Geniet ervan Guyvie. Het is toch fijn om een compliment te krijgen? En hij heeft gelijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wil iemand al die veren uit mijn reet trekken.. dat zit niet zo lekker.
Maar je overdrijft ik ga ook wel eens buiten het boekje, en ja ik ga alleen de discussie aan als ik ook wat weet van het onderwerp.
Kris en Lisanne topic die jaren rete populair was heb ik misschien 3x in gepost maar dat was het ook wel.
Maar ik zeg al ik had ook wel goeie discussie partners maar helaas zijn er vele vertrokken.
En zoals ik ooit al eens had gezegd als lambiekje nou gewoon eens niet helemaal doorsloeg met persoonlijk sneren hadden we hier nog jaren van m genoten.
En zo waren er wel meer meer users.
Dit helpt ook niet...quote:Op maandag 13 maart 2023 16:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaait.
Als je daar niet tegen kan, moet je geen autoriteitspositie innemen.
Lavjequote:Op maandag 13 maart 2023 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geniet ervan Guyvie. Het is toch fijn om een compliment te krijgen? En hij heeft gelijk.
Hij is zeker een goeie en gelukkig blijft hij op TRU.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lavje![]()
![]()
Kom je terug?
Loveyoulongtime kapt er mee...
Erg jammer was erg goeie , nu moet Jippie het alleen doen en die kan wel een sterke vrouw gebruiken die al deze kibbelende kerels een flinke draai om de oren geeft.
Dankje wel Lav, maar een kleine aantal BNW bezoekers (they know who they are) vind ik helemaal niet aardig en ik ga nooit meer mn tijd verspillen om in discussie met die gasten te gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo lief, TingoEcht, fijne post. Laten we daar allemaal lering uit trekken
My last post here..... Haven't you read why I stopped? This kind of posts, mate really? I have one advice to alle of you great people here.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ga toch weg man, jij probeert de hele tijd maar die lambiekje uit te lachen omdat hij een makkelijke doel was....terwijl hij wel veel slimmer dan jou is.
Yes, I have read why you stopped and it's completely understandable.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
My last post here..... Haven't you read why I stopped? This kind of posts, mate really? I have one advice to alle of you great people here.
It's nice to be nice!
Serieus mensen, probeer weer aardig tegen elkaar te zijn.
Tot ziens allemaal
Ik heb 1x een grapje gemaakt om de UI van lambiekje en die grap vond hij zelf ook hilarisch.quote:
Zit lambiekje in Tru?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is zeker een goeie en gelukkig blijft hij op TRU.
Hoe gaat het met jou? Zie je veel minder op Fok of ben ik scheel?
Sinds dat mensen kunnen praten, alleen met internet bereik je er nu de hele wereld mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:42 schreef _I het volgende:
Sinds wanneer is misinformatie eigenlijk een ding?
Sinds holbewoner1 en holbewoner2 aan het discussiëren waren over hoeveel vachten het koste om met het vrouwtje te paren holbewoner1 zei twee en holbewoner2 zei 5 terwijl het vrouwtje er eigenlijk 4 wou hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sinds dat mensen kunnen praten, alleen met internet bereik je er nu de hele wereld mee.
Nee, niet sinds wanneer we elkaar misinformeren, sinds wanneer maakt men zich druk om misinformatie. Hoorde je nooit iemand over.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sinds dat mensen kunnen praten, alleen met internet bereik je er nu de hele wereld mee.
Je zult maar net 1 vacht te veel hebben betaaldquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:44 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, niet sinds wanneer we elkaar misinformeren, sinds wanneer maakt men zich druk om misinformatie. Hoorde je nooit iemand over.
Mis- en desinformatie is altijd een politiek middel geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is oplichting, geen misinformatie. Dat zou meer zoiets worden als..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zult maar net 1 vacht te veel hebben betaald
Zou ik mij toch meteen druk om hebben gemaakt.
ZIEDEND![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Passende naam ook. Had familie van Kuipers kunnen zijn.
Het valt mij sowieso op dat al die gijzelaars een onfrisse uitstraling hebben. Lijken me geen fijne ¨mensen¨ . Kan ook niet als je met alle plezier de mensheid naar te tering helpt. Het lijken wel een stelletje satanisten.
Sinds internet, denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:44 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, niet sinds wanneer we elkaar misinformeren, sinds wanneer maakt men zich druk om misinformatie. Hoorde je nooit iemand over.
December 2019 begint het te stijgen in google nieuws trends.quote:
Dat helpt niet, want zodra elders iets over bnw wordt gezegd wordt daar hier schande over uitgesproken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zou bijna zeggen maak een debunk subfora voor de welbekende users.
Splits BNW in tweeën.
Kunnen ze daar lekker grappen en grollen over users en theorieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |