Weet ik, ik probeer het alleen te verduidelijken voor Banenenbenniequote:Op zondag 12 maart 2023 19:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Plaats een TR want strafbare zaken zijn niet toegestaan.
Of jij zit in een andere bubbel dan de gemiddelde BNW user? Accepteer dat gewoon. En verder als je echt strafbare zaken ziet moet je ze gewoon melden, just as simple as that.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, die bedoelde ik niet. Er zijn hier diverse antisemieten die dat graag willlen laten weten. Dat soort figuren horen hier niet. Zo zijn er nog wel meer strafbare zaken die gewoon niet kunnen.
De drie 'meningen' zorgen voor enorme problemen in BNW. Daar gaat het mij om.
Het gaat niet om mij. Het gaat erom welke onderwerpen volgens mij een probleem zijn in BNW.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Of jij zit in een andere bubbel dan de gemiddelde BNW user? Accepteer dat gewoon. En verder als je echt strafbare zaken ziet moet je ze gewoon melden, just as simple as that.
Nee je probeert een soort karikatuur te maken van BNW, alsof het vol zou zitten met antisemieten.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef The_End het volgende:
[..]
Weet ik, ik probeer het alleen te verduidelijken voor Banenenbennie
Nee, dat doe ik niet. Lees anders mijn eerste post nog een keer.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:10 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee je probeert een soort karikatuur te maken van BNW, alsof het vol zou zitten met antisemieten.
Hij zegt toch ‘een aantal users’ en niet alle?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:10 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee je probeert een soort karikatuur te maken van BNW, alsof het vol zou zitten met antisemieten.
Over het algemeen niet, tenminste als ik voor mezelf spreek. Ik ga niet elders me minachtend uitlaten over een groep mensen die een ander standpunt hebben dan ik om erna een deur verder met ze in discussie te gaan. Ik heb verder geen last van rancune, haat of wrok als iemand er anders over denkt dan ik.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Want dit is andersom natuurlijk nooit het geval.
Nee, gewoon met elkaar over dingen die te maken hebben met bnw discussiëren. Geloof me, het kan. En nee, we zijn het regelmatig niet met elkaar eens maar dat maakt juist de duscussie. Beide men ingen mogen geuit worden.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Welke discussie? Dat je maar naar nws moet gaan als je mening afwijkt van het bnw gedachtegoed?
Hij haalt het toch zelf aan als een groot probleem?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij zegt toch ‘een aantal users’ en niet alle?
Zo is dat echt niet gelopen als je het heb over pcp. Hij ging zelf met gestrekt been in elk topic en betichtte anderen ervan pedo te zijn, omdat ze het niet met hem eens waren.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, tenminste als ik voor mezelf spreek. Ik ga niet elders me minachtend uitlaten over een groep mensen die een ander standpunt hebben dan ik om erna een deur verder met ze in discussie te gaan. Ik heb verder geen last van rancune, haat of wrok als iemand er anders over denkt dan ik.
Het viel me laatst wel op toen er in NWS door iemand een topic enigszins met een bnw-tintje werd geopend hoe men als een groep hyena's op de ts aanviel ook door een aantal heilige boontjes die op bnw komen posten. Dan weet ik wel hoe de vlag erbij hangt en ga ik echt niet met deze mensen in discussie.
Maar dan nog zegt hij toch niet dat alle users zo denken? En het kan in zijn ogen toch een groot probleem zijn?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:14 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Hij haalt het toch zelf aan als een groot probleem?
Nee hoor. Ik denk dat je mijn bericht verkeerd leest of ikzelf onduidelijk ben. Ik zie dat drie topics continue voor problemen zorgen. That is it!quote:Op zondag 12 maart 2023 19:14 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Hij haalt het toch zelf aan als een groot probleem?
Lukt wel. Alleen wordt een probleem gecreëerd wat er niet is. Zodat ¨jullie¨ met een oplossing komen.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen met d hakken in het zand gaan. Als iemand een bepaalde mening ventileert, kan een ander vragen waarom. Dan kan die eerste persoon dat uitleggen. En kan de andere persoon uitleggen waarom hij er anders over denkt. En kun je beide argumenten daarvoor over het voetlicht brengen. In BNW kunnen daar allerlei soorten bronnen voor worden aangedragen. Of geen, maar gewoon de eigen gedachten en hoe men daarmee tot deze mening is gekomen.
Dat is een gesprek. En daarbij laat je elkaar dan gewoon in de waarde. En dat lukt dus niet meer.
Je begint er toch zelf over? Dat doe je met een reden. Sowieso zie je in de msm en politiek ook steeds dit soort verdachtmakingen bij mensen die niet meegaan in het overheidsnarratief. De antisemietkaart wordt te pas en te onpas getrokken tegenwoordig. Wel slim want dan hoef je het niet meer over de inhoud te hebben.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Lees anders mijn eerste post nog een keer.
OK...quote:Op zondag 12 maart 2023 19:21 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je begint er toch zelf over? Dat doe je met een reden. Sowieso zie je in de msm en politiek ook steeds dit soort verdachtmakingen bij mensen die niet meegaan in het overheidsnarratief. De antisemietkaart wordt te pas en te onpas getrokken tegenwoordig. Wel slim want dan hoef je het niet meer over de inhoud te hebben.
Ik zie dat een aantal users jou steevast ignoren en denk dat ik dat ook maar ga doen.
Dit is een mooi voorbeeld van hoe het misgaat in BNW. Ik heb geen idee wat jou nou zo getriggered heeft, maar volgens mij heb ik niks verkeerds gezegd...quote:
Het punt is dat de policy duidelijk moet worden overschreden alvorens een ban kan worden gegeven. Het hebben van een andere mening is niet banbaar, persoonlijke aanvallen worden aangepakt.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lukt wel. Alleen wordt een probleem gecreëerd wat er niet is. Zodat ¨jullie¨ met een oplossing komen.
Je kan bijv ook gewoon degene verbannen die alleen maar uit zijn op trollen en stoken, zoals in nws en cor gebeurd.
Waarom niet in BNW?
Dus als je niet meegaat in de waan, dan val je onder het rechts-extremistische gedachtegoed. Das toch raar.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je volgt daarmee juist een rechts-extremistisch narratief.
Wat betreft homofobie (die onder Lhbti+ valt) zegt de policy het volgende:
[..]
Dus nee, dat soort opmerkingen is niet gewenst
Waarom zou ik "leuk in discussie" moeten met zo iemand als Wantie die duidelijk zijn afkeur overal laat kennen. Maar Kumbaja, iedereen hoort erbij.quote:Op zondag 12 maart 2023 06:17 schreef _I het volgende:
[..]
"ze'
Geen idee waarom mensen in BNW zo geïrriteerd zijn. We kunnen het samen oplossen!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En in andere fora wordt er nooit naar BNW verwezen, dat tolereren we niet!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt geen idee wat die mensen toch bedoelen in het feedback topic.
quote:
Antisemitisme is sowieso een no go. Net als alle haat op welk geloof dan ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, die bedoelde ik niet. Er zijn hier diverse antisemieten die dat graag willlen laten weten. Dat soort figuren horen hier niet. Zo zijn er nog wel meer strafbare zaken die gewoon niet kunnen.
De drie 'meningen' zorgen voor enorme problemen in BNW. Daar gaat het mij om.
quote:Op zondag 12 maart 2023 07:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Vallen de mensen die een vaccinatie hebben gehad al met de bosjes om trouwens? Hier in mijn omgeving nog niet maar ik zal vast geluk hebben.
Misschien mist het vermogen om in te zien dat dit zuigen is, maar dan zou je bij jezelf af moeten vragen of modereren wel iets voor je is!quote:Op zondag 12 maart 2023 08:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier ook 0. Ik ken ook geen mensen die zelf dan weer mensen kennen met vaccinatieschade. Wel wat treurige verhalen over longcovid trouwens.
De LHBTI gemeenschap een satanisch gedrocht noemen, dat vind ik nogal wat.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:45 schreef _I het volgende:
[..]
Dus als je niet meegaat in de waan, dan val je onder het rechts-extremistische gedachtegoed. Das toch raar.
Ik ben homo en als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel "de agenda". Ik vind er persoonlijk weinig mis mee als kinderen tot hun puberteit gewoon bij de norm worden ingedeeld en als de tijd daar is zelf op onderzoek gaan. Van mij hoeven we niet te doen alsof iedereen afwijkend is, en kinderen daarna geen norm hebben.
Dat zou ik moeten kunnen zeggen, want ik heb geen hekel aan homo's (of transseksuelen, of wat dan ook). En vind het heel logisch dat als PSVCL een Islamitische afkomst heeft, dat hij weinig op heeft met de agenda. Maar heb persoonlijk nog nooit het idee gehad dat hij een issue heeft met homo's als persoon.
En jij maakt er gelijk iets grensoverschrijdends van. Waarom?
Maar dit daarentegen, kan allemaal gewoon. En blijft ook lekker staan, want leuk!?
(Kan alleen nog maar quoten, aangezien het topic dicht zit)
[..]
Waarom zou ik "leuk in discussie" moeten met zo iemand als Wantie die duidelijk zijn afkeur overal laat kennen. Maar Kumbaja, iedereen hoort erbij.
[..]
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Welke discussie? Dat je maar naar nws moet gaan als je mening afwijkt van het bnw gedachtegoed?
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Want dit is andersom natuurlijk nooit het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |