abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208375070
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Huhh ik heb Zoe en een verscheurd schoonmaakbriefje :D
ik kijk via Ziggo op PC, loop denk ik iets achter :D
if it's meant to be, it will be
pi_208375080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
ik kijk via Ziggo op PC, loop denk ik iets achter :D
Ah vandaar
pi_208375118
Dat commentaar van Jeff over JW bij het spel .
En Esther zit erbij :P
pi_208375123
Ik vind Rupi toch wel goed als manager hier, hij stuurt de boel goed aan en krijgt ze in beweging en houdt overzicht.
pi_208375136
Janet loopt er ook lekker bij met schoonmaken :r :r
if it's meant to be, it will be
pi_208375139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef Verida het volgende:
Ik vind Rupi toch wel goed als manager hier, hij stuurt de boel goed aan en krijgt ze in beweging en houdt overzicht.
Zeker ook over de schoonmaak.
Het is dat Zoe bleef bij het weggegooide briefje.
Maar hij had er maling aan
pi_208375147
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet loopt er ook lekker bij met schoonmaken :r :r
Ja dat ziet er niet echt fris uit zo
pi_208375369
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Kim is gewoon op zoek naar een reden om haar relatie met Jeff te verbreken, in de uitzending van vrijdag zei ze dat ook echt :o
Het verbaast me niets want Kim maar ziekelijk opmerkelijk is het wel _O-
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  dinsdag 14 maart 2023 @ 21:22:51 #234
111260 Charmian
a little joy
pi_208377923
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ja inderdaad, Kim is gewoon op zoek naar een reden om haar relatie met Jeff te verbreken, in de uitzending van vrijdag zei ze dat ook echt :o
Ik vond het ook een rare opmerking. Maar imo bedoelt ze denk ik dat ze het niet laat gebeuren dat zij gedumpt wordt maar dat zij degene is die dumpt. Dat moraima eigenlijk niet mocht cockblocken van haar omdat ze wilde zien wat sjeffie zou doen met wendy vond ik ook een rare actie. Dat sjeffie zei dat er niets zou gebeuren heeft ze kennelijk niet gehoord.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 14 maart 2023 @ 21:24:14 #235
111260 Charmian
a little joy
pi_208377956
Oh ja, saaie uitzending vandaag. Zelfs jankende aansteller esther deed me helemaal niets.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 14 maart 2023 @ 21:49:04 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208378316
Irritant figuur die Rupert :r
  woensdag 15 maart 2023 @ 08:59:15 #238
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208381292
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef Charmian het volgende:

[..]
Ik vond het ook een rare opmerking. Maar imo bedoelt ze denk ik dat ze het niet laat gebeuren dat zij gedumpt wordt maar dat zij degene is die dumpt. Dat moraima eigenlijk niet mocht cockblocken van haar omdat ze wilde zien wat sjeffie zou doen met wendy vond ik ook een rare actie. Dat sjeffie zei dat er niets zou gebeuren heeft ze kennelijk niet gehoord.
Als je een relatie wilt stoppen dan ga je toch niet zitten afwachten op een reden? Als je het wil stoppen lijkt me dat al reden genoeg.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_208386550
..

[ Bericht 96% gewijzigd door Lovely op 15-03-2023 14:53:36 ]
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 15 maart 2023 @ 18:33:19 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208390830
Als Jeffrey zo zichzelf is blijkbaar zou ik echt niks met die mongool te maken willen hebben.
pi_208391154
hahaha die Jeffrey is echt een kletsmajoor _O- hoop geschreeuw maar er komt nooit iets van :P
Ik weet me nog te herinneren dat hij een maand geleden aankondigde dat hij al het hout wat besteld was in stukken zou zagen puur om te sarren.
Wat denk je, hij heeft niets gedaan. Niets :')
Hoop praatjes maar nul acties.
pi_208393645
Isaac en Jeffrey moeten elkaar even goed afzuigen :)
pi_208399631
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 18:33 schreef Pino112 het volgende:
Als Jeffrey zo zichzelf is blijkbaar zou ik echt niks met die mongool te maken willen hebben.
In een eerdere tv-uitzending is een fragment te zien waarop Kim Jeff toespreekt op z'n gedrag waarna ze wegloopt en hij er vervolgens asociaal een gigantische rochel uitgooit en dus letterlijk naspuugt. Hoe treurig is het ook dat jij als kerel door je meisje iedere keer in bedwang moet worden gehouden als soort van bodyguard. Eerder zei ook al een ex-bewoner dat ie heel vaak het K-woord loopt te bezigen, en na excuses te hebben aangeboden, het de dag erna gewoon weer blijft doen. Dit gold ook voor Berend trouwens. Je moet hem vooral niet tegenspreken, je volume omhoog gooien of handgebaren maken want dan barst die vulkaan uit. Het is dat die twee het maar uitzoeken maar laat een objectief iemand ernaar kijken en die walgt ervan.

Ben onderhand namelijk klaar met al die zichzelf verklaarde groupies die alles opzichtig verdraaien of zelfs durven te ontkennen. Ze nemen zelfs zijn manier van denken over. Je kunt het vergelijken met een Feyenoorder en Ajacied die beiden naar dezelfde wedstrijd kijken maar het totaal anders beleven. Ikzelf ben helemaal niet pro of anti waardoor je er met een normaal vizier naar kunt blijven kijken. En mijn mening baseer ik niet op de uitzendingen, waarin ze overigens heel erg beschermd worden want materiaal in overvloed, maar op basis van een halfjaar waarbij hele gesprekken en situaties de revue passeren. Al dan niet voor de helft gecensureerd. Een leuke Jeff staat in m'n topdrie maar die randdebiel staat bij mij in de degradatiezone. Zou je mij in die setting droppen dan zou ik automatisch juist richting Jeff trekken omdat ik op de meeste vlakken dezelfde denkwijze en raakvlakken heb maar tegelijk zou ik hem tegen de muur plakken. Eigenlijk vind ik het namelijk een prima peer maar hij staat totaal verkeerd afgesteld en draait door. Hij heeft zichzelf hiermee maar mij dan uiteindelijk ook.

Besef bovendien even dat onderstaande quote er eentje is van een dolverliefd vriendinnetje die het heeft over haar vriendje:

'De manier waarop jij tegen mij praat vind ik niet oké, je kleineert, je hebt geen respect, en je bent ook narcistisch, dat ben je, dat mensen op blote knieën naar jou toe moeten komen vind ik nogal heftig, we zijn gelijk aan elkaar, je bent mijn baas niet...'
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_208411150
Hoe vermoeiend moet het zijn als Bern manager wordt ooit...

Met die letters nu ook weer, Meester Bern had alweer een plan :P
pi_208481902
Vanavond komt de brief van Martin op tv... wie weet krijgen we meer te weten
pi_208483142
Ik denk ik kijk even mee maar zit voor m'n gevoel al een half uur reclame te kijken 8)7
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208483150
Ahhh here we go! *O*
pi_208483186
Janet boos dat er stiekem gezopen wordt.
pi_208483193
Niks nieuws over Martin dus. Zet de tv weer uit.
pi_208483195
Wordt niet eens genoemd dat de situatie met Mexx van doen heeft. Ze maken het vager dan het al was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')