Maar ik vond dat aanmelden in Leiden wel een heel prettig systeem eerlijk gezegd. Onze 'bewegwijzering' is overigens ook een puinhoop en volkomen onlogisch. Toen ik op de pre-operatieve poli werkte kwamen er wel eens mensen van rechts ipv van links. Van rechts kwamen de mensen die de bewegwijzering hadden gevolgd en zeker 2x zo lang hadden gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 klinkt alsof dat met je collega zo goed als is opgelost, mooi dat je het hebt aangekaart. Alleen wel spijtig van J. Het klonk zo leuk. Ik ben overigens erg sceptisch wbt per se iets moeten voelen, alsof je altijd head over heels verliefd moet zijn. Ik ben ooit echt verliefd geweest op een gozer die zo ongeschikt was als partner dat ik mezef enorm heb zitten uitlachen. Als we verliefd zijn als uitgangspunt moeten nemen dan vrees ik nog meer scheidingenVerliefd zijn is maar een kwestie van neurotransmitters en hormonen. Vlinders in de buik zijn darmkrampen van de stress. Ik weet niet of dat nou de beste basis voor een relatie is. Iemand héél erg graag willen zien en het heel fijn hebben samen (in gesprekken, maar ook in bed
) lijkt me meer een goede basis. En dan nog een handjevol rationele overwegingen als 'passen we eigenlijk wel bij elkaar' en 'is het geen drugsverslaafde crimineel'.
@Lucky_Strike ik heb een goede vriend die ook op een stembureau zat en die kwam 2 uur 's nachts op de app met de zin 'Ik ben he-le-maal kapot'. Dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
3 Dagen aanwezig zijn. Rustig de computer in de morgen opstarten. Koffie thee halen. Liefst ook voor een collega. Om de twee uur een 14 minuten werkonderbreking (15 minuten is pauze) een zo lang mogelijke middag pauze. En natuurlijk exact op tijd de deur uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooi, die herdenking @:Lonaa en fijn(ig) dat je collega toch een deel van z’n ding doet @:Tele6 maar nog steeds vind ik het een rare snuiter. En J ook wel een beetje. Doet me een beetje denken aan een vriendin, wanneer iets (iemand) niet 100% voldoet aan de “wens” is het niet goed en stopt ze ermee.heb erbin de afgelopen 20 jaar toch zeker 15 langs zien komen![]()
Wat een dag @ Lucky_Strikedan ben je (letterlijk) uitgeteld.
Weer een stomme werkdag achter de rug. Meesten niet, maar sommigen negeren me gewoon (oa de leidinggevende). Werk dat aan mij is toegewezen legt ze bij de andere collega neer. Ik krijg te horen dat ik een fout van haar niet gecorrigeerd heb en nog heel veel kleine ergernissen.
Maar goed, vandaag gewerkt dus maandag vrij en volgende week vrijdag ook vrij dus maar 3 dagen werken
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:20 schreef z80 het volgende:
[..]
3 Dagen aanwezig zijn. Rustig de computer in de morgen opstarten. Koffie thee halen. Liefst ook voor een collega. Om de twee uur een 14 minuten werkonderbreking (15 minuten is pauze) een zo lang mogelijke middag pauze. En natuurlijk exact op tijd de deur uit.
Haha ja, mijn momenten van stapelverliefdheid waren niet mijn slimste. Om daar nou op af te willen gaan....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, doet ons ziekenhuis nog niet aan. Maar ik vond dat aanmelden in Leiden wel een heel prettig systeem eerlijk gezegd. Onze 'bewegwijzering' is overigens ook een puinhoop en volkomen onlogisch. Toen ik op de pre-operatieve poli werkte kwamen er wel eens mensen van rechts ipv van links. Van rechts kwamen de mensen die de bewegwijzering hadden gevolgd en zeker 2x zo lang hadden gelopen
@:Tele6 klinkt alsof dat met je collega zo goed als is opgelost, mooi dat je het hebt aangekaart. Alleen wel spijtig van J. Het klonk zo leuk. Ik ben overigens erg sceptisch wbt per se iets moeten voelen, alsof je altijd head over heels verliefd moet zijn. Ik ben ooit echt verliefd geweest op een gozer die zo ongeschikt was als partner dat ik mezef enorm heb zitten uitlachen. Als we verliefd zijn als uitgangspunt moeten nemen dan vrees ik nog meer scheidingenVerliefd zijn is maar een kwestie van neurotransmitters en hormonen. Vlinders in de buik zijn darmkrampen van de stress. Ik weet niet of dat nou de beste basis voor een relatie is. Iemand héél erg graag willen zien en het heel fijn hebben samen (in gesprekken, maar ook in bed
) lijkt me meer een goede basis. En dan nog een handjevol rationele overwegingen als 'passen we eigenlijk wel bij elkaar' en 'is het geen drugsverslaafde crimineel'.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |