Klopt, dat hoor ik meer mensen zeggen, maar mij valt het pas nu op (erg laat).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:04 schreef Cirilico het volgende:
Eigenlijk is Isaac al het hele jaar zo. 🙊
Hij was één van de eerste bewoners tegen wie ik aversie opbouwde. Zijn gelikte huichelarij was voor mij direct duidelijk. Ergens waardeer ik hoe gelikt hij is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:11 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Klopt, dat hoor ik meer mensen zeggen, maar mij valt het pas nu op (erg laat).
Wendy is inderdaad het beste van alle kwaden. Zij is tenminste nog oprecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
Ik vind al die deelnemers niet leuk eigenlijk![]()
Snap wel dat ik geen streams volg
Hoop dan nu maar dat Wendy wint, hoewel ik daar ook niet geheel vrolijk van word.
Wat deed ie dan behalve broodjes in zijn schuif douwen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:40 schreef Cirilico het volgende:
Kijkt iemand de uitzendingen nog? 🤣
Immi eruit.
Jammer dat ze niet lieten zien hoe hij zich als een arrogante klootzak gedroeg nadat Jasper weg moest en dus geheel verdiend vertrokken is.
Gert-Jan had hem ook door. Toen was het voor mij ook wel duidelijk. Ik denk dat Isaac en Marciano te pakken zijn op een kennis opdracht. Balletje kan raar gaan lopen. Jammer dat er geen eliminatie meer is voor 1 persoon. Maakt het ook wel spannend. Mijn favoriet is Mirthe en Erik gun ik het ook wel.Gaat in ieder geval lekker snel nu met de eliminaties. Volgende week is de finaleweek?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:23 schreef praadje het volgende:
Ik vond eerst dat Isaac een terechte winnaar zou kunnen zijn, dat brokkelde langzaam af tot naar nu het nulpunt. Die actie waarbij hij buiten hyper en in paniek rondjes liep met Wendy om haar te hersenspoelen.
Klopt, volgende week vrijdag een twee uur durende finale. Ben benieuwd of het een live uitzending gaat worden. Het wordt gespeeld tussen twee kandidaten, dus moeten er nog vijf weg in de komende zes "normale" uitzendingen. Gaat erg snel nu! Ergens vind ik het wel jammer dat het zo snel gaat. We hebben ook weken gehad zonder eliminatieopdracht. Voor mijn gevoel is de impact minder groot nu. Ondanks dat er een groot bedrag op het spel staat. Ik gun het Erik het meest, naast Myrthe, Sasha en Bern. Wendy gun ik het ergens ook nog wel. Marciano en Isaac totaal niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:33 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Gert-Jan had hem ook door. Toen was het voor mij ook wel duidelijk. Ik denk dat Isaac en Marciano te pakken zijn op een kennis opdracht. Balletje kan raar gaan lopen. Jammer dat er geen eliminatie meer is voor 1 persoon. Maakt het ook wel spannend. Mijn favoriet is Mirthe en Erik gun ik het ook wel.Gaat in ieder geval lekker snel nu met de eliminaties. Volgende week is de finaleweek?
Soort van een trap na geven met opmerkingen. Hij was boos omdat Jasper suggereerde dat ie ook landen verkeerd uitsprak (Kienia). Weet niet meer precies wat ie zei maar ik zag het in het filmpjestopic.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:31 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Wat deed ie dan behalve broodjes in zijn schuif douwen?
Ahh ja, heb daar wel iets van gezien op tv maar meer verspreid. Leek iets minder heftig zo denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Soort van een trap na geven met opmerkingen. Hij was boos omdat Jasper suggereerde dat ie ook landen verkeerd uitsprak (Kienia). Weet niet meer precies wat ie zei maar ik zag het in het filmpjestopic.
Ohja Imi noemde het ook nog karma terwijl ie samen met Rupert lachte om het vertrek van Jasper.
Heb 't niet voorbij zien komen op tv. Was een later moment nadat de jury definitief Jasper had gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:08 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ahh ja, heb daar wel iets van gezien op tv maar meer verspreid. Leek iets minder heftig zo denk ik.
Idd, door eli na eli heeft het eigenlijk weinig impact meer, hadden ze beter iets verspreider kunnen doen.
Lopen we nu wel langzaam in op de streams? Want hoe willen ze anders de klik met de live finale maken? (Ik durf niks online op te zoeken, probeer uit alle macht spoilers te ontwijken)
Hoop wel dat Isaac er snel uitligt. Lijkt wel alsof ie nog maar 1 opname kan afdraaien de hele tijd (op tv), ik word er erg moe van.
Het is een fijne reeks van eliminaties.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:26 schreef rubbereend het volgende:
Wat was ik blij dat de boze heks Babette eruit was!
🙂quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:13 schreef Deatheyee het volgende:
Hele fijne reeks! En heerlijk hoe ze Isaac zo in het nauw hebben gedreven. Nu hopen dat Isaac er zo uit ligt.
Helaas... Maar nu gaat Isaac 'slopen' toch? (Wedden dat het niks voorstelt?)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:13 schreef Deatheyee het volgende:
Hele fijne reeks! En heerlijk hoe ze Isaac zo in het nauw hebben gedreven. Nu hopen dat Isaac er zo uit ligt.
Dat hoop ik ook, maar ik vrees dat hij de winnaar gaat worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:13 schreef Deatheyee het volgende:
Die was wel grappig. Filmpjes van de bro's vond ik zeer matig. Geen humor en hartelijkheid...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:13 schreef Deatheyee het volgende:
Ja, erg jammer dat Marciano verloor. Isaac is wel echt een hele sterke speler. Ik gun hem niks, maar ik zie hem gerust de finale halen en ook nog winnen.
Filmpjes van de familie vond ik grappig! Moest vooral lachen om de ouders (?) van Erik. Dat zijn moeder zo zijn vader aanstootte van: “zeg jij ook nog even wat?”
met je eens. Ik vond de het filmpje van Erik een van de liefste filmpjes, trotse ouders en Erik was er ook heel blij meequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die was wel grappig. Filmpjes van de bro's vond ik zeer matig. Geen humor en hartelijkheid...
Kloptquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef NedKelly het volgende:
Ik zie in de Ziggo tv gids dat vrijdag de uitzending van 19.30 - 21.35 uur duurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik vermoed dat de streams er dan uit gaan en we alleen op tv naar de finale moeten kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
dit is niet de cosquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft nog een grotere stash dan Erik
Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:45 schreef freaky40 het volgende:
Die vreselijke Bern en Sasha komen wel over als twee meesterschakers, goede en manipulatieve montage want in het echt valt dit allemaal wel mee. Geniet er nog maar van zolang het kan jullie beiden😈
Dat is geen andere kant. Dat is de strategische kant en daarmee nog steeds bezig met zichzelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.
Trouwens wel leuk afscheidsfilmpje van Bern
Je lijkt wel net zo naïef als Mirthequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.
🤣quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Je lijkt wel net zo naïef als Mirthe
Nadat dat duidelijk was dat er niet meer gestemd ging worden en dat de strijd gewoon open zou zijn had de act van Isaac ook geen nut meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een van de enige die heel blij was weer naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:18 schreef rubbereend het volgende:
Jammer wat Wendy eruit ging, ze was mijn favoriet maar mooi hoe blij ze was weer naar huis te gaan
de spanning van de laatste weken/maanden viel ook ineens weg. Ze heeft echt wel veel last gehad van dat gedoe met heks Babette en voor het hele tactische steekspel is ze ook niet gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een van de enige die heel blij was weer naar huis te gaan.
Mooi voor je, lekker voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet de winnaar al. De hele aflevering staat op Videoland en ik kon zó vooruitspoelen naar het eind. 🤣
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |