Snap ik ook niet! Waarom ga je erbij zitten.. vind ik aso..quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet Mirthe daar eigenlijk in de kas ?
Kan ze zeggen: ik kan niet tegen onrecht en Rupi jat eten en ik ben zielig...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet! Waarom ga je erbij zitten.. vind ik aso..
Mirthe komt niets tekort... die moet eens hand in eigen boezem steken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan ze zeggen: ik kan niet tegen onrecht en Rupi jat eten en ik ben zielig...
Ze wordt nu wel een beetje pissigquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:31 schreef humpty het volgende:
Pff Eunice.....valt niet mee te praten dus
Rupertquote:
Net als de kaasquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe komt niets tekort... die moet eens hand in eigen boezem steken.
DIe leugen weet ik ook nietquote:
oke thnxquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe leugen weet ik ook niet
Het gaat over de manier hoe hij er een stelling heeft ingegooid en mensen niet laat praten
Hij Esther onder druk heeft gezet met stemmen.
Toen viel ik van m'n stoeltje... de onzin...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:33 schreef humpty het volgende:
Eunice gelooft in de natuur ...tjonge jonge wat een gezever
Hij zet haar niet onder druk. Hij zegt vaak genoeg dat ze moet doen wat ze zelf wil.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
JW die anderen beschuldigd van manipulatie, die nu eunice aan t manipuleren is omdat ze op groen is gaan staan.
Mensen worden onder druk gezet door rupi en zo
Maar hij mag nu eunice wel onder druk zetten.
![]()
![]()
Met z'n punt punt punt.
Mijn mening is de enige die goed is....
Wat een kwal.
Eunice speelt gewoon iedere keer weer haar eigen cassette af waarbij de inhoud al helemaal is bepaald en dus vaststaatquote:
Vuilnek.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:35 schreef humpty het volgende:
JW begint boos te worden op Eunice
hij vat de dingen niet
Heb geen moeite met hem. Ook niet met Eunicequote:Op donderdag 16 maart 2023 13:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke thnx
ik moet hem totaal niet, vind het een griezel eerste klas
Ik vreet me schoen op als ze samen komen hierinquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zet haar niet onder druk. Hij zegt vaak genoeg dat ze moet doen wat ze zelf wil.
Alleen zijn ze over en weer elkaars gelijk aan het overtuigen
dat is het inderdaad, zij kan niet discussiėren.. enkel haar punt kenbaar maken, keer op keerquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice speelt gewoon iedere keer weer haar eigen cassette af waarbij de inhoud al helemaal is bepaald en dus vaststaat
Nou hij noemt haar dom omdat ze op groen is gaan staan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zet haar niet onder druk. Hij zegt vaak genoeg dat ze moet doen wat ze zelf wil.
Alleen zijn ze over en weer elkaars gelijk aan het overtuigen
Nee gaat nooit lukken, Eunice heeft een te vreemde kijk op de wereldquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vreet me schoen op als ze samen komen hierin
Een prima toevoeging op wat ik zei jaquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is het inderdaad, zij kan niet discussiėren.. enkel haar punt kenbaar maken, keer op keer
quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe komt niets tekort... die moet eens hand in eigen boezem steken.
Wel ontspannend lijkt mij, al lijkt het mij wel dat ze best vaak haar hoofd heeft of zal gaan stotenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:41 schreef D. het volgende:
Toch moet het best fijn zijn als je zo in het leven staat als Eunice
Mirthe is dat lievelingetje van de onderwijzeres die zich steeds meer begint af te zetten met allerlei steekjes onderwaterquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe vraagt wie er gaat winnen volgens de natuur
Eunice legt alles bij een ander neer en heeft daar vrede mee.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gaat nooit lukken, Eunice heeft een te vreemde kijk op de wereld
Maar dan is ze weer een ervaring rijker, heeft ze toch iets gewonnenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel ontspannend lijkt mij, al lijkt het mij wel dat ze best vaak haar hoofd heeft of zal gaan stoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |