https://www.ad.nl/show/sp(...)t-te-wonen~aea10a1b/quote:Spelshow Een jaar van je leven vraagt deelnemers een jaar in isolement te wonen
SBS6 komt met een nieuw spelprogramma. Een jaar van je leven wordt bestempeld als de langste gameshow ooit. Veertig deelnemers sluiten zichzelf een jaar lang op met een miljoen euro in het vooruitzicht als zij het spel ‘overleven’.
Het programma lijkt een beetje op een combinatie van Big Brother en Utopia. De veertig deelnemers verblijven op een nog onbekende locatie, waar alleen nog maar basisvoorzieningen aanwezig zijn. Om onderhoud en andere levensbehoeften te bekostigen kunnen ze opdrachten vervullen om daarmee de ‘huishoudpot’ te vullen. Is de pot leeg en moeten er toch dingen bekostigd worden? Dan kan de prijzenpot van een miljoen euro aangebroken worden. Dat betekent dan weer wel dat de uiteindelijke winnaar met minder dan een miljoen op zak naar huis gaat.
Het aantal deelnemers neemt af door middel van eliminatierondes. Er komen overigens geen nieuwe deelnemers bij, niemand wordt vervangen. De deelnemer die als laatst overblijft wordt tot winnaar gekroond en mag met de uiteindelijke prijzenpot naar huis.
Je zit in TVquote:
Oh sorryquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit in TVde COS is een deurtje verder
Is geen ramp maar het is zo lullig als je geen antwoord krijgtquote:
autisme hè, dat is wat ingewikkeld wat betreft interpretatie van anderenquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:06 schreef Cirilico het volgende:
Erik leeft ook in zijn eigen wereld trouwens. Creëert in zijn hoofd dat Marciano kritiek op hem had en al de hele ochtend aan het zeuren is. En dat verhaal spreidt 'ie dan rond.
Erik had maanden geleden al gelijk, Rupert is een rat en moet er uitquote:
Ze beginnen de laatste tijd steeds meer pas om 19.45 dan om 19.30 uur zoals de programmering aangeeft.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:27 schreef spapaars het volgende:
Nominaties vandaag, de rest morgen.
Deze uitzending was korter dan anders.
Bij mij in de gids staat altijd 19.45quote:Op woensdag 14 juni 2023 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze beginnen de laatste tijd steeds meer pas om 19.45 dan om 19.30 uur zoals de programmering aangeeft.
Hier gisteren 19.30 uurquote:Op woensdag 14 juni 2023 07:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Bij mij in de gids staat altijd 19.45https://www.tvgids.nl/gids/sbs6-rtl7
Verrek ja, bij mij dus ook. In het begin stond er altijd 19.45 en ik heb het in de tv sc nooit aangepast eigenlijk omdat ik er vanuit ging dat het wel zo zou blijven.quote:Op woensdag 14 juni 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gisteren 19.30 uur
[ afbeelding ]
Voor vanavond staat het wel weer op 19.30 uur, maar ik weet niet beter of het begint al een tijdje om 19.45 uurquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Verrek ja, bij mij dus ook. In het begin stond er altijd 19.45 en ik heb het in de tv sc nooit aangepast eigenlijk omdat ik er vanuit ging dat het wel zo zou blijven.
Gerrie en Babette waren de beste maatjes, dat idee had ik, en bij hun stond Isaac boven aan de lijst. Toen Gerrie geëlimineerd was ging Babette direct maatjes worden met Isaac. Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 03:58 schreef engine het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat Isaac en Jeff Babette noemde als degene die ze naar huis zouden sturen.
En zo fake, die gespeelde emotie toen hij met Jeffrey in kamer 4 was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 03:51 schreef engine het volgende:
TOP SHOW![]()
![]()
Jeff nam het sportief op. Vond het ook leuk om Sasha en Bern zo te zien![]()
Heb de opdracht niet op stream kunnen volgen maar zag er in de uitzending echt heel spannend uit. Best leuk.
Blij dat Jeffrey eindelijk weg is. Zijn eigen schuld ook.
En ik zit te lachen om Isaac. Wat een clown is dat met zijn stoere praatjes.
Babette is één van de meest giftige en achterbakse bewoners van de loodsquote:Op donderdag 15 juni 2023 03:58 schreef engine het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat Isaac en Jeff Babette noemde als degene die ze naar huis zouden sturen.
Was je op de fiets?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:01 schreef rubbereend het volgende:
Wij waren vorige week woensdag in Flevoland en zijn even langs de loods gereden, achteraf gezien vlak voor of vlak na het vertrek van Jeffery. Had een hilarische timing kunnen zijn
Autoquote:
Vorige week reed er namelijk iemand op de fiets langs (geluid aan)quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week reed er namelijk iemand op de fiets langs (geluid aan)
[ twitter ]
Ze zijn wel alert dusquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We zijn even gestopt omdat ik een foto wilde maken, binnen 3 seconden kwam de beveiliger de poort uit
Hij is oprecht een naar mens. Willens en wetens. Kwaadaardig. Dan heb ik nog 10 keer liever een Jeffrey of Isaac in mijn leven.quote:
Wanda was ook wel de leider van de heksenkring en spande het hele clubje ook voor haar wagentje, daar had ik een ander gevoel bij dan Jeffrey waarbij het veelal een act was en soms ook echt een maniertje om dingen in beweging te krijgenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:04 schreef Cirilico het volgende:
Jeffrey kreeg wel een heel mooi afscheidscompilatie trouwens. En dat voor iemand die door best veel kijkers en medebewoners 'gehaat' werd. Iemand die zoveel heeft uitgehaald, bij zoveel ruzies betrokken was. Maar Wanda kreeg de edit van een Karen toen zij eruit moest.
Isaac legde dit gisteravond fijntjes uit. Zelfs babbelzieke Babatte kwam er niet meer uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Babette is één van de meest giftige en achterbakse bewoners van de loods
Babette zelfquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:26 schreef praadje het volgende:
Wie of wat stond er nu afgedrukt op dat t'shirt van Babette? Ik kon het echt niet zien.
Het is geen spelletje meer als je tegen je lover dreigend zegt dat ze niet ‘zo moet wijzen met haar vingertje’.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wanda was ook wel de leider van de heksenkring en spande het hele clubje ook voor haar wagentje, daar had ik een ander gevoel bij dan Jeffrey waarbij het veelal een act was en soms ook echt een maniertje om dingen in beweging te krijgen
Leuke act om je vriendin een hersenloze te noemen...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wanda was ook wel de leider van de heksenkring en spande het hele clubje ook voor haar wagentje, daar had ik een ander gevoel bij dan Jeffrey waarbij het veelal een act was en soms ook echt een maniertje om dingen in beweging te krijgen
Ik geloof niet zoveel in dat act-verhaal. Ik denk dat hij zijn ware aard telkens probeert goed te praten door 180 graden te draaien en te zeggen dat alles een act is. Hij is ontkenner eerste klas.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het eten (en drinken) is inmiddels ook wel erg marginaal, dan wordt afvallen vrijwel vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:43 schreef praadje het volgende:
Toch knap van Zoë dat ze zoveel is afgevallen.
Het is op de streams ook een en al Babette wat er te zien isquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:18 schreef praadje het volgende:
Kunnen zie die Babette wat minder zendtijd geven pleaseee
Vreselijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is op de streams ook een en al Babette wat er te zien is
Godsamme nou. Ook alleen maar zenden en zenden, zonder te luisteren naar de ander en eens iets in zich op te nemen hoe het voor de ander voelt.quote:
Erg he, op de streams ook, je kan er niet omheenquote:
En gaat hierna reizen (denkt dat hij al heeft gewonnen) koopt een camper die hij gaat ombouwen tot een electrische die zichzelf oplaad, en gaat door europa reizen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Erik op dat ding en dan die muziek eronder
Nee heb ik niet. Is dat de moeite waard?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je de aflevering van vandaag bekeken??
quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Is dat de moeite waard?
echt hè, na al die maanden nog niet op tijd boodschappen kunnen bestellen. Ze heeft anderen alle mail laten afhandelenquote:
slim, het gaat wel over een pot van 8 tonquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:47 schreef mangalie het volgende:
Wow die Sasha in de aflevering van vanavond....Die speelt het vies....
Een uur vullen gaat echt ook niet lukken. Er gebeurd helemaal niets noppes nada daarquote:Op zondag 9 juli 2023 23:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Best knap, wel 4 hele minuten extra per uitzending sinds het een uur duurt. Ze hebben er gewoon een extra reclameblok ingegooid.
Doe maar Jasper dan. Mirthe heeft iets achterbaks in zich. Ze liegt of ontkent alles. Stemt wat haar imago het beste uitkomt. En ze is onbeschoft. Dingen als opzichtig met haar neus ruiken enzo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:15 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Kantelpunt is, denk ik, de eliminatieproef tussen Esther en Immahuppelepup geweest. Wanneer Esther gewonnen had was het denk ik anders gelopen. De hele kliek rond Isaac had het dan moeilijk gekregen.
Mijn hoop voor de eindzege: Jasper, Mirthe. Erik gun ik het ook wel.
ze zullen het gehannes wel gezien hebben en gedacht, dat is een leuke onderbreking van het gemekker van Babettequote:Op zondag 16 juli 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat een toneelstukje tussen JW en Eunice. Heb dat nog niet eerder gezien zo, zo'n vertrek. Nog even TV gemaakt met zijn 2en.
Ze bracht wel wat leven in het programma. Uniek mens.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
De compilatie van Eunice vind ik toch wel heel leuk hoor
Zeker, vind ik ook, ze was trouw aan haar doelen en vond het leuk om nieuwe dingen te proberen, leuk om te zien.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ze bracht wel wat leven in het programma. Uniek mens.
Ken je mij nu?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:40 schreef Ronzz het volgende:
Tegenwoordig ben ik team Marciano. De rest is gewoon niet leuk, huilies, saai, of achterbaks.
Jasper mag tweede worden.
ow ik kijk niet meer sinds Jeffrey eruit is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben team Isaac. Als een echte commando recht op zijn doel af.
A.U.B. geen Marciano, die verdient het niet om te winnen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Doe maar Jasper dan. Mirthe heeft iets achterbaks in zich. Ze liegt of ontkent alles. Stemt wat haar imago het beste uitkomt. En ze is onbeschoft. Dingen als opzichtig met haar neus ruiken enzo.
Erik is ook vervelend geworden. Zoekt onnodig ruzie soms. En ik vind het hartstikke onsmakelijk en ongemanierd hoe hij eet. Plus hij vreet hartstikke veel, waarbij 'ie vooral aan zichzelf denkt.
Ik ben team Wendy, Marciano of Jasper. Ik heb er inmiddels ook geen problemen mee als Sasha wint.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:24 schreef rubbereend het volgende:
Dacht Babette nou dat ze blind kan worden van op je stuitje vallen?
Ja zeker wel, in een cabriolet die te weinig bagageruimte had voor de grote koffer van Eunice.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:51 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Geen Jan Willem buiten de poort?......toch wel
Uniek zeer zeker maar af en toe wel wat overdreven vond ik. En steeds dat op de voorgrond willen staan is niet altijd even leuk om naar te kijken, maar ik gun ze elkaar.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ze bracht wel wat leven in het programma. Uniek mens.
Samen met Babette de grootste schijnheil. Het verschil is dat hij dat op bedachtzame en strategische wijze doet. Geniepig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben team Isaac. Als een echte commando recht op zijn doel af.
Niet alles aan hem bevalt me, maar hij lijkt wel één van de meest rationele personen daar. Hij communiceert rustig, duidelijk en logisch over het algemeen. Hij heeft veel goede normen en waarden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
A.U.B. geen Marciano, die verdient het niet om te winnen.
Wij verschillen daarover van meningquote:Op zondag 23 juli 2023 17:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Samen met Babette de grootste schijnheil. Het verschil is dat hij dat op bedachtzame en strategische wijze doet. Geniepig.
[..]
Niet alles aan hem bevalt me, maar hij lijkt wel één van de meest rationele personen daar. Hij communiceert rustig, duidelijk en logisch over het algemeen. Hij heeft veel goede normen en waarden.
Het zij een stunt zijn als iemand uit groepje Erik/Sasha etc de eliminatie wint en Isaac naar huis stuurt. Maar ik denk dat Isaac wel 1 van de finalisten zal zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Samen met Babette de grootste schijnheil. Het verschil is dat hij dat op bedachtzame en strategische wijze doet. Geniepig.
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:50 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Het zij een stunt zijn als iemand uit groepje Erik/Sasha etc de eliminatie wint en Isaac naar huis stuurt. Maar ik denk dat Isaac wel 1 van de finalisten zal zijn.
je moet nu als je een proef wint en iemand die een echte concurrent is wegsturen. Net zoals ze allang tactisch stelletjes uit elkaar hadden moeten halen. Bern zonder Sasha zal bijvoorbeeld veel minder sterk zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:50 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Het zij een stunt zijn als iemand uit groepje Erik/Sasha etc de eliminatie wint en Isaac naar huis stuurt. Maar ik denk dat Isaac wel 1 van de finalisten zal zijn.
Later zei ze het wel te weten. Dat mens wil gewoon telkens weer de aandacht met haar domme gegiegel.quote:
Gisteren was van de loopband er op, ik dacht ook dat die deze week was geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Later zei ze het wel te weten. Dat mens wil gewoon telkens weer de aandacht met haar domme gegiegel.![]()
De tv-uitzendingen zijn nu aardig bij en er zit geen week meer tussen.
ja dat was me een partij potsierlijk. Maar vooral frustratie denk ik. In deze fase van het spel ga je de zwaksten eruit werken als de opdracht zich daarvoor leent, niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:26 schreef Astro_boy het volgende:
Isaac: “Op save spelen. Gooi de zwakste maar voor de wolven *kijkt boos*
Ook Isaac: Altijd op save spelen, waaronder nu op Wendy stemmen ipv een van de sterke spelers van het andere groepje dat geen vrijstelling had. Waarom stem je dan niet op Bern of Jasper, Isaac?
Haha,daarom ook 'over het algemeen'.quote:
Denk dat ze om die reden geen solosl's meer doen. Sterke spelers worden niet op de stip gezet zo.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:50 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:46 schreef Astro_boy het volgende:
Babette: “Ik hou niet van de Middeleeuwen. Dat is geweest.” Camera zoomt in op de tarotkaarten.
Babette: “Ik hou niet van verkleden”
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Ach ja, Isaac is vanaf begin af aan schijnheilig en meet met twee maten. Die kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:26 schreef Astro_boy het volgende:
Isaac: “Op save spelen. Gooi de zwakste maar voor de wolven *kijkt boos*
Ook Isaac: Altijd op save spelen, waaronder nu op Wendy stemmen ipv een van de sterke spelers van het andere groepje dat geen vrijstelling had. Waarom stem je dan niet op Bern of Jasper, Isaac?
Marciano is ook wel een fuifnummer hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Haha,daarom ook 'over het algemeen'.Zijn communicatie met vrouwen/liefde is vaak stront. Sowieso is ie wat aan de seksistische en bezitterige kant. Maar voor de rest vind ik m top.
Ik verander nu wel mn nummer 1 naar Wendy.
[..]
Denk dat ze om die reden geen solosl's meer doen. Sterke spelers worden niet op de stip gezet zo.
Ik ben niet meer voor Marciano hoor. Hij had mij een te groot aandeel in het Babette vs Wendy gebeuren. En nu probeerde 'ie de kampen op te breken omdat 'ie weet dat zijn kamp in de minderheid is. En eigenlijk is z'n vrouwonvriendelijke gedrag erger dan ik dacht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
A.U.B. geen Marciano, die verdient het niet om te winnen.
Ik kijk het zeker nog! Vind Isaac echt een walgelijke vent geworden. Ben bijna geneigd om niet meer te kijken vanwege hem.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:40 schreef Cirilico het volgende:
Kijkt iemand de uitzendingen nog? 🤣
Immi eruit.
Jammer dat ze niet lieten zien hoe hij zich als een arrogante klootzak gedroeg nadat Jasper weg moest en dus geheel verdiend vertrokken is.
Klopt, dat hoor ik meer mensen zeggen, maar mij valt het pas nu op (erg laat).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:04 schreef Cirilico het volgende:
Eigenlijk is Isaac al het hele jaar zo. 🙊
Hij was één van de eerste bewoners tegen wie ik aversie opbouwde. Zijn gelikte huichelarij was voor mij direct duidelijk. Ergens waardeer ik hoe gelikt hij is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:11 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Klopt, dat hoor ik meer mensen zeggen, maar mij valt het pas nu op (erg laat).
Wendy is inderdaad het beste van alle kwaden. Zij is tenminste nog oprecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
Ik vind al die deelnemers niet leuk eigenlijk![]()
Snap wel dat ik geen streams volg
Hoop dan nu maar dat Wendy wint, hoewel ik daar ook niet geheel vrolijk van word.
Wat deed ie dan behalve broodjes in zijn schuif douwen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:40 schreef Cirilico het volgende:
Kijkt iemand de uitzendingen nog? 🤣
Immi eruit.
Jammer dat ze niet lieten zien hoe hij zich als een arrogante klootzak gedroeg nadat Jasper weg moest en dus geheel verdiend vertrokken is.
Gert-Jan had hem ook door. Toen was het voor mij ook wel duidelijk. Ik denk dat Isaac en Marciano te pakken zijn op een kennis opdracht. Balletje kan raar gaan lopen. Jammer dat er geen eliminatie meer is voor 1 persoon. Maakt het ook wel spannend. Mijn favoriet is Mirthe en Erik gun ik het ook wel.Gaat in ieder geval lekker snel nu met de eliminaties. Volgende week is de finaleweek?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:23 schreef praadje het volgende:
Ik vond eerst dat Isaac een terechte winnaar zou kunnen zijn, dat brokkelde langzaam af tot naar nu het nulpunt. Die actie waarbij hij buiten hyper en in paniek rondjes liep met Wendy om haar te hersenspoelen.
Klopt, volgende week vrijdag een twee uur durende finale. Ben benieuwd of het een live uitzending gaat worden. Het wordt gespeeld tussen twee kandidaten, dus moeten er nog vijf weg in de komende zes "normale" uitzendingen. Gaat erg snel nu! Ergens vind ik het wel jammer dat het zo snel gaat. We hebben ook weken gehad zonder eliminatieopdracht. Voor mijn gevoel is de impact minder groot nu. Ondanks dat er een groot bedrag op het spel staat. Ik gun het Erik het meest, naast Myrthe, Sasha en Bern. Wendy gun ik het ergens ook nog wel. Marciano en Isaac totaal niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:33 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Gert-Jan had hem ook door. Toen was het voor mij ook wel duidelijk. Ik denk dat Isaac en Marciano te pakken zijn op een kennis opdracht. Balletje kan raar gaan lopen. Jammer dat er geen eliminatie meer is voor 1 persoon. Maakt het ook wel spannend. Mijn favoriet is Mirthe en Erik gun ik het ook wel.Gaat in ieder geval lekker snel nu met de eliminaties. Volgende week is de finaleweek?
Soort van een trap na geven met opmerkingen. Hij was boos omdat Jasper suggereerde dat ie ook landen verkeerd uitsprak (Kienia). Weet niet meer precies wat ie zei maar ik zag het in het filmpjestopic.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:31 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Wat deed ie dan behalve broodjes in zijn schuif douwen?
Ahh ja, heb daar wel iets van gezien op tv maar meer verspreid. Leek iets minder heftig zo denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Soort van een trap na geven met opmerkingen. Hij was boos omdat Jasper suggereerde dat ie ook landen verkeerd uitsprak (Kienia). Weet niet meer precies wat ie zei maar ik zag het in het filmpjestopic.
Ohja Imi noemde het ook nog karma terwijl ie samen met Rupert lachte om het vertrek van Jasper.
Heb 't niet voorbij zien komen op tv. Was een later moment nadat de jury definitief Jasper had gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:08 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ahh ja, heb daar wel iets van gezien op tv maar meer verspreid. Leek iets minder heftig zo denk ik.
Idd, door eli na eli heeft het eigenlijk weinig impact meer, hadden ze beter iets verspreider kunnen doen.
Lopen we nu wel langzaam in op de streams? Want hoe willen ze anders de klik met de live finale maken? (Ik durf niks online op te zoeken, probeer uit alle macht spoilers te ontwijken)
Hoop wel dat Isaac er snel uitligt. Lijkt wel alsof ie nog maar 1 opname kan afdraaien de hele tijd (op tv), ik word er erg moe van.
Het is een fijne reeks van eliminaties.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:26 schreef rubbereend het volgende:
Wat was ik blij dat de boze heks Babette eruit was!
🙂quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:13 schreef Deatheyee het volgende:
Hele fijne reeks! En heerlijk hoe ze Isaac zo in het nauw hebben gedreven. Nu hopen dat Isaac er zo uit ligt.
Helaas... Maar nu gaat Isaac 'slopen' toch? (Wedden dat het niks voorstelt?)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:13 schreef Deatheyee het volgende:
Hele fijne reeks! En heerlijk hoe ze Isaac zo in het nauw hebben gedreven. Nu hopen dat Isaac er zo uit ligt.
Dat hoop ik ook, maar ik vrees dat hij de winnaar gaat worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:13 schreef Deatheyee het volgende:
Die was wel grappig. Filmpjes van de bro's vond ik zeer matig. Geen humor en hartelijkheid...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:13 schreef Deatheyee het volgende:
Ja, erg jammer dat Marciano verloor. Isaac is wel echt een hele sterke speler. Ik gun hem niks, maar ik zie hem gerust de finale halen en ook nog winnen.
Filmpjes van de familie vond ik grappig! Moest vooral lachen om de ouders (?) van Erik. Dat zijn moeder zo zijn vader aanstootte van: “zeg jij ook nog even wat?”
met je eens. Ik vond de het filmpje van Erik een van de liefste filmpjes, trotse ouders en Erik was er ook heel blij meequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die was wel grappig. Filmpjes van de bro's vond ik zeer matig. Geen humor en hartelijkheid...
Kloptquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef NedKelly het volgende:
Ik zie in de Ziggo tv gids dat vrijdag de uitzending van 19.30 - 21.35 uur duurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik vermoed dat de streams er dan uit gaan en we alleen op tv naar de finale moeten kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
dit is niet de cosquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft nog een grotere stash dan Erik
Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:45 schreef freaky40 het volgende:
Die vreselijke Bern en Sasha komen wel over als twee meesterschakers, goede en manipulatieve montage want in het echt valt dit allemaal wel mee. Geniet er nog maar van zolang het kan jullie beiden😈
Dat is geen andere kant. Dat is de strategische kant en daarmee nog steeds bezig met zichzelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.
Trouwens wel leuk afscheidsfilmpje van Bern
Je lijkt wel net zo naïef als Mirthequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.
🤣quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Je lijkt wel net zo naïef als Mirthe
Nadat dat duidelijk was dat er niet meer gestemd ging worden en dat de strijd gewoon open zou zijn had de act van Isaac ook geen nut meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een van de enige die heel blij was weer naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:18 schreef rubbereend het volgende:
Jammer wat Wendy eruit ging, ze was mijn favoriet maar mooi hoe blij ze was weer naar huis te gaan
de spanning van de laatste weken/maanden viel ook ineens weg. Ze heeft echt wel veel last gehad van dat gedoe met heks Babette en voor het hele tactische steekspel is ze ook niet gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een van de enige die heel blij was weer naar huis te gaan.
Mooi voor je, lekker voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet de winnaar al. De hele aflevering staat op Videoland en ik kon zó vooruitspoelen naar het eind. 🤣
Als ik van plan geweest was het te delen had jij het al geweten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi voor je, lekker voor jezelf houden.
Ja dat snapte ik ook al niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef Pino112 het volgende:
Mirthe moet per se kijken wat de rest doet?
Niet het terugkijken waard dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Ronzz het volgende:
Saaie bedoeling met zo weinig bezoekers. Had wel meer oud deelnemers verwacht ook.
Die waren niet welkom toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Ronzz het volgende:
Saaie bedoeling met zo weinig bezoekers. Had wel meer oud deelnemers verwacht ook.
Maandag (21 augustus) was de finale. Volgens de bewoners duurde het vanaf 23 mei nog 100 dagen (31 augustus). Dan zou het nu dus 10 dagen eerder zijn geëindigd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:18 schreef ThijsTH het volgende:
Verder ook opvallend dat een jaar van je leven niet echt 365 dagen geduurd heeft dus. Ik kom zo ergens rond de 360 uit? Weet iemand welke dag de finale was?
Valt uiteindelijk nog flink mee wat ze verder aan geld uit de pot hebben gehaaldquote:
Sasha dacht ook meteen dat het eindbedrag de code was, maar ze wist het bedrag niet meer uit het hoofd vertelde ze in een live op insta. Dat was trouwens erg leuk. Wendy haakte ook nog even aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Ja achteraf was het een makkelijke code.
Dat ze daar niet aan gedacht hebben, zou je zeggen.
Jammer van Sasha, wel genoten van dit jaar. En blij ook weer dat het voorbij is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |