ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....quote:
Ik vind het allebei niks, denk ook dat ze het eerder voor henzelf doen dan dat ze echt kunnen balettenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....
Ze is iets eleganter...quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....
Ik wel. Er was altijd wat te cossen als Martin in beeld wasquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat er met het vertrek van Martin wel een enorme irritatiefactor verdwenen is, een stoker, aandachttrekker, opschepper, overdrijver en ga zo maar door.... hij voegde in mijn ogen weinig tot niets positiefs toe....
Wat me nog steeds verbaast is dat een behoorlijk aantal bewoners hem ook irritant vond, maar ze bij zijn vertrek het hardste stonden te snotteren....(oke, zien huilen doet huilen zeggen ze weleens, maar toch....)
De manier waarop hij moest vertrekken was zachtjes gezegd waardeloos, maar als ik eerlijk ben ga ik hem niet missen....
Ik ben het zo met je eens...quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel. Er was altijd wat te cossen als Martin in beeld was![]()
Mega irritant soms maar ook wel een aardige kerel.
ik geef bern groot gelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Bern neemt 5 boterhammen... 1 van Kenzy gekregen en 1 van Sasha ... poepoe...
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
Het strijkijzer is kapot, hoe knap...
SPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Volgens mij neemt deze Zwollenaar geen shakes en pillen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Bern neemt 5 boterhammen... 1 van Kenzy gekregen en 1 van Sasha ... poepoe...
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zo knap is dat niet
OooooooSPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Shakes wel af en toequote:Op donderdag 16 maart 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij neemt deze Zwollenaar geen shakes en pillen.
Typisch Janet...quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan niets zeggen tegen de groep, "weet je wel"
Die denkt ook..."op goed geluk"...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat Erik totaal geen verstand heeft van strijkijzers.
Het slopen gaat hem wel goed af.
Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die denkt ook..."op goed geluk"...
[..]Zo knap is dat niet
SPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Zo knap is dat niet
SPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]Zo knap is dat niet
Heb ik gezien, dat ding viel ,ze zette hem terug en liep gewoon de deur uit, niet effe checken of alles nog wel werkte, en nee, tegen niemand iets gezegdSPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
raar mens
Wel zeggen , ZE maken alles stuk gaan niet goed met spullen om (zelf altijd met een garde over de bodem met antiaanbaklaag)quote:
Neeeeeej tuurlijk niet...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Heeft Janet ook gezegd dat dat door haar kwam?
Pannenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoezo typisch, wat heeft ze nog meer gesloopt dan ?
Janet is mega onbenullig , meestal struikelt ze over over zichzelf maar dit verbaasd me nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Staat regelmatig pannen, messen, ovenbladen te verneuken...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
altijd druk druk en lompquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Janet is mega onbenullig , meestal struikelt ze over over zichzelf maar dit verbaasd me niet
Oh ja dat doet ze ook jaquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Staat regelmatig pannen, messen, ovenbladen te verneuken...
Heel de omgeving zonder stroomquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk doet Erik de stekker van de " gerepareerde" strijkijzer terug..slaan alle stoppen door.
Ja en op een bepaalde manier ook onverschillig met andermans spullenquote:
Ik zou die stekker er niet in durven doen...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk doet Erik de stekker van de " gerepareerde" strijkijzer terug..slaan alle stoppen door.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel de omgeving zonder stroom
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou die stekker er niet in durven doen...
Erik ineens een afroquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Strijkijzers zijn meestal zo gemaakt dat je ze niet kunt repareren. Want nieuwe kopen is beter voor de omzet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoe ze lacht ook toen hij dat zeiquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:25 schreef Harry het volgende:
JW is het vertrouwen in Babette HE LE MAAL kwijt.
JW: dat komt niet meer goed.
Esther is het daar helemaal mee eens.....
Bijzonder knap van Erik.quote:
Heeft JW een groep?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:27 schreef puzziepie het volgende:
De groep is nu hechter dan ooit volgens JW , Zijn groep uiteraard
Ja die heeft haar kruid verschoten met die opname, waarop ze die oudjes -volgens JW- steeds respectloos 'die oudjes' noemtquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef spapaars het volgende:
Theedoek vergeten meteen brandplek.
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik wel zo hypocriet van JWquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die heeft haar kruid verschoten met die opname, waarop ze die oudjes -volgens JW- steeds respectloos 'die oudjes' noemt
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel zo hypocriet van JW![]()
![]()
Nee kippetjes is wel oprecht
Mijn hemelquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Lomp dus.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen heb je gewoon nodig voor de sfeerquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:35 schreef D. het volgende:
Ik mis Martin wel een beetje
Hij was mijn favoriete stoorzender
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef spapaars het volgende:
Theedoek vergeten eroverheen te leggen meteen brandplek.
[ afbeelding ]
Ben je niet lekker opgestaan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:35 schreef D. het volgende:
Ik mis Martin wel een beetje
Hij was mijn favoriete stoorzender
En verstrooid af en toe.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
Janet is echt een LEO... lomp en onbenullig...
Janet is gewoon een vieze (letterlijk) bazige heks. Ik moet dat mens echt niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
Janet is echt een LEO... lomp en onbenullig...
Eunice op de achtergrond...net zo'n strenge Russische ballet leraresquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
Wendy krijgt een stroomstoot, ze is volgens eigen zeggen statisch geladen.
Niet zo gek als er een motormuisje de hele nacht tegen je aan ligt te wrijven.
[ afbeelding ]
Martin?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:40 schreef Wibehh het volgende:
Nieuw op het forum, kijken of er wat te beleven valt
Kattekop is het... vaak zo snauwerig antwoorden..quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Janet is gewoon een vieze (letterlijk) bazige heks. Ik moet dat mens echt niet.
Poederloeder it is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
En Zoe blijft maar poederen ... en poederen.. en poederen...
Die komt niet meer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:44 schreef D. het volgende:
De reguliere geplande eliminatie ook maar gelijk doen? kunnwn we kamers verdelen
Het stond in de regelementen dat iedere manager een vrijstelling heeft.quote:
Same, denk dat ook de exits van Kim W en Mexx al eerdere 'dubbele' eliminaties in de weg gezeten hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het stond in de regelementen dat iedere manager een vrijstelling heeft.
Daarnaast, ik had wel 2 exits verwacht, alleen niet zoals die van Martin
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:54 schreef pingu66 het volgende:
Eunice: alles gaat kapot hier.
Ja al je een broodrooster behandeld zoals zij heeft gedaan.......
Ja dat hoorde ik maar wat is er nu weer kapot dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:54 schreef pingu66 het volgende:
Ja als je een broodrooster behandeld zoals zij heeft gedaan.......
Ik weet niet of er nog steeds een stuk isquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik maar wat is er nu weer kapot dan?
Die debielen doen er ook gewoon een boterham met kaas in... ik vraag me echt af hoe je het kan verzinnen..quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:54 schreef pingu66 het volgende:
Ja als je een broodrooster behandeld zoals zij heeft gedaan.......
Ik doe geen moeite ... niet te doen met die blender.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
Hé verdorie ik kan Babette niet verstaan...
Gaat over JW en Esther?
Lekker irri...quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite ... niet te doen met die blender.
Daarvoor beschreef ze haar ideale man, dus die blijft voor de rest van haar leven vrijgezel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
Gaat over JW en Esther?
Ben ook niet zo'n fan van haar gebrabbel, maar dat is nou niet aardig van jequote:Op donderdag 16 maart 2023 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite ... niet te doen met die blender.
Er komt heus een dekseltje voor Babette..quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarvoor beschreef ze haar ideale man, dus die blijft voor de rest van haar leven vrijgezel.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook niet zo'n fan van haar gebrabbel, maar dat is nou niet aardig van je
Ze???? Alleen Isaac had zijn arm om hem heenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het vertrek heel apart, best benieuwd hoe ze hem zo in de houtgreep hebben kunnen nemen/zwaarwegende reden dat alleen weggaan een optie was.
Het was ook raar en dat werd op de stream ook door iemand gezegd, hij had het gehoord, ging nog lachend de proef doen en ineens sloeg het om (hij had geen keus meer?) en werd het drama.
Heel veel vragen dus.
Ze deed verslag over wat JW tegen haar zei in de keuken vannacht, dat zij ook een club hebben en dat JW hun club wel zal beschermen. Dat Esther last heeft van 'haar hormonen'. Babs en Isaac vertrouwen haar beiden nooit 100% omdat ze haar eigen gang gaat, wat ook mag van ze.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
Gaat over JW en Esther?
dat beweert ze ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Janet vind ik niet echt een stoffenkenner
posts van anderhalf uur geleden quoten kan verwarrend zijn .. en de 'hem' slaat op Martin.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze???? Alleen Isaac had zijn arm om hem heen
Thnxquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze deed verslag over wat JW tegen haar zei in de keuken vannacht, dat zij ook een club hebben en dat JW hun club wel zal beschermen. Dat Esther last heeft van 'haar hormonen'. Babs en Isaac vertrouwen haar beiden nooit 100% omdat ze haar eigen gang gaat, wat ook mag van ze.
Teruggeluisterd omdat ik nog steeds wil weten welke boodschap er nou over dat hek gegooid is.
Waarom vies??? En ja, ze steekt veel haar nek uit met bezigheden en zegt dan aan mensen hoe iets kan en gaat. En gelukkig hoeven we mensen niet allemaal aardig te vinden maar een beetje neutraal naar mensen kijken zonder oordeel is leukerquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Janet is gewoon een vieze (letterlijk) bazige heks. Ik moet dat mens echt niet.
Ja, maar het 'iets' is vaag .... toeteren .... de kraanmedewerkers die lol hebben ... ???quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoedan? hoor je iets buiten de hekken, naar binnen en wachten met deuren dicht
3x toeteren is toch geen boodschap?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar het 'iets' is vaag .... toeteren .... de kraanmedewerkers die lol hebben ... ???
Ja.. maar de regel is dat je dan wel verzamelt bij het spelscherm.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:18 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
3x toeteren is toch geen boodschap?
Dat zeg ik niet maar dit hele verhaal er omheen klopt voor geen meterquote:
Volgens mij is het dat ze weer naar buiten mogenquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ze nou gelijk hadden gezegd .. balletjesgeluid dan naar binnen .. dat was (voor mij iig) niet duidelijk tot net.
Ja belachelijk dit , en iedereen accepteert het , zegt nietsquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
Aaah alleen Isaak mag een boodschap ontvangen
Anderen in het vervolg geel
Of ze niet nadenken ofzo ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja belachelijk dit , en iedereen accepteert het , zegt niets
Duidelijk toch
Gemene balquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn naam stond op de bal, hij moet eruit volgens de bal.
Wat had hij verwachtquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn naam stond op de bal, hij moet eruit volgens de bal.
Raar , en er klopt niets vanquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:30 schreef juul. het volgende:
En het zogenaamde flesje met een boodschap wat de Bro's achter hebben gehouden?
Als hij het woord overneemt van een oempaloempa vinden wij dat heeel raarrrrquote:
Ja , heel vreemd ditquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij het woord overneemt van een oempaloempa vinden wij dat heeel raarrrr
Isaac houdt een speech en krijgt aanvullend daarop de doos met tennisballen van de Oempa Loempa aangereikt.quote:
Ik hoorde de Febo het woord nemen. De mol gaat er met de prijs vandoor en het kost de programmamakers niets uiteindelijk. Dat gevoel heb ik er een beetje bij. Misschien wat naïef, maar vind dit te opzichtig.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij het woord overneemt van een oempaloempa vinden wij dat heeel raarrrr
Is natuurlijk wel appels en peren. Die podcast is geen invloed van buitenaf.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik me wel afvraag is: Isaac speelt open kaart, leest alles voor.. zou er nou niemand zijn die open kaart gaat spelen over de podcast of houden ze dat onder de pet..... over 'eerlijk' gesproken
Dat was geen info van buiten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik me wel afvraag is: Isaac speelt open kaart, leest alles voor.. zou er nou niemand zijn die open kaart gaat spelen over de podcast of houden ze dat onder de pet..... over 'eerlijk' gesproken
Isaac moest!quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Ja, want dat is precies hetzelfdequote:Op donderdag 16 maart 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Er klopt gewoon helemaal niets vanquote:
nee, het gaat me over 'eerlijk' zijn en open kaart spelenquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel appels en peren. Die podcast is geen invloed van buitenaf.
Zou Jasper ook tegen Ivor zeggen dat hij het niet begrijpt omdat Ivor niet 24/7 met Wanda is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Isaac moest!
JW heeft het Achter aanhangig gemaakt, dat dit niet kan.
Dit iddquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee, het gaat me over 'eerlijk' zijn en open kaart spelen
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er klopt gewoon helemaal niets van
Zelfs een blinde kan dat nog zien
knip - niet tegen elkaarquote:
De gesprekken die op die podcast stonden, hebben wel gewoon plaatsgevonden, was geen info van buitenaf.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niemand zo oneerlijk als Isaac daarquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk dat ze hopen dat het wat meer 'rust' bij het hek zal gevenquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:42 schreef Ebinas het volgende:
Het zal wellicht wel afschrikken voor degene buiten.
Er is een risico dat je je favo geel aansmeert
Dan kom ik voor Eunicequote:Op donderdag 16 maart 2023 12:42 schreef Ebinas het volgende:
Het zal wellicht wel afschrikken voor diegene buiten.
Er is een risico dat je je favo geel aansmeert
Dat zal zeker meewegen denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk dat ze hopen dat het wat meer 'rust' bij het hek zal geven
quote:
-knip-quote:
-knip-quote:
Ze heeft hem in de tangquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
-knip-
JW gaat zo in gespek met Eunice. Hij meld het alvast aan Esther.
Esther vindt haar naam Op de ballen van Isaac niet ergquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:43 schreef Ebinas het volgende:
Esther vind haar naam op die ballen niet erg
Zullen het gewoon over de streams gaan hebben ipv tegen en over elkaar?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, je had het tegen mij, dus ik tegen jou
waarom is het mijne ineens persoonlijk, en het jouwe niet?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther vindt haar naam Op de ballen van Isaac niet erg
ik vind JW de laatste dagen toch weer zo vriendelijk/lacherig richting Esther..... de afstand is weer helemaal weg hoor, zoals ze gisteravond weer tegen elkaar aangeplakt zatenquote:
Zolang ze het maar niet door Janet laten strijkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De dames zijn maar druk met de trouwjurk. Ze maken er echt werk van
Toen had ie weer genoeg bier op.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind JW de laatste dagen toch weer zo vriendelijk/lacherig richting Esther..... de afstand is weer helemaal weg hoor, zoals ze gisteravond weer tegen elkaar aangeplakt zaten
Sterker nog gisteren wilde Eunice op de bank naast JW gaan zitten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind JW de laatste dagen toch weer zo vriendelijk/lacherig richting Esther..... de afstand is weer helemaal weg hoor, zoals ze gisteravond weer tegen elkaar aangeplakt zaten
Opmerkelijk dat ze dit op streams doen. Nu jaag je alleen nog maar meer schuimpjes/gekkies daar heen om van alles en nog wat te gaan schreeuwen en gooien over het hek.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
Een brief van achter (kamer 5) en wat er op de tennisballen staat die over het hek zijn gegooid.
https://streamable.com/gf4u5f
[ afbeelding ]
Was oefenen voor de recordpoging augurken etenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:00 schreef D. het volgende:
Ik las dat er voor Martins vetrek nog een opdracht was geweesr.
Welke opdracht was dat?
Kennelijk door Martin’s vertrek is die berichtgeving ondergesneeuwd
Ik kan niets anders bedenken dan dat augurken eten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:00 schreef D. het volgende:
Ik las dat er voor Martins vetrek nog een opdracht was geweesr.
Welke opdracht was dat?
Kennelijk door Martin’s vertrek is die berichtgeving ondergesneeuwd
Over de manier waarop Rupert gisteren de stelling in stemming brachtquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Eunice en JW in de kas in gesprek.
Ik weet niet over wie ze hebt hebben
Wat een haat heks.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
WednesdaySasha: "De tomaten zijn in ieder geval met haat gesneden, dus dat wordt weer heerlijk"
De stellingen en hoe rupi daarmee omgaat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
ik moet steeds vaker aan Wednesday denken als ik haar zie, vooral als ze vlechtjes heeftquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sfeertje joh in de keuken!
A zo dacht al over wie of wat hebben ze hetquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:06 schreef Ebinas het volgende:
De stellingen en hoe
[..]
De stellingen en hoe rupi daarmee omgaat.
En dat de inbreng van JW werd![]()
Nu zegt hij alles voortaan goed te vinden.
Eunice spreekt hem daarop aan, dat dat de andere kant op is.
Hij is buiten ook zo, is niet handig
Mijn woorden, ongeveer wel die richting op
JW reageert zo tegen Rupi omdat het Rupi is. Daar heeft hij sowieso al een hekel aan. Als Jeff dit zou doen namelijk zou hij dat prachtig vinden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Eunice legt aan JW uit dat zijn benadering niet altijd goed is.
De respons van andere is dan ook zo.
Ze doelt er op dat als je iemand vriendelijk benaderd je ook een positieve reactie terug krijgt
Poepbekkie...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
JW heeft "Nnnnnnnnul! vertrouwen in zulke mensen!"
Weet ik zo net nog niet. Jeff is een botte lul die dan in 1x een grote muil geeft en als ie afgekoeld is, dan is het klaar (ruzie Moraima en Martin). Rupert blijft bitchy als je in zijn ogen iets doet wat 'm niet bevalt.(Kenzy, Mirthe, JW).quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW reageert zo tegen Rupi omdat het Rupi is. Daar heeft hij sowieso al een hekel aan. Als Jeff dit zou doen namelijk zou hij dat prachtig vinden.
Moet hij poepenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
JW heeft "Nnnnnnnnul! vertrouwen in zulke mensen!"
Rupertquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb niet meegekregen wat er gebeurd is?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW reageert zo tegen Rupi omdat het Rupi is. Daar heeft hij sowieso al een hekel aan. Als Jeff dit zou doen namelijk zou hij dat prachtig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |