abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 20:06:37 #251
388664 crew  Dotteke
pi_209123921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:58 schreef Deatheyee het volgende:
Ook zielig voor Zoë, Jeffrey en Isaac gaan er volgens mij alles aan doen om haar maand als manager te verpesten.
Isaac zit hele dagen zowat bij haar op kantoor om haar te helpen, ze laten zien op tv wat ze willen laten zien :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 20:23:03 #252
388664 crew  Dotteke
pi_209124129
_O- hoe ze dat in beeld brachten met JW en Eunice _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 mei 2023 @ 21:50:41 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209125426
Ach, meisje Zoë.
pi_209126145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 22:58 schreef Deatheyee het volgende:
Ook zielig voor Zoë, Jeffrey en Isaac gaan er volgens mij alles aan doen om haar maand als manager te verpesten.
:Y twee heel erg trieste mannen die zichzelf heel wat en heel erg stoer vinden ten kosten van andere....
pi_209126166
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Isaac zit hele dagen zowat bij haar op kantoor om haar te helpen, ze laten zien op tv wat ze willen laten zien :D
Niet om haar te helpen maar om de controle te willen....
pi_209179496
48 uur wakker blijven :{ Dat is toch niet gezond? Zou men niet weten dat dat bij een beetje labiel persoon een psychose kan uitlokken? Dit gaat wel een beetje ver imo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 mei 2023 @ 00:02:45 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_209180171
Alweer shag? De verslaafden worden maar gefaciliteerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 06:09:16 #258
388664 crew  Dotteke
pi_209180664
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 00:02 schreef rubbereend het volgende:
Alweer shag? De verslaafden worden maar gefaciliteerd
Ja belachelijk hè. Er zitten daar mensen die janken als er geen shag of alcohol is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 06:09:47 #259
388664 crew  Dotteke
pi_209180665
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 22:22 schreef praadje het volgende:
48 uur wakker blijven :{ Dat is toch niet gezond? Zou men niet weten dat dat bij een beetje labiel persoon een psychose kan uitlokken? Dit gaat wel een beetje ver imo.
Was wat mij betreft ook geen gezonde opdracht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_209194453
Nou. FF anderhalve week aan afleveringen erdoorheen gejast. :D

Eunice is over het algemeen wel een leuk mens, maar ze is inderdaad erg dominant en ze is soms vrij bot. Ook tegenover Jan-Willem.
Hotapnyc
pi_209194745
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 22:22 schreef praadje het volgende:
48 uur wakker blijven :{ Dat is toch niet gezond? Zou men niet weten dat dat bij een beetje labiel persoon een psychose kan uitlokken? Dit gaat wel een beetje ver imo.
Myrthe is wel meteen voor het eerst pissig.
Hotapnyc
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 mei 2023 @ 14:21:27 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_209196215
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Myrthe is wel meteen voor het eerst pissig.
Dit was duidelijk lang opgebouwde frustratie, en met nauwelijks slaap was de rem weg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_209197164
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 11:46 schreef Cirilico het volgende:
Nou. FF anderhalve week aan afleveringen erdoorheen gejast. :D

Eunice is over het algemeen wel een leuk mens, maar ze is inderdaad erg dominant en ze is soms vrij bot. Ook tegenover Jan-Willem.
Eunice is sneaky. En lacht graag mensen uit, maar dat zie je niet duidelijk in de tv uitzendingen. ;)
pi_209197252
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eunice is sneaky. En lacht graag mensen uit, maar dat zie je niet duidelijk in de tv uitzendingen. ;)
Krijg juist rillingen van Eunice want het heeft trekjes van een sekteleider die niet voor niets een hele kleine ring verzamelt. Heb je een beetje nuchter verstand dan loop je er met een grote boog omheen maar ben je beïnvloedbaar dan ziet zij haar kans. Zodra ze begint te praten krijg ik het idee alsof ik naar een cassettebandje aan het luisteren ben ipv een open gesprekspartner.
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Babs over Eunice: "Maar net ook met die prijzen, wint ze (een toilettas) en dan wil ze dat zogenaamd weggeven zo van 'hier Wendy, jij bent ook moeder' doen alsof ze barmhartige samaritaan is en dan hoeft Wendy niet en dan zegt ze later 'oh ik had net een nieuwe toilettas nodig, dat is echt toevallig die had ik net nodig!' Dan denk ik wat een een poppenkast is dit!"
Ze vertoont bovendien op vele manieren opzichtig fakegedrag waarbij ik het maar even illustreer met dit voorbeeld
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 18 mei 2023 @ 21:50:59 #265
335263 freaky40
pi_209201305
Toch een rare aflevering gisteren en vandaag. Nergens werd nou precies duidelijk waar Mirthe over de schreef ging en dus verantwoordelijk was voor 10.000 euro uit de pot en de gele kaart. Ik zag haar niet iets kapot maken, alleen een maai over de tafel over wat wat papieren. Dacht even in de keuken dat ze wat kapot had gemept of iets. Dus dat is wel wat onduidelijk geduid in de aflevering vandaag.
Ze schieten trouwens wel lekker op, de uitzendingen halen iets meer tijd in op de streams, morgen de eliminatie opdracht al i.p.v. maandag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209201368
Zowel op de streams als in de uitzendingen heerst belachelijke en totaal onnodige censuur maar blijkbaar is het hun policy. Terwijl iedereen hun handtekening heeft gezet. En worden er grenzen overschreden dan verwijder je diegene uit het programma. Je zou verwachten dat je als makers baat hebt bij materiaal waarover bij de koffieautomaat gesproken wordt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kakadylo op 18-05-2023 22:01:30 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_209202593
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Toch een rare aflevering gisteren en vandaag. Nergens werd nou precies duidelijk waar Mirthe over de schreef ging en dus verantwoordelijk was voor 10.000 euro uit de pot en de gele kaart. Ik zag haar niet iets kapot maken, alleen een maai over de tafel over wat wat papieren. Dacht even in de keuken dat ze wat kapot had gemept of iets. Dus dat is wel wat onduidelijk geduid in de aflevering vandaag.
Ze schieten trouwens wel lekker op, de uitzendingen halen iets meer tijd in op de streams, morgen de eliminatie opdracht al i.p.v. maandag.
Volgens mij kreeg ze een gele kaart om haar taalgebruik. Op TV heb ik niks geks gehoord, maar een en ander werd wel "weggepiept". Ik wist niet eens dat je daarvoor een gele kaart voor kon krijgen.
pi_209202816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:59 schreef mangalie het volgende:

[..]
Eunice is sneaky. En lacht graag mensen uit, maar dat zie je niet duidelijk in de tv uitzendingen. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:11 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Krijg juist rillingen van Eunice want het heeft trekjes van een sekteleider die niet voor niets een hele kleine ring verzamelt. Heb je een beetje nuchter verstand dan loop je er met een grote boog omheen maar ben je beïnvloedbaar dan ziet zij haar kans. Zodra ze begint te praten krijg ik het idee alsof ik naar een cassettebandje aan het luisteren ben ipv een open gesprekspartner.
[..]
Ze vertoont bovendien op vele manieren opzichtig fakegedrag waarbij ik het maar even illustreer met dit voorbeeld
Haha OK. Ik weet nog dat ik haar week 1 al raar vond maar kon dat nergens op baseren dus heb dat losgelaten. Ben haar later gaan waarderen. Toen ze expres met Jan Willem aanpapte steeds in de tijd van Esther vond ik haar weer irritant en schijnheilig totdat ik merkte dat Jan Willem juist met Eunice wilde zijn ipv Esther. :P

Het is inderdaad maar met wat je ziet op tv of je ze mag of niet. :D
Hotapnyc
pi_209202880
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Toch een rare aflevering gisteren en vandaag. Nergens werd nou precies duidelijk waar Mirthe over de schreef ging en dus verantwoordelijk was voor 10.000 euro uit de pot en de gele kaart. Ik zag haar niet iets kapot maken, alleen een maai over de tafel over wat wat papieren. Dacht even in de keuken dat ze wat kapot had gemept of iets. Dus dat is wel wat onduidelijk geduid in de aflevering vandaag.
Oh, dus de COS weet ook niet hoe het zit? -O- Intussen loopt Jeffrey nog rond zonder gele kaart. Vorige maand was er ook iets met iemand die geen kaart kreeg. Weet niet meer wie.
Mirthe schopte trouwens nog wel hard tegen het buitenhek aan. Maar om daar nou een gele kaart voor te geven. :')
quote:
Ze schieten trouwens wel lekker op, de uitzendingen halen iets meer tijd in op de streams, morgen de eliminatie opdracht al i.p.v. maandag.
Oh joh nu al? :o Is dat altijd op dezelfde dag van de maand trouwens? Ik heb enkel gemerkt dat het steeds aan het einde van de maand is.
Hotapnyc
pi_209211461
Oh kennelijk werd wel dus verteld dat ze heb lopen schelden. :)
Hotapnyc
pi_209211948
Haha Jan-Willem tegen Moraima en Jan-Willem naar huis. :D Laat weer zien hoe iedereen bang is om zelf te spelen en dan te verliezen. Ik zou toch wel minstens 30 goed hebben hoor. Waarschijnlijk allemaal. Het makkelijkst is om van elke regel een zin te maken.

Hoewel ik in principe team Sacha ben, was ik nu toch voor Moraima. Ik vond het niet fijn hoe Jan laatst voor Eunice opkwam, dus prima dat die twee nu beiden verliezen. :)
Hotapnyc
pi_209214742
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 21:21 schreef Cirilico het volgende:
Haha Jan-Willem tegen Moraima en Jan-Willem naar huis. :D Laat weer zien hoe iedereen bang is om zelf te spelen en dan te verliezen.
Bij een duel is iedereen opeens bang voor hun eigen hachje en gaan ze voor de 'zwakste' aan de overkant. Van al die gespeelde arrogantie is dan opeens vrij weinig meer over op die figuurlijke apenrots. Terwijl juist zo'n soort eliminatie de momenten zijn om sterke spelers erop te zetten aangezien niemand weggestuurd mag worden en een kans van 50/50 op het vertrek van diegene(n). Want ook in je eigen 'kamp' heb je baat als bepaalde pionnen mogelijk vertrekken. En als je goed oplet dan hebben er tot dusverre drie duo-eliminaties plaatsgevonden waarbij allemaal 'kinderspelletjes' waardoor iedereen dus kansrijk. 1) Ik ga op reis en neem mee 2) Het juist beantwoorden van één vraag waarbij A of B 3) Memory. Daar zit natuurlijk ook weer een gedachte achter aangezien het anders, bijv. fysiek, al bij voorbaat beslist is zonder dat je dan überhaupt nog hoeft te spelen. Maar hierdoor blijft het nog een relatief eerlijke strijd ook al wint normaliter de slimmerik. So make the math!

[ Bericht 16% gewijzigd door Kakadylo op 20-05-2023 02:47:33 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_209216722
Ze zouden een eliminatie proef moeten doen , waarbij men niet weet wat de proef is en ze mogen niet overleggen ..
pi_209218102
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 11:41 schreef King_Merc het volgende:
Ze zouden een eliminatie proef moeten doen , waarbij men niet weet wat de proef is en ze mogen niet overleggen ..
Dat doen ze alleen als er kans is dat Jeffrey of Isaac naar huis gaat. Toen al dagen (weken?) vaststond dat Team Gert-Jan voor Gert-Jan zou gaan om Jeffrey naar huis te sturen en hij met een woord zou laten weten of dit wel of niet zijn proef is, toen ineens mocht er niet overlegd en niet geoefend worden en was d e opdracht praktisch onmogelijk. Dit alles zodat men niet op Jeffrey kon stemmen en zodat Gert-Jan nie tkon winnen en op Jeffrey kon stemmen.

Voor het soort flauwekul van gisteren krijgen ze wél de hele dag de tijd om te beslissen wie moet gaan. :')
Hotapnyc
pi_209218600
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 14:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen als er kans is dat Jeffrey of Isaac naar huis gaat. Toen al dagen (weken?) vaststond dat Team Gert-Jan voor Gert-Jan zou gaan om Jeffrey naar huis te sturen en hij met een woord zou laten weten of dit wel of niet zijn proef is, toen ineens mocht er niet overlegd en niet geoefend worden en was d e opdracht praktisch onmogelijk. Dit alles zodat men niet op Jeffrey kon stemmen en zodat Gert-Jan nie tkon winnen en op Jeffrey kon stemmen.

Voor het soort flauwekul van gisteren krijgen ze wél de hele dag de tijd om te beslissen wie moet gaan. :')
GJ had voor zichzelf besloten dat ie 100% een eliminatie wou gaan spelen ongeacht de mogelijke (on)haalbaarheid van de opdracht. Met als hoofdreden omdat ie anders bang was dat ie wederom zou terugkrabbelen zoals ook al eerder het geval was geweest. Een achterlijke struisvogel-actie natuurlijk aangezien K5 meekijkt en er vervolgens een totaal onhaalbare proef kwam te staan. Als provocatie waren er zelfs legio voetballen aan toegevoegd. Niet voor niets ook helemaal geen oefentijd en ook nooit een voorbeeldvideo getoond van hoe het überhaupt zou hebben kunnen slagen. De enige manier waarop ie had kunnen 'winnen' was indien er een helikopter zou zijn binnengereden ipv het golfkarretje. Die stelling durf ik namelijk wel aan te gaan.

Het programma wou per se Isaac niet kwijt dus saboteerde de boel. Want zo zwart-wit mag je het op sommige momenten namelijk wel formuleren. Hebben ze al meermaals een handje van gehad zoals ook bij Maddy en Berend. Sowieso wel interessant om al die eliminaties onder de loep te nemen zonder meteen een completdenker te zijn. Zou Jeff of Isaac die opdracht hebben moeten spelen dan zouden óók zij gegarandeerd 'gefaald' hebben. Op zulke cruciale momenten waarbij 900k op het spel moet je ten alle tijden een plan B hebben naast plan A. Een totaal bezopen (eenmans)daad terwijl juist een toffe peer die van mij de eindstrijd had mogen halen want evenals bijv. Martin of Jeff een alleskunner met dus veel in z'n mars. En als iemand jou voorstelt 'stem op mij dan stuur ik persoon-x weg' dan heb je opeens een heleboel nieuwe vriendjes erbij die volledig achter jou staan en de volgende keer ook graag zogenaamd willen. Er bestaat niet voor niets een spreekwoord voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kakadylo op 20-05-2023 15:09:15 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_209218650
Wat moet GJ wel niet denken van zijn beste maatje Babette. Wat een misbaksel blijkt dat te zijn. Na het vertrek van GJ direkt inlikken bij Isaac en kornuiten.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_209219039
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 15:06 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Wat moet GJ wel niet denken van zijn beste maatje Babette. Wat een misbaksel blijkt dat te zijn. Na het vertrek van GJ direkt inlikken bij Isaac en kornuiten.
Babs heeft juist enorme baat gehad bij het vertrek van GJ aangezien ze zichzelf aan het isoleren was. Iets eerder ook het geval was toen Alicia iedere dag op haar schoot lag. Op een gegeven moment nam ze zelfs telkens een verkeerde afslag terwijl ze het juist altijd goed kon vinden met 'die andere kant' waarop ze dus aan het schieten waren. GJ heeft sowieso nooit goed gelegen bij de alfamannetjes want Jeff vond het, na het zielige afhaken bij die waterbak, een slappe lul eerste klas en het gefriemel met Alicia was voor Isaac een reden om hem het liefst op z'n bek te willen slaan. Ze werden ook niet voor niets de IKEA-familie genoemd met Wendy als tante en Zoe als kutkoter. Haar bijnaam 'Carmen' is om een hele plausibele reden want als alfavrouwtje ben je nu eenmaal een bedreiging als het erop aankomt en dan tellen die leuke avonden even niet meer.

Babbel weet namelijk al vanaf de allereerste dag precies waar ze mee bezig is en hangt de huispsycholoog uit die niets anders doet dan hele dagen gesprekken voeren waarna ze al die informatie opslaat. Eigenlijk ziet ze dit hele avontuur als een soort afstudeerproject en onderwijl staat er een heleboel poen op het spel waarna ze een eigen praktijk zou kunnen oprichten. Of bekendheid vergaren waarna het televisielandschap mogelijk lonkt. Heb haar letterlijk horen zeggen dat ze zich heel bewust is van de camera's en op welke momenten ze dan waar moet zijn. Is gewoon een hele slimme en geraffineerde vrouw die je in dezelfde orde van grootte mag plaatsen als Isaac. De enige momenten waarop ze zichzelf verliest is als er drank of peuken in het spel zijn want het liefst ontbijt ze met champagne. Als programmamaker ben je dolblij met zo'n navigerend keycharacter.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 20 mei 2023 @ 19:37:54 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_209221105
Wat een domheid om Moraima te nomineren bij deze opdracht, daar wacht je toch meer tot er iets fysieks is, dan kun je haar gegarneerd lozen. Wat dat betreft is ze ook totaal geen gevaar.

Ze zijn zo bang voor Jeffrey dat ze wel constant klagen over zijn gedrag maar na de eliminatie dien hij overleefde durven ze hem er niet meer op te zetten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_209234596
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 15:58 schreef Kakadylo het volgende:

[..]

GJ heeft sowieso nooit goed gelegen bij de alfamannetjes want Jeff vond het, na het zielige afhaken bij die waterbak, een slappe lul eerste klas en het gefriemel met Alicia was voor Isaac een reden om hem het liefst op z'n bek te willen slaan.


Wat is dat gefriemel met Alicia? Is dat in de uitzending geweest?
Hotapnyc
pi_209234622
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 19:37 schreef rubbereend het volgende:
Wat een domheid om Moraima te nomineren bij deze opdracht, daar wacht je toch meer tot er iets fysieks is, dan kun je haar gegarneerd lozen. Wat dat betreft is ze ook totaal geen gevaar.

Ze zijn zo bang voor Jeffrey dat ze wel constant klagen over zijn gedrag maar na de eliminatie dien hij overleefde durven ze hem er niet meer op te zetten
Ik denk wel dat zij het slechtste hierin was. Na Zoë dan. Als zij geen manager was geweest had zij daar denk ik gestaan.
Hotapnyc
pi_209245137
10 uur met die hoepel is toch niet te doen :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 mei 2023 @ 23:49:33 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_209246450
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:45 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik denk wel dat zij het slechtste hierin was. Na Zoë dan. Als zij geen manager was geweest had zij daar denk ik gestaan.
Ik heb geen hoge pet op mbt Rupert voor deze opdracht om maar eens iemand te noemen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 mei 2023 @ 19:45:05 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209255752
Moraima die geen seconde kan hoepelen :')
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 mei 2023 @ 22:32:14 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209258147
Wendy die al die knakworsten naar binnen douwt zonder te kauwen, hoe dan?
Lijkt me ook niet heel gezond.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 mei 2023 @ 21:23:21 #285
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209269450
Moraima wéér 0 euro, echt super slim dat JW er nu uit is ipv zij.
pi_209274041
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 21:47 schreef Harveo het volgende:
10 uur met die hoepel is toch niet te doen :P
Nee natuurlijk niet. :D Alle wijze deelnemers lieten meteen de hoepel vallen na het eerste uur.
Hotapnyc
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 mei 2023 @ 21:37:44 #287
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209295789
Gaat echt helemaal niks worden met Zoe in het dagelijks leven hè.
pi_209296674
Op zich lijkt ze het prima te doen maar ze kan niet zonder hulp en bevestiging.
Hotapnyc
pi_209297919
quote:
9s.gif Op woensdag 24 mei 2023 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Moraima wéér 0 euro, echt super slim dat JW er nu uit is ipv zij.
Laten we niet doen alsof Jan-Willen nou beter was, dat exemplaar lag ook alleen op de bank te fermenteren te preken hoe hij alles beter zou doen maar letterlijk nooit wat deed en als puntje bij paaltje komt had hij meteen blessure
  Redactie Sport / Supervogel maandag 29 mei 2023 @ 20:02:42 #290
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209330785
Zoe kan echt niks hè. Niet eens de ballen openen :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 mei 2023 @ 21:24:15 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_209331915
2 minuten voor die stormbaan :') dat was echt absurd. Was duidelijk de bedoeling dat er niks verdiend zou worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 29 mei 2023 @ 23:08:57 #292
335263 freaky40
pi_209333112
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2023 20:02 schreef Pino112 het volgende:
Zoe kan echt niks hè. Niet eens de ballen openen :')
Dat kind KOST alleen maar geld. Manager van lik me vestje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209333116
verkeerd topic
pi_209333124
verkeerd topic
pi_209337037
Bier is heel belangrijk
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 mei 2023 @ 20:49:37 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209342332
Rook- en drankverslaafde Babette :')
pi_209350637
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2023 20:02 schreef Pino112 het volgende:
Zoe kan echt niks hè. Niet eens de ballen openen :')
Zowat iedereen heeft moeite met het openen van die goedkope ballen maar ze weigeren het gewoonweg te vervangen. En als je dan vervolgens de uitzending kijkt dan weet je ook waarom want zo krijgen ze op die manier al het beeldmateriaal in hun schoot geworpen. Als je als oud-bewoner het allemaal terugkijkt dan denk je zowel 'zo ging het helemaal niet' als 'wist ik toen maar wat ze allemaal zeiden over mij'. Je hebt je handtekening gezet en vervolgens ben je televisietechnisch een marionet.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_209351362
Gaat lekker met bajes muziekje er bij van schie!
pi_209358075
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:24 schreef rubbereend het volgende:
2 minuten voor die stormbaan :') dat was echt absurd. Was duidelijk de bedoeling dat er niks verdiend zou worden
En dan ook nog als koppels waardoor de snelsten ook niks kunnen verdienen als ze met een slomerd zijn. En er gaat meer geld uit de pot bij het niet halen dan er geld in komt bij het wel halen van het eind. Wat heeft het hele spel dan voor nut? :')
Hotapnyc
pi_209358165
Erik leeft ook in zijn eigen wereld trouwens. Creëert in zijn hoofd dat Marciano kritiek op hem had en al de hele ochtend aan het zeuren is. En dat verhaal spreidt 'ie dan rond. _O-
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')