ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....quote:
Ik vind het allebei niks, denk ook dat ze het eerder voor henzelf doen dan dat ze echt kunnen balettenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....
Ze is iets eleganter...quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, maar vind haar beter/mooier als ze met ballet bezig is dan Eunice....
Ik wel. Er was altijd wat te cossen als Martin in beeld wasquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat er met het vertrek van Martin wel een enorme irritatiefactor verdwenen is, een stoker, aandachttrekker, opschepper, overdrijver en ga zo maar door.... hij voegde in mijn ogen weinig tot niets positiefs toe....
Wat me nog steeds verbaast is dat een behoorlijk aantal bewoners hem ook irritant vond, maar ze bij zijn vertrek het hardste stonden te snotteren....(oke, zien huilen doet huilen zeggen ze weleens, maar toch....)
De manier waarop hij moest vertrekken was zachtjes gezegd waardeloos, maar als ik eerlijk ben ga ik hem niet missen....
Ik ben het zo met je eens...quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel. Er was altijd wat te cossen als Martin in beeld was![]()
Mega irritant soms maar ook wel een aardige kerel.
ik geef bern groot gelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Bern neemt 5 boterhammen... 1 van Kenzy gekregen en 1 van Sasha ... poepoe...
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
Het strijkijzer is kapot, hoe knap...
SPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Volgens mij neemt deze Zwollenaar geen shakes en pillen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Bern neemt 5 boterhammen... 1 van Kenzy gekregen en 1 van Sasha ... poepoe...
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zo knap is dat niet
OooooooSPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Shakes wel af en toequote:Op donderdag 16 maart 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij neemt deze Zwollenaar geen shakes en pillen.
Typisch Janet...quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan niets zeggen tegen de groep, "weet je wel"
Die denkt ook..."op goed geluk"...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat Erik totaal geen verstand heeft van strijkijzers.
Het slopen gaat hem wel goed af.
Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die denkt ook..."op goed geluk"...
[..]Zo knap is dat niet
SPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Zo knap is dat niet
SPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]Zo knap is dat niet
Heb ik gezien, dat ding viel ,ze zette hem terug en liep gewoon de deur uit, niet effe checken of alles nog wel werkte, en nee, tegen niemand iets gezegdSPOILER: Vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
raar mens
Wel zeggen , ZE maken alles stuk gaan niet goed met spullen om (zelf altijd met een garde over de bodem met antiaanbaklaag)quote:
Neeeeeej tuurlijk niet...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Heeft Janet ook gezegd dat dat door haar kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |