https://www.ad.nl/show/sp(...)t-te-wonen~aea10a1b/quote:Spelshow Een jaar van je leven vraagt deelnemers een jaar in isolement te wonen
SBS6 komt met een nieuw spelprogramma. Een jaar van je leven wordt bestempeld als de langste gameshow ooit. Veertig deelnemers sluiten zichzelf een jaar lang op met een miljoen euro in het vooruitzicht als zij het spel ‘overleven’.
Het programma lijkt een beetje op een combinatie van Big Brother en Utopia. De veertig deelnemers verblijven op een nog onbekende locatie, waar alleen nog maar basisvoorzieningen aanwezig zijn. Om onderhoud en andere levensbehoeften te bekostigen kunnen ze opdrachten vervullen om daarmee de ‘huishoudpot’ te vullen. Is de pot leeg en moeten er toch dingen bekostigd worden? Dan kan de prijzenpot van een miljoen euro aangebroken worden. Dat betekent dan weer wel dat de uiteindelijke winnaar met minder dan een miljoen op zak naar huis gaat.
Het aantal deelnemers neemt af door middel van eliminatierondes. Er komen overigens geen nieuwe deelnemers bij, niemand wordt vervangen. De deelnemer die als laatst overblijft wordt tot winnaar gekroond en mag met de uiteindelijke prijzenpot naar huis.
ja dat sloeg nergens op. Wel fijn dat het mij spanning bespaarde. Jammer dat 'ie naar huis is, maar ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:54 schreef Deatheyee het volgende:
Nu besteden ze de hele aflevering aandacht aan het feit dat er misschien een eliminatie-opdracht gaat volgen en op wie de deelnemers gaan stemmen. Gisteren werd aan het einde van de aflever al gespoiled wie de eliminatie-opdracht moet uitvoeren? Ik snap dit niet zo?
Dat was dacht ik vorige week. En anders die week ervoor.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:57 schreef HappyCharly het volgende:
Hi guys, ik kijk normaal geen tv, ik volg de streams maar toch een berichtje hier
Ik zoek de uitzending waarin de psycholoog iets over het taalgebruik van Martin zegt?
Walgelijk is hij. Zsm weg ermee. En Isaac is een vuile agressieve huichelaar. Ik heb niet echt duidelijk gezien wie het omver duwde, maar ik denk Isaac, want hij ontkende het niet echt. Hij wil er alleen niet op aangesproken worden.quote:
Ik liep nog 3 afleveringen achter.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr druk hier![]()
![]()
![]()
op naar morgen dan maar
Dat was ie al wel alleen nog niet zo vals en opvallend. Althans niet vaak.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:17 schreef praadje het volgende:
Was Rupert vanaf het begin al zo 'nichterig' met zijn maniertjes en was me dat niet opgevallen? Of is dat in de loop der tijd zo erg geworden?
Hij krijgt het te hoog in zijn bol en valt nu meer op. Mijn mening over hem is in korte tijd 180 graden gedraaid.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:17 schreef praadje het volgende:
Was Rupert vanaf het begin al zo 'nichterig' met zijn maniertjes en was me dat niet opgevallen? Of is dat in de loop der tijd zo erg geworden?
Het is de slechtst uitgevoerde verhaallijn ooit, niets overtuigd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:26 schreef Emptystreet het volgende:
Vind het echt een viezige gast die Rupert
Overigens, als Martin nog een x de nee van Mexx niet accepteert en zich zo bij haar opdringt ga ik persoonlijk naar die loods om op 'm te gaan zitten. Wat een ongelofelijk toxische mongool is dat joh.
Hij was het altijd, zijn holmaatje Ima(nog wat) is juist nichterig gaan doen, heeft zich een heel hoog lachje aangemeten toen ik vanmiddag de streams zag. Wazig ventje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:17 schreef praadje het volgende:
Erik is niet stressbestendig want hij denkt te veel. Eunice had gelijk vond ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:50 schreef Emptystreet het volgende:
Jeetje wat loopt die Eunice veel/snel te huilen zeg.
Erik was trouwens erg geirriteerd in de keuken, viel me tegen. Maar goed, het viel mij ook tegen dat, was dat Wanda? Die het allemaal weggooide samen met Leila. Zonde... Zo'n man loopt zich uit te sloven in de keuken en dan gooi je het weg.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:04 schreef Emptystreet het volgende:
Waarom gaan mensen als Berend er uit, maar blijft die verschrikkelijke jankmuts en zeikstraal van een Zoey er in?! Godsamme. Gesprek met Gert-Jan "Ja" "Snap ik" "Tuurlijk" "Maar..." De hele fucking tijd, houd je bek.
Die Gert-Jan laat haar niet uitpraten. Die zeikt en zeikt en zeikt maar door. 5 minuten nonstop het zelfde verhaal op herhaling. Godskolere, laat haar dan reageren. Ze zegt één woordje en meteen is het "nee je snapt het niet". Je hebt niet eens geluisterd man. In dezen ben ik team Zoe. Kinderachtig en dominant gedoe van Gert Jan en Co. Voer samen een gesprek of hou je bek dicht en tyft op.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Zoe kan duidelijk niet tegen kritiek en dat ook nog eens met zoveel mensen er om heen. Keihard die GJ, en terecht. Dat kind wil niets en kan niets en kost de goegemeente alleen maar geld daar.
Nou ja... Zoey zit denk ik qua intelligentie niet ver onder de gemiddelde van groep 4..quote:Op maandag 16 januari 2023 21:13 schreef KraideN het volgende:
Kinderen van 8jaar rekenen beter dan sommige bewoners daar.
5x3=15 snapt Kim, maar 3x5 niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:13 schreef KraideN het volgende:
Kinderen van 8jaar rekenen beter dan sommige bewoners daar.
En niet zo zuinig ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:48 schreef Dutch_view het volgende:
Die jonkies zijn emotioneel wel erg labiel hoor
Jazeker, die Martin moet ff een cursus grensoverschrijdend gedrag volgen. Aan de andere kant is het mij nog steeds onduidelijk waarom ze überhaupt boos was. Omdat hij naar buiten ging toen zij op de wc zat? Ik snap het niet. Ook een beetje raar om Martin dan aan te vallen terwijl hij duidelijk niet nuchter is. Zoekt ze sensatie of denkt ze hem eindelijk te kunnen domineren nu 'ie lam is? Beetje raar dat zij niet gewoon wat anders ging doen om morgen dan tegen hem te schreeuwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:50 schreef Emptystreet het volgende:
Jezus, veel emoties bij Mexx.
Begrijp haar ergens wel, want Martin is gewoon een achterlijke klootzak die geen "Nee" kan accepteren. En die ook constant denkt dat 'ie het beter weet en het laatste woord wil hebben. Mexx is 10 jaar jonger? Maar lijkt toch bij veel momenten volwassener. Oké, dit moment even daargelaten.. Maar laten we hopen dat de regie begrijpt dat Martin hier ook zeker een aandeel in heeft.
Ja, wat we niet op de streams mochten zien zagen we hier welquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:56 schreef spapaars het volgende:
Gewoon een uitstekende aflevering vandaag.
Ze leek inderdaad heel veel pijn te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef KraideN het volgende:
Lijkt wel een niersteen ofzo wat die Sasha heeft.
Martin heeft een geheugen als een zeef en Marciano kan niet voorlezenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Een verdien opdracht.
Loopt niet lekker 🤣🤣
Ja of blinde darm ontstekingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef KraideN het volgende:
Lijkt wel een niersteen ofzo wat die Sasha heeft.
Martin. Iel hem ook wel steeds in de reden. Maar het was een blamage 🤣quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Martin heeft een geheugen als een zeef en Marciano kan niet voorlezen
Dat dacht ik ook, maar de pijn leek links te zijn en de blindedarm zit rechts. Mgoed ben geen dokter.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:12 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja of blinde darm ontsteking
Beide erg pijnlijk
de pot verwijt de ketel dat die zwart zietquote:Op dinsdag 17 januari 2023 02:17 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Nou ja... Zoey zit denk ik qua intelligentie niet ver onder de gemiddelde van groep 4..
Alleen maar boze troep in de compilatiequote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:51 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi dat dat lelijke wijf Leila eruit is
Echt een jankertje en dan klagen over Mexx. Beide verschrikkelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef Clasientje het volgende:
Ik vind die Kim (vrouwtje van Marcinao) zo'n teringwijf ik mag haar niet bluh 🤮
Dat mens is zelf verschrikkelijk. Ook zonder Martin. Ik voorzie nul komma nul bloei.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:52 schreef Emptystreet het volgende:
Martin en Jeffrey mogen er van mij wel uit.
Heb ergens het idee dat Mexx gaat opbloeien zodra Martin weg is en er achter komt dat ze helemaal niks aan hem mist.
Ja een beetje vreemd is dat wel he, ook dat gedram over de stemming over het roken werd in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 05:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
Ik vind het heel raar dat er zo wordt gehamerd over het niet praten tijdens het roken, maar vervolgens het roken wel uitgebreid in beeld wordt gebracht
Wat ik zo las was dat dus ze gemonteerd. Dat fluiten deed ze al een keer eerder niet toen JW bij Eunice zatquote:Op maandag 30 januari 2023 20:25 schreef freaky40 het volgende:
Mooie aflevering. Leukste momentje het shot van Esther bovenaan de overloop bij het manager kantoor, op haar vingers fluiten naar JW die beneden met Eunice aan het flikflooien is. En dan die venijnige kop van haar erbij. Top momentje![]()
Het is af en toe net een Animal life docu die twee; het wijfje probeert het mannetje te imponeren...
Ik weet niet beter, vind hem daarin zelfs heel erg overdrevenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:17 schreef praadje het volgende:
Poster met afbeelding JW boven het bed van Eugene was wel leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Niet echt iets bijzonders deze aflevering
Ja dat klopt, werd we zo in beeld gebracht. Ik vind het wel een leuk stukje dat `Eunice’s en JW buiten staan en Esther wil komen storen en da JW haar wegstuurdequote:Op woensdag 1 februari 2023 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Poster met afbeelding JW boven het bed van Eugene was wel leuk.
En met alleen naar de tv te kijken, lijkt het nog meer dat er iets moois aan het bloeien is tussen Wanda en Jasper.
Ja dat ook.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat klopt, werd we zo in beeld gebracht. Ik vind het wel een leuk stukje dat `Eunice’s en JW buiten staan en Esther wil komen storen en da JW haar wegstuurde
Dat is ook heel flauw dan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo las was dat dus ze gemonteerd. Dat fluiten deed ze al een keer eerder niet toen JW bij Eunice zat
Ja ze heeft een rare uitstraling.quote:Op donderdag 2 februari 2023 02:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is ook heel flauw dan.
Ik word overigens erg ongemakkelijk van Wanda en Jasper. Ze doet zo nep alsof ze niet geïnteresseerd of jaloers is. Rillingen. Bah.
Hoezo weet je daardoor dat hij in de kast zat, hij heeft vaker gezegd dat hij bi isquote:Op donderdag 2 februari 2023 01:36 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb aflevering 1 weer ff teruggekeken. Zo grappig om te zien hoe iedereen zich gedroeg toen het begon. Iedereen heel vriendelijk en positief. Bewoners die elkaar dan nog mogen. De vriendjes van Wanda en Kim die totaal niet lijken op Jasper of Jeffrey. Beetje tegenovergestelde.De kinderen van iedereen. En iedereen een stuk dikker ook.
Ik kan het aanraden.
Edit: ohja, Imadiddin offerde een relatie met zijn vriendin op hiervoor. Zie je nou wel dat hij in de kast zat.
Dat was een flauw (slecht?) grapje.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:29 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Hoezo weet je daardoor dat hij in de kast zat, hij heeft vaker gezegd dat hij bi is
Ja echt. Tenenkrommend allemaal. Hij is zo verliefd op Sasha en zij niet op hem maar dat heeft hij niet door. Hij maakt haar ongemakkelijk, verstikt haar. Hij krijgt niet dezelfde woorden terug maar blijft lyrisch zijn liefde verklaren aan haar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:54 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een kleffe slijmjurk is die Bern![]()
Dat was zeker een gele kaart waard. Maar ja, het programma had andere belangen kennelijk. Waarschijnlijk hebben ze het milder in beeld gebracht dan het was.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:20 schreef KraideN het volgende:
Ik vind wel dat EJVJL coulant is geweest t.o.v. Kim. Voor die spullen gooien naar Marciano had ik toch 2e geel verwacht en daarmee exit.
Mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:23 schreef patat het volgende:
Hahaha Titanic-muziek onder het emotionele laatste gesprek van Martin en Mexx![]()
Hij heeft gewoon 100% gelijk, het gaat echt werkelijk nergens over en ze zetten zichzelf steeds voor schut met die stellingen. Domme schapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:26 schreef Pino112 het volgende:
Vind het wel knap hoe Jeffrey toch elke keer weer de aandacht naar zich toe trekt, met de stellingen deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Yup, 'nooit gebeurd'quote:Op maandag 20 februari 2023 21:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Klopt het dat het geschreeuw van Mexx en Kim een tijdje geleden buiten de loods- en met name de reactie van Martin en Marciano daarop-nooit in de uitzending is gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze had wel de hoofdrol in deze aflevering.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:38 schreef Astro_boy het volgende:
Die Esther spoort niet. Wordt steeds maller dat wijf.
Nou inderdaad. En dat is dan wat ze laten zien op televisie. Kun je nagaan hoe saai het de rest van de tijd is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben nu voor ruim een week aan afkeveringen aan 't terugkijken. Het is een stuk saaier geworden zeg. D'r gebeurt niks...
Nog niet, maar het zal me niets verwonderen. Het scoort best stabiel voor het moeilijke tijdstip waarop het wordt uitgezonden lineair. Ook wordt er flink terug gekeken on demand en via Videoland dus geen reden om het maar 1 seizoen uit te zenden. En nu de fusie met RTL niet door gaat heeft SBS content nodig wat opvalt in de programmering met voornamelijk saaie programma's dus ik zou het zeker zo laten met EJVJL in de vooravond.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:50 schreef Cirilico het volgende:
Is al bekend of er nog een seizoen komt?
Plan Isaac eruit stemmen was een zelfmoordplan, die mag nog niet weg.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Maar 360 graden was nooit gelukt, 180 ging al niet.
Inmiddels kunnen terugkijken. Ze (Febo noemden jullie dat toch?) doen er wel alles aan om Jeffrey en Isaac erin te houden. Een moeilijke opdracht en verbod om te spreken. Dat begon al een aantal eliminatie terug toen er meteen gestemd moest worden en toen het daarna ineens een duel werd. En maar 5 minuten mogen oefenen terwijl dat normaal een uur is ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:54 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben maar komen lezen of Gert-Jan eruit ligt want juist deze belangrijke aflevering vertikken ze online te zetten. 't Is al 01:00 's nachts.
"Valse nicht", "blinde eendenbek", "slappe trut".quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:49 schreef Astro_boy het volgende:
Ik zou ook niet op die Sasha stemmen, maar ook niet op die valse nicht. Maar dat de blinde eendenbek een slappe trut is wisten we al lang toch?
Zijn stappentellers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:25 schreef praadje het volgende:
Waarom hebben een aantal zo'n geel bandje om? Dat vraag ik me al een paar dagen af.
Thanks. Zoiets dacht ik al. Maar heeft dat een speciale reden dat er best een aantal die hebben of zomaar voor de fun?quote:
Ze hadden er allemaal 1. De reden weet ik eigenlijk niet. Volgens mij als motivatie om meer te bewegen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Thanks. Zoiets dacht ik al. Maar heeft dat een speciale reden dat er best een aantal die hebben of zomaar voor de fun?
Aha, dankjewel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hadden er allemaal 1. De reden weet ik eigenlijk niet. Volgens mij als motivatie om meer te bewegen.
Zei hij nu kankerwijf zachtjes toen Kim weg liep?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:08 schreef King_Merc het volgende:
Kim die moet zo gauw mogelijk weg bij Jeffrey… je hebt narcisten, en een stapje of 2 hoger heb je Jeffrey…
Even hier verder danquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb informatie gekregen...
wanda en jappie in bed
wie heeft een tijd in de aflevering?
dan ga ik terugkijken
dit hebben we helemaal gemist in de cos
ik keek net het fragment en vind t lastig...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:20 schreef patat het volgende:
[..]
Even hier verder dan
Wanda de volgende ochtend: Ik wil naar huis, ik heb het idee dat ik mijn relatie op het spel aan het zetten ben met hoe ik hier bezig ben (En daarna shots met Jappie in beeld tijdens dat gesprek)
Dus het waren ze wel echt![]()
Aanvulling aan het einde van de uitzending de voice over: Maandag... Wanda baalt van haar wilde nacht met Jasper!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik keek net het fragment en vind t lastig...
we zien niet echt dat het wanda is toch? (miss moet ik beter kijken)
wie weet is het wendy?
en wanda twijfelt.. dat kan door vanalles komen...
kan ook heel knap gemonteerd zijn
ohh ik moet nog even kijken, zag alleen fragmentje, afl staat niet op videolandquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:24 schreef patat het volgende:
[..]
Aanvulling aan het einde van de uitzending de voice over: Maandag... Wanda baalt van haar wilde nacht met Jasper!
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohh ik moet nog even kijken, zag alleen fragmentje, afl staat niet op videoland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier al wel, misschien werkt de link?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:28 schreef HappyCharly het volgende:
thanks voor de link @:Patat
ik hoor nu in de afl dat er eerst wordt gefluisterd dat wanda en jasper in 1 bed liggen en daarna die beelden.
dus tja.. dat is wel 1 en 1 is 2..
Hihi..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:35 schreef patat het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond het wel leuk dat je niet snel was overtuigd haha! Maar wat een vergelijking met het kijken van streams soms, zeg
Ja helemaal mee eens hoor, ze proberen ons nu naar de tv uitzendingen te lokken op deze manier (lukt momenteel helaas welquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hihi..nouja... ze verdraaien vanalles in de montage.. ik wil wel graag gebaseerd op de feiten mijn mening geven
Maar dit lijkt er toch wel heel erg op dat W en J het bed hebben gedeeld... tjonge...![]()
toch zou ik het leuker vinden als de streamers dit ook zien...we betalen er nota bene voor!
heel de cos kijkt nu massaal terugquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:38 schreef patat het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens hoor, ze proberen ons nu naar de tv uitzendingen te lokken op deze manier (lukt momenteel helaas wel)
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:27 schreef patat het volgende:
[..]Roepert die JW als een dolle aan het berijden is, en die dombo laat het nog toe ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier al wel, misschien werkt de link?![]()
![]()
![]()
echt ik vind het niet kunnen
Was toch voor de nieuwjaarsrun , door ICE georganiseerd.. schijnen niet goed te werken, maar zo hebben ze wel tijd...quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hadden er allemaal 1. De reden weet ik eigenlijk niet. Volgens mij als motivatie om meer te bewegen.
Ik heb vandaag voor het eerst een tv-uitzending gezien, want ik kijk normaal alleen streams, maar dit was wel een smeuïge hoor en het waren zeker Jappie en Wanda waarbij de dekens flink bewogen, want Marciano en Babette lagen met een matras op de grond, de 'bewegende beelden' waren van een stapelbed.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:14 schreef Cirilico het volgende:
Mijn hemel, wat een sensatie vandaag.Wanda toch.
Ik ga er vooralsnog van uit dat ze echt geneukt hebben. Of zou het Babette en Marciano zijn geweest?
Het halfjaarfeest zag er megagezellig uit trouwens.
SPOILER: ZoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rammelend stapelbedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik snap het ook niet hoor het ziet er vaak uit of hij helemaal van de wereld is met die lege blik van hemquote:Op maandag 13 maart 2023 18:51 schreef Dutch_view het volgende:
Wat zien sommige meiden in die Jasper? Zijn ze zo wanhopig?
Ik heb zelden iemand gezien met zo'n on-sexy , zaaddodend gezicht dan die gozer![]()
Werkelijk iedere keer wanneer hij in beeld is, kijkt hij zo droevig alsof de hele wereld is vergaan![]()
![]()
Nog nooit eens leuk zien lachen of opgewekt. Wat een jehova getuige figuur zeg pff
Ja, vies kereltje hequote:Op maandag 13 maart 2023 19:14 schreef engine het volgende:
Ik loop nog een aflevering achter. Ook in de tv uitzending is Isaac een walgelijke zak
Echt een trieste zak hoe hij anderen belachelijk maakt. Kan niet wachten om meteen naar Jeff te rennen om Wanda haar verdriet uit te lachen. Sneue vent.quote:
Volgens mij hebben ze geen idee hoe ze overkomenquote:Op maandag 13 maart 2023 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een trieste zak hoe hij anderen belachelijk maakt. Kan niet wachten om meteen naar Jeff te rennen om Wanda haar verdriet uit te lachen. Sneue vent.
Denk dat je dat een beetje uit het oog verliest na zes maandenquote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen idee hoe ze overkomen
Net de uitzending van vandaag gezien en die van vrijdag, echt waar, ik wil dit inderdaad op stream zien en niet verplicht de uitzendingen kijken maar ben er toch ingetrapt.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me als streamer zijnde wel flink genaaid door dat hele programma
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
Dat blurren van dat kussentje is ook nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het verbaasd mij dan weer dat mensen daar nu pas achter komen. Het programma is de afgelopen maanden niet veranderd. Over het algemeen simpele opdrachten, één eliminatie per maand en als er iets heftigs is zien wij dat niet op stream.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat blurren van dat kussentje is ook nieuwWanda is uitgeschoten met make-up remover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat blurren van dat kussentje is ook nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien heeft Ivor inmiddels aangegeven niks meer met de show te maken te willen hebben
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik kijk tijdens een RLS eigenlijk nooit de tv-uitzendingen, omdat ik dacht dat je met de streams veel meer zagquote:Op maandag 13 maart 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dan weer dat mensen daar nu pas achter komen. Het programma is de afgelopen maanden niet veranderd. Over het algemeen simpele opdrachten, één eliminatie per maand en als er iets heftigs is zien wij dat niet op stream.
Zoiets dacht ik inderdaad ook.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Misschien heeft Ivor inmiddels aangegeven niks meer met de show te maken te willen hebben
Zou mij ook niets verbazen en ik geef 'm geen ongelijk!quote:Op maandag 13 maart 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat wel gedaan maar als je die van vandaag kijkt zie je eigenlijk ook alles.quote:
Maar het werkt wel beide kanten op. Sommige personen en/of opdrachten worden net wat anders neergezet op tv dan dat wij op stream zien.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk tijdens een RLS eigenlijk nooit de tv-uitzendingen, omdat ik dacht dat je met de streams veel meer zag![]()
Ik weet het al jaren maar toch raak ik af en toe in mijn rls bubbel en dan ineens KLATS, spat ie weer uit elkaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dan weer dat mensen daar nu pas achter komen. Het programma is de afgelopen maanden niet veranderd. Over het algemeen simpele opdrachten, één eliminatie per maand en als er iets heftigs is zien wij dat niet op stream.
Ja dat is weer de andere kant van het verhaal, dat is inderdaad ook zwaar overdreven.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het werkt wel beide kanten op. Sommige personen en/of opdrachten worden net wat anders neergezet op tv dan dat wij op stream zien.
Ook worden bepaalde niet onbelangrijke zijstraten in verschillende verhaallijnen weg gelaten. Sasha met de verkiezingen bijvoorbeeld; haar luiheid tegenover de activiteit van Rupert werden behoorlijk uitvergroot en overdreven weergegeven.
Ja inderdaad, Kim is gewoon op zoek naar een reden om haar relatie met Jeff te verbreken, in de uitzending van vrijdag zei ze dat ook echtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 03:05 schreef DutchBlend het volgende:
Nu ik hier zo wat terug lees evenals het 'filmpjes' topic, kan ik concluderen dat de seks sessie tussen Wanda en jappie dus NIET uitgebreid op stream is geweest?
Verder genoten van de uitzending trouwens.
Babette en Marciano, wanda en Jap, Jeff en kim, Bern en Sasha. Deze shit kijk ik voor.
Blijkbaar zit Kim dus gewoon te wachten op een geldige reden om die kutrelatie te beëindigen. Heerlijk
Dat was wel weer op een moment dat ze in een dip zaten. Maar ik hoop dat ze een reden vindt om een punt achter die relatie te zetten. Ze verdient veel beter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Kim is gewoon op zoek naar een reden om haar relatie met Jeff te verbreken, in de uitzending van vrijdag zei ze dat ook echt
Klopt, er werd wel een keer door anderen daar gezegd dat die 2 samen in bed lagen, maar de beelden zoals in de uitzending, zijn niet op streams geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 03:05 schreef DutchBlend het volgende:
Nu ik hier zo wat terug lees evenals het 'filmpjes' topic, kan ik concluderen dat de seks sessie tussen Wanda en jappie dus NIET uitgebreid op stream is geweest?
Verder genoten van de uitzending trouwens.
Babette en Marciano, wanda en Jap, Jeff en kim, Bern en Sasha. Deze shit kijk ik voor.
Blijkbaar zit Kim dus gewoon te wachten op een geldige reden om die kutrelatie te beëindigen. Heerlijk
Yeahhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben er, kende dit topic dus niet![]()
Alleen dat commentaar van Kenzi, die was nog boos om het ontbijt denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit nu de aflevering te kijken dat ze Kip eten en hoor meerdere zeggen dat ze goed eten hebben en beter dan ze in de tijd met Kenzy hebben gehad. Dus het eten onder manager Ruppie is zo slecht nog niet.
ach ja, ook in de COS zitten er velen die zeggen dat het eten zo slecht is nu met Ruppie, maar blijkt dus niet zo te zijn. We vergeten het ook snel weer, wat ze wel of niet gegeten hebben. Lang leve de afleveringenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alleen dat commentaar van Kenzi, die was nog boos om het ontbijt denk ik
Die uitzending was mooi. Is ook de enige, naast de 1e aflevering'die ik gekeken heb.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ach ja, ook in de COS zitten er velen die zeggen dat het eten zo slecht is nu met Ruppie, maar blijkt dus niet zo te zijn. We vergeten het ook snel weer, wat ze wel of niet gegeten hebben. Lang leve de afleveringen![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik die ook nooit keek, maar van W &J en hun wip wel
Huhh ik heb Zoe en een verscheurd schoonmaakbriefjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu Mirthe aan het klagen over Eunice![]()
ik kijk via Ziggo op PC, loop denk ik iets achterquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huhh ik heb Zoe en een verscheurd schoonmaakbriefje
Ah vandaarquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kijk via Ziggo op PC, loop denk ik iets achter
Zeker ook over de schoonmaak.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef Verida het volgende:
Ik vind Rupi toch wel goed als manager hier, hij stuurt de boel goed aan en krijgt ze in beweging en houdt overzicht.
Ja dat ziet er niet echt fris uit zoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet loopt er ook lekker bij met schoonmaken![]()
Het verbaast me niets want Kim maar ziekelijk opmerkelijk is het welquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Kim is gewoon op zoek naar een reden om haar relatie met Jeff te verbreken, in de uitzending van vrijdag zei ze dat ook echt
Ik vond het ook een rare opmerking. Maar imo bedoelt ze denk ik dat ze het niet laat gebeuren dat zij gedumpt wordt maar dat zij degene is die dumpt. Dat moraima eigenlijk niet mocht cockblocken van haar omdat ze wilde zien wat sjeffie zou doen met wendy vond ik ook een rare actie. Dat sjeffie zei dat er niets zou gebeuren heeft ze kennelijk niet gehoord.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een relatie wilt stoppen dan ga je toch niet zitten afwachten op een reden? Als je het wil stoppen lijkt me dat al reden genoeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond het ook een rare opmerking. Maar imo bedoelt ze denk ik dat ze het niet laat gebeuren dat zij gedumpt wordt maar dat zij degene is die dumpt. Dat moraima eigenlijk niet mocht cockblocken van haar omdat ze wilde zien wat sjeffie zou doen met wendy vond ik ook een rare actie. Dat sjeffie zei dat er niets zou gebeuren heeft ze kennelijk niet gehoord.
In een eerdere tv-uitzending is een fragment te zien waarop Kim Jeff toespreekt op z'n gedrag waarna ze wegloopt en hij er vervolgens asociaal een gigantische rochel uitgooit en dus letterlijk naspuugt. Hoe treurig is het ook dat jij als kerel door je meisje iedere keer in bedwang moet worden gehouden als soort van bodyguard. Eerder zei ook al een ex-bewoner dat ie heel vaak het K-woord loopt te bezigen, en na excuses te hebben aangeboden, het de dag erna gewoon weer blijft doen. Dit gold ook voor Berend trouwens. Je moet hem vooral niet tegenspreken, je volume omhoog gooien of handgebaren maken want dan barst die vulkaan uit. Het is dat die twee het maar uitzoeken maar laat een objectief iemand ernaar kijken en die walgt ervan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:33 schreef Pino112 het volgende:
Als Jeffrey zo zichzelf is blijkbaar zou ik echt niks met die mongool te maken willen hebben.
Ja de voice over noemde het net de brief van Mexxquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:45 schreef engine het volgende:
Wordt niet eens genoemd dat de situatie met Mexx van doen heeft. Ze maken het vager dan het al was.
TV stond al uitquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:46 schreef patat het volgende:
[..]
Ja de voice over noemde het net de brief van Mexx
Nee niet. Ik ga daarheenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ah is dit het TV topic vandaag.
Dat heb ik niet gehoord. Dacht juist dat ze Mexx bewust weg gelaten hadden.
Maar hoe of waarom zullen we nooit weten dus. Jammer.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Wel van Mexx dus.
En eerder gaf hij aan dat hij wel moet ivm spijt krijgen als....
Nee iddquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hoe of waarom zullen we nooit weten dus. Jammer.
Denk onderdeel van de schijnbeweging. Het is ook onnodig dat Mexx shit over haar heen krijgt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee idd
Vooral ook omdat mexx op insta schreeft dat er niets was.
Maar dat hoeft natuurlijk ook niet waar te zijn
Ja ook een stukkie! Iemand zei: ‘kijk JW nou’quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:49 schreef Ebinas het volgende:
JW heb ik gemist denk ik met lachen?
Of is dat niet uitgezonden?
Ja;quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:50 schreef patat het volgende:
Jezus wat hebben ze er een epische muziek onder gezet
En was je indruk dat hij daarom zat te lachen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:51 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ook een stukkie! Iemand zei: ‘kijk JW nou’
Breuk sowieso niet want Mexx haalde hem opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Love hurts, maar hij moest weg, en had geen keuze.
Dat kan niet om een liefdesbreuk ofzo gaan.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Breuk sowieso niet want Mexx haalde hem op![]()
Wat er wel is verder is alleen maar gokken. Dat weten we niet.
``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komenquote:
Ik dacht nog heel even dat het de moeder van Mexx wasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komen
Zou kunnen, je ziet ook aan de beelden dat het niet echt spontaan is opgenomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komen
Martin knuffelde wel hard met haar vermoed eerder zij n moeder?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht nog heel even dat het de moeder van Mexx was
Ze hadden misschien meer drama verwacht?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen, je ziet ook aan de beelden dat het niet echt spontaan is opgenomen.
Zie je Martin op de rug, en daarna meteen frontaal in beeld.
En zou er echt 1 buiten staan te wachten met een camera tot er een auto in zicht is.
Ja was zijn moeder maar dat was mij niet meteen duidelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Martin knuffelde wel hard met haar vermoed eerder zij n moeder?
Mij ook niet, maar toen ze zo haar best deed niet in beeld te komen en Martin haar zo knuffelde dacht ik wel dat ze het was. Maar zeker weten doen we het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was zijn moeder maar dat was mij niet meteen duidelijk.
Ik was hetzelfde aan het typenquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:22 schreef Ebinas het volgende:
Martin kreeg te horen dat de gezondheid van Mexx in gevaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |