Snap ik ook niet! Waarom ga je erbij zitten.. vind ik aso..quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet Mirthe daar eigenlijk in de kas ?
Kan ze zeggen: ik kan niet tegen onrecht en Rupi jat eten en ik ben zielig...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet! Waarom ga je erbij zitten.. vind ik aso..
Mirthe komt niets tekort... die moet eens hand in eigen boezem steken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan ze zeggen: ik kan niet tegen onrecht en Rupi jat eten en ik ben zielig...
Ze wordt nu wel een beetje pissigquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:31 schreef humpty het volgende:
Pff Eunice.....valt niet mee te praten dus
Rupertquote:
Net als de kaasquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe komt niets tekort... die moet eens hand in eigen boezem steken.
DIe leugen weet ik ook nietquote:
oke thnxquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe leugen weet ik ook niet
Het gaat over de manier hoe hij er een stelling heeft ingegooid en mensen niet laat praten
Hij Esther onder druk heeft gezet met stemmen.
Toen viel ik van m'n stoeltje... de onzin...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:33 schreef humpty het volgende:
Eunice gelooft in de natuur ...tjonge jonge wat een gezever
Hij zet haar niet onder druk. Hij zegt vaak genoeg dat ze moet doen wat ze zelf wil.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
JW die anderen beschuldigd van manipulatie, die nu eunice aan t manipuleren is omdat ze op groen is gaan staan.
Mensen worden onder druk gezet door rupi en zo
Maar hij mag nu eunice wel onder druk zetten.
![]()
![]()
Met z'n punt punt punt.
Mijn mening is de enige die goed is....
Wat een kwal.
Eunice speelt gewoon iedere keer weer haar eigen cassette af waarbij de inhoud al helemaal is bepaald en dus vaststaatquote:
Vuilnek.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:35 schreef humpty het volgende:
JW begint boos te worden op Eunice
hij vat de dingen niet
Heb geen moeite met hem. Ook niet met Eunicequote:Op donderdag 16 maart 2023 13:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke thnx
ik moet hem totaal niet, vind het een griezel eerste klas
Ik vreet me schoen op als ze samen komen hierinquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zet haar niet onder druk. Hij zegt vaak genoeg dat ze moet doen wat ze zelf wil.
Alleen zijn ze over en weer elkaars gelijk aan het overtuigen
dat is het inderdaad, zij kan niet discussiëren.. enkel haar punt kenbaar maken, keer op keerquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice speelt gewoon iedere keer weer haar eigen cassette af waarbij de inhoud al helemaal is bepaald en dus vaststaat
Nou hij noemt haar dom omdat ze op groen is gaan staan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zet haar niet onder druk. Hij zegt vaak genoeg dat ze moet doen wat ze zelf wil.
Alleen zijn ze over en weer elkaars gelijk aan het overtuigen
Nee gaat nooit lukken, Eunice heeft een te vreemde kijk op de wereldquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vreet me schoen op als ze samen komen hierin
Een prima toevoeging op wat ik zei jaquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is het inderdaad, zij kan niet discussiëren.. enkel haar punt kenbaar maken, keer op keer
quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe komt niets tekort... die moet eens hand in eigen boezem steken.
Wel ontspannend lijkt mij, al lijkt het mij wel dat ze best vaak haar hoofd heeft of zal gaan stotenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:41 schreef D. het volgende:
Toch moet het best fijn zijn als je zo in het leven staat als Eunice
Mirthe is dat lievelingetje van de onderwijzeres die zich steeds meer begint af te zetten met allerlei steekjes onderwaterquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe vraagt wie er gaat winnen volgens de natuur
Eunice legt alles bij een ander neer en heeft daar vrede mee.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gaat nooit lukken, Eunice heeft een te vreemde kijk op de wereld
Maar dan is ze weer een ervaring rijker, heeft ze toch iets gewonnenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel ontspannend lijkt mij, al lijkt het mij wel dat ze best vaak haar hoofd heeft of zal gaan stoten
Wat een heerlijke uitspraak !!quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe vraagt wie er gaat winnen volgens de natuur
Mirthe is zelf ,o hypocriet als de nete.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is dat lievelingetje van de onderwijzeres die zich steeds meer begint af te zetten met allerlei steekjes onderwater
Ik heb Rupie langs zien komen met het formulier zodat iedereen z'n keuze kon maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Hoe komt JW erbij dat Rupi voor deze film heeft gekozen. Er was toch gewoon over gestemd?
Topshow. Zogenaamd niet meer 'verliefd' op JW maar toch een rot gevoel hebben als Eunice bij hem is...Wat spreek je jezelf dan tegen....quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:52 schreef Frummelie het volgende:
Ooh en met wie moet Esther nu eten, die is straks weer over de pis..
Je kunt ook doorslaan met overal mayo opgooien want ze gooien het nog net niet in de havermoutquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:44 schreef Harry het volgende:
Zoe: jullie nemen zoveel mayonaise!!
Kim vD: dat vind ik lekker.
Wendy: ik dacht dat dit slecht was voor je.
Niet verliefd..quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Topshow. Zogenaamd niet meer 'verliefd' op JW maar toch een rot gevoel hebben als Eunice bij hem is...Wat spreek je jezelf dan tegen....
Tegen Esther ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
JW zegt tegen Esther dat ze niet overal mee bezig kan zijn, met drumles, met psycologie met ballet met spaanseles
Eunice zegt bepaal ik zelf, ben je mijn vader?
Ik geloof er ook geen snars van maar het wordt wel zo geframed in de TV uitzendingen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet verliefd..... ze zat hem net weer kwijlend aan te kijken..
Echt hé... zo blehh..quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt ook doorslaan met overal mayo opgooien want ze gooien het nog net niet in de havermout
Nou ik trap er niet in...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen snars van maar het wordt wel zo geframed in de TV uitzendingen.
'Ik ben niet meer verliefd op je hoor... dat je dat weet...'quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen snars van maar het wordt wel zo geframed in de TV uitzendingen.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
JW zegt tegen Eunice dat ze niet overal mee bezig kan zijn, met drumles, met psycologie met ballet met spaanseles
Maar wel uit haar plaat gaan dat er loopse teven tegen hem oprijden. En dat Raponsel te lang bij Klaas vaak isquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Ik ben niet meer verliefd op je hoor... dat je dat weet...'
Wie zijn nou weer Rapunzel en Klaas vaak...quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wel uit haar plaat gaan dat er loopse teven tegen hem oprijden. En dat Raponsel te lang bij Klaas vaak is
Ik ook !!! (waar gaat het over?)quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:01 schreef Frummelie het volgende:
Dit vind ik wel weer geinig van Eunice...
Ze begon over het verraad van Esther waarom hij daar zo makkelijk mee om gaat maar JW wuifde dat jammer genoeg weg..quote:
Ben je een eerlijke deelnemer en kom je met een oprecht plan om een sleutelfiguur eigenhandig eruit te spelen waarmee jijzelf feitelijk uit het spel ligt. Vervolgens krijg je als hele grote beloning een totaal onhaalbare opdracht want het televisieprogramma wil hun opperpion onder geen beding kwijt. Ben je géén smaakmaker én aas je op zo iemand, nou tel uit je winst en have fun!quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij het woord overneemt van een oempaloempa vinden wij dat heeel raarrrr
Thnx...quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:08 schreef patat het volgende:
Had Eunice het nou net over Esther? Ze zei tegen JW: Jij beloont haar door haar aandacht te geven
Rapunzel = Eunice
Klaas Vaak = JW
Esther noemde Eunice 'Rapunzel met de lange haren'![]()
Ze zijn laat vandaag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:10 schreef chufi het volgende:
Komt er nog een verdienopdracht , zag dat er toch al Oempaloempas aanwezig waren
Ja klopt, ging over Esther...quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:08 schreef patat het volgende:
Had Eunice het nou net over Esther? Ze zei tegen JW: Jij beloont haar door haar aandacht te geven
Rapunzel = Eunice
Klaas Vaak = JW
Esther noemde Eunice 'Rapunzel met de lange haren'![]()
Ik snap er niks meer van.. ze hadden toch genoeg stemmen om Babette er op te zetten..(wat ik niet hoop)quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy heeft gehoord dat zij de volgende target is, ze weet alleen niet meer van wie, zegt ze tegen Isaac. Isaac zegt dat zij erop moet letten dat zulke info niet van de verkeerde mensen komt.
Hij zegt wel te weten wie er wel target is en die naam heeft Kenzy zelf ook al eens laten vallen, een van de oudjes. "Janet?" vraagt Kenzy.
"Nee die is ok, nee Jan-Willem of Esther. Daar moeten we ons op focussen en het nu ook gewoon eens doen." Isaac zegt dat hij haar naam in ieder geval niet gehoord heeft.
#teamnieteerlijk zou toch op de Lange gaan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy heeft gehoord dat zij de volgende target is, ze weet alleen niet meer van wie, zegt ze tegen Isaac. Isaac zegt dat zij erop moet letten dat zulke info niet van de verkeerde mensen komt.
Hij zegt wel te weten wie er wel target is en die naam heeft Kenzy zelf ook al eens laten vallen, een van de oudjes. "Janet?" vraagt Kenzy.
"Nee die is ok, nee Jan-Willem of Esther. Daar moeten we ons op focussen en het nu ook gewoon eens doen." Isaac zegt dat hij haar naam in ieder geval niet gehoord heeft.
Gisteren was het JW die er uit moestquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.. ze hadden toch genoeg stemmen om Babette er op te zetten..(wat ik niet hoop)
Ben benieuwd wie het morgen is dan... dat gelul..quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren was het JW die er uit moest
Emoties, frustraties, onmacht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Weet iemand waarom Marciano nou zo door het lint ging gisteren in kamer 4 met Isaac die hem in bedwang moest houden? Isaac zei dat hij een soort error kreeg zonder reden maar dat geloof ik dus niet.
een eigen kijk die iedereen zou moeten hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gaat nooit lukken, Eunice heeft een te vreemde kijk op de wereld
quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.. ze hadden toch genoeg stemmen om Babette er op te zetten..(wat ik niet hoop)
Voor zover ik begrepen heb was Babette target van de hatefullsix (Wanda, Jasper, Kenzy, Mirthe, Bern en Sasha)quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:18 schreef Harry het volgende:
[..]
#teamnieteerlijk zou toch op de Lange gaan?
Nee, zoals ik het meegekregen heb...quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat is wat Isaac er van maakte. Er vielen ook namen.
Marciano was pissig op JW. Die zou hebben gelachen toen Martin vertelde dat ie vanwege een noodsituatie weg moest. Dit 'lachen' is niet op stream te zien geweest.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat is wat Isaac er van maakte. Er vielen ook namen.
Haha dank je... ik ga het niet meer opslaan, elke dag anders blijkbaar..quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik begrepen heb was Babette target van de hatefullsix (Wanda, Jasper, Kenzy, Mirthe, Bern en Sasha)
De oudjes aangevoerd door JW hadden ook Babette als target genoemd.
Beide groepen kozen haar mede vanwege die opname en het switchen naar Isaac na GJ's vertrek.
Isaac, Jeff, Kim en wie daar op bij zou horen zouden voor Wanda willen gaan.
Marciano wilde voor Erik, maar lijkt mede door het vertrek van Martin naar JW gegaan te zijn.
Maar dit kan allemaal weer helemaal anders zijn -zoals altijd met het gekonkel
Zo is dat, de .één hang hele dagen op de bank en de ander is lekker bezig en heeft meer interesses dan biertje eten enzquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
JW zegt tegen Eunice dat ze niet overal mee bezig kan zijn, met drumles, met psycologie met ballet met spaanseles
Er is 1 naam gevallen, waarschijnlijk was dat iemand van achter...(kan ook fout zijn, ik heb het hier vluchtig gelezen)quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het meegekregen heb...
Marciano is er beter inquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:31 schreef Harry het volgende:
Kim vD vindt het DJ-en nu toch wel moeilijk.
En een borrelnootjequote:Op donderdag 16 maart 2023 14:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zo is dat, de .één hang hele dagen op de bank en de ander is lekker bezig en heeft meer interesses dan biertje eten enz
Beter pakt ze de microfoon en zweept ze de hele kermis opquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:31 schreef Harry het volgende:
Kim vD vindt het DJ-en nu toch wel moeilijk.
Dat laatste is uiteindelijk ook een aanname.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:14 schreef Judiwi het volgende:
Wanda praat met veel liefde over Ivor. Dus thuisfront zit goed.
Later vertelde Isaac dat iemand had zitten lachen toen Martin vertelde dat hij naar huis ging.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Weet iemand waarom Marciano nou zo door het lint ging gisteren in kamer 4 met Isaac die hem in bedwang moest houden? Er moest iemand kapot of zo schreeuwde hij, maar wie? Isaac zei dat hij een soort error kreeg zonder reden maar dat geloof ik dus niet.
Sinds gisteren lijkt het wel of er een nieuwe batterij in gegaan is..quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:14 schreef Judiwi het volgende:
Wanda praat met veel liefde over Ivor. Dus thuisfront zit goed.
de bedden en matrassen van mensen die de loods verlaten hadden, moesten toch altijd in de sluis gezet worden? Welke gek snijdt een heel matras (half jaar oud) kapot?quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet een 'zijsteun' voor het bed van Bern worden, zoals het idee dat Kim W en Kim D ook aan hun bedden hadden.
Heb alleen niet meegekregen waar dan dit 'oude' matras vandaan kom.
Dat dacht ik ook ja!quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de bedden en matrassen van mensen die de loods verlaten hadden, moesten toch altijd in de sluis gezet worden? Welke gek snijdt een heel matras (half jaar oud) kapot?
Ik weet dit antwoord !!!! Janetquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de bedden en matrassen van mensen die de loods verlaten hadden, moesten toch altijd in de sluis gezet worden? Welke gek snijdt een heel matras (half jaar oud) kapot?
Inclusief sportvlekkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:21 schreef HopScotch het volgende:
Ze hebben toestemming gevraagd om het oude matras van Martin daarvoor te gebruiken.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:21 schreef HopScotch het volgende:
Ze hebben toestemming gevraagd om het oude matras van Martin daarvoor te gebruiken.
oh dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:21 schreef HopScotch het volgende:
Nee want ze hebben dus toestemming gekregen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]voor Bern en Janet voor vernielen van spullen uit de loods
Daarvoor al een hele tijd met Jeff zitten kletsenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Bep en Marciano nog steeds aan de wandel
Dat is al een tijdje
Ze is weer op dreefquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarvoor al een hele tijd met Jeff zitten kletsen
Wimperliftenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
Zoe wil weer gaan sporten... jaja Zoe wil echt weer gaan sporten...![]()
![]()
Nee hoor, dit word een smaller matras voor in de kas. B&S hadden het er van de week over. Ze willen samen slapen in de kas.. 2 matrassen naast elkaar in de kas past niet. 1 5 matras wel. Gebruiken nu een oud matrasquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet een 'zijsteun' voor het bed van Bern worden, zoals het idee dat Kim W en Kim D ook aan hun bedden hadden.
Heb alleen niet meegekregen waar dan dit 'oude' matras vandaan kom.
Kan gebeuren, mssn dat een keer goed douchen helpt?quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:42 schreef Ebinas het volgende:
JW had even jeuk aan andere ballen, moest ff krabben
Moet hij maar vaker douchen, Erik heeft daar geen last van, vanochtend heeft hij zich in douche besproeit met puur water.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:42 schreef Ebinas het volgende:
JW had even jeuk aan andere ballen, moest ff krabben
Nee ik ga geen beelden vormen, ik weigerquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan gebeuren, mssn dat een keer goed douchen helpt?
Samen slapen? Dat hebben ze al zo vaak afgesproken, maar meestal maakt Sasha van te voren ruzie of is aangeschoten, waardoor het er niet van komt. Zal mij benieuwenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:41 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit word een smaller matras voor in de kas. B&S hadden het er van de week over. Ze willen samen slapen in de kas.. 2 matrassen naast elkaar in de kas past niet. 1 5 matras wel. Gebruiken nu een oud matras
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee ik ga geen beelden vormen, ik weiger
gokje, zie hem eigenlijk ook niet vaak douchen, vergeleken met anderen, maar kan ook een keuze van de regie zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
Maar hoe weten jullie dat JW zijn klokkenspel niet wast ?![]()
Snap ik, dol ook maar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gokje, zie hem eigenlijk ook niet vaak douchen, vergeleken met anderen, maar kan ook een keuze van de regie zijn.
Elke ochtend netjes onder de douchequote:Op donderdag 16 maart 2023 15:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gokje, zie hem eigenlijk ook niet vaak douchen, vergeleken met anderen, maar kan ook een keuze van de regie zijn.
Ik dus ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook, word melig. Die streams zijn ook zoooooooooo saai
dat heeft echt absoluut niks met jeuk op die plek te maken..quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet hij maar vaker douchen, Erik heeft daar geen last van, vanochtend heeft hij zich in douche besproeit met puur water.
joh, we waren maar een beetje aan het dollen, verveling slaat ook hier toequote:Op donderdag 16 maart 2023 15:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat heeft echt absoluut niks met jeuk op die plek te maken..
oh haha, hier weet je het nooit xDquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
joh, we waren maar een beetje aan het dollen, verveling slaat ook hier toe
voor een streamwissel bedoel je, ze krijgt echt wel veel streamtijd. Hoopte dat het minder zou worden met vertrek van GJquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:55 schreef Ebinas het volgende:
Bij Bep zou je echt een afstandsbediening moeten hebben
Een stapje verder, haar kunnen pauzerenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voor een streamwissel bedoel je, ze krijgt echt wel veel streamtijd. Hoopte dat het minder zou worden met vertrek van GJ
Freeze !! #BBquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een stapje verder, haar kunnen pauzeren![]()
Maar voor een streamwissel ben ik ook al tevree
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu petje pitamientje
[ afbeelding ]
Zn popi pet.. Hij kijkt zelfs in de camera of ie er wel cool op staatquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu petje pitamientje
[ afbeelding ]
Niet een vriendelijk type.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:00 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kattekop is Sas ook zeg... kan ook niks normaal zeggen.
Bern is anders wel een lummel zeg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:00 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kattekop is Sas ook zeg... kan ook niks normaal zeggen.
Rapunzel=Eunicequote:Op donderdag 16 maart 2023 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wie zijn nou weer Rapunzel en Klaas vaak...![]()
Hebben ze gedaan. Bern wist niet hoe het moest, hij houdt niet van opmeten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:03 schreef Ebinas het volgende:
Gaat ook schuin.
Is het mss een idee, ik opper maar wat he, om eerst een lijn te trekken.
Ze loopt hem altijd af te snauwen...Bern heeft andere kwaliteiten denk ik...(ik ben geen Bern fan hoor)quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bern is anders wel een lummel zeg.
Kan niks, doet niks, weet niks.
Oh och jee, ik ben uitgepraat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Bern wist niet hoe het moest, hij houdt niet van opmeten.
Maar uiteindelijk met Sas toch een lijn getrokken.
Thnx...patatje had het mij al verteld...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Rapunzel=Eunice
En Klaas Vaak = JW
Zo praat Esther in code taal
Heb jij ze al kunnen ontdekken? Enige, hij heeft echt heel veel geduldquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze loopt hem altijd af te snauwen...Bern heeft andere kwaliteiten denk ik...(ook ben geen Bern fan hoor)
Hij kan heel goed articuleren...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb jij ze al kunnen ontdekken? Enige, hij heeft echt heel veel geduld
Kan ook, maar Zoe zei er net wel bij dat ze dan na een kamerwissel een 'benedenbed' moesten hebben want Sasha slaapt boven. Bern zei dat ze anders alvast iets hadden voor de toekomst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:41 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit word een smaller matras voor in de kas. B&S hadden het er van de week over. Ze willen samen slapen in de kas.. 2 matrassen naast elkaar in de kas past niet. 1 5 matras wel. Gebruiken nu een oud matras
Ja, en zo noemt ze haar alter ego zelf. Een bitchy versie van Esther.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:25 schreef xsaskiax het volgende:
ik vraag me al een tijdje af waar de naam 'Eva' vandaan komt bij Esther, een alter ego of zoiets??
Hoe/wanneer komt die naar voren en is dat in de loods al gebeurd?? (heb het begin niet zo gevolgd)
Een mooi voorbeeld was toen haar bril kapot was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:25 schreef xsaskiax het volgende:
ik vraag me al een tijdje af waar de naam 'Eva' vandaan komt bij Esther, een alter ego of zoiets??
Hoe/wanneer komt die naar voren en is dat in de loods al gebeurd?? (heb het begin niet zo gevolgd)
Op de bal ??quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda snapt niet dat bv een Babette niet op de bal stond.
sorry dat heb ik niet meegekregen... vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld was toen haar bril kapot was.
Geen sorry hoor.Maar dat was Eva.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry dat heb ik niet meegekregen... vandaar mijn vraag
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Of op de bar ?? Ik begrijp er niets van.
Hey dit klinkt interessantquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik zei net tegen Jasper, ik ben op het punt dat ik naar huis wil. Dit is mijn spel niet. Ik voel me vaker onchill dan chill. Ik wil weten hoe het met Ivor gaat.
Isaac vroeg haar op dat moment hoet het met haar ging. Antwoordde eigenlijk daarop met een verhaal hoe hij afgesproken heeft met z'n vrouw dat hij er uit gehaald wil worden als er iets is met de kinderen of zo, redenen om naar huis te gaan.
Wanda : Dus ik dacht, als ze thuis denken, als ze het zo erg zouden vinden, wat er nu gaande, dat het niet ok is. Dat ze denken, wat doet ze daar in godsnaam ... [streamwissel]
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik zei net tegen Jasper, ik ben op het punt dat ik naar huis wil. Dit is mijn spel niet. Ik voel me vaker onchill dan chill. Ik wil weten hoe het met Ivor gaat.
Isaac vroeg haar op dat moment hoet het met haar ging. Antwoordde eigenlijk daarop met een verhaal hoe hij afgesproken heeft met z'n vrouw dat hij er uit gehaald wil worden als er iets is met de kinderen of zo, redenen om naar huis te gaan.
Wanda : Dus ik dacht, als ze thuis denken, als ze het zo erg zouden vinden, wat er nu gaande, dat het niet ok is. Dat ze denken, wat doet ze daar in godsnaam ... [streamwissel]
Het was een item in Media Insidequote:Op donderdag 16 maart 2023 16:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry dat heb ik niet meegekregen... vandaar mijn vraag
Ze sprongen van het ballet naar die 2 in de kas. JW gaf toen net aan dat ie Isaac een toffe kerel vindt, maar dat er wel een paar dingen zijn die hem niet bevalt. Hij zei dat Isaac 2 maanden terug toen JW met die blessure zat zou hebben gezegd dat 'ze wel raad weten met ouderen die geblesseerd zijn'. Isaac ontkende dit en zei dat hij zoiets nooit gezegd zou hebben. JW zei dat hij het dan verkeerd begrepen zal hebben en ze schudden elkaars hand erop.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:45 schreef Frummelie het volgende:
Potver, jammer dat ik het begin van het gesprek gemist heb JW/Isaac...
Zie maar 2 mogelijkheden 1 ze is ontzettend naïef 2 het is een verhaallijn waar ze Ivor van te voren over mocht inlichten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vraag me wel af of Ivor er hetzelfde instaat als Wanda want het is allemaal maar vaag
oke, duidelijk!quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het was een item in Media Inside
https://streamable.com/tx0i7w
Ooh toppie Thnx... ik had al zo'n vermoeden dat ze iets hadden uitgepraat... ik dacht eerst over dat lachen van JW gisteren..quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze sprongen van het ballet naar die 2 in de kas. JW gaf toen net aan dat ie Isaac een toffe kerel vindt, maar dat er wel een paar dingen zijn die hem niet bevalt. Hij zei dat Isaac 2 maanden terug toen JW met die blessure zat zou hebben gezegd dat 'ze wel raad weten met ouderen die geblesseerd zijn'. Isaac ontkende dit en zei dat hij zoiets nooit gezegd zou hebben. JW zei dat hij het dan verkeerd begrepen zal hebben en ze schudden elkaars hand erop.
Verder eigenlijk een hoop geblabla
Dit was Esther's hoogtepuntje. Top TV.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het was een item in Media Inside
https://streamable.com/tx0i7w
Wat denk je als je Jeff of Erik laat zien dan ligt ook iedereen in een deuk en vraag je je af naar welke freakshow je zit te kijkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit was Esther's hoogtepuntje. Top TV.Na dit moment wist ik het: hier gaan we een hoop plezier aan beleven, en zo geschiede...
Is het nog ooit bekend geworden wie daar schuldig aan was? Of Esther zelfquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld was toen haar bril kapot was.
Auw dat is niet leukquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
Pan met heet water op haar buik, ze staat onder de douche om het af te koelen.
[ afbeelding ]
Eigen schuld ze stond al een hele tijd te klooie met Jappie bij die pan, en maar lachen en maar stom doen en niet opletten met wat ze aan het doen was dus geen medelij meequote:Op donderdag 16 maart 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Karma is a biatch.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet zo gek natuurlijk ,hij zit daar al een half jaar met iedereen te pratenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Alle verhalen die Erik vertelt heeft hij al eens verteld.
WIllen ze al weer een bruiloft, ze gaan die neppe bruiloft toch al doen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:04 schreef Frummelie het volgende:
Rupie en Ima worden gesponsord door SBS als ze gaan trouwen.
Joe.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek natuurlijk ,hij zit daar al een half jaar met iedereen te praten
Ik heb toch al heel wat podcasts geluisterd die echt leuk warenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek natuurlijk ,hij zit daar al een half jaar met iedereen te praten
Neej als ze hieruit zijn gaan ze trouwen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIllen ze al weer een bruiloft, ze gaan die neppe bruiloft toch al doen?
Zit iemand daar op te wachten dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie Rupie nog wel in een real live soap op SBS samen met Ima..
O oke, ik zou zeggen kijk maar eerst of ze het buiten nog redden samen Trouwen kan altijd nog.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej als ze hieruit zijn gaan ze trouwen.
Hij vertelt best lang over hetzelfde.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb toch al heel wat podcasts geluisterd die echt leuk waren
Ja precies, ze gaan ook best snel samen wonen... dus..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ik zou zeggen kijk maar eerst of ze het buiten nog redden samen Trouwen kan altijd nog.
die gaat er dus uitquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ff de keuken in en idd het is weer heel wat rijst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:14 schreef Frummelie het volgende:
Zo hejj het zijn weer aardige balen rijst op het bord.
Ja klopt, Erik en Bern krijgen de restjes toegestopt en maken de borden leeg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ff de keuken in en idd het is weer heel wat rijst.
Ze blijven dat ook nog steeds hetzelfde opscheppen voor alle borden.
Zie wel veel dat het tijdens het eten aan andere gegeven wordt.
Volgens mij gaat er weinig weg
welnee, t stelde niets voor, ze ging lachend naar de douchequote:
Ja hij en Kim echt over heel veel etenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef Frummelie het volgende:
Wow wat een borden... Jeff wil mayonaise, gatver.
Mijn ding ook niet, het enige waar ik mayo bij eet is patatquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja hij en Kim echt over heel veel eten
zou mijn ding ook niet zijn
verrek ja, hahahahaquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Daar gaan de wenkbrouwen van Erik weer omhoog.
Tegelijk met een hap eten
Idemquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mijn ding ook niet, het enige waar ik mayo bij eet is patat
Ik heb liever weinig en vreselijk lekker..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Of het lekker is weet ik niet, heb er nog niemand over gehoord, maar het is in ieder geval VEEEEEEL
Ik ben net te laat..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Daar gaan de wenkbrouwen van Erik weer omhoog.
Tegelijk met een hap eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |