Op deze manier maakt het de sfeer nou niet bepaald beter. Het is in weze ook niet heel anders dan iemand als wappie wegzetten.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is de realiteit. Dat maakt degene niet minder ofzo.
Mooi dan zijn we het eens dat het weren van mensen nergens op slaat.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik kan dit gemakkelijk editen:
Mensen bewust weren omdat ze niet in het bnwNWS narratief passen. Dat is een oplossing voor sommige? Op een discussie forum nog wel.
Mensen bewust weren omdat ze niet in het bnwCOR narratief passen. Dat is een oplossing voor sommige? Op een discussie forum nog wel.
Het verschil is alleen dat je in NWS en COR om de inhoud wordt geweerd, en ik hier aankaart om mensen op basis van hun non-inhoud te weren.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we het eens dat het weren van mensen nergens op slaat.
Ik heb een hele tijd niks gepost, maar als ik de topiclijst zie, is er echt een hele reeks goede topics:quote:Op maandag 13 maart 2023 13:23 schreef Jippie het volgende:
Persoonlijk denk ik er genoeg goede BNW onderwerpen zijn waar geen 'haat' in te pas komt, ik vraag jullie hier topics over te openen en old skool BNW weer te doen herleven.
NWS en COR weert genoeg menen op hun non-inhoud. Wat redelijk logisch is. Maar non-inhoud is wat anders dan mensen weren omdat ze er anders over denken.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat je in NWS en COR om de inhoud wordt geweerd, en ik hier aankaart om mensen op basis van hun non-inhoud te weren.
Zijn er topics die volgens jou niet in BNW thuishoren?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd niks gepost, maar als ik de topiclijst zie, is er echt een hele reeks goede topics:
CBDC
Dossiers over Kennedy
Fake alien invasion
Smart cities
enz.
Allemaal zeer relevante onderwerpen die zijn aangesneden.
Helaas wordt er niet overal veel in gepost.
Toch zijn de onderwerpen volgens mij echt niet het probleem in dit forum.
Sommige zouden net zo goed naar NWS kunnen gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn er topics die volgens jou niet in BNW thuishoren?
Dat er zaken in BNW moeten veranderen is duidelijk, als de vaste BNW-kern zich stoort aan topics hier, dan hoor ik dat graag.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Sommige zouden net zo goed naar NWS kunnen gaan.
Zoals de dossiers over Kennedy. Dat is gewoon mainstream.
Maar ik heb er geen probleem mee dat ze in BNW staan, begrijp je vraag niet zo goed eerlijk gezegd.
Persoonlijke aanvallen worden aangepakt. Het ventileren van een anders luidende mening zie ik niet als 'speeltuin'.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
Iedereen is welkom natuurlijk
Maar ik vind dat een mod het inschattingsvermogen moet hebben om te zien wie komt voor het gesprek/discussie of voor de speeltuin...
Volgens mij heb je me verkeerd begrepen. Ik zei juist dat er met de topics niks mis is.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat er zaken in BNW moeten veranderen is duidelijk, als de vaste BNW-kern zich stoort aan topics hier, dan hoor ik dat graag.
OK ...quote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen worden aangepakt. Het ventileren van een anders luidende mening zie ik niet als 'speeltuin'.
Bij nws en Cor kan iedereen gewoon binnen de kaders posten.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat je in NWS en COR om de inhoud wordt geweerd, en ik hier aankaart om mensen op basis van hun non-inhoud te weren.
Je kan misschien es antwoorden (3e keer ondertussen) waarom je enerzijds BNW belachelijk maakt in NWS, en daarna hier in BNW-topics lekker tegendraads komt doen op alles wat gepost wordt ?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij nws en Cor kan iedereen gewoon binnen de kaders posten.
Dat zou voor BNW ook moeten gelden, gewoon dezelfde regels voor elk forum onderdeel
Jij negeert mij en anderen en daarna ga je klagen dat iemand je negeert?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je kan misschien es antwoorden (3e keer ondertussen) waarom je enerzijds BNW belachelijk maakt in NWS, en daarna hier in BNW-topics lekker tegendraads komt doen op alles wat gepost wordt ?
Om hier nog even op terug te komenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen wanneer alle drie de partijen ( bnw'ers, critici, staff) verantwoordelijkheid willen nemen voor hun eigen daden komen we misschien nog ergens
De wijzende vinger naar de ander, zonder zelf in de spiegel te kijken, schieten we niets mee op
Keer op keer wordt er gewezen om de agenda gaat en niet de mensen zelf, maar dat weerhoudt de mod niet om zich te beroepen op een stropopquote:Op maandag 13 maart 2023 11:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
En weer een stropop. Op deze onoprechte wijze kun je inderdaad het bespreken van bepaalde onderwerpen totaal onmogelijk maken. Je geeft gewoon keer op keer een draai aan de woorden van user en zegt vervolgens dat het niet binnen het de policy past. Jammer dit, ik ben er helemaal klaar mee.
Nee hoor, ik begreep uit je antwoord dat er niets mis is met de topics. Gaf alleen een toelichting op mijn vraag aan jou.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Volgens mij heb je me verkeerd begrepen. Ik zei juist dat er met de topics niks mis is.
Als je mijn posts leest (lees : leest) zou je ondertussen moeten begrijpen waarom ik users negeer.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:15 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij negeert mij en anderen en daarna ga je klagen dat iemand je negeert?
Hier heb je al een puntje te pakken. Wat is volgens jou 'de vaste kern' en waarom moeten die rechten hebben die beschermd moeten worden? Rechten zijn toch voor iedereen gelijk in BNW?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:26 schreef Ali_boo het volgende:
Samenvattend:
- Zolang de rechten van de vaste bnw kern niet beschermd zijn
- Zolang de critici het recht hebben om 80% van de regels aan zijn laars te lappen
- Zolang de staff niet in wil zien dat bepaalde beslissingen die door hen zijn genomen negatief hebben uitgepakt
Is bnw gedomeed om te falen
Zelf met een nieuwe variatie van'' echte bnw topics '' aka aliens
Het is ook opvallend dat een user die stelselmatig andere users negeert klaagt dat hij genegeerd wordt. Misschien zitten mensen er niet op te wachten om een discussie te voeren met iemand die selectief andermans reacties negeert.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je mijn posts leest (lees : leest) zou je ondertussen moeten begrijpen waarom ik users negeer.
En opvallend dat een user als Wantie, die anders de onweerstaanbare drang heeft om op élke post, zelfs élke letter, te reageren, nu stil blijft ...
Nopequote:Op maandag 13 maart 2023 15:36 schreef The_End het volgende:
[..]
Het is ook opvallend dat een user die stelselmatig andere users negeert klaagt dat hij genegeerd wordt. Misschien zitten mensen er niet op te wachten om een discussie te voeren met iemand die selectief andermans reacties negeert.
En toch verwacht je nu een reactie van hem...quote:Op maandag 13 maart 2023 15:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nope
Hij reageert in het oekr anders CONTINU op mijn posts ook al krijgt hij NOOIT een reactie terug
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Move on desperate fokkerman man man wat moet het toch vermoeiend voor je zijn dit leven.
![]()
Je zal maar op dit forum in het leven democraten verdedigen of een enge pedofiel Epstein proberen te verdedigen, maarja dat is biden ook eigenlijk he
Ik verwacht niets meer.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef The_End het volgende:
[..]
En toch verwacht je nu een reactie van hem...
Ja, ik volg het ook niet meer.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:15 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij negeert mij en anderen en daarna ga je klagen dat iemand je negeert?
Komt niet vaak voor dacht ik maar ik denk dat je gelijk hebt in deze. Het is een teken aan de wand dat mensen nog maar weinig tolerant zijn naar anderen en een korter lontje hebben gekregen lijkt het wel. De afgelopen jaren hebben mensen geen goed gedaan, ik denk ook dat de tweedeling m.b.t. wel/geen vaccinatie daarin flink aan heeft bijgedragen opgejut door o.a. politici. Het is alleen maar extremer geworden.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:53 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens vind ik dat die sfeer op veel plekken op Fok! zo giftig is, niet alleen hier. Het is meestal 'niet met ons is tegen ons' en dan ben je meteen geprogrammeerd, policor, rechtsextremist, antifaaanhanger, landverrader enz.
Sterker nog, het is overal op het internet zo, behalve op plekken waar erg strak wordt gemodereerd,
Of je probeert normaal te doen, dat schijnt ook te kunnen.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aww gossie, moet je eens kijken hoeveel persoonlijke aanvallen ik krijg, ga ik lopen zeiken? Ik had namelijk gelijk dus daarom ben je nu alweer aan het JANKEN bij de modjes. Jesuz wat ben jij triest.
Ben het helemaal eens met deze post. Mensen zijn blijkbaar verhard door de narigheid van de laatste paar jaar. We hebben het allemaal voor onze kiezen gekregen en dat vertaalt zich nu in een soort woede.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dacht ik maar ik denk dat je gelijk hebt in deze. Het is een teken aan de wand dat mensen nog maar weinig tolerant zijn naar anderen en een korter lontje hebben gekregen lijkt het wel. De afgelopen jaren hebben mensen geen goed gedaan, ik denk ook dat de tweedeling m.b.t. wel/geen vaccinatie daarin flink aan heeft bijgedragen opgejut door o.a. politici. Het is alleen maar extremer geworden.
Oh het gaat juist wel over de toekomst van bnwquote:Op maandag 13 maart 2023 16:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik volg het ook niet meer.
Verder lijkt me dit meer iets voor een DM, dit gaat niet over de toekomst van BNW
Vind jij in alle eerlijkheid dat geen enkele 'echte BNW'er' iets te verwijten valt? Alleen de mensen die volgens jou niet in BNW horen zij de schuldigen?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh het gaat juist wel over de toekomst van bnw
Het gaat over trollen die de boel hier komen verzieken, én bnw belachelijk in NWS. En dus duidelijk niet hier komen voor de discussie.
Het zijn zij die de sfeer hier verpesten.
En ja, daar spreek ik jou op aan
Maar doe dat dan gewoon binnen het forum onderdeel waar de opmerking gemaakt is.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat het FOK! Forum is
Niet BNW forum
Dat is evident.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:53 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens vind ik dat die sfeer op veel plekken op Fok! zo giftig is, niet alleen hier. Het is meestal 'niet met ons is tegen ons' en dan ben je meteen geprogrammeerd, policor, rechtsextremist, antifaaanhanger, landverrader enz.
Sterker nog, het is overal op het internet zo, behalve op plekken waar erg strak wordt gemodereerd,
Mag ik heel even ertussendoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind jij in alle eerlijkheid dat geen enkele 'echte BNW'er' iets te verwijten valt? Alleen de mensen die volgens jou niet in BNW horen zij de schuldigen?
Gewoon de waarheid blijven zoeken en vertellen.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Heeft BNW nog wel toekomst in het huidige klimaat?
Waar een mening of uiting die nu nog kan straks over 3 jaar leid tot het verlies van je baan of uitsluiting.
Er zijn al voorbeelden genoeg.
Ik kom nog wel eens buurten hiero maar mijn interesse om te posten hier is eigenlijk naar een nulpunt gedaald.
onderwerpen zijn ook niet echt aantrekkelijk meer op een paar na, get the mesage en zie het ontvouwen in de maatschappij.
Een subforum als truth was voor mij een voorbode voor wat komen ging, de bezoekers aantallen op fok zijn ook pretty low i.m.h.o.
Na de web wijde banning van alex jones wist ik al dat het tijd werd om mijn mond te houden. Te veel tere zieltjes die er alles aan doen om mensen kapot te krijgen.
Maar genoeg van mij rant , denk dat het erg lastig gaat worden BNW weer een glans te geven.
Jij maakt er een heerlijk jij/wij verhaal van. Je missie is wel duidelijk. Alleen echt BNW-ers mogen in BNW iets vinden. De rest is maar hinderlijk aanwezig en moet wegblijven.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Mag ik heel even ertussendoor.
Ik begrijp werkelijk niet waarom uiterst jij je hier met de discussie bemoeit?
Heb je zelf ooit iets bijgedragen aan BNW? Weleens een topic geopend?
Ik kan me je erbarmelijke gemod op COR nog wel herinneren, lukraak dingen weghalen, geen ballen verstand van de materie die werd besproken, en ja ook constant maar wegtrappen naar BNW.
En dan kom je hier anderen de les lezen, ze 'tot inkeer brengen'?
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om hier te bemoederen.
Mensen moeten niet worden geweerd omdat ze ergens anders over denken, maar omdat ze dat op zo'n manier tentoon stellen dat het voor anderen niet leuk meer is om nog tijd en moeite in een topic te steken. Door op de man te spelen, altijd maar bespotten en ridiculiseren en denigreren, enzovoorts. Ga een normaal gesprek aan of blijf gewoon weg, simpel.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:09 schreef Questular het volgende:
[..]
NWS en COR weert genoeg menen op hun non-inhoud. Wat redelijk logisch is. Maar non-inhoud is wat anders dan mensen weren omdat ze er anders over denken.
Mooi, zijn we het eens dat de BNW mensen zich ook iets plezieriger mogen opstellen op het moment dat iemand een andere mening heeft en daarover in gesprek wilt gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Mensen moeten niet worden geweerd omdat ze ergens anders over denken, maar omdat ze dat op zo'n manier tentoon stellen dat het voor anderen niet leuk meer is om nog tijd en moeite in een topic te steken. Door op de man te spelen, altijd maar bespotten en ridiculiseren en denigreren, enzovoorts. Ga een normaal gesprek aan of blijf gewoon weg, simpel.
-laat ook maar. Ik wil niet eens op je reageren als het zo moet-quote:Op maandag 13 maart 2023 16:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik kan me je erbarmelijke gemod op COR nog wel herinneren, lukraak dingen weghalen, de ballen verstand van de materie die werd besproken, en ja ook constant maar wegtrappen naar BNW.
Argumentum ad prætextum.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef Questular het volgende:
.
[..]
Jij maakt er een heerlijk jij/wij verhaal van. Je missie is wel duidelijk. Alleen echt BNW-ers mogen in BNW iets vinden. De rest is maar hinderlijk aanwezig en moet wegblijven.
Je oogst wat je zaait.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
-laat ook maar. Ik wil niet eens op je reageren als het zo moet-
Met de nadruk op 'gesprek'.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Mooi, zijn we het eens dat de BNW mensen zich ook iets plezieriger mogen opstellen op het moment dat iemand een andere mening heeft en daarover in gesprek wilt gaan.
Wat een kul.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik kan me je erbarmelijke gemod op COR nog wel herinneren, lukraak dingen weghalen, de ballen verstand van de materie die werd besproken, en ja ook constant maar wegtrappen naar BNW.
Inhoudelijk reageren op een drogreden?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Fancy hoor, inhoudelijk reageren is ook een optie.
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand blijft posten op een forum met onderwerpen waar je weinig mee hebt en dan ook nog reageren op mensen die je liever zien gaan dan komen.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Mensen moeten niet worden geweerd omdat ze ergens anders over denken, maar omdat ze dat op zo'n manier tentoon stellen dat het voor anderen niet leuk meer is om nog tijd en moeite in een topic te steken. Door op de man te spelen, altijd maar bespotten en ridiculiseren en denigreren, enzovoorts. Ga een normaal gesprek aan of blijf gewoon weg, simpel.
-Knip- geen persoonlijke aanvallen -quote:Op maandag 13 maart 2023 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een kul.
Dit is een openbaar forum waar eenieder mag posten waar ie wil.
Het is niet aan jou om te bepalen wat en waar iemand post.
En wie zegt dat zij niet iemand is die al tijden meelurkt en er derhalve in geïnteresseerd is?
Precies.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand blijft posten op een forum met onderwerpen waar je weinig mee hebt en dan ook nog reageren op mensen die je liever zien gaan dan komen.
Probleem is alleen dat je daarbij afhankelijk bent van de tijd van vrijwilligers, het is geen betaalde baan. Tot die tijd moeten we proberen de sfeer goed te houden, maar dat valt niet mee.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is evident.
Daarom strak modereren.
Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting, dat je alles moet kunnen zeggen, enzovoorts.
Maar als je een forum met fatsoenlijke uitwisselingen wilt hebben, moeten de mensen zich ook fatsoenlijk gedragen. Daar is maar een manier voor.
Overigens is die hele polarisatie net zo goed een BNW-fenomeen wat mij betreft.
C'est le ton qui fait la musique.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Kritiek is niet hetzelfde als onbeschaafdheid.
Midden in een verzoening over 'iedereen moet niet op de aanval gaan', ga je toch op die toer. Daar moeten we echt allemaal mee stoppen.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaait.
Als je daar niet tegen kan, moet je geen autoriteitspositie innemen.
Ik heb daar ook nog wel iets over te zeggen maar nu geen tijd.quote:
Ik zou je willen verzoeken om of gewoon het gesprek aan te gaan met iedereen die hier reageert of reacties te negeren.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
-Knip-
Ik had het ook over BNW. En dat het niet nodig is om anderen de les te komen lezen. Pak in plaats daarvan de werkelijke problemen aan.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou je willen verzoeken om of gewoon het gesprek aan te gaan met iedereen die hier reageert of reacties te negeren.
We hebben het hier over BNW, beperk je daartoe.
Je haalt moderatie uit een ander forumdeel erbij, dat is in dit topic niet relevant. Daarnaast maak je je ook nog eens schuldig aan crewbash, gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik had het ook over BNW. En dat het niet nodig is om anderen de les te komen lezen. Pak in plaats daarvan de werkelijke problemen aan.
Anderen kunnen dat niet zien, maar waarom is zo'n reactie nodig? We hebben allemaal wel eens wat gezegd of gedaan wat niet kan of beter kan. Juist door zo persoonlijk aan te vallen draag je direct bij aan de giftige sfeer, want iemand die niet van jullie geschiedenis afweet (en dat is behalve jullie 2 vrijwel iedereen) die wordt meteen beïnvloed door dit soort gif. Ja, ook ik heb mij daar schuldig aan gemaakt, ik spreek je nu aan in de actie zelf. Op dat we allemaal ons steentje bijdragen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Elke post heeft zijn geschiedenis.
-Knip-
Precies.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand blijft posten op een forum met onderwerpen waar je weinig mee hebt en dan ook nog reageren op mensen die je liever zien gaan dan komen.
Ja, meeste mensen hier wel aardig zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:45 schreef Jippie het volgende:
Zijn er ook nog zaken in BNW te benoemen, waar jullie wel over tevreden zijn?
Prima, maar dat bemoederende toontje is echt nergens voor nodig en ook volslagen misplaatst. Dat is mijn mening. Naar mijn mening helpt dat totaal niet om hier constructief vooruit te gaan. Zolang de werkelijke problemen niet worden onderkend, maar vooral met het vingertje wordt gewezen naar de BNW-ers, kan je hier nog 100 topics over openen, maar zal er nooit iets veranderen. Dus mods, steek de hand in eigen boezem. En nee, dat is geen 'crewbashing'.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je haalt moderatie uit een ander forumdeel erbij, dat is in dit topic niet relevant. Daarnaast maak je je ook nog eens schuldig aan crewbash, gewoon niet meer doen.
Even voor de duidelijkheid elke moderator mag in BNW komen als user maar ook als 'gastmod', waarbij ze mogen ingrijpen indien nodig.
' Wie zonder zonde is werpe de eerste steen'quote:Op maandag 13 maart 2023 17:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Prima, maar dat bemoederende toontje is echt nergens voor nodig en ook volslagen misplaatst. Dat is mijn mening. Naar mijn mening helpt dat totaal niet om hier constructief vooruit te gaan. Zolang de werkelijke problemen niet worden onderkend, maar vooral met het vingertje wordt gewezen naar de BNW-ers, kan je hier nog 100 topics over openen, maar zal er nooit iets veranderen. Dus mods, steek de hand in eigen boezem. En nee, dat is geen 'crewbashing'.
Dat vind ik nou zo lief, Tingoquote:Op maandag 13 maart 2023 17:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja, meeste mensen hier wel aardig zijn.
Succes. Ik post zelf niet meer zoveel, maar als ik dingen zie waar je wat mij betreft moet ingrijpen, zal ik het zeker even melden.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
' Wie zonder zonde is werpe de eerste steen'
In de opmerkingen die ik tot nu toe terugkrijg, zitten een aantal nuttige opmerkingen voor mij. Dus ik ervaar dit topic als nuttig.
Hoeveel mensen hebben jou een pedo genoemd of een pedo-sympathizer?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aww gossie, moet je eens kijken hoeveel persoonlijke aanvallen ik krijg, ga ik lopen zeiken? Ik had namelijk gelijk dus daarom ben je nu alweer aan het JANKEN bij de modjes. Jesuz wat ben jij triest.
Met die onderwerpen kun je altijd iets hebben, en zeker wanneer je ziet dat er aantoonbare onwaarheden worden verspreid, bronloos ook nog, kun je daar best wat van zeggen... Liefst met bronnen, uiteraard.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wil iemand al die veren uit mijn reet trekken.. dat zit niet zo lekker.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ga een paar veren in je achterste steken
Be ready![]()
Ik ken guvie meer dan 10 jaar. Hij is iemand die het fundamenteel oneens is met 99% van de onderwerpen die hier gesproken worden, waar helemaal niets mis mee eens
Het grote verschil met guvie en de rest van de critici hier is dat theguyver het niet nodig vind om vrijwel alle regels aan zijn laars te lappen wanneer die een discussie met iemand aangaat. Hij houdt zich keurig aan de policy en ondanks dat die het bijna altijd oneens is, weet die dit op een normale manier uit te drukken
Hij doet gewoon gezellig mee![]()
Wat hem ook siert, is zijn bereidheid om zich in de materie te verdiepen. Er zijn zoveel vreemde en wilde theorieën waar de overgrote meerderheid niets van af weet. Hoe ga je nou een vruchtbare discussie voeren zonder je te verdiepen in de onderwerpen die hier besproken worden? Gaat echt nooit werken . Maar hij is echt een van de weinige die bereid is om '' het huiswerk'' te doen iit de rest van de critici die het totaal niet nodig vindt
Van de vele critici die bnw rijk is is hij en wellicht thuinhek de enige wel in staat om gewoon leuk mee te doen
Misschien als ik door een roze bril kijk dat ik kijkertje aan het lijst toe kan voegen maar that it
De rest is niet in staat de andere mening uit te drukken zonder tig regels te overtreden
Conclusie: Be more like guyvie en je zal zien dat je alle vrijheid hebt om flink tegengas te geven
quote:Op maandag 13 maart 2023 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dacht ik maar ik denk dat je gelijk hebt in deze. Het is een teken aan de wand dat mensen nog maar weinig tolerant zijn naar anderen en een korter lontje hebben gekregen lijkt het wel. De afgelopen jaren hebben mensen geen goed gedaan, ik denk ook dat de tweedeling m.b.t. wel/geen vaccinatie daarin flink aan heeft bijgedragen opgejut door o.a. politici. Het is alleen maar extremer geworden.
Ik zie het ook, al vind ik het wat makkelijk om daar zaken de schuld van te geven die verder persoonlijk niets te maken hebben met degene die zich daar boos over maakt. Ik bedoel, ook ik ben geen fan van dit kabinet, maar ik zal ze toch echt nog als reden geven dat ik of iemand anders als een hork reageert.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben het helemaal eens met deze post. Mensen zijn blijkbaar verhard door de narigheid van de laatste paar jaar. We hebben het allemaal voor onze kiezen gekregen en dat vertaalt zich nu in een soort woede.
Geniet ervan Guyvie. Het is toch fijn om een compliment te krijgen? En hij heeft gelijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wil iemand al die veren uit mijn reet trekken.. dat zit niet zo lekker.
Maar je overdrijft ik ga ook wel eens buiten het boekje, en ja ik ga alleen de discussie aan als ik ook wat weet van het onderwerp.
Kris en Lisanne topic die jaren rete populair was heb ik misschien 3x in gepost maar dat was het ook wel.
Maar ik zeg al ik had ook wel goeie discussie partners maar helaas zijn er vele vertrokken.
En zoals ik ooit al eens had gezegd als lambiekje nou gewoon eens niet helemaal doorsloeg met persoonlijk sneren hadden we hier nog jaren van m genoten.
En zo waren er wel meer meer users.
Dit helpt ook niet...quote:Op maandag 13 maart 2023 16:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaait.
Als je daar niet tegen kan, moet je geen autoriteitspositie innemen.
Lavjequote:Op maandag 13 maart 2023 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geniet ervan Guyvie. Het is toch fijn om een compliment te krijgen? En hij heeft gelijk.
Hij is zeker een goeie en gelukkig blijft hij op TRU.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lavje![]()
![]()
Kom je terug?
Loveyoulongtime kapt er mee...
Erg jammer was erg goeie , nu moet Jippie het alleen doen en die kan wel een sterke vrouw gebruiken die al deze kibbelende kerels een flinke draai om de oren geeft.
Dankje wel Lav, maar een kleine aantal BNW bezoekers (they know who they are) vind ik helemaal niet aardig en ik ga nooit meer mn tijd verspillen om in discussie met die gasten te gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo lief, TingoEcht, fijne post. Laten we daar allemaal lering uit trekken
My last post here..... Haven't you read why I stopped? This kind of posts, mate really? I have one advice to alle of you great people here.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ga toch weg man, jij probeert de hele tijd maar die lambiekje uit te lachen omdat hij een makkelijke doel was....terwijl hij wel veel slimmer dan jou is.
Yes, I have read why you stopped and it's completely understandable.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
My last post here..... Haven't you read why I stopped? This kind of posts, mate really? I have one advice to alle of you great people here.
It's nice to be nice!
Serieus mensen, probeer weer aardig tegen elkaar te zijn.
Tot ziens allemaal
Ik heb 1x een grapje gemaakt om de UI van lambiekje en die grap vond hij zelf ook hilarisch.quote:
Zit lambiekje in Tru?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is zeker een goeie en gelukkig blijft hij op TRU.
Hoe gaat het met jou? Zie je veel minder op Fok of ben ik scheel?
Sinds dat mensen kunnen praten, alleen met internet bereik je er nu de hele wereld mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:42 schreef _I het volgende:
Sinds wanneer is misinformatie eigenlijk een ding?
Sinds holbewoner1 en holbewoner2 aan het discussiëren waren over hoeveel vachten het koste om met het vrouwtje te paren holbewoner1 zei twee en holbewoner2 zei 5 terwijl het vrouwtje er eigenlijk 4 wou hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sinds dat mensen kunnen praten, alleen met internet bereik je er nu de hele wereld mee.
Nee, niet sinds wanneer we elkaar misinformeren, sinds wanneer maakt men zich druk om misinformatie. Hoorde je nooit iemand over.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sinds dat mensen kunnen praten, alleen met internet bereik je er nu de hele wereld mee.
Je zult maar net 1 vacht te veel hebben betaaldquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:44 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, niet sinds wanneer we elkaar misinformeren, sinds wanneer maakt men zich druk om misinformatie. Hoorde je nooit iemand over.
Mis- en desinformatie is altijd een politiek middel geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is oplichting, geen misinformatie. Dat zou meer zoiets worden als..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zult maar net 1 vacht te veel hebben betaald
Zou ik mij toch meteen druk om hebben gemaakt.
ZIEDEND![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Passende naam ook. Had familie van Kuipers kunnen zijn.
Het valt mij sowieso op dat al die gijzelaars een onfrisse uitstraling hebben. Lijken me geen fijne ¨mensen¨ . Kan ook niet als je met alle plezier de mensheid naar te tering helpt. Het lijken wel een stelletje satanisten.
Sinds internet, denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:44 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, niet sinds wanneer we elkaar misinformeren, sinds wanneer maakt men zich druk om misinformatie. Hoorde je nooit iemand over.
December 2019 begint het te stijgen in google nieuws trends.quote:
Dat helpt niet, want zodra elders iets over bnw wordt gezegd wordt daar hier schande over uitgesproken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zou bijna zeggen maak een debunk subfora voor de welbekende users.
Splits BNW in tweeën.
Kunnen ze daar lekker grappen en grollen over users en theorieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |