Dat is voor iedereen verschillend. Ik kan me voorstellen dat je het getetter zat wordt. De enige echte klacht is die van Charlotte tot nu toe. Die van Jason was een klacht over zijn mening... dat kan niet die heb je te accepteren en de klacht over Bart is een klacht over wat hij prettig vindt. Das ook raar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:07 schreef tasebi het volgende: [..] ben er 56 en zit dagelijks in rumoer , dat houd je fit , niet zeggen dat ze bij zijn defensie collega's geen rumoer of geestigheid uithalen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bluf Danny met z'n: als het moet kan ik opgeroepen worden om Rugby te spelen voor NL
Ik zie hem al helemaal rennen met z'n handtasje over het veld.....blijf van m'n balletje af!
Ze is docent kleuter juf 😁quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Lees ik op LinkedIn van Charlotte:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
Kleuteronderwijzers aan de universiteit ??? Make that the cat wise !
Even verder gegoogled. Artevelde is hogeschool en geen universiteit, en je kan daar voor kleuterjuf studeren.quote:
Zo zie je maar dat die intelligente hooggeschoolde bewoners een fake label hebben opgeplakt gekregen vanwege het programma.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Even verder gegoogled. Artevelde is hogeschool en geen universiteit, en je kan daar voor kleuterjuf studeren.
En daar gaat zequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Charlotte moet naar de SR aldus Twitter.
Dat is het enige bruikbare attribuut meen ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
De weegschaal toch ? Hoop dat ze de blauwe plankjes neemt
daarin in ze afgestudeerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
enige echte klacht van Lot, serieus? afzonderen is net zo serieus en dat van Lot kwam van een kind af haha serieus zeg een kind dat het engels niet verstaat en daarom noemtquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend. Ik kan me voorstellen dat je het getetter zat wordt. De enige echte klacht is die van Charlotte tot nu toe. Die van Jason was een klacht over zijn mening... dat kan niet die heb je te accepteren en de klacht over Bart is een klacht over wat hij prettig vindt. Das ook raar.
https://www.artevelde-uas(...)hood-education-dutchquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Zeer uitgebreide opleiding !quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:19 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
https://www.artevelde-uas(...)hood-education-dutch
Dat is waarschijnlijk waar ze naar verwijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |