Als ik van plan geweest was het te delen had jij het al geweten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi voor je, lekker voor jezelf houden.
Ja dat snapte ik ook al niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef Pino112 het volgende:
Mirthe moet per se kijken wat de rest doet?
Niet het terugkijken waard dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Ronzz het volgende:
Saaie bedoeling met zo weinig bezoekers. Had wel meer oud deelnemers verwacht ook.
Die waren niet welkom toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Ronzz het volgende:
Saaie bedoeling met zo weinig bezoekers. Had wel meer oud deelnemers verwacht ook.
Maandag (21 augustus) was de finale. Volgens de bewoners duurde het vanaf 23 mei nog 100 dagen (31 augustus). Dan zou het nu dus 10 dagen eerder zijn geëindigd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:18 schreef ThijsTH het volgende:
Verder ook opvallend dat een jaar van je leven niet echt 365 dagen geduurd heeft dus. Ik kom zo ergens rond de 360 uit? Weet iemand welke dag de finale was?
Valt uiteindelijk nog flink mee wat ze verder aan geld uit de pot hebben gehaaldquote:
Sasha dacht ook meteen dat het eindbedrag de code was, maar ze wist het bedrag niet meer uit het hoofd vertelde ze in een live op insta. Dat was trouwens erg leuk. Wendy haakte ook nog even aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Ja achteraf was het een makkelijke code.
Dat ze daar niet aan gedacht hebben, zou je zeggen.
Jammer van Sasha, wel genoten van dit jaar. En blij ook weer dat het voorbij is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |