just this oncequote:Op maandag 13 maart 2023 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
Streams saai, tv uitzending niet, we worden flink genaaid en ons naar de uitzendingen lokken is nu gelukt hoor, met onze schijnheilige Wanda.
In de lengte of in de breedte?quote:Op maandag 13 maart 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
de febo is te lui het geluid er af te halen
Kenzi is opgemeten
maar sas en bern niet
ja heel vaagquote:
quote:
Dat zijn ook de eerste afleveringen in maanden die ik gezien heb. Was leukquote:Op maandag 13 maart 2023 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik raad iedere streamer de uitzending van vandaag en afgelopen vrijdag aan.
Zo te horen iets voor de zenders als ze aan het sporten zijn. Dat het beter blijft zitten of zo denk ik?quote:Op maandag 13 maart 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja heel vaag
ze heeft iets op tafel liggen daarvoor??
wat niet alleen voor sporten is???
Voor mij ook en ze blijft omdat ze vooral bang is en niet wil dat het thuis dan alleen maar daar over gaat met iedereen.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn ook de eerste afleveringen in maanden die ik gezien heb. Was leuk![]()
Vind het leuk dat Wanda toch blijft
was niet alleen voor het sporten zei Kenziquote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Zo te horen iets voor de zenders als ze aan het sporten zijn. Dat het beter blijft zitten of zo denk ik?
Die was erg grappig ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
Dat bruggetje van die voice-over in de uitzending toen ze van Wanda naar JW en Erik gingen schakelen:
'Heb m'n relatie verneukt, onze vriendschap verneukt, alles verneukt'. 'De relatie tussen JW en Erik zal nooit op die manier onder druk komen te staan, sinds ze iedere dag samen kunnen trekken en stoten is hun vriendschap juist hechter geworden.'
Ja ik kan dat heel goed begrijpen. Het is gebeurd...daar gaat ze niks meer aan veranderen. Het is een soort vluchtgedrag om te blijven....maar ik snap dat wel.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij ook en ze blijft omdat ze vooral bang is en niet wil dat het thuis dan alleen maar daar over gaat met iedereen.En weet dat jij blij wordt van haar, moet ze alleen wel weer ff wat vaker in beeld komen.
Ik zat hardop te grinnikenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
Dat bruggetje van die voice-over toen ze van Wanda naar JW en Erik schakelden was er eentje om in te lijsten:
'Heb m'n relatie verneukt, onze vriendschap verneukt, alles verneukt'. 'De relatie tussen JW en Erik zal nooit op die manier onder druk komen te staan, sinds ze iedere dag samen kunnen trekken en stoten is hun vriendschap juist hechter geworden.'
Ik begrijp haar ook wel. Benieuwd hoe het af gaat lopen komende dagen.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan dat heel goed begrijpen. Het is gebeurd...daar gaat ze niks meer aan veranderen. Het is een soort vluchtgedrag om te blijven....maar ik snap dat wel.
Dat vroeg ze, of het voor altijd was of alleen tijdens sporten. Rupert (volgens mij) zei toen dat het alleen voor tijdens sporten was waarop Martin zei dat dat fijn was omdat als-ie zonder shirt.. rest ben ik kwijt.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
was niet alleen voor het sporten zei Kenzi
en ze had het over opmeten
en Sas en Bern waren niet opgemeten![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen in die zakjes die ook bij Bern en Martin liggen?quote:Op maandag 13 maart 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
bij haar rechterhand ligt wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Doordat er zoveel dagen tussen de livestream en uitzending zitten weet ik dat eigenlijk al een soort van. Ze gaat blijven en langzaam weer gewoon normaal doen in de groep. Neuken met Jappie zie ik niet meer gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp haar ook wel. Benieuwd hoe het af gaat lopen komende dagen.
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die dingen in die zakjes die ook bij Bern en Martin liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja dat is waar, anders was ze al weg geweest en potverdorie, gewoon nummer 1 nu ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Doordat er zoveel dagen tussen de livestream en uitzending zitten weet ik dat eigenlijk al een soort van. Ze gaat blijven en langzaam weer gewoon normaal doen in de groep. Neuken met Jappie zie ik niet meer gebeuren![]()
Maar ze is momenteel tv maker nr 1 dus ze gaat ook zeker nog niet naar huis
Is maar voor even, de 'ruzie' van Martin, Marciano en Jeff komen deze week ook vast langs. Dan is Wanda die aan Japs Pietje zat weer bijna vergetenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is waar, anders was ze al weg geweest en potverdorie, gewoon nummer 1 nu ja.Door haar nu weer de uitzending gekeken, alleen met mexx en de tondeuse toen ook gekeken.
op 1 of andere manier denk ik dat Ivor het niet vergeetquote:Op maandag 13 maart 2023 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is maar voor even, de 'ruzie' van Martin, Marciano en Jeff komen deze week ook vast langs. Dan is Wanda die aan Japs Pietje zat weer bijna vergeten
--
Isaac en Rupert op kantoor over nominaties en vrijstellingen. Die laatste heb je eigenlijk meer aan als je later manager bent (ervan uitgaande dat er dan meerdere eliminaties per maand zullen zijn)..
Dat is waar. Het belangrijkste wat ik wilde weten was of ze nou geneukt hadden met elkaar en daar heb ik antwoord op gekregen, Jasper en Wanda hebben geneukt na het feest.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is maar voor even, de 'ruzie' van Martin, Marciano en Jeff komen deze week ook vast langs. Dan is Wanda die aan Japs Pietje zat weer bijna vergeten
--
Isaac en Rupert op kantoor over nominaties en vrijstellingen. Die laatste heb je eigenlijk meer aan als je later manager bent (ervan uitgaande dat er dan meerdere eliminaties per maand zullen zijn)..
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar. Het belangrijkste wat ik wilde weten was of ze nou geneukt hadden met elkaar en daar heb ik antwoord op gekregen, Jasper en Wanda hebben geneukt na het feest.
Ja, we worden gewoon keihard genaaid, net als Wanda.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:48 schreef Flow3r het volgende:
Nou poeh poeh, ik vind die uitzending vet tegenvallen![]()
![]()
Ze besteden meer aandacht aan het pak van Erik dan aan Wandagate
En daarvoor worden zij en Jappie al dágen van de streams gehouden
Er zijn ons zoveel gesprekken onthouden en we werden opgezadeld met biljart en zwijgstreams
Denk het ook niet ..quote:Op maandag 13 maart 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
op 1 of andere manier denk ik dat Ivor het niet vergeet
zou hij nu zijn hummer klaar hebben staan om Jappie plat te rijden?
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook niet ..
Gametalk in de kas met Isaac en Babs & Co op stream 2
Eigenlijk heb ik nog het meeste medelijden met Ivorquote:Op maandag 13 maart 2023 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, we worden gewoon keihard genaaid, net als Wanda.
vandaar het geblurde kussentjequote:Op maandag 13 maart 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog het meeste medelijden met IvorWanda zit lekker veilig in de loods maar iedereen in zijn omgeving gaat dit weten.
Speculaasquote:
Misschien is hij wel ergens op uitzending zonder internet en telefoonquote:Op maandag 13 maart 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog het meeste medelijden met IvorWanda zit lekker veilig in de loods maar iedereen in zijn omgeving gaat dit weten.
haha laten we dat hopen voor hemquote:Op maandag 13 maart 2023 21:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien is hij wel ergens op uitzending zonder internet en telefoon
quote:
Alsnog weet jij niet waarom dat nu geblurd wordtquote:Op maandag 13 maart 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat ding staat toch al minstens 100 x in de COSSEN
Ja, best heel erg sneu voor hem.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die was mooi hequote:Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
Dat bruggetje van die voice-over toen ze van Wanda naar biljartbuddies JW en Erik schakelden was er eentje om in te lijsten:
uhuquote:Op maandag 13 maart 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Alsnog weet jij niet waarom dat nu geblurd wordt
Dat zijn echt je eigen aannames. Of kan jij nu bewijs plaatsen met een reden dat het kussentje ineens geblurd wordt?quote:
soms is 1 + 1 gewoon 2quote:Op maandag 13 maart 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn echt je eigen aannames. Of kan jij nu bewijs plaatsen met een reden dat het kussentje ineens geblurd wordt?
quote:Op maandag 13 maart 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan veel beter manager worden dan Kim
want Zoe's bedoelingen zijn veel zuiverder![]()
![]()
![]()
En soms ook niet. Aanname dus.quote:
Als je op Kim stemt dan stem je gewoonweg op Jeffquote:Op maandag 13 maart 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan veel beter manager worden dan Kim
want Zoe's bedoelingen zijn veel zuiverder![]()
![]()
![]()
Iets als "Isaac doe jij dat even, ga ik even m'n wimpers opplakken" zie ik haar wel doenquote:
Ze heeft behoorlijk veel kapsonus gekregen de laatste tijd, lijkt wel een ziekte daar, denken dat je alles kan of beter kan dan de rest.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
hoor Zoe oreren
ze kan het allemaal beter
Ja is wel tijd dat Zoë weer een keihard op haar smoel gaat.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze heeft behoorlijk veel kapsonus gekregen de laatste tijd, lijkt wel een ziekte daar, denken dat je alles kan of beter kan dan de rest.
tis een akelige relnichtquote:Op maandag 13 maart 2023 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze heeft behoorlijk veel kapsonus gekregen de laatste tijd, lijkt wel een ziekte daar, denken dat je alles kan of beter kan dan de rest.
Kan 't kind niet meer aanhoren. Een boel misplaatste eigendunk en alleen maar negatief over anderen. Echt naar.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
hoor Zoe oreren
ze kan het allemaal beter
je bedoelt vast Zoequote:Op maandag 13 maart 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder Jeff zou Kim er niet eens over gepeinsd hebben maar begint steeds meer op haar vriendje te lijken. Dat merk je namelijk aan uitspraken en manier van doen. Ze heeft van nature al een enorme tokkiekant maar is jong en beïnvloedbaar.
quote:Op maandag 13 maart 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil volgende maand manager worden
Beiden moet je daar niet willenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt vast Zoe
want die is echt 10 x erger
Nee hij schrijft Kim. Waarschijnlijk bedoel je dan ook Kim.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt vast Zoe
want die is echt 10 x erger
Ik kan niet wachten, zodra Babs de loods verlaat, blijft er niets meer van Zoë overquote:Op maandag 13 maart 2023 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel tijd dat Zoë weer een keihard op haar smoel gaat.
ik vind Kim prima te doenquote:
Kim praat en doet Jeff naquote:Op maandag 13 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Kim prima te doen
lief ding
ja die kan ook vuig praten
maar vind Zoe echt vele malen erger
dat is een meningquote:Op maandag 13 maart 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kim praat en doet Jeff na
Staat los van die andere kant
ook danquote:Op maandag 13 maart 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar niet als Zoe of Kim het moet berekenen
Het maakt het er hier niet leuker op om dingen die je niet kunt weten als feiten te gaan presenteren.quote:
Wanneer is er weer eens wat drank?quote:Op maandag 13 maart 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Wanda weer op elkaar in dat ei
Jij denkt en ik denk. Maar jij weet niet en ik ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Ivor niks meer met het programma te maken wil hebben ... wel sneu voor Ivor
Heb die naam al zo vaak voorbij zien komen dat je nog bijna gaat denken dat het een deelnemer is (geweest)quote:Op maandag 13 maart 2023 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Ivor niks meer met het programma te maken wil hebben ... wel sneu voor Ivor
Ik geloof niet zeg dat ik iets weet... behalve dat ik niet weet waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Jij denkt en ik denk. Maar jij weet niet en ik ook niet.
Preciesquote:Op maandag 13 maart 2023 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet zeg dat ik iets weet... behalve dat ik niet weet waar je het over hebt.
omdat ik het niet kies vind om elke keer op hun onkunde qua rekenen te wijzenquote:
waar ik op reageer Engine is het feit dat mensen worden weggezet dat ze zelfs niet 1 + 1 op zouden kunnen tellenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Het maakt het er hier niet leuker op om dingen die je niet kunt weten als feiten te gaan presenteren.
of ze dat maar even kunnen bepalenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Babs hard hoofdschuddend: "Maar Kenzy komt ook niet naar onze kamer hoor!"
Zoe: Nee! En Wanda ook niet! Kenzy en Wanda echt niet! Heb ik het liefste nog Bern"
Babs: "Oh ja, Bern hebben we ook nog"
Misschien hebben ze wel contact met elkaar gehad en heeft Ivor het haar vergeven. Aannames en aannames.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het aan haar ligt komen alleen Marciano en Isaac bij hen op de kamerquote:Op maandag 13 maart 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Over kamerwissels
Babs hard hoofdschuddend: "Maar Kenzy komt ook niet naar onze kamer hoor!"
Zoe: "Nee! En Wanda ook niet! Kenzy en Wanda echt niet! Heb ik het liefste nog Bern"
Babs: "Oh ja, Bern hebben we ook nog"
Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze dat maar even kunnen bepalen
wie waar moet gaan liggen
en Isaac wil nietquote:Op maandag 13 maart 2023 21:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als het aan haar ligt komen alleen Marciano en Isaac bij hen op de kamer
Voor ons daarentegen :quote:Op maandag 13 maart 2023 21:39 schreef xsaskiax het volgende:
Je moet er niet aan denken dat Zoë manager gaat worden...... geld is nu al een probleem, net zoals eten... als je haar haar gang laat gaan komen ze de hele maand geld tekort, wordt het alleen uitgegeven aan onnodige en/of overbodige zaken......
Dat ze haar nog niet doorzien is me echt een raadsel, zich nog dommer houden dan ze al is (let eens op haar zinsbouw/taalgebruik), het is een slang van de bovenste plank, liegen, draaien en verdraaien is haar echt niet vreemd....
Een wandelende opblaaspop, met dat mondje zo eng half open...... foute extensions, veel te lange wimpers....en ga zo maar door.....
Altijd roddelen, kwaadspreken, hypocriet aardig doen (vooral tegenover Kim en Jeffrey die ze er allebei het liefste uit zou willen hebben)....
Tja ik heb geen positief beeld van Zoë (die trouwens weer dikker lijkt te zijn geworden)
dat hoopten we bij Kenzi ookquote:
Dat is ook niet om aan te horen met een betweter als Eunice.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
En maar naar stream 1 met Erik en Eunice. Wel weer genoeg van die kasplanten (Isaac en Babs & Co) op 2
en dan hoor je op de achtergrond een monotone bernquote:Op maandag 13 maart 2023 21:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is ook niet om aan te horen met een betweter als Eunice.
Telkens door haar boek bladeren en haar aantekeningen en dan Erik erop wijzen wat ie allemaal beter kan doen.
Oh dat was mij nog niet opgevallenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan hoor je op de achtergrond een monotone bern
Ze zei ook dat ze het ergste vond dat de vriendschap tussen haar en jappie verpest was en hoe ze zich voelde. Geen woord over hoe Ivor zich zou voelen. Dat zou toch haar eerste en ergste zorg moeten zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
op 1 of andere manier denk ik dat Ivor het niet vergeet
zou hij nu zijn hummer klaar hebben staan om Jappie plat te rijden?
ik schrijf dan ook geen streamverslagenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
Als je dat hier allemaal zo leest dan valt er geen touw aan vast te knopen dus laat staan als je ernaar kijkt en moet gaan vertalen
Afsplitsen werkt alleen maar in haar nadeel, maakt de groep die na die opname op Babs willen stemmen alleen maar groter dan de groep van 11 (Rupert stemmers) waar ze van af wil en eigenlijk voor Wanda willen gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
ow wat zou het leuk zijn als babs te horen krijgt dat ze op haar willen met 9 a 10 man![]()
Daar lijkt me ook helemaal geen beginnen aanquote:Op maandag 13 maart 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik schrijf dan ook geen streamverslagen
SPOILER: Ter infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik dm je even.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had net een post geplaatst over uurfilmpjes, maar die is nu verdwenen, waarom ....
Neem aan dat Babs wel beseft dat ze een groot target is aangezien ze haar eigen groep een mes in de rug heeft gestokenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
ow wat zou het leuk zijn als babs te horen krijgt dat ze op haar willen met 9 a 10 man![]()
van mij mag het vandaag gaan gebeuren , ben dat stemgedoe kotsbeu en dan voornamelijk van babeltreesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️ nu maar wachten wanneer er gestemd gaat worden. Gaat het nog teee weken duren of gaan ze eerder.
Ja ben haar ookk echt zat. Maar kijkende naar het patroon daar zullen we nog 2 weken moeten wachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag het vandaag gaan gebeuren , ben dat stemgedoe kotsbeu en dan voornamelijk van babeltrees
Als we het patroon volgen gaan we straks met 16 mensen de finale in, dat lijkt me wat veelquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben haar ookk echt zat. Maar kijkende naar het patroon daar zullen we nog 2 weken moeten wachten.
volgens ice in mei nog maar met 15 inwoners .............................. maar ja ice weet blijkbaar alles en nietsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als we het patroon volgen gaan we straks met 16 mensen de finale in, dat lijkt me wat veel
Er mag wel eens een verrassingseffect ingegooid worden, veel te voorspelbaar als we nog 2 weken moeten wachten op een eliminatiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben haar ookk echt zat. Maar kijkende naar het patroon daar zullen we nog 2 weken moeten wachten.
Onze wensen worden niet gehoord helaas. Blijf het jammer vinden voor dit programma, ook voor de deelnemers zelfquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er mag wel eens een verrassingseffect ingegooid worden, veel te voorspelbaar als we nog 2 weken moeten wachten op een eliminatie
Het leukste zou zijn meteen een tweede eliminatie achter de eerste aan zodat ze niet kunnen overleggen omdat ze dat helemaal niet verwachten
maar zal wel niet
is ZIJ dan meer dan de anderequote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:36 schreef mootie het volgende:
Esther stomvervelend. Lullen tegen Erik.
Zij veroordeelt nooit iemand, maar zij wordt steeds veroordeeld.
50 keer ‘zijn zij dan meeeerrrrr??’
Er zullen er nog wel zo wat vertrekken denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als we het patroon volgen gaan we straks met 16 mensen de finale in, dat lijkt me wat veel
Ze is niet aaaarrrrdiggggg, daarom ontwijken ze haar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:43 schreef espri het volgende:
Esther kan beter de groep bij elkaar roepen en dan haar beklag doen, want zij is niet dom of minderrrrr,
Misschien krijgt ze eindelijk een grotere rol in het geheel?![]()
Ze kan juist heel goed koken, ze kan naaien maar ze gaan naar Janet, ze kan knippen maar ze gaan naar Wendy, ze kan spelletjes bedenken maar gaan naar Bern, aldus de klaagzang van Esther.
ze kan koken nou heb ik nooit gezien dat ze kooktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:43 schreef espri het volgende:
Esther kan beter de groep bij elkaar roepen en dan haar beklag doen, want zij is niet dom of minderrrrr,
Ze kan juist heel goed koken, ze kan naaien maar ze gaan naar Janet, ze kan knippen maar ze gaan naar Wendy, ze kan spelletjes bedenken maar gaan naar Bern, aldus de klaagzang van Esther.
Ja hoor, 1 keer hamburgers en dat pakte niet helemaal goed uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kan koken nou heb ik nooit gezien dat ze kookt
En Wanda er ook meteen weer bij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:49 schreef Seattle het volgende:
Jasper gaat zich douchen: ik herhaal Jasper gaat zich douchen!
Gisteren in de uitzending dat Jasper zich vlgs groepje Bep, Zoe en Isaac nooit doucht
Ik zei het al eens eerder, maar het is net Moaning Myrtle uit Harry Potter. Vooral tijdens de badkamerscene die vanavond te zien zal zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:43 schreef espri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
De badkamerscenequote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zei het al eens eerder, maar het is net Moaning Myrtle uit Harry Potter. Vooral tijdens de badkamerscene die vanavond te zien zal zijn
Pfff, nog even en er komt weer een kamer vrij. Hopelijk is dat omdat zij weg isquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:00 schreef espri het volgende:
Eunice is niet blij op kamer 4 er staat teveel. Dus ze kan niet haar ding doen. Alsof die kamer alleen van haar is.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had over een zoemer gedroomd
Dat moet een teken zijn, eliminatie vandaag
de meeste dromen zijn bedrog ..................quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had over een zoemer gedroomd
Dat moet een teken zijn, eliminatie vandaag
tja rupi is manager he vorige week vrijdag wel pakje peuken voor de rokers dat kan welquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:24 schreef OmaJacky het volgende:
Martin gaat er vanavond wat van zeggen als er geen vlees is bij de stampot.
Janet gaat die maken maar klaagde tegen Martin dat er geen vlees en spekkies zijn.
Ook andere dingen zouden er niet zijn.
heeft hij gemaakt voor zijn rugquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:28 schreef StephanL het volgende:
Uhh waar zit Erik op? Een bank op een bank, creatief
Ik stel een combinatie voorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:17 schreef espri het volgende:
[..]Van mij mag het en dan weer eens een spectaculaire opdracht.
dat kwam uit de portemonnee van isaac volgens mij, die pakjesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja rupi is manager he vorige week vrijdag wel pakje peuken voor de rokers dat kan wel
Yep! Uit de bodemloze pot met ¤500.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kwam uit de portemonnee van isaac volgens mij, die pakjes
dat kan best zijn , maar vind het niet kunnen konden andere dingen mee gekocht worden , wat klootzak is icequote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kwam uit de portemonnee van isaac volgens mij, die pakjes
Aan wat dan er is nauwelijks eten?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
Rupie heeft al het geld al uitgegeven
Ice vind het maar niks
benieuwd hoe lang het duurt eer esther het gaat rondbazuinenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:37 schreef humpty het volgende:
Esther wil even met Babette kletsen maar mag van JW niets vertellen
over hun afspraak...dan is het klaar
Ze is 40 jaar en heeft zelf de knuppel in het hoenderhok gegooid
en wij hebben een afsprak gemaakt dus niks zeggen
Het is wat het is zegt JW
Esther is heel blij met JW
Jw is bang dat Esther gaat verraden dat ze op haar gaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:39 schreef humpty het volgende:
Niet doen zegt JW dan krijg je spijt als haren op je hoofd
ik heb jou net zo hard nodig als jij mij zegt ze tegen JW
Je kent het spreekwoord toch...geen slapende honden wakker maken zegt JW
Meerdere bussen tabak wat dik over de 100 euro moet hebben gekost.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja rupi is manager he vorige week vrijdag wel pakje peuken voor de rokers dat kan wel
maar het was dus niet de schuld van manager rupiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat kan best zijn , maar vind het niet kunnen konden andere dingen mee gekocht worden , wat klootzak is ice
Voor 12uurquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
benieuwd hoe lang het duurt eer esther het gaat rondbazuinen
Die zijn toch van de prijzenpot , daar is over gestemdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meerdere bussen tabak wat dik over de 100 euro moet hebben gekost.
voor die tabak was stelling voor gedaan , voor de pakjes peuken nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
rupi had ook nee kunnen zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het was dus niet de schuld van manager rupi
Zal wel een moetje zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die zijn toch van de prijzenpot , daar is over gestemd
Nopequote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ice mag zijn eigen geld uitgeven aan wat hij wil
Hij zal medewerking van de manager nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ice mag zijn eigen geld uitgeven aan wat hij wil
Om een mail te sturenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:55 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zal medewerking van de manager nodig hebben
225 euro van de prijzenpot,niet van het huishoud geld.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Esther weet ook wel dat Isaac daar alles bepaald.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:53 schreef D. het volgende:
Esther: ik hou heel veel van je
Isaac: ja, tuulijk
Wat besteld is moet nog binnen komenquote:
Net zoveel als ze toelatenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Esther weet ook wel dat Isaac daar alles bepaald.
Eunice doet het zo goeeedddquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Als ik ballet wil zien ga ik wel naar het theater
Willen we niet horenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Rupie en ice en ??? Mogen we niet horen
Wat een enorm onnozel geblaat is dit gesprekquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
Tiano
We moeten wel op de juiste schieten
We gaan een bepaald vertrouwen schaden
Ice
Ik ben die clown
En er is op mij geschoten
Jij hebt niet die ervaring
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
Je moet wel blijven nadenken
Ice houdt de rust
Cheng wil graag meteen schieten
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:19 schreef Seattle het volgende:
[..]![]()
Ik lig in een deuk om jouw transcript, want ik luister ook, maar ik zou het niet kunnen uittypen
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano stoort zich aan het cowboygedrag ...
van Jeff?
Jep ice de americanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Stemmen op Esther is misschien een diekoint(?)
Bedoelde Isaac de legerman niet gewoon 'decoy' ?
Womenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
Ik ben geen aas
May the best focking man or woman win
Dat klopt het lijkt soms wel of Mattin verliefd is op Tianoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
Tiano over matin
Hij denkt soms dat ik Mexx ben
Hij snapt er dus geen hol van.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Bro, ik snap wat je zegt, ik snap wat je zegt, ik snap wat je zegt.
Tiano heeft ook een behoorlijke blinde vlek voor matinquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat klopt het lijkt soms wel of Mattin verliefd is op Tiano
Gisteren deed ie heel blij de broek van Tiano aan, Tiano stond het toe. Daarna ging ie Tiano's blote rug incrèmen. De hele dag in gesprekken met Babbel had ie het over Tiano en ik vinden ...etcquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat klopt het lijkt soms wel of Mattin verliefd is op Tiano
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat Isaac zei, jij schreef het per ongrluk goed
Kim Wquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Die Tiano met zijn eeuwige Engelse one liters en quote heeft makkelijk praten, niemand stemt of schiet op hem (behalve KimD nu,maar ja die is er niet meer)
Ik zie haar zitten, maar wat zijn ze daar aan t doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda even in beeld .. ze zit op K4 bij het ballet.
Ballet, en Wendy en Janet zijn bezig met de 'trouwjurk'quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik zie haar zitten, maar wat zijn ze daar aan t doen?
Waarvoor dat?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ballet, en Wendy en Janet zijn bezig met de 'trouwjurk'
Lang genoeg gepraat, tijd voor actiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Zoe weeeeeer over nominaties... elke streamwissel gaat naar een groepje die over nominaties praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |