abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2023 @ 14:01:58 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_208406793
Want ik ga uiensoep maken vanavond en ik heb mijn omgeving al gewaarschuwd :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 maart 2023 @ 14:03:15 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_208406808
Hey @Nova wat weet je over de novasure en wat vind je van die naam?

Ow, stuk?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208406817
@Troel de coach van de dinsdag en donderdag was mijn fysiotherapeut de afgelopen jaren. De "nieuwe"coacht de maandag en woensdag. :+ Ze doen allebei goed werk, maar hebben allebei hun eigen aanpak en dat is prima. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208407164
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 14:03 schreef Troel het volgende:
Hey @:nova wat weet je over de novasure en wat vind je van die naam?

Ow, stuk?
Alleen in het eigen topic in het feedback forum.

quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 14:01 schreef Troel het volgende:
Want ik ga uiensoep maken vanavond en ik heb mijn omgeving al gewaarschuwd :+
Oeh. Moet ik ook nog eens maken.
Uien karameliseren lukt me al wel.
Ik heb geen zelfgemaakte bouillon, maar ik kan liters met tabletten maken.
En met wat getoast brood en een handje kaas erop een rondje in de oven, ben je er toch al een heel eind?

Moet lukken 8-)
  donderdag 16 maart 2023 @ 14:57:10 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_208407439
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 14:36 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Alleen in het eigen topic in het feedback forum.
[..]
Oeh. Moet ik ook nog eens maken.
Uien karameliseren lukt me al wel.
Ik heb geen zelfgemaakte bouillon, maar ik kan liters met tabletten maken.
En met wat getoast brood en een handje kaas erop een rondje in de oven, ben je er toch al een heel eind?

Moet lukken 8-)
handje kaas? Het moet wel lekker draden kunnen trekken,
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208407788
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 08:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat klinkt alsof je even op de rem moet trappen.
Is een wedstrijd laten gaan een optie?
Nee, ik heb die wedstrijd nodig voor het klassement. En de wedstrijd valt op zich wel mee, het is gewoon een korte afstand en niet zo koud als afgelopen zondag.
quote:
Inwisselen voor een relax dag met je nieuwe vriendje? Slaap je daar beter mee? :*
Hij komt vanavond maar ik denk dat ik afzeg
quote:
Qua werk: gaat het in vlagen in chaos? Jij bent toch niet de oorzaak…
Kun je het in de groep gooien? Niet als ontevredenheid, meer als “vinden jullie ook…?”
#2cents
Probleem is dat m'n collega me gisteren heeft verteld dat hij komende 2 weken werkreis/opleiding/conferentie heeft en ik dan dingen van hem moet overnemen die ik helemaal niet kan of weet. Ging laatst toen hij een weekje met vakantie was ook supergoed (niet dus), toen heb ik mezelf er redelijk doorheen kunnen bluffen maar voor 2 weken niet -- ik moet een meeting voorzitten en info presenteren die ik helemaal niet ken en er gaat van alles mis dus de mensen op die meeting gaan kritisch zijn.
Collega wil er vandaag niet over praten omdat hij thuiswerkt en hij wil het IRL bespreken. Nou had ik eigenlijk morgen thuis willen werken maar dat gaat dan niet. Want morgen is de laatste mogelijkheid voordat hij die twee weken weg is.
pi_208407920
Beetje (geforceerd) blij met mijn 'nieuwe' 2e hands fiets met nieuwe fietstassen. Moet nog wel ff eckt blij worden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208407965
Ziet eruit als een goeie fiets @Blues :Y
pi_208407993
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, ik heb die wedstrijd nodig voor het klassement. En de wedstrijd valt op zich wel mee, het is gewoon een korte afstand en niet zo koud als afgelopen zondag.
[..]
[..]
Probleem is dat m'n collega me gisteren heeft verteld dat hij komende 2 weken werkreis/opleiding/conferentie heeft en ik dan dingen van hem moet overnemen die ik helemaal niet kan of weet. Ging laatst toen hij een weekje met vakantie was ook supergoed (niet dus), toen heb ik mezelf er redelijk doorheen kunnen bluffen maar voor 2 weken niet -- ik moet een meeting voorzitten en info presenteren die ik helemaal niet ken en er gaat van alles mis dus de mensen op die meeting gaan kritisch zijn.
Collega wil er vandaag niet over praten omdat hij thuiswerkt en hij wil het IRL bespreken. Nou had ik eigenlijk morgen thuis willen werken maar dat gaat dan niet. Want morgen is de laatste mogelijkheid voordat hij die twee weken weg is.
Klinkt beetje rottig zo Tele en echt niet oké voor jou :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 16-03-2023 16:02:54 ]
pi_208407994
He tele, het klinkt alsof het niet zo lekker loopt de laatste tijd.

Zou je hier niet eens met iemand over praten?
pi_208407997
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:31 schreef Tele6 het volgende:
Ziet eruit als een goeie fiets @:Blues :Y
Een eckte Bluesmotor 8-)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208408103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:
He tele, het klinkt alsof het niet zo lekker loopt de laatste tijd.

Zou je hier niet eens met iemand over praten?
Ja maar met wie dan?
Morgen spreek ik iig die collega.
pi_208408144
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja maar met wie dan?
Zijn leidinggevende :? Of je eigen leidinggevende. Dit moet niet jouw probleem worden wat dat is het niet. En op deze manier lijdt de organisatie schade en jij zelf vooral.

En als ze hoe het de vorige keer ging, acceptabel vinden, dan gewoon uitzitten en er van maken wat je kunt, wetende dat het ongeveer genoeg zal zijn, en anders maar niet :)
pi_208408155
quote:

[..]
Ja maar met wie dan?
Met je leidinggevende?
pi_208408178
Burgerpunten verdiend: mijn zomerjurk heeft weer het correcte aantal knopen.
pi_208408190
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:43 schreef Lonaa het volgende:
Burgerpunten verdiend: mijn zomerjurk heeft weer het correcte aantal knopen.
_O_ Gauw inwisselen voor een big mac menu :~
pi_208408268
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 14:57 schreef Troel het volgende:

[..]
handje kaas? Het moet wel lekker draden kunnen trekken,
Het is maar net wat je 'een handje' noemt, natuurlijk.
Nou zijn die van mij wel niet zo heel groot, maar ik kan best royaal pakken :+
  donderdag 16 maart 2023 @ 15:52:13 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_208408349
quote:

[..]
Ja maar met wie dan?
je leidinggevende. Aan de bel trekken. Of eigenlijk de noodrem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208408399
@Tele6 ziekmelden kan altijd nog :X
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:03:10 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208408506
quote:

[..]
Ja maar met wie dan?
Wat iedereen al zegt.

Je collega gaat op vakantie en nu moet jij morgen naar kantoor komen omdat hij nog moet overdragen.
Dat moet andersom natuurlijk. En je andere zorgen zou ik ook zeker met je leidinggevende bespreken.
Dan moet je leidinggevende maar bepalen wat de prioriteiten zijn, je kan nou eenmaal niet 2 banen in je eentje doen. En die meeting en presentatie is echt idioot hoor, dat kan je toch niet 'ff' overdragen.

Het is echt niet gek dat je daar niet blij van wordt en dat mag je zeker aangeven.
pi_208408519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:03 schreef gcjoel het volgende:
dat mag je zeker aangeven.
Dat MOET je aangeven. Anders is het signaal namelijk "het is OK dat de organisatie zo met mij omgaat". En dan gaat het van kwaad tot erger :X
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:05:11 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208408525
quote:
4s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat MOET je aangeven. Anders is het signaal namelijk "het is OK dat de organisatie zo met mij omgaat". En dan gaat het van kwaad tot erger :X
Niks moet :D
pi_208408542
Nee, niks moet. Maar dan heb je de gevolgen :)
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:10:40 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208408590
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, niks moet. Maar dan heb je de gevolgen :)
Zeker, ik zou het wel aanraden in dit geval.
Ze hoeven je niet lief of leuk te vinden, je wil wel goed je werk doen en daar zelf geen onnodige berg stress van hebben.
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:17:10 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_208408663
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat iedereen al zegt.

Je collega gaat op vakantie en nu moet jij morgen naar kantoor komen omdat hij nog moet overdragen.
Dat moet andersom natuurlijk. En je andere zorgen zou ik ook zeker met je leidinggevende bespreken.
Dan moet je leidinggevende maar bepalen wat de prioriteiten zijn, je kan nou eenmaal niet 2 banen in je eentje doen. En die meeting en presentatie is echt idioot hoor, dat kan je toch niet 'ff' overdragen.

Het is echt niet gek dat je daar niet blij van wordt en dat mag je zeker aangeven.
Dit. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik die collega was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208408744
Ach, je kent ook de situatie van de andere collega niet. Dus daar valt zo ook niet veel over te zeggen. Dat doet overigens niets af aan dat er een oplossing gezocht moet worden.
pi_208409807
quote:

[..]
Ja maar met wie dan?
quote:

[..]
Ja maar met wie dan?
Nou, kijk eens: de Culchat voor de goede adviezen hierboven.
Alleen nog even ‘doen’. w/ Succes. :*

@Blues toch snel geregeld met een nieuwe fiets.
Die rode tassen wil ik ook wel w/
pi_208409846
Wat idioot @Tele6 het is de verantwoordelijkheid van die collega om een goede overdracht te doen. Wanneer hoorde je dit? Dit zou ik echt even aankaarten bij de leidinggevende. Tss presentatie geven over iets waar je de ins en outs niet van kent. Zou haast beginnen met …”ik weet net zoveel of weinig als jullie, niet mijn vakgebied, wees blij dat dit geen hartoperatie is”
We have far more in common than that which devides us..
pi_208410168
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wtf
Collega plant kut, verwacht werk van jou dat je niet kunt, heeft geen zin om concessies te doen aan zijn eigen kutplanning om jou daar goed op voor te bereiden en nu voel JIJ je bezwaard en kut? Foei.

Jammer voor je, waarde collega. Als je had gewild dat ik het overnam, had je dat tijdig moeten vragen en zorgen dat ik capabel was. Als je het nu alsnog HEEEL LIEF vraagt, en je aan MIJN SCHEMA aanpast, wil ik er wel over denken je uit de brand te helpen.
^p^

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 16-03-2023 18:21:46 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208410235
Ik was wellicht een beetje spuit 11
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 maart 2023 @ 18:29:45 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208410362
quote:
89s.gif Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Vanyel het volgende:
Ik was wellicht een beetje spuit 11
Ik voeg even spuit 12 toe, helemaal mee eens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208410843
En wie heeft er weer Kerona?
  donderdag 16 maart 2023 @ 19:03:23 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208410948
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 18:57 schreef Vanyel het volgende:
En wie heeft er weer Kerona?
Dass ist

Für dich
pi_208411079
  donderdag 16 maart 2023 @ 19:23:28 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208411425
quote:
Nu zin om weer de periode te beleven waarin ik dit nummer plat draaide *O*

pi_208411653
Ja hoi. Hier ook lichtelijk geschokt dat Nederland blijkbaar van populistische naar populistische partij dwarrelt. Het geeft in ieder geval wel het beeld dat er onvrede is. Ik heb ook het idee dat dat aan allerlei kanten wordt gevoed door groeperingen met een dubbele agenda. Maar ja, als ik eerlijk ben heb ik veel liever BBB dan FvD met zoveel zetels. Toen FvD zo ontzettend veel stemmen kreeg was ik echt somber, nu kan ik wel wat geruster toekijken hoe BBB het gaat doen uiteindelijk. Democratie hč.

@Tele6, er klopt geen hout van hoe die collega met jou omgaat. En jij hebt het gevoel dat jij het niet goed doet? De verantwoordelijkheid ligt čcht niet bij jou hč! Jij doet niets verkeerd (behalve dan dat je je waarschijnlijk wat assertiever moet opstellen :+ ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208411815
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi. Hier ook lichtelijk geschokt dat Nederland blijkbaar van populistische naar populistische partij dwarrelt. Het geeft in ieder geval wel het beeld dat er onvrede is. Ik heb ook het idee dat dat aan allerlei kanten wordt gevoed door groeperingen met een dubbele agenda. Maar ja, als ik eerlijk ben heb ik veel liever BBB dan FvD met zoveel zetels. Toen FvD zo ontzettend veel stemmen kreeg was ik echt somber, nu kan ik wel wat geruster toekijken hoe BBB het gaat doen uiteindelijk. Democratie hč.

@:Tele6, er klopt geen hout van hoe die collega met jou omgaat. En jij hebt het gevoel dat jij het niet goed doet? De verantwoordelijkheid ligt čcht niet bij jou hč! Jij doet niets verkeerd (behalve dan dat je je waarschijnlijk wat assertiever moet opstellen :+ ).
Ik ben juist bang voor de krachten die achter BBB aan de touwtjes trekken. Dat was al lang bekend. Diverse media hebben dat al aangestipt en Lubach liet dat laatst ook nog eens goed zien. Maw, veel mensen weten eigenlijk niet waar ze op gestemd hebben.
pi_208412055
Als spuit 2130: helemaal eens met wat de rest zegt, @Tele6!

Ik heb vanmiddag nog gewerkt maar voelde me steeds minder lekker worden. Om 17u laptop uit gegooid en een ibuprofen genomen. Half uur later toch maar even getemperatuurd want ik begon me toch wel echt raar te voelen, bleek ik koorts te hebben (38.0, dus net aan, maar toch). Collega gemaild want morgen om 13.30 intervisiebijeenkomst die ik moet geven en zij is daar coördinator van. Ik had gemaild dat ik hoop dat t morgenochtend weg is en dat ik vroeg update zal geven. Ze belde me vijf min later, dat we hem er gewoon uitgooien want a) hoe groot is nou de kans dat ik me morgen weer helemaal kiplekker voel en b) dan weten we zeker dat de studenten niet al onderweg zijn. En we plannen dan gewoon aan het eind een nieuwe bijeenkomst erbij dus alles schuift gewoon maandje op, en ze zijn toch allemaal pas eind augustus klaar met hun stage dus een laatste bijeenkomst begin juli is geen enkel probleem. Best wel blij met collega's als dit O+ ik voel me daar dan toch net te bezwaard voor om dat zelf dan te beslissen.

Morgenochtend één videomeeting staan die ik graag door wil laten gaan, maar als ik me morgenochtend nog niet lekker voel dan zeg ik die wel ook af. Even op de rem en aan mezelf denken :).

En nu even rustig aan buiten wandelen, want dat werkt meestal goed om te kunnen ontspannen.
pi_208412170
*O* voor collega's die rekening met je houden *O* zoals het hoort.

En nu beterschap, vlinder :* Een wandeling kan fijn zijn ja :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208412620
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 19:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Nu zin om weer de periode te beleven waarin ik dit nummer plat draaide *O*
Het is zo lekker O+
quote:
Luisteren als de kindertjes in bed liggen.
pi_208413115
Vanmorgen om 6.45 van huis en nu bijna thuis.....
Maar dan heb je ook wat *O* her bier is lekker geworden.
  donderdag 16 maart 2023 @ 20:32:34 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_208413153
De uiensoep was heerlijk :)

En op. Meestal is er wel wat over. Geeft al wel aan hoe lekker het was. Voor dit weekend staan er allemaal lekkere dngen op het programma, maar ik ben het meest benieuwd naar zelfgemaakte baklava *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 maart 2023 @ 20:34:37 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_208413203
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 19:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Als spuit 2130: helemaal eens met wat de rest zegt, @:Tele6!

Ik heb vanmiddag nog gewerkt maar voelde me steeds minder lekker worden. Om 17u laptop uit gegooid en een ibuprofen genomen. Half uur later toch maar even getemperatuurd want ik begon me toch wel echt raar te voelen, bleek ik koorts te hebben (38.0, dus net aan, maar toch). Collega gemaild want morgen om 13.30 intervisiebijeenkomst die ik moet geven en zij is daar coördinator van. Ik had gemaild dat ik hoop dat t morgenochtend weg is en dat ik vroeg update zal geven. Ze belde me vijf min later, dat we hem er gewoon uitgooien want a) hoe groot is nou de kans dat ik me morgen weer helemaal kiplekker voel en b) dan weten we zeker dat de studenten niet al onderweg zijn. En we plannen dan gewoon aan het eind een nieuwe bijeenkomst erbij dus alles schuift gewoon maandje op, en ze zijn toch allemaal pas eind augustus klaar met hun stage dus een laatste bijeenkomst begin juli is geen enkel probleem. Best wel blij met collega's als dit O+ ik voel me daar dan toch net te bezwaard voor om dat zelf dan te beslissen.

Morgenochtend één videomeeting staan die ik graag door wil laten gaan, maar als ik me morgenochtend nog niet lekker voel dan zeg ik die wel ook af. Even op de rem en aan mezelf denken :).

En nu even rustig aan buiten wandelen, want dat werkt meestal goed om te kunnen ontspannen.
Kijk, dat is wel een slim plan, fijn dat je collega zo meedenkt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208413217
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:32 schreef Troel het volgende:
De uiensoep was heerlijk :)

En op. Meestal is er wel wat over. Geeft al wel aan hoe lekker het was. Voor dit weekend staan er allemaal lekkere dngen op het programma, maar ik ben het meest benieuwd naar zelfgemaakte baklava *O*
Ik ook. :7
pi_208413251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:31 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen om 6.45 van huis en nu bijna thuis.....
Maar dan heb je ook wat *O* her bier is lekker geworden.
Da’s het belangrijkste, nu met de pootjes omhoog
  donderdag 16 maart 2023 @ 20:37:45 #46
63722 z80
I fink you freaky
pi_208413284
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 18:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wtf
Collega plant kut, verwacht werk van jou dat je niet kunt, heeft geen zin om concessies te doen aan zijn eigen kutplanning om jou daar goed op voor te bereiden en nu voel JIJ je bezwaard en kut? Foei.

Jammer voor je, waarde collega. Als je had gewild dat ik het overnam, had je dat tijdig moeten vragen en zorgen dat ik capabel was. Als je het nu alsnog HEEEL LIEF vraagt, en je aan MIJN SCHEMA aanpast, wil ik er wel over denken je uit de brand te helpen.
^p^
Over 10 jaar kan ze dat. Nu als net beginnende jong werknemer zonder ervaring niet.
Dat is de weg richting leidinggevende met de vraag hoe gaan WE dit oplossen, IK kan dit nog niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 16 maart 2023 @ 20:37:46 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_208413285
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ook. :7
De tomatensoep met gerookte knoflook en de ragout van paddestoelen met pasteibakjes zijn niet heel erg makkelijk deelbaar denk ik ;) En daarvan heb ik nog zoiets van "tja, daar heb ik wel een keer iets soortgelijks van gemaakt"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208413352
quote:
Wees gerust, BBB bakt er de komende tijd bestuurlijk geen pepernoot van, en wordt over 4 jaar ook weer compleet weggeblazen. Een echt Probleem is het allemaal niet.

Maar WEER 4 jaar stilstand. Dit land heeft geen tijd meer voor dit soort onzin iedere keer.
pi_208413369
Ik zou morgen lekker thuis werken @Tele6 . En even je leidinggevende op de hoogte brengen van de situatie. Laat het colleg as maar wat regelen dat jou niet onredelijk benadeeld.

(Ik weet het, dat is gevoelsmatig gemakkelijker geroepen dan gedaan).

Fijn dat je zo’n meedenkende collega hebt @vlindertje89

Ik hoop dat ze je kunnen helpen @Lonaa , zulke nare klachten kunnen een hoop plezier vergallen.
pi_208413376
Oh, en over mijn huidige werk. Er gaat nu iemand weg die officieel op 1april (😂) zou beginnen. 3 ochtenden meegelopen en gaat nu ergens anders werken _O-
pi_208413402
Ik deed weer eens een topic report :')
Kwam door een banner die in beeld sprong.
pi_208413414
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:43 schreef Candaasje het volgende:
Het gebeurt echt vaker dan je denkt :')
  donderdag 16 maart 2023 @ 20:44:11 #53
63722 z80
I fink you freaky
pi_208413419
quote:

@:Tele6, er klopt geen hout van hoe die collega met jou omgaat. En jij hebt het gevoel dat jij het niet goed doet? De verantwoordelijkheid ligt čcht niet bij jou hč! Jij doet niets verkeerd (behalve dan dat je je waarschijnlijk wat assertiever moet opstellen :+ ).
Er zit een persoon met "actieve herinneringen problemen". Een feiten verdraaiende en actief tegen onderzoek werkende baardmans, nu op een andere stoel maar nog steeds aanwezig. En een grapjurk die hard roept dat boerenbedrijven verplicht gestopt moeten worden.
Ja dan gaan mensen lopen En ter recht. Of BBB de oplossing is? Vast niet. Maar er zal nu in ieder geval na gedacht moeten worden hoe verder in de kamer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 16 maart 2023 @ 20:44:32 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_208413424
quote:
Daarom heb ik een abonnement genomen. Enige stomme is dat ik af en toe nog wel advertenties middenin zie. En ik kan niet upgraden of kijken of ik het verkeerde abonnement heb gehad, want dat werkt niet, je kunt alleen nieuwe abonnementen afsluiten ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208413487
quote:
Zo :s)
  donderdag 16 maart 2023 @ 20:48:29 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_208413512
quote:
14s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zo :s)
I see what you did there en ik vind het tof. :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 maart 2023 @ 20:51:48 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208413588
Was lekker buiten op de fiets
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208413616
A thing happened :o
pi_208413661
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:53 schreef Lonaa het volgende:
A thing happened :o
Magic stars appear :o
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 20:55:30 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208413662
Goed bezig Fles ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208413702
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Goed bezig Fles ^O^
Ik niet alleen hoor :o
pi_208413723
Nee dit is niet Fles zn ster. :7
pi_208413738
Maar goed, hebben jullie nog iets spraakmakends gegeten? :D Ik had twee braadworsten met kartoffelsalat en Reibkuchen :') Het vult :P
pi_208413757
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:58 schreef Lonaa het volgende:
Nee dit is niet Fles zn ster. :7
Blijf jij eens even snel uit mijn ster vies wijfje }:|
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:00:17 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413774
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, hebben jullie nog iets spraakmakends gegeten? :D Ik had twee braadworsten met kartoffelsalat en Reibkuchen :') Het vult :P
Venkel met parmezaanse kaas erover, uit de oven :9~
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:00:34 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413784
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je kunt altijd nog een volle maan maken van een sterretje
pi_208413797
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Venkel met parmezaanse kaas erover, uit de oven :9~
Huh? Ik dacht dat venkel een soort kruid was. Dus ik denk nu qua volme aan een takje peterselie :? Errors in mijn hoofd.
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:01:57 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413813
quote:
5s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Huh? Ik dacht dat venkel een soort kruid was. Dus ik denk nu qua volme aan een takje peterselie :? Errors in mijn hoofd.
Dille bedoel je denk ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 16-03-2023 21:04:17 (Goeie typo :')) ]
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:01:58 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_208413814
quote:
5s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanwege de thee zeker :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208413823
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had zelfgemaakte kip massala met aardappel en boontjes en ei en ui in het zuur en rotiplaat en pompoenpuree. :9

Nu heb ik paaseitjes. :')
pi_208413829
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ah joh dat is best lekker hoor.
pi_208413843
Oh ik kan ook heel snel achter elkaar posten nu zonder "dAtAbAsE eRrOr". Gaaf.
pi_208413846
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Vanwege de thee zeker :P
Laten we het daar maar op gooien :D Ik heb ook geen idee hoe het eruit ziet :')
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 21:04:33 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208413874
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef Molo het volgende:

[..]
Dille bedoel je denk ik
Je bent zelf dikke :P
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:04:49 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413881
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Smaakt naar anijs, lekker man

Mis alleen de wijn erbij maar soit
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 21:05:05 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208413885
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Te laat ;(
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:05:10 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413888
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat ook ja :P
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:05:18 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_208413895
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:05:34 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413896
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:05 schreef Troel het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heer-lak
pi_208413900
Meh.
pi_208413910
ok, ik moest hardop lachen _O- (met geluid nķg leuker) Te flauw, maar toch *)

https://imgur.com/gallery/2DDCTP4
pi_208413912
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Smaakt naar anijs, lekker man

Mis alleen de wijn erbij maar soit
Ja ze maken er ook drop mee toch?
pi_208413915
J vindt me heel zielig dus hij reed een eind om naar de toko om lekker eten te halen :9
Spoilers!
pi_208413916
Nou ja doen ze met laurier ook trouwens :r
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:06:52 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja ze maken er ook drop mee toch?
De olie gebruiken ze daar voor geloof ik ja

En taai taai natuurlijk
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:07:35 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:06 schreef Isabeau het volgende:

Oh zalig O+
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 21:08:31 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208413957
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Heer-lak
Ik gebruik het enkel om bouillon te trekken eigenlijk. Hoe kun je het nog meer consumeren?
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:10:41 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208413991
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik gebruik het enkel om bouillon te trekken eigenlijk. Hoe kun je het nog meer consumeren?
Dun snijden en in salade mikken

Stoven

Maar lekkerste (en simpelste) vind ik het in plakken snijden, op bakplaat met wat olijfolie en peper. Eventueel wat harde kaas eroverheen en dan lekker bakken tot bruin en gaar op hoge temperatuur.
pi_208414003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:06 schreef Isabeau het volgende:

https://www.instagram.com/p/CpXyKncKPQg/

Deze is ook prachtig met geluid.
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:12:16 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208414024
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hij lacht ook echt als een Murican :o
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:12:18 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_208414026
quote:

[..]

Dit doet me denken aan die Fransen met die rare lachjes. Daar pas ik overigens ook prima tussen :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208414032
quote:

Wat een heerlijke lach _O-
pi_208414045
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat een heerlijke lach _O-
Ja, ik kon een eigen lach niet onderdrukken ook. :')
pi_208414079
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:13 schreef Lonaa het volgende:

Ja, ik kon een eigen lach niet onderdrukken ook. :')
Heel begrijpelijk :D
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:16:14 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208414102
Prima batsbare knakker ook wel
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:17:14 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_208414118
quote:
7s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:12 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit doet me denken aan die Fransen met die rare lachjes. Daar pas ik overigens ook prima tussen :+
MENTAL NOTE: EERST DE BLAAS LEGEN!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:18:51 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208414142
pi_208414171
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh lord, dit is niet te doen joh :D :D :D
Ik ken het filmpje en ik ga m _niet_ aanklikken :')
  donderdag 16 maart 2023 @ 21:21:30 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_208414184
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ken het filmpje en ik ga m _niet_ aanklikken :')
Dit is zelfs de extended version :D Heerlijk :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208414348
Kennen jullie deze ook?
pi_208414401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s het belangrijkste, nu met de pootjes omhoog
Zeker :) nu lekker in bad.

Heel benieuwd naar de reacties die we zaterdag tijdens de lancering gaan krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')