abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 10:58:45 #251
5428 crew  miss_sly
pi_208355410
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Een fanatiek BNW-er is iemand die een zeer grote openheid van geest heeft, die alle ideeën bespreekbaar acht en niet automatisch een idee of user met dat idee afdoet als onzin of veroordeelt. Niet iedereen is daartoe in staat, veel mensen leven nu eenmaal in een bekrompen wereld en hebben die openheid van geest niet.
Maar dat zie je in BNW toch helemaal niet terug? Niet bij BNW'ers en niet bij niet-BNW'ers.

Als je aan iemand vraagt waarom hij iets bepaalds denkt, dan krijg je allerlei antwoorden van "dat je dat niet ziet, wacht maar" tot "dat ga ik jou niet vertellen, je komt alleen om te trollen". Maar geen antwoord. Dan is er toch helemaal geen open geest en ook geen discussie mogelijk?

En posts die alleen maar een bepaalde kant belachelijk maken, zoals de vele rechts-links posts waarin of links of rechts alleen maar wordt afgezeken, zonder echte argumenten, maar vooral alleen omdat links of rechts, zijn toch ook niet BNW en leiden ook niet tot een goed gesprek of levendige discussie.

Iedereen graaft zich alleen maar in, dat kan nooit tot goede gesprekken leiden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208355412
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Een fanatiek BNW-er is iemand die een zeer grote openheid van geest heeft, die alle ideeën bespreekbaar acht en niet automatisch een idee of user met dat idee afdoet als onzin of veroordeelt. Niet iedereen is daartoe in staat, veel mensen leven nu eenmaal in een bekrompen wereld en hebben die openheid van geest niet.
Ik lees veel projectie in deze post.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208355479
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit soort reacties voegen echt niks toe en zijn vooral een aanval op mensen met een andere mening.

Er zijn veel te veel mensen die zichzelf dit toedichten, maar zeer aggressief reageren op andermans mening (en/of feiten).
Nou nee. Veel mensen zijn niet in staat om alternatieve ideeën serieus en met een open geest te behandelen. Openheid is een persoonlijkheidstrek en niet iedereen heeft die.

Ik heb niet gezegd dat iedereen die zichzelf dit toedicht ook daadwerkelijk zo is. Ik zeg dat de mods zo moeten zijn.

Wat ik wil zeggen is dat een mod hier een bepaalde persoonlijkheid moet hebben, met trekken als openheid en nieuwsgierigheid, omdat alleen zo'n mod zich kan identificeren met de geest waarmee BNW is opgericht.

Als je de geest van BNW begrijpt, kun je ook beter inschatten welk gedrag bevorderlijk is voor BNW, en welk gedrag indruist tegen de geest van BNW.

Hierboven werd genoemd dat 'alles gezegd moet kunnen worden'. Waarom zou dat moeten? De geest van BNW is het bespreken van onderwerpen, niet de users die over die onderwerpen spreken. Zodra het persoonlijk wordt, moet dat worden afgekapt.

En zo zijn er nog een aantal trekken van de geest van dit subform die een mod moet begrijpen om effectief te kunnen modden en de kwaliteit van het subforum te bevorderen.
  maandag 13 maart 2023 @ 11:04:23 #254
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_208355481
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar kennelijk kom je er toch, want je kaart het hier aan.

Ik vind dat raar, waarom zou je je op BNW druk maken over opmerkingen en meningen die buiten BNW op dit forum worden geuit.
Helemaal als je normaliter daar niet komt.
Omdat het FOK! Forum is
Niet BNW forum
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_208355496
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar dat zie je in BNW toch helemaal niet terug? Niet bij BNW'ers en niet bij niet-BNW'ers.

Als je aan iemand vraagt waarom hij iets bepaalds denkt, dan krijg je allerlei antwoorden van "dat je dat niet ziet, wacht maar" tot "dat ga ik jou niet vertellen, je komt alleen om te trollen". Maar geen antwoord. Dan is er toch helemaal geen open geest en ook geen discussie mogelijk?

En posts die alleen maar een bepaalde kant belachelijk maken, zoals de vele rechts-links posts waarin of links of rechts alleen maar wordt afgezeken, zonder echte argumenten, maar vooral alleen omdat links of rechts, zijn toch ook niet BNW en leiden ook niet tot een goed gesprek of levendige discussie.

Iedereen graaft zich alleen maar in, dat kan nooit tot goede gesprekken leiden.
Waar heb ik gezegd dat alle users die zichzelf als fanatiek BNW-er beschouwen dat ook daadwerkelijk zijn dan?

Overigens is dat gedrag vaak het resultaat van jarenlang agressief en bespottend te worden bejegend door users en het onverschillige gedrag van mods.

Mensen die constant worden aangevallen zullen steeds meer moeite hebben om nog neutraal of vriendelijk te reageren.

Het is nogal gaslighten om dan met de vinger naar hen te wijzen, terwijl degenen die hen al die jaren hadden moeten beschermen hun werk niet hebben gedaan.

En dat geldt dus voor admins op het hele forum, die BNW jarenlang als afvoerputje hebben beschouwd om alles wat ze niet in hun subforum willen laten bespreken daarheen te schoppen, waardoor users zich ook gelegitimeerd voelen om de users daar als stront te behandelen.
pi_208355604
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat alle users die zichzelf als fanatiek BNW-er beschouwen dat ook daadwerkelijk zijn dan?

Overigens is dat gedrag vaak het resultaat van jarenlang agressief en bespottend te worden bejegend door users en het onverschillige gedrag van mods.

Mensen die constant worden aangevallen zullen steeds meer moeite hebben om nog neutraal of vriendelijk te reageren.

Het is nogal gaslighten om dan met de vinger naar hen te wijzen, terwijl degenen die hen al die jaren hadden moeten beschermen hun werk niet hebben gedaan.

En dat geldt dus voor admins op het hele forum, die BNW jarenlang als afvoerputje hebben beschouwd om alles wat ze niet in hun subforum willen laten bespreken daarheen te schoppen, waardoor users zich ook gelegitimeerd voelen om de users daar als stront te behandelen.
De slachtofferrol die je nu de BNW posters toebedeeld is wel een beetje te veel van het goede denk je niet?
In het Rusland topic wordt er vaak genoeg ook door BNW mensen overtrokken agressief gereageerd op hele normale vragen. Een discussie komt van 2 kanten en het ligt toch echt aan beide kanten dat dit niet altijd even lekker verloopt. De algemene tendens van 'je hebt niks in BNW te zoeken als je zelf niet het BNW gedachtegoed aanhoudt' is sowieso een hele vreemde manier van denken.
pi_208355662
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:27 schreef Questular het volgende:
Mensen bewust weren omdat ze niet in het bnw narratief passen. Dat is een oplossing voor sommige? Op een discussie forum nog wel.
Ga jij ook voor je plezier naar een boeddhistentempel om de boeddhisten te vertellen dat het atheisme de waarheid is?

Of naar een kerk, of een moskee, terwijl ze hun heilige boeken bespreken?

Zou je het normaal vinden als Christenen of Moslims universiteitscolleges binnenvallen omdat ze het niet eens zijn met de evolutietheorie?

Waarom zouden die mensen uberhaupt in een subforum willen komen als de onderwerpen ze niet interesseren, als ze geen respect hebben voor de mensen die er zijn, als ze erop uit zijn om anderen te bekeren tot hun versie van de waarheid?

Er zijn subforums aangemaakt om mensen met overeenkomstige interesses bij elkaar te brengen.

Dus ik zie echt niet in waarom elke trol en elke spotter maar moet worden getolereerd.
pi_208355690
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:14 schreef Questular het volgende:

In het Rusland topic wordt er vaak genoeg ook door BNW mensen overtrokken agressief gereageerd op hele normale vragen.
Maar quasi elke post beantwoorden met "ZiJ zJiN BiNnEnGeVaLLeN" is dan wel ok ?

quote:
Een discussie komt van 2 kanten en het ligt toch echt aan beide kanten dat dit niet altijd even lekker verloopt. De algemene tendens van 'je hebt niks in BNW te zoeken als je zelf niet het BNW gedachtegoed aanhoudt' is sowieso een hele vreemde manier van denken.
True
Maar blijkbaar is het enkel in NWS toegelaten om te zeggen "BNW is verderop" of "Wie heeft de deur van BNW laten openstaan?"
Kritiek hierop wordt weg gewuifd met het argument "Bronnen", wat uiteindelijk bij deze oorlog ook maar (westerse) propaganda is.
Bij andere NWS items kan ik daar nog ergens inkomen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208355727
Het argument dat het een discussie forum is begint een beetje kul te worden.

Aangezien ze geen discussie willen, maar alleen maar willen vertellen hoe het zit en ze toch niks met BNW hebben.
Ze komen alleen als gieren af op bepaalde topics namelijk.

Aangezien ik ze nooit zie in het Scientology topic, of reptilians of mud flood topics.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208355734
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ga jij ook voor je plezier naar een boeddhistentempel om de boeddhisten te vertellen dat het atheisme de waarheid is?

Die indruk krijg ik ook ... dat voor sommigen BNW een speeltuin is.
Laat ons de aapjes achter glas in de zoo even gaan pesten ... leuk om te zien hoe ze reageren.
En dan de schooljuf die elke dag opnieuw zegt "niet doen hé jongens"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208355742
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:14 schreef Questular het volgende:

[..]
De slachtofferrol die je nu de BNW posters toebedeeld is wel een beetje te veel van het goede denk je niet?
In het Rusland topic wordt er vaak genoeg ook door BNW mensen overtrokken agressief gereageerd op hele normale vragen. Een discussie komt van 2 kanten en het ligt toch echt aan beide kanten dat dit niet altijd even lekker verloopt. De algemene tendens van 'je hebt niks in BNW te zoeken als je zelf niet het BNW gedachtegoed aanhoudt' is sowieso een hele vreemde manier van denken.
Ik zit op dit forum sinds de dag dat het is opgericht, toen het een afsplitsing was van TRU. Dat is nu al meer dan 10 jaar geleden. In die tijd heb ik zelf vele topics geopend, waarschijnlijk duizenden berichten hier geplaatst, en ik heb gezien hoe het forum zich heeft ontwikkeld en welke plaats het in het hele fok-forum innam.

Wat mij het meeste heeft gestoord, is dat de users voor wie het oorspronkelijk was opgericht om hun onderwerpen te bespreken, niet zijn beschermd in de zin van dat er geen respect werd afgedwongen voor hen als mens door harder op te treden tegen persoonlijke aanvallen, bespottingen, enzovoorts.

Buiten het feit dat de onderwerpen hier vaak de emoties aanwakkeren omdat ze om waarheid en overtuigingen gaan (en vaak ook om zeer controversiële maatschappelijk-etische onderwerpen) is dat de voornaamste reden waarom de users op den duur ook zijn verzuurd en bij elke hint van negativiteit zelf ook agressief reageren.

Er is geen fatsoenscultuur gecultiveerd hier, met een duidelijke boodschap aan iedereen die hier post wat precies de bedoeling van dit forum is, en welke regels zullen worden gehandhaafd om ervoor te zorgen dat dat doel ook wordt gerealiseerd.

Je kunt dus wel stellen dat het om een 'slachtofferrol' gaat, maar feit is en blijft dat BNW is opgericht voor mensen die bepaalde zaken willen bespreken die op andere subfora niet bespreekbaar zijn, en dat die dus ook moeten kunnen rekenen op fatsoenlijke handhaving.
pi_208355778
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Ik zit op dit forum sinds de dag dat het is opgericht, toen het een afsplitsing was van TRU. Dat is nu al meer dan 10 jaar geleden. In die tijd heb ik zelf vele topics geopend, waarschijnlijk duizenden berichten hier geplaatst, en ik heb gezien hoe het forum zich heeft ontwikkeld en welke plaats het in het hele fok-forum innam.

TRU _O_
Dit subforum werd in den beginne degelijk gemod en "beschermd" door MUUS en Iteejer.
Het was dan ook een plaats waar users persoonlijke gevoelens postten ivm spiritualiteit enzo.
Na hun vertrek is dat ook verwaterd tot een plaats waar users belachelijk gemaakt werden om hun "geloof" in die dingen, tot het uiteindelijk doodgebloed is.
Ik zie gelijkenissen ...
pi_208355850
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Of naar een kerk, of een moskee, terwijl ze hun heilige boeken bespreken?

Zou je het normaal vinden als Christenen of Moslims universiteitscolleges binnenvallen omdat ze het niet eens zijn met de evolutietheorie?

Waarom zouden die mensen uberhaupt in een subforum willen komen als de onderwerpen ze niet interesseren, als ze geen respect hebben voor de mensen die er zijn, als ze erop uit zijn om anderen te bekeren tot hun versie van de waarheid?

Er zijn subforums aangemaakt om mensen met overeenkomstige interesses bij elkaar te brengen.

Dus ik zie echt niet in waarom elke trol en elke spotter maar moet worden getolereerd.
Een discussie willen op een discussie forum vind je raar?
Dan zie ik meteen waar het mank loopt bij jou en andere hier.
pi_208355881
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
Het argument dat het een discussie forum is begint een beetje kul te worden.

Aangezien ze geen discussie willen, maar alleen maar willen vertellen hoe het zit en ze toch niks met BNW hebben.
Ze komen alleen als gieren af op bepaalde topics namelijk.

Aangezien ik ze nooit zie in het Scientology topic, of reptilians of mud flood topics.
Stel je voor mensen reageren in bepaalde subfora's alleen op de onderwerpen die ze interessant vinden. Het moet niet gekker worden zeg! Hoe durf ik wel in het BNW Rusland topic te posten en niet meteen ook reageren in een reptilians topic. Ik zal snel ook daar even lezen hoe en wat en iets neerzetten om alles recht te trekken.
  maandag 13 maart 2023 @ 11:43:01 #265
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208355913
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
TRU _O_
Dit subforum werd in den beginne degelijk gemod en "beschermd" door MUUS en Iteejer.
Het was dan ook een plaats waar users persoonlijke gevoelens postten ivm spiritualiteit enzo.
Na hun vertrek is dat ook verwaterd tot een plaats waar users belachelijk gemaakt werden om hun "geloof" in die dingen, tot het uiteindelijk doodgebloed is.
Ik zie gelijkenissen ...
Gouden tijden waren dat, in de tijd van MUUS en ParAlien _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208355951
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:36 schreef Questular het volgende:

[..]
Staat er ergens trouwens letterlijk dat het een discussie forum is?

Een forum kan ook zijn om te praten, praten is niet per definitie een discussie.
pi_208355968
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:46 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Staat er ergens trouwens letterlijk dat het een discussie forum is?

Een forum kan ook zijn om te praten, praten is niet per definitie een discussie.
Staat er ergens trouwens letterlijk dat het geen discussie forum is?
pi_208355981
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:47 schreef Questular het volgende:

[..]
Staat er ergens trouwens letterlijk dat het geen discussie forum is?
Totziens.

Ik ben weer weg uit BNW voorlopig, het heeft geen zin en het zal nooit op houden.
pi_208355992
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:36 schreef Questular het volgende:

[..]
Maar het elders weren van BNW meningen is dan wel normaal ?
pi_208356007
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nope, ik vind dat mensen veel te snel TR's zetten of klagen. Ik ben het b.v. niet altijd eens met wat en hoe jij iets neerzet en jij vast ook niet hoe ik het doe. Maar vind ik dat het weg moet? Nope. Ik ben het dan gewoon niet eens met je en dat is het dan wel. Allemaal regeltjes wat waar wel en niet mag en hoe je moet reageren vind ik meer kapot maken dan wat anders.
En ja in KLB grap ik ook wel eens dat iets beter naar BNW kan gaan. Maar we moeten niet alles te serieus nemen.

Natuurlijk wordt er soms te ver gegaan of te fel gereageerd en dan snap ik de moderatie wel.
pi_208356021
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 06:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat er steeds gezwaaid wordt met een Fok policy, maar dat het uiteindelijk steeds om de persoonlijke toepassing van een mod in een subforum gaat.
“Hier moet de policy zus en zo toegepast worden, wat er in een ander subforum gebeurt telt niet”
Laat ik de policy erbij pakken, zomaar wat random voorbeelden

quote:
We behandelen elkaar hier op respectvolle wijze en discussiëren op argumenten. Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazii, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.
We zijn hier om de policy toe te passen tenzij we het niet eens zijn met de policy. Dan zijn we vrij om daarvan af te wijken. Haal het verder niet in je hoofd om ons daarop te wijzen, anders noemen we je een beroepsslachtoffer
Jij en alleen jij moet verantwoordelijkheid nemen voor je gedrag, de rest is vrijgesteld van dezelfde verplichting

quote:
Omdat we proberen de boel weer gezellig te krijgen, gezellig te houden én het gewoonweg sfeerverziekend werkt is het niet toegestaan denigrerend of sarcastisch stemming te maken.

voorbeelden
• 'tja, FOK! he...'
• 'welkom op FOK!'
• 'en je dan afvragen waarom het zo slecht gaat met FOK!'
• 'nee joh, racisme mag gewoon op FOK! als je....'
• 'iemand al geroepen dat het vrijwilligers zijn?'
• 'FOK! is een links bolwerk'
• 'FOK! begint steeds meer op Stormfront te lijken

Discussies over algemeen beleid kunnen in de daarvoor bestemde Feedbacktopics, op normale toon van zowel users als crew. We verwachten van alle kanten dat discussies op volwassen toon gevoerd kunnen worden, zonder persoonlijk te worden, zonder steken onder water.
Als ik naar NWS zou gaan en erop zou hameren hoe kut nws wel niet is. Dan zou ik misschien 1 of 2 keer mee wegkomen. Maar bij de derde keer zou er terecht worden ingegrepen, Met een duidelijke: als het hier niet bevalt dan rot je toch op :W

Niet in bnw tho daar heb je alle vrijheid om je keer op keer negatief uit te laten zonder het er gevolgen aan zijn geboden

Zie bv post 15 van _I in de nu gesloten coronatopic :BNW / COVID1984- #272 - Doe maar iets, of niets
Vrijwel elke post die the_end hier heeft gedaan. Hij is wel vrij om mensen voor nazi's uit te maken, ongefundeerde beschuldigen van antisemitisme te doen en te impliceren dat een groot deel van de mensen hier kremlin agents zijn. Elke vorm van bewijs ontbreekt, desalniettemin vind de staf het niet nodig om in te grijpen

Nu we toch bezig zijn , iets over respect

quote:
Respect
We benaderen elkaar met wederzijds respect. Ook als de mening van de ander haaks staat op de jouwe, je totaal niet begrijpt waarom iemand iets wel of niet vindt, wil of doet.
We maken elkaar niet belachelijk. Als een user in SEX of R&P een bepaald probleem, interesse, fetisj of wat dan ook meldt, dan gaan we die persoon niet uitlachen of ridiculiseren. Oók niet in andere topics, slowchattopics of andere forums.

voorbeeld
• 'die X spoort niet. zie SEX. Heeft een of andere fetisj'
• 'Als je nog bewijs wilde dat X gek is; linkje'

We staan NIET toe dat groepen users stelselmatig een user afzeiken, affikken, stalken etc. Dergelijk pestgedrag is absoluut niet wenselijk!
We behandelen elkaar met wederzijds respect tenzij we het oneens zijn met een mening dan zijn we vrij om deze gedeelte van de policy volledig te negeren

We gaan elkaar niet belachelijk maken ook niet in andere topics, tenzij het gaat over bnw dan mag het wel opeens. Dan wordt het zeur niet en kijk vooral in de spiegel met je eeuwige slachtoffergedrag

Om te voorkomen dat het een te lange post, laat ik het hierbij
Je kan niet verwachten dat je een goed draaiend forum hebt wanneer een groot deel van de policy volledig genegeerd wordt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 13 maart 2023 @ 11:55:18 #272
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208356079
quote:

[..]
Zo te zien wel. Als er een onderwerp met een bnw-tintje in NWS gepost wordt dan mag dit met zijn allen weggehoond worden maar in bnw moet men wel openstaan voor meningen en opvattingen die niet bnw zijn en moet je deze users ook nog eens fatsoenlijk te woord staan. 8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208356096
quote:

[..]
Dit dus.
  maandag 13 maart 2023 @ 11:59:55 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208356128
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 17:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ik ben bijvoorbeeld fel tegenstander van de lghbt agenda, dat is naar mijn mening een satanisch gedrocht (letterlijk).

Dan ga ik tegen het narratief in. Is dat toegestaan?
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 17:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Heb het niet over homofielen. Maar de agenda die wordt gepusht/genormaliseerd. Oa dat trans gedoe op scholen etc
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 20:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
De LHBTI gemeenschap een satanisch gedrocht noemen, dat vind ik nogal wat.

Zou verder mijn eerder gemaakte opmerkingen in dit topic zorgvuldiger doorlezen.
En weer een stropop. Op deze onoprechte wijze kun je inderdaad het bespreken van bepaalde onderwerpen totaal onmogelijk maken. Je geeft gewoon keer op keer een draai aan de woorden van user en zegt vervolgens dat het niet binnen het de policy past. Jammer dit, ik ben er helemaal klaar mee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208356502
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 19:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Lukt wel. Alleen wordt een probleem gecreëerd wat er niet is. Zodat ¨jullie¨ met een oplossing komen.
Je kan bijv ook gewoon degene verbannen die alleen maar uit zijn op trollen en stoken, zoals in nws en cor gebeurd.
Waarom niet in BNW?
Omdat de mensen die dat soort gedrag op een of andere manier faciliteren zelf totaal blind zijn voor hun eigen bijdrage eraan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')