Moment ik pak even de policy erbijquote:Op zondag 12 maart 2023 18:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er zijn ook BNW-users die maling aan de policy hebben.
Geef mij eens een concreet voorbeeld van zo'n post die elders tot een ban zou leiden, want met loze beschuldigingen kan ik weinig.
En ik vind dat het aan een mod is om dat in te zien en indien nodig ook aan te pakken.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bewust hier komen om users belachelijk te maken is fnuikend voor het subforum en jaagt serieuze en geinteresseerde users weg. En die kunnen we juist hier zo goed gebruiken.
Je doet toch juist waar je andere van beticht? Je kan gewoon in discussie met mensen die een heel andere mening hebben.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En nee mensen moeten niet geweerd worden daarvoor.
Het gaat hem om de manier waarop. De boel bewust komen verzieken en belachelijk maken wél.
Elkeen die een normaal gesprek aangaat krijgt van mij ook normaal antwoord.
Rest heb ik ondertussen geleerd te negeren, gezellig is anders maar ja …
Dat doen de mods ook. Alleen vind jij dat iedereen met een andere mening dan jij weg moet.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik vind dat het aan een mod is om dat in te zien en indien nodig ook aan te pakken.
Ja, eens. Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik vind dat het aan een mod is om dat in te zien en indien nodig ook aan te pakken.
Bekritiseren is ook geen probleem, belachelijk of denigrerend doen is dat wel.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand niemand hier is Qannon
En hoe vaak je het ook blijft herhalen, het is niet tegen de policy of de lgbt agenda ( gefinancierd door heteroseksuele miljardairs) te bekritiseren
En het heilige boek is voor gelovige is in elke vorm superieur en gezaghebbend
Wat een random roddelblad daar over te zeggen heeft, is totaal niet relevant
Nee, dan lees je niet goed wat UncleScorp schrijft. Hij staat juist open voor beide kanten. Toch, UncleScorp?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat doen de mods ook. Alleen vind jij dat iedereen met een andere mening dan jij weg moet.
Het hebben van een andere mening staat niet gelijk aan het belachelijk maken. En volgens mij worden persoonlijke aanvallen altijd aangepakt?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Echt niet. Hij negeert mij en heeft mij talloze malen bekritiseerd om mijn mening.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan lees je niet goed wat UncleScorp schrijft. Hij staat juist open voor beide kanten. Toch, UncleScorp?
Vooral het belachelijk maken is misselijkmakend. En ook weer reden om als user de benen te nemen, zoals er helaas al een aantal gedaan hebben.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bekritiseren is ook geen probleem, belachelijk of denigrerend doen is dat wel.
(Kan overigens meerdere bronnen vinden die hetzelfde beweren als the Guardian)
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Moment ik pak even de policy erbij
Geef me 10 a 15 min ok ?
En vergeet de posts niet waar je het over hebt 'de ongebande in BNW' en de 'gebande elders'.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Moment ik pak even de policy erbij
Geef me 10 a 15 min ok ?
Je draaft door. En nee die meningen zijn niet strafbaar. Nog niet, maar wie weet komt je wensgedachte nog uit in de nabije toekomst.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:38 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is wel waar het nu continue over gaat. Corona, anti overheid en Kremlin propaganda.
[..]
Ik ben voorstander van het 'cancellen' van een paar meningen. Die zijn ook nog een strafbaar in Nederland.
Om je mening dus. Jullie zijn het niet eens over bepaalde zaken en dat is toch heel begrijpelijk en dat maakt toch ook de discussie? Mits er met wederzijds respect op elkaar gereageerd wordt.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:48 schreef The_End het volgende:
[..]
Echt niet. Hij negeert mij en heeft mij talloze malen bekritiseerd om mijn mening.
Laat dat doordraven nou weg. Wat heeft dat voor zin in een discussie?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:49 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je draaft door. En nee die meningen zijn niet strafbaar. Nog niet, maar wie weet komt je wensgedachte nog uit in de nabije toekomst.
Dat ben ik helemaal met je eens Lav, we pakken dat ook aan. Maar TR's zijn belangrijk want ik ben niet 24/7 aanwezig in BNW.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral het belachelijk maken is misselijkmakend. En ook weer reden om als user de benen te nemen, zoals er helaas al een aantal gedaan hebben.
Nee, omdat hij uberhaupt niet in discussie wilt gaan.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om je mening dus. Jullie zijn het niet eens over bepaalde zaken en dat is toch heel begrijpelijk en dat maakt toch ook de discussie? Mits er met wederzijds respect op elkaar gereageerd wordt.
Je verplaatst nu de doelpalen, je gaat van 'homofobie' naar 'doelbewuste denigrerende opmerkingen in hatelijke context'.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)olence-b2108235.html
De policy is duidelijk. Geen doelbewuste denigrerende opmerkingen in hatelijke context.
Waarom moet iemand in discussie gaan met mensen waarvan je weet dat ze je met de nek aankijken?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:45 schreef The_End het volgende:
[..]
Je doet toch juist waar je andere van beticht? Je kan gewoon in discussie met mensen die een heel andere mening hebben.
Ik heb het over de drie meningen die volgens jou strafbaar zijn. Maar als je wat anders bedoelde hoor ik het graag.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:50 schreef The_End het volgende:
[..]
Laat dat doordraven nou weg. Wat heeft dat voor zin in een discussie?
Jij hebt het denk ik over wat anders dan ik?
Niets doelpalen verplaatsen, het staat onder elkaar:quote:Op zondag 12 maart 2023 18:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je verplaatst nu de doelpalen, je gaat van 'homofobie' naar 'doelbewuste denigrerende opmerkingen in hatelijke context'.
En de policy is inderdaad heel duidelijk en hier is simpelweg geen sprake van een overtreding van de policy. De voorbeelden die worden gegeven in de policy gaan over individuen of groepen. En wat we zagen is dat een user slechts zijn mening gaf over een agenda, dus niet over mensen.
Als ik bijvoorbeeld zeg dat ik de agenda van de PVV een 'walgelijk gedrocht' vind, wil dat ook niet zeggen dat ik politici van de PVV of mensen die stemmen op die partij walgelijke gedochten vind. En ik heb ook het idee dat je dit verschil wel ziet, maar simpelweg niet wil erkennen omdat je ten koste van alles elke vorm van kritiek met LHBT-onderwerpen de kop in wilt drukken.
Welke discussie? Dat je maar naar nws moet gaan als je mening afwijkt van het bnw gedachtegoed?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om je mening dus. Jullie zijn het niet eens over bepaalde zaken en dat is toch heel begrijpelijk en dat maakt toch ook de discussie? Mits er met wederzijds respect op elkaar gereageerd wordt.
Want dit is andersom natuurlijk nooit het geval.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom moet iemand in discussie gaan met mensen waarvan je weet dat ze je met de nek aankijken?
Nee, die bedoelde ik niet. Er zijn hier diverse antisemieten die dat graag willlen laten weten. Dat soort figuren horen hier niet. Zo zijn er nog wel meer strafbare zaken die gewoon niet kunnen.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik heb het over de drie meningen die volgens jou strafbaar zijn. Maar als je wat anders bedoelde hoor ik het graag.
Dat doe ik niet, maar als je niet wilt discussieren, dan moet je niet naar een discussie forum gaan, maar naar een praatgroepje.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom moet iemand in discussie gaan met mensen waarvan je weet dat ze je met de nek aankijken?
Plaats een TR want strafbare zaken zijn niet toegestaan.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, die bedoelde ik niet. Er zijn hier diverse antisemieten die dat graag willlen laten weten. Dat soort figuren horen hier niet. Zo zijn er nog wel meer strafbare zaken die gewoon niet kunnen.
De drie 'meningen' zorgen voor enorme problemen in BNW. Daar gaat het mij om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |